Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika darog

darog

#6368097 Napisano: 14.06.2017 21:16:18 w Paragony na trwające konkursy
zamieniłem się paragonami z osobą z forum..

Kaufland

- paragon na ponad 100zł ale chyba na nim nie może być alkoholu?? czy też można odliczyć i wtedy łapie się te min 50 zł?? Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6364048 Napisano: 05.06.2017 12:39:55 w Albedo Marketing
joan napisał(a):

darog napisał(a):

No ale Albedo wcale nie zamieszcza na swojej stronie regulaminów..ja zgłaszałem im to z 6 razy od 2 lat. W odp: "nie mamy takiego obowiązku, regulamin zamieszczamy na stronie podmiotu promocyjnego"...


Skoro nie mają, to nie muszą się tłumaczyć emotka Regulamin powinien znajdować się w miejscu wskazanym na materiałach informacyjnych i tyle.

A teraz byle komputer ma taką pojemność, że zapisanie regulaminu nikomu nie zaszkodzi - polecam to robić, bo regulaminy są przecież czasami zmieniane w trakcie trwania konkursu (i jakoś przeważnie na niekorzyść uczestników!)

PS: Z ciekawości sprawdziłam -> na aktualnie posiadanym kompie zapisuję regulaminy od 2014, obecnie zajmują 276 MB (781 plików).

Tyle, że czasami póki się "znajdzie" ulotka z materiałem promocyjnym to okazuje się, że już końcówka konkursu,,i ostatniego etapu.. Jakoś Smolar umie zamieszczać regulaminy w jednym miejscu..Kążdy wie-że to agencja reklamowa i wie gdzie szukać..

To jeszcze nic. czasmi pytaliśmy czy Albedo w najbliższych tygodniach coś planuje. odpowiedź- "NIE. prosze śledzić materiały promocyjne.." Po czym okazało się, że za dwa dni cos tam ruszyło..ale ulotki wpadły po 3 tyg od rozpoczecia.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6364021 Napisano: 05.06.2017 12:15:07 w Kaufland konkursy
Claudia77 napisał(a):

darog napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

ksantypa napisał(a):

widzę, że dochodza wygrane z kaufa-u mnie jak na razie brak

u mnie prośba o skan dowodu osobistego  emotka


jeszcze żeby to była loteria..i udokumentować 18 lat..ale tu skan??????? w jakim celu? i czy jest to w regulaminie? Giodo powinno w końcu zrobić porządek z tymi skanami dowodów dla agencji reklamowych..

tak, jest to w regulaminie...

czyli mają jakieś przypuszczenia/podejrzenia  o "osobie nieistniejącej"  i podaniu zmyślonych danych? tez chyba trzeba miec jakies podstawy, by miec 'przypuszczenie" Wyświetl w wątku >>

darog

#6364019 Napisano: 05.06.2017 12:13:20 w Kaufland konkursy
sylzab2294 napisał(a):

Claudia77 napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

ksantypa napisał(a):

widzę, że dochodza wygrane z kaufa-u mnie jak na razie brak

u mnie prośba o skan dowodu osobistego  emotka

na mail Ci przysłali prośbę o skan?

tak, a propo ktoś kiedyś tutaj chyba podawał artykuł i klauzulę dzięki której nie trzeba udostępniać dowodu...Tylko nie pamiętam kto... i jak brzmiała...

poproś o podstawę prawną
- to oni maja wykazać na jakiej podstawie żadają dokumentu, a nie Ty - dlaczego im odmawiasz.. Wyświetl w wątku >>

darog

#6364014 Napisano: 05.06.2017 12:12:00 w Kaufland konkursy
sylzab2294 napisał(a):

ksantypa napisał(a):

widzę, że dochodza wygrane z kaufa-u mnie jak na razie brak

u mnie prośba o skan dowodu osobistego  emotka


jeszcze żeby to była loteria..i udokumentować 18 lat..ale tu skan??????? w jakim celu? i czy jest to w regulaminie? Giodo powinno w końcu zrobić porządek z tymi skanami dowodów dla agencji reklamowych.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6363996 Napisano: 05.06.2017 11:41:21 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
LAJKONIK ITM..
czy wysyłali już te bony po 50 zł??

dzięki za odp. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6363986 Napisano: 05.06.2017 11:20:54 w Albedo Marketing
No ale Albedo wcale nie zamieszcza na swojej stronie regulaminów..ja zgłaszałem im to z 6 razy od 2 lat. W odp: "nie mamy takiego obowiązku, regulamin zamieszczamy na stronie podmiotu promocyjnego"... Wyświetl w wątku >>
1 monkakk 0

darog

#6363973 Napisano: 05.06.2017 11:03:24 w Albedo Marketing
Albedo usuwa regulaminy?

