Reklama na e-Konkursy.info

SZUKAM....

|< << < 1785 1786 1787 1788 1789 17901791 1792 1793 1794 1795 > >> >|

atyde25

Cytuj wiadomość#6530870 sobota, 22 września 2018, 18:39:09
W Tesco to akurat zabierali oryginał paragonu a oddawali tylko kopię.Ponoć takie przepisy ,że ono muszą mieć oryginał paragonu.I to kopię dawali tylko jak się człowiek uparł.
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6530871 sobota, 22 września 2018, 18:42:50
atyde25 napisał(a):

W Tesco to akurat zabierali oryginał paragonu a oddawali tylko kopię.Ponoć takie przepisy ,że ono muszą mieć oryginał paragonu.I to kopię dawali tylko jak się człowiek uparł.

no niewazne...moze ja cos pokrecilam, mi sie wydawalo, ze ona sobie kopie robila....czy z tej kopii z bidry mozna jeszcze o fakture powalczyc? czy juz nie?
0 0

29renata

Cytuj wiadomość#6530872 sobota, 22 września 2018, 18:43:11
atyde25 napisał(a):

W Tesco to akurat zabierali oryginał paragonu a oddawali tylko kopię.Ponoć takie przepisy ,że ono muszą mieć oryginał paragonu.I to kopię dawali tylko jak się człowiek uparł.

Z Tesco mam takie doświadczenia jak jokan - sobie robili ksero a mi oddawali oryginał paragonu, ewentualnie z adnotacją przy zwracanym produkcie. 
jokan 0

estrelitta

Cytuj wiadomość#6530903 sobota, 22 września 2018, 21:41:34
Czy w konkursie Nivea dla domu trzeba dodać zdjęcie paragonu przy zgłoszeniu? Zagrałam pierwszy raz i to z telefonu, bo w kompie mi nie widzi strony nivea.pl - miałam tylko info, by podać nr telefonu to przypomną o dodaniu paragonu przed upływem konkursu. A podczas zgłoszenia nie było możliwości dodania zdjęcia - przynajmniej z telefonu  emotka  Już kurczę nie wiem, czy przy chorobie czegoś nie namieszałam  emotka
0 0

@gnieszk@

Cytuj wiadomość#6530905 sobota, 22 września 2018, 21:48:37
estrelitta napisał(a):

Czy w konkursie Nivea dla domu trzeba dodać zdjęcie paragonu przy zgłoszeniu? Zagrałam pierwszy raz i to z telefonu, bo w kompie mi nie widzi strony nivea.pl - miałam tylko info, by podać nr telefonu to przypomną o dodaniu paragonu przed upływem konkursu. A podczas zgłoszenia nie było możliwości dodania zdjęcia - przynajmniej z telefonu  emotka  Już kurczę nie wiem, czy przy chorobie czegoś nie namieszałam  emotka

Z tego co pamiętam podaje się nr paragonu, ale jest opcja, żeby dodać go później.
mia 0

nique

Cytuj wiadomość#6531158 poniedziałek, 24 września 2018, 08:44:46
Czy przechodzą Wam zgłoszenia na konkurs: Wygraj rower z Lechem? mnie przychodzi zwrotka, że wiadomość błędna, a sms niby prawidłowy  emotka
0 0

mixik

Cytuj wiadomość#6531182 poniedziałek, 24 września 2018, 09:49:38
Pytanie do szczęśliwców, którzy wygrali kartę przedpłaconą 250 Euro (z tymi koszulkami od Paprockiego&Brzozowskiego) w loterii Visa (m.in.: @lb @foksik @wesola ):
Czy udało Wam się wyciągnąć kasę z bankomatu? Jeśli tak, to w którym banku i czy w złotówkach czy euro?
Akurat szykuje mi się wyjazd za granicę (Unia Europejska) i przyda się karta zasilona euro, ale chciałbym wyciągnąć jakieś 50 euro jeszcze przed wybyciem, żeby mieć coś w razie W w gotówce. Czy może lepiej wyciągnąć te 50 euro w kraju, w którym walutą jest euro?
Pytam, bo ogólnie kartę wystawił bank szwajcarski Corner Bank, który na swojej stronie ma tłumaczenia tylko w językach D, FR i IT (choć cała karta z pobieżną instrukcją jest w języku angielskim i w kopercie Royal Mail emotka Jakby to Visa nie mogła z jakiegoś naszego banku skorzystać emotka
0 0

kropka-82

Cytuj wiadomość#6531185 poniedziałek, 24 września 2018, 09:59:46
W jakim czasie docierają serki danio? Wygrałam 25 czerwca i do dzisiaj nie dotarły. Czy ktoś też tak długo czekał?
0 0

masza

Cytuj wiadomość#6531192 poniedziałek, 24 września 2018, 10:27:45
http://www.testujsunlight.pl/biedronka/

co z tym testem? Na pewno dziś rusza? Pytał ktoś?
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6531193 poniedziałek, 24 września 2018, 10:30:12
masza napisał(a):

http://www.testujsunlight.pl/biedronka/

co z tym testem? Na pewno dziś rusza? Pytał ktoś?

