Reklama na e-Konkursy.info

Firmy kurierskie

Gość: melisa

#1574279 Napisano: 25.05.2008 09:38:08
medea1 napisał(a):

Rozne macie doswiadczenia.Ja powiem tak: doreczenia wieczorne umawiane sa z klientem telefonicznie,na dzien i godzine ,godziny 17-20.I tylko wtedy sa nie doreczone jesli z roznych przyczyn klienta nie ma jednak w domu.Ale to nie jest problem.Wystarczy telefon odbiorcy i jest nastepne doreczenie.Wirtulane awiza!! Kurier nie zostawia w skrzynce awiza bo nie dostepu,najczesciej zostawia na klamce lub pod drzwiami.I niestety spotkalam sie juz nei raz z tym ze sasiedzi sprzataja takie rzeczy!A pozniej sa zale.I na koniec zawsze mozna odebrac przesylke w biurze UPS to do tych gdzie taka siedziba jest w ich miastach,ale to ostatecznosc.



Twoje wypowiedzi są charakterystyczne dla osób, którzy uważają, że skoro im się taka sytuacja nie zdarzyła, to znaczy, że dany problem nie istnieje. Zapewniam Cię, że pojęcie wirtualnych awiz odnosi się do rzeczywistych sytuacji kiedy to kurier oświadcza pisemnie w centrali, że o godzinie tej i tej był, ale nikogo nie zastał. Do mnie w jednym dniu przyjechał 4 razy! Mieszkam w domu jednorodzinnym, moje okna wychodzą na ulicę. Nie było nikogo, bo warowałam z nosem przy szybie i ani śladu jakiegokolwiek świstka. Kurier zapytany o te papierki uśmiechnął się ironicznie i stwierdził, że na pewno wszystkie cztery same się odkleiły, ponieważ oni je na bramie przyklejają. emotka emotka
Najbliższe biuro UPS mam 80 km od domu. Nie po to ktoś wysyła mi przesyłkę kurierem, żebym musiała po nią jeździć.
Poczta Polska jest do niczego, ale żadnego, powtarzam żadnego wartościowego przedmiotu mi nie zgubiła a przesyłki mam dostarczane do rąk własnych.
0 0

Gość: alan

#1574351 Napisano: 26.05.2008 03:50:25
medea1 napisał(a):

skarge na kuriera tez mozna zlozyc!!! Nie myslcie takie interwencje tez sa.Dodam ze w kazdym miescie sa tzw doreczenia wieczorne w godz.16-20.Wiadomo ze ludzie pracuja i nie ma nikogo w domu jak kurier dojezdza.Wszystko mozna uzgodnic tylko trzeba chciec .Najlepiej narzekac to wszyscy robia the best emotka



właśnie na tych wieczornych jest super okazja wpisać nieudane doręczenie o 10:00 rano
0 0

Gość: medea1

#1576113 Napisano: 26.05.2008 03:59:58
alan napisał(a):

medea1 napisał(a):

skarge na kuriera tez mozna zlozyc!!! Nie myslcie takie interwencje tez sa.Dodam ze w kazdym miescie sa tzw doreczenia wieczorne w godz.16-20.Wiadomo ze ludzie pracuja i nie ma nikogo w domu jak kurier dojezdza.Wszystko mozna uzgodnic tylko trzeba chciec .Najlepiej narzekac to wszyscy robia the best emotka



właśnie na tych wieczornych jest super okazja wpisać nieudane doręczenie o 10:00 rano



alan chyba nie wiesz wogole co mowisz i jak to sie odbywa.Nigdy kurier nie wpisze wieczornego doreczenia o godz.10.Po to sa ustalone godz.17-20.

Zreszta co Wy w sumie mozecie o tym wiedziec.Siedzicie z drugiej strony i wyglada to zupelnie inaczej.Latwo jest nazekac i opluwac.Powiem tak po to wymagane sa na DN(dowod nadania)telefony kontaktowe do nadawcy i odbiorcy zeby nie bylo problemu z doreczanie przesylek do osob prywatnych.Dlatego w kazdym konkursie w ,ktorym bierzecie udzial obok adresu czy meila zawsze powinien byc podany telefon.I zawsze macie prawo rzadac od nadawcy numeru przesylki.
0 0

Gość: melisa

#1576146 Napisano: 26.05.2008 04:12:58
medea1 napisał(a):


Zreszta co Wy w sumie mozecie o tym wiedziec.Siedzicie z drugiej strony i wyglada to zupelnie inaczej.Latwo jest nazekac i opluwac.Powiem tak po to wymagane sa na DN(dowod nadania)telefony kontaktowe do nadawcy i odbiorcy zeby nie bylo problemu z doreczanie przesylek do osob prywatnych.Dlatego w kazdym konkursie w ,ktorym bierzecie udzial obok adresu czy meila zawsze powinien byc podany telefon.I zawsze macie prawo rzadac od nadawcy numeru przesylki.



