Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano postów użytkownika gregory

gregory

#7064077 Napisano: 28.11.2022 14:14:44 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
Co wysyła dtl international kurierem DPD? Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#7054934 Napisano: 21.10.2022 08:48:58 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
Wątku, dzień dobry. Czas się tu przypomnieć i przełamać impas Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#7051920 Napisano: 08.10.2022 19:37:49 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
czy dostajecie sms zwrotny z Konkursu "Jesień pełna radości" Rossmann (Columbit)? Nic do mnie nie dotarło i nie wiem czy interweniować w poniedziałek>.. Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#7051121 Napisano: 04.10.2022 20:25:03 w Avanti
adamo86 ma rację. Wygrywałem juz u Avanti główne i nie główne i myślałem wtedy, że wiem, co nagradzają. Na kolejne konkursy pisałem w tym stylu i nie wygrywałem nic. Na pewno trzeba mieć pomysł na odpowiedź. Raczej nagradzają oryginalne. Osobiście wygrywałem i prozą i wierszem takze tu nie ma znaczenia. Jednak każdy musi próbować sam do skutku. nie ma metody. Wyświetl w wątku >>

gregory

#7050941 Napisano: 04.10.2022 08:58:00 w Czy informują/ informowali?
Odkryj milka na nowo nic jeszcze nie było? bo ostatnio nie mam czasu śledzić forum Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#7049440 Napisano: 27.09.2022 12:44:54 w Czy informują/ informowali?
Mdw są wpisy o milce. Czy chodzi o konkurs odkryj Milka na nowo? Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6967400 Napisano: 10.09.2022 21:14:50 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy można mieć takiego pecha, że na 6 zgłoszeń nic nie wygrałem w Dino Namysłów? Jest ktoś jeszcze bez nagrody? Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6960020 Napisano: 10.09.2022 18:48:41 w Czy informują/ informowali?
studio rec informuje wszystkich od razu? czy jeszcze można na cos liczyć? Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6881074 Napisano: 07.09.2022 10:47:55 w Avanti
adamo86 napisał(a):

gregory napisał(a):

dziękuję dobry człowieku. No to teraz mam problem co jest nie tak, że ani lista mi sie nie otwiera, ani zgłoszenia wysłać nie mogę...

CTRL+F5 może pomoże?

Geniusz!!!! Dziękuję. Nie wiedziałem, że to moze pomóc. Pomogło! Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6881069 Napisano: 07.09.2022 10:42:21 w Avanti
dziękuję dobry człowieku. No to teraz mam problem co jest nie tak, że ani lista mi sie nie otwiera, ani zgłoszenia wysłać nie mogę... Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6881063 Napisano: 07.09.2022 10:38:43 w Avanti
może ktos sprawdzić i ewentualnie podrzucić na priv listę laureatów z 4 etapu? U mnie sie nie otwiera  ani na kompie ani na tel. Dzwoniłem do Avanti i twierdzą, ze to wina przeglądarki, bo u nich wszystko ok. A lista bedzie dziś (moze juz jest) Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6880667 Napisano: 05.09.2022 17:56:24 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
wątku, no ja tu jestem... a chiałbym być w mdw Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6880634 Napisano: 05.09.2022 15:41:59 w Czy informują/ informowali?
Somersby za dwa ostatnie etapy już były wyniki? Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

gregory

#6879564 Napisano: 30.08.2022 18:40:43 w Wkurza mnie...
Wkurza mnie ilość konkursów z bonami za 100 zł, a czasem za 50 zł. Czy organizatorzy nie wiedzą, że za to już prawie nic się nie kupi. Jeśli odliczyć zakupy na konkurs, średnio 15zl, i koszt odesłania paragonu, to zostają marne grosze. Lepiej dać mniej nagród, ale większe nominały.moom zdaniem Wyświetl w wątku >>

gregory

#6879563 Napisano: 30.08.2022 18:39:07 w Avanti
Pytaj w agencji, oni akurat zawsze odpisują. Albo wyślij dwa paragony. Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6879065 Napisano: 29.08.2022 09:24:11 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
To i ja się wpisze na początku tygodnia. Może lay'sy mnie dostrzega... Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6878868 Napisano: 27.08.2022 16:59:17 w SZUKAM....
cudaczek121 napisał(a):

Hej! Będziemy dzis z agakaz2 od 9.15 do ok 15 w Krakowie. Jeśli ktoś z Was miałby ochotę na mały spontan z nami-:spacer/soczek/piwo, to prosimy pw:)

jutro będę jak coś Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6878764 Napisano: 26.08.2022 20:07:21 w Wyniki konkursów (tylko wyniki!!!)
Pojawiły się wyniki do konkursu Konkurs "Murator 20x20" etapy

Wyniki dostępne tutaj: https://20lat.murator.pl/ Wyświetl w wątku >>
0 0

gregory

#6878607 Napisano: 26.08.2022 11:23:06 w Avanti
Słuszne uwagi. Wycofuje pomysl Wyświetl w wątku >>