A to chyba po to, aby uczestnik nie wiedział kiedy i jak ma ew. reklamacje napisać... Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6363502 Napisano: 03.06.2017 09:29:50 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
I czy loteria Velvet już rozwiązana?

dzięki za odp. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6363500 Napisano: 03.06.2017 09:28:55 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy AUCHAN loteria ostatni etap już rozwiązany?
lub jest tam ew, rezerwa?

dzięki za odp. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6361949 Napisano: 31.05.2017 00:02:20 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
c4 Palma. Lipa.

To ciekawe jak oni rozstrzygną ten konkurs..może niektórzy wczesniej się do nich dobili tel...? Ale w zasadzie powinno byc wszystko w regulaminie.

Reklamacje...wg regulaminu zgłaszac do 21 kwietnia 2017r.. Tyle- że konkurs rozpoczynał się 4 maja... Wyświetl w wątku >>
1 brucee 0

darog

#6361943 Napisano: 30.05.2017 23:47:42 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
a jakie jest pytanie? w regulaminie widze wpisac nr paragonu i NIC?

c4 PALMA


rozumiem, że najpierw sam nr paragonu, czekac i wyślą pytanie? no czekam.,.pytania nie ma..dostaliście? bo w regulaminie nie widze.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6361570 Napisano: 30.05.2017 09:50:22 w SZUKAM....
defed, kermit98 DZIĘKI. Wyświetl w wątku >>
1 defed 0

darog

#6361565 Napisano: 30.05.2017 09:38:26 w SZUKAM....
Play...
jest tam jakaś opcja, by przedłużyć ważność konta tel na karte na kilka mies? Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6361123 Napisano: 29.05.2017 11:48:23 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy ktoś ma oświadczenie z tego konkurs Superpharm/Nivea?

https://www.e-kon...rm.html#.WSvs0miLRPY Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6357170 Napisano: 17.05.2017 12:54:36 w Albedo Marketing
mahuska napisał(a):

darog napisał(a):

Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
- reklamacja do 12.05
- ostateczna wysyłka 19.05

Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf



No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.

Chyba znależli nowy sposób na kant?
Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

Witam,


Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

Albedo Marketing

Góralska 3

60-623 Poznań.


Pozdrawiam,


Zespół Albedo Marketing

TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
Tutaj kant jak nic..
A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
hehehe  Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6357105 Napisano: 17.05.2017 11:23:53 w Zdjęcia naszych wygranych
madlette napisał(a):



Kurier właśnie przyniósł... jakże nieziemsko "BOGATY" ZESTAW LUBELLA C4- "smak, który Nas kręci " emotka  Obiecanego kakao oczywiście nie ma emotka  Ale jest za to Papa Smerf, wynagradza wszystko inne emotka   emotka  Zestaw już znalazł godne miejsce- pufa Lay's mu się chyba podoba  emotka

Witam,


 

Przepraszamy za zaistniałą sytuację, na którą niestety nie mieliśmy bezpośrednio wpływu, niestety pracownik Carrefour się pomylił i podwiesił regulamin z końca roku, na którym nie zmieniono produktów.

Państwo otrzymali prawidłowy zestaw, Klient wysłał do Państwa tym razem swoje nowości, które chce, aby Państwo jako pierwsi mogli przetestować.

Wartość paczki jest taka sama. Jesteśmy ludźmi i każdy ma prawo popełnić błędy.

Organizator


Ale daty są przecież właściwe w regulaminie.. Pracownik Carrefour zawinił??  Wyświetl w wątku >>
1 brucee 0

darog

#6357025 Napisano: 17.05.2017 09:59:12 w Albedo Marketing
Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
- reklamacja do 12.05
- ostateczna wysyłka 19.05

Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6353017 Napisano: 05.05.2017 19:56:25 w Albedo Marketing
Mam przekonanie, że ten wątek pomógł...
I Albedo otworzyło troche oczy...

YES/ Syoss łańcuszek przyjechał po reklamacji do ciotki.

Nie wiem? Czy ich bawią te pisemne relamacje? wysyłanie listów poleconych?

na maile/scany nie reagowali..wciąz w odp: wg regulaminu prosze wysłać reklamcje z potwierdzeniem odbioru list polecony..

ps. to srebro pozłacane tak?? to brzydko będzie złaziło..podobno na metce nie ma nic..ani wagi, ani próby..? Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6352590 Napisano: 04.05.2017 18:17:51 w Albedo Marketing
Ja tylko chce, aby regulaminy loterii, konkursów wszystkie były na ich stronie www.albedomarketing.pl

Zapytałem ich o to. Odpowiedzieli: regulaminy są zamieszczane na stronach kontrahentów!

A skąd do groma jasnej mam wiedzieć - z kim współpracują od tygodnia, miesiąca, z kim podpiszą umowę jutro..?

Z uporem maniaka co kilka mies to samo do nich zgłaszam- zawsze odmowa_ zamieszczania regulaminów. Regulaminów na ich stronie www nie było i nie będzie! Wyświetl w wątku >>
0 1 Prad