piszą, że od 24.09, widocznie jeszcze strony www nie ogarnęli
masza 0

basku

Cytuj wiadomość#6531202 poniedziałek, 24 września 2018, 10:52:53
czy ktos moze zamawial zelazko z gfk?
https://www.askgf...tail=218535&L=pl

jak ono sie sprawdza? czy jest ok?
0 0

estrelitta

Cytuj wiadomość#6531207 poniedziałek, 24 września 2018, 11:00:31
Jaki rozmiar ramy mają rowery Goetze wygrane w konkursie Tchibo w Intermarche?
0 0

masza

Cytuj wiadomość#6531216 poniedziałek, 24 września 2018, 11:26:49
jokan napisał(a):

masza napisał(a):

http://www.testujsunlight.pl/biedronka/

co z tym testem? Na pewno dziś rusza? Pytał ktoś?

piszą, że od 24.09, widocznie jeszcze strony www nie ogarnęli

teraz  napisano tak ;
Promocja trwa od 01.01.1970 do 01.01.1970    emotka qrcze, nie dam rady , bo to przed moim urodzeniem było... emotka emotka emotka
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6531222 poniedziałek, 24 września 2018, 11:42:04
cb656 napisał(a):

masza napisał(a):

jokan napisał(a):

piszą, że od 24.09, widocznie jeszcze strony www nie ogarnęli

teraz  napisano tak: Promocja trwa od 01.01.1970 do 01.01.1970 

Warning: parse_ini_file() has been disabled for security reasons in /data/www.testujsunlight.pl/public_html/biedronka/libs/Controller.php on line 9

Warning: array_search() expects parameter 2 to be array, null given in /data/www.testujsunlight.pl/public_html/biedronka/libs/Controller.php on line 77

U mnie juz prawidlowo sie wyswietla
0 0

andii

Cytuj wiadomość#6531223 poniedziałek, 24 września 2018, 11:43:25
masza napisał(a):

jokan napisał(a):

masza napisał(a):

http://www.testujsunlight.pl/biedronka/

co z tym testem? Na pewno dziś rusza? Pytał ktoś?

piszą, że od 24.09, widocznie jeszcze strony www nie ogarnęli

teraz  napisano tak ;
Promocja trwa od 01.01.1970 do 01.01.1970    emotka qrcze, nie dam rady , bo to przed moim urodzeniem było... emotka emotka emotka

U mnie działa formularz

masza

Cytuj wiadomość#6531225 poniedziałek, 24 września 2018, 11:53:52
teraz ok:)
Smolar czuwa na forum emotka
0 0

alan84

Cytuj wiadomość#6531228 poniedziałek, 24 września 2018, 12:05:16
masza napisał(a):

teraz ok:)
Smolar czuwa na forum emotka

jezeli czuwa;) to niech odp. czy zakup za 19.98 bedzie sie kwalifikowal? emotka )) wkurzaj mnie te promo gdzie obniżają kwoty o 1 czy 2 grosze aby nie załapać się.
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6531469 poniedziałek, 24 września 2018, 21:16:31
alan84 napisał(a):

masza napisał(a):

teraz ok:)
Smolar czuwa na forum emotka

jezeli czuwa;) to niech odp. czy zakup za 19.98 bedzie sie kwalifikowal? emotka )) wkurzaj mnie te promo gdzie obniżają kwoty o 1 czy 2 grosze aby nie załapać się.

na stronie sa dwa testy: biedronkowe i ogolne, to mozna w 2 wziac udzial?
0 0

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6531478 poniedziałek, 24 września 2018, 21:53:32
Szukam kodu Show Max
0 0

liidzik

Cytuj wiadomość#6531544 wtorek, 25 września 2018, 09:32:44
Szukam osób, które brały udział w konkursie JBL w MEdia Markt. Proszę o PW. Dziękuję  emotka  
0 0
|< << < 1785 1786 1787 1788 1789 17901791 1792 1793 1794 1795 > >> >|