Reklama na e-Konkursy.info

Wygraj mi / Wygram za...

vickichelm

Cytuj wiadomość#6661524 środa, 27 listopad 2019, 13:28:59
Moze ktos sie zlituje o co im chodzi w henku ?  Kompletnie nie trafiam w ich gust

rkvi

Cytuj wiadomość#6661527 środa, 27 listopad 2019, 13:30:27
vickichelm napisał(a):

Moze ktos sie zlituje o co im chodzi w henku ?  Kompletnie nie trafiam w ich gust

Ja też szukam podpowiedzi w Heńku  emotka
0 0

bejca11

Cytuj wiadomość#6661529 środa, 27 listopad 2019, 13:33:57
rkvi napisał(a):

vickichelm napisał(a):

Moze ktos sie zlituje o co im chodzi w henku ?  Kompletnie nie trafiam w ich gust

Ja też szukam podpowiedzi w Heńku  emotka

ja również emotka  nie wiem już co im napisać żeby pasowało - chyba że faktycznie losują....
0 0

haz0r

Cytuj wiadomość#6661813 czwartek, 28 listopad 2019, 08:55:14
bejca11 napisał(a):

rkvi napisał(a):

vickichelm napisał(a):

Moze ktos sie zlituje o co im chodzi w henku ?  Kompletnie nie trafiam w ich gust

Ja też szukam podpowiedzi w Heńku  emotka

ja również emotka  nie wiem już co im napisać żeby pasowało - chyba że faktycznie losują....

Tam jest losowanie, można pisać bzdury w stylu: "hohoho wesołego piwa".

vickichelm

Cytuj wiadomość#6661835 czwartek, 28 listopad 2019, 09:56:27
haz0r napisał(a):

bejca11 napisał(a):

rkvi napisał(a):

vickichelm napisał(a):

Moze ktos sie zlituje o co im chodzi w henku ?  Kompletnie nie trafiam w ich gust

Ja też szukam podpowiedzi w Heńku  emotka

ja również emotka  nie wiem już co im napisać żeby pasowało - chyba że faktycznie losują....

Tam jest losowanie, można pisać bzdury w stylu: "hohoho wesołego piwa".

Skad wiesz?
0 0

ksantypa

Cytuj wiadomość#6661851 czwartek, 28 listopad 2019, 10:18:43
Moim zdaniem tam trzeba wstrzelić się w godzinę bo jakby było losowanie to nie wygrywałyby te same osoby emotka

dwaburekoty

Cytuj wiadomość#6661946 czwartek, 28 listopad 2019, 13:47:24
vickichelm napisał(a):

haz0r napisał(a):

bejca11 napisał(a):

rkvi napisał(a):

vickichelm napisał(a):

Moze ktos sie zlituje o co im chodzi w henku ?  Kompletnie nie trafiam w ich gust

Ja też szukam podpowiedzi w Heńku  emotka

ja również emotka  nie wiem już co im napisać żeby pasowało - chyba że faktycznie losują....

Tam jest losowanie, można pisać bzdury w stylu: "hohoho wesołego piwa".

Skad wiesz?


wysłałam wczoraj ok. 50 życzeń. Niech takich osób będzie w Polsce 100 (a stawiam, że i więcej). to masz 5000 zgłoszeń. Plus osoby które wysyłają po 1-2 zgłoszeniach. Serio, chciało by Ci się czytać, żeby już następnego dnia dać wyniki?

nanajka81

Cytuj wiadomość#6662522 piątek, 29 listopad 2019, 21:08:30
superloser napisał(a):

Tam jest losowanie, można pisać bzdury w stylu: "hohoho wesołego piwa".

Skad wiesz?


wysłałam wczoraj ok. 50 życzeń. Niech takich osób będzie w Polsce 100 (a stawiam, że i więcej). to masz 5000 zgłoszeń. Plus osoby które wysyłają po 1-2 zgłoszeniach. Serio, chciało by Ci się czytać, żeby już następnego dnia dać wyniki?

Podziw. Mi sie jednego nie chce napisać  emotka  

mi tak samo, jak jedno uda mi się sklecić to cud pański
0 0

dwaburekoty

Cytuj wiadomość#6662532 piątek, 29 listopad 2019, 21:24:36
nanajka81 napisał(a):

superloser napisał(a):

Tam jest losowanie, można pisać bzdury w stylu: "hohoho wesołego piwa".

Skad wiesz?


wysłałam wczoraj ok. 50 życzeń. Niech takich osób będzie w Polsce 100 (a stawiam, że i więcej). to masz 5000 zgłoszeń. Plus osoby które wysyłają po 1-2 zgłoszeniach. Serio, chciało by Ci się czytać, żeby już następnego dnia dać wyniki?

Podziw. Mi sie jednego nie chce napisać  emotka  

mi tak samo, jak jedno uda mi się sklecić to cud pański


eh i tak nie wygrałam emotka . wysyłałam ok. 2-3 na godzinę (nie mogę spać po nocach).
0 0

magdalena-chili

Cytuj wiadomość#6662536 piątek, 29 listopad 2019, 21:27:48
Ty śpij póki możesz emotka   emotka

iwona0103

Cytuj wiadomość#6664495 piątek, 6 grudzień 2019, 21:55:20
Kto mi wygra Henia za jakiś paragon?
Rok temu nic, teraz nic... a tyle kreatywnych życzeń emotka
0 0

sabinka71

Cytuj wiadomość#6664593 sobota, 7 grudzień 2019, 17:24:50
Może ktoś mi wygra Heinekena za paragon na konkurs Bryzy w ITM?
0 0

asiunia260

Cytuj wiadomość#6664606 sobota, 7 grudzień 2019, 18:49:53
Też szukam kogoś kto pomoże mi wygrać w Heinekenie emotka  
0 0

iwona0103

Cytuj wiadomość#6665267 wtorek, 10 grudzień 2019, 15:40:47
iwona0103 napisał(a):

Kto mi wygra Henia za jakiś paragon?
Rok temu nic, teraz nic... a tyle kreatywnych życzeń emotka

Nikt? emotka
Już bardziej kreatywna nie potrafię być... pewnie liczy się godzina wysłania a nie kreatywność...

boss75

Cytuj wiadomość#6665934 czwartek, 12 grudzień 2019, 17:06:46
Posiadam 60 nakrętek coli
Wygra ktos z tego misia dla mnie i oczywiście dla siebie?:)

sylwika76

Cytuj wiadomość#6667142 wtorek, 17 grudzień 2019, 22:05:38
czy znajdzie się jakaś Dobra Duszyczka i wygra mi Heinekena  np. za jakieś paragony ?

mountain

Cytuj wiadomość#6667151 wtorek, 17 grudzień 2019, 23:11:47
Czy ktos pomoze w heńku emotka
0 0

grazia1981

Cytuj wiadomość#6673863 środa, 15 styczeń 2020, 12:01:58
Kto mi wygra krowę z mlekiem?
0 0

prosiaczek

Cytuj wiadomość#6673902 środa, 15 styczeń 2020, 14:10:38
grazia1981 napisał(a):

Kto mi wygra krowę z mlekiem?

I mnie emotka
0 0

misiaczek144

Cytuj wiadomość#6674753 piątek, 17 styczeń 2020, 18:13:27
Pomoże ktoś wygrać browarki z Jacka?Nie mam coś szczęścia,w zamian dam 2x kod z Jacka emotka emotka
0 0