Po pierwsze eprimo wiemy więcej niż Ci się wydaje. Po drugie primo MAMY PRAWO DO NARZEKAÑ, bo mamy na co. Nie narzekalibyśmy gdyby firmy kurierskie były rzetelniejsze. Po trzecie primo nie w każdym konkursie jest formularz, w którym jest miejsce na podanie numeru telefonu kontaktowego i po czwarte primo jeśli używasz firefoxa to nie na darmo niektóre wyrazy podkreślają się na czerwono, owszem podkreślają się z powodu braku polskich znaków, ale również z powodu błędów, mocno bijących po oczach emotka

I tak na zakończenie: kto w Twojej rodzinie pracuje w firmie kurierskiej? Mama, tata, siostra, brat, może narzeczony... czy też sama szanowna konkursowiczka medea1 otrzymuje wynagrodzenie od któregoś z wymienionych przez nas przewoźników przesyłek? W takim razie bronienie honoru pracodawcy leżałoby w Twojej gestii emotka
0 0

Gość: medea1

#1576163 Napisano: 26.05.2008 04:17:45
melisa napisał(a):

medea1 napisał(a):

Rozne macie doswiadczenia.Ja powiem tak: doreczenia wieczorne umawiane sa z klientem telefonicznie,na dzien i godzine ,godziny 17-20.I tylko wtedy sa nie doreczone jesli z roznych przyczyn klienta nie ma jednak w domu.Ale to nie jest problem.Wystarczy telefon odbiorcy i jest nastepne doreczenie.Wirtulane awiza!! Kurier nie zostawia w skrzynce awiza bo nie dostepu,najczesciej zostawia na klamce lub pod drzwiami.I niestety spotkalam sie juz nei raz z tym ze sasiedzi sprzataja takie rzeczy!A pozniej sa zale.I na koniec zawsze mozna odebrac przesylke w biurze UPS to do tych gdzie taka siedziba jest w ich miastach,ale to ostatecznosc.



Twoje wypowiedzi są charakterystyczne dla osób, którzy uważają, że skoro im się taka sytuacja nie zdarzyła, to znaczy, że dany problem nie istnieje. Zapewniam Cię, że pojęcie wirtualnych awiz odnosi się do rzeczywistych sytuacji kiedy to kurier oświadcza pisemnie w centrali, że o godzinie tej i tej był, ale nikogo nie zastał. Do mnie w jednym dniu przyjechał 4 razy! Mieszkam w domu jednorodzinnym, moje okna wychodzą na ulicę. Nie było nikogo, bo warowałam z nosem przy szybie i ani śladu jakiegokolwiek świstka. Kurier zapytany o te papierki uśmiechnął się ironicznie i stwierdził, że na pewno wszystkie cztery same się odkleiły, ponieważ oni je na bramie przyklejają. emotka emotka
Najbliższe biuro UPS mam 80 km od domu. Nie po to ktoś wysyła mi przesyłkę kurierem, żebym musiała po nią jeździć.
Poczta Polska jest do niczego, ale żadnego, powtarzam żadnego wartościowego przedmiotu mi nie zgubiła a przesyłki mam dostarczane do rąk własnych.


Melisa zapewniam Cie ze nie raz nie dwa mialam do czynienia z firma UPS ,wysylalam sama paczki i dostawalam od nich poprzez allegro i nie mialam zadnych problemow.Rowniez z innymi firmami kurierskimi -tez dotyczy allegro.Zawsze kurier dzwonil przed doreczeniem,a jak nie bylo mnie w domu mialam awizo i umawialam sie na doreczenie o takiej porze jak mnie pasowalo a nie kurierowi.Kurierzy swiadcza uslugi dla nas.I na zakonczenie cytatklient ma zawsze racje ,nawet jak jej nie ma.Zawsze kazda interwencja i reklamacja jest rozpatrywana na korzysc klienta.
0 0

Gość: medea1

#1576191 Napisano: 26.05.2008 04:24:44
melisa napisał(a):





I tak na zakończenie: kto w Twojej rodzinie pracuje w firmie kurierskiej? Mama, tata, siostra, brat, może narzeczony... czy też sama szanowna konkursowiczka medea1 otrzymuje wynagrodzenie od któregoś z wymienionych przez nas przewoźników przesyłek? W takim razie bronienie honoru pracodawcy leżałoby w Twojej gestii emotka



wyjasnienie masz w poscie powyzej.
Za duzo dostaje przesylek roznymi firmami zeby nie wiedziec jak to jest !!!!!!!!!!!!!!!
0 0

Gość: melisa

#1576210 Napisano: 26.05.2008 04:30:45
medea1 napisał(a):

Melisa zapewniam Cie ze nie raz nie dwa mialam do czynienia z firma UPS ,wysylalam sama paczki i dostawalam od nich poprzez allegro i nie mialam zadnych problemow.Rowniez z innymi firmami kurierskimi -tez dotyczy allegro.Zawsze kurier dzwonil przed doreczeniem,a jak nie bylo mnie w domu mialam awizo i umawialam sie na doreczenie o takiej porze jak mnie pasowalo a nie kurierowi.Kurierzy swiadcza uslugi dla nas.I na zakonczenie cytatklient ma zawsze racje ,nawet jak jej nie ma.Zawsze kazda interwencja i reklamacja jest rozpatrywana na korzysc klienta.



Jeszcze raz powtarzam: to, że Ty akurat zostałaś dobrze obsłużona przez UPS, nie oznacza, że wszyscy inni też tak mają. To, że Twoje reklamacje, lub reklamacje innych znajomych są rozpatrywane na ich korzyść, nie oznacza, że w całej Polsce dzieje się tak samo. Rozszerz trochę swój światopogląd poza własny tyłek, bo taki egoizm jest strasznie niezdrowy.

Ja na przykład mogłam kurierowi i całej firmie UPS tylko nagwizdać za niedostarczony telefon komórkowy. I wierz mi walczyłam z nimi prawie rok czasu i więcej nerwów i stresu mnie to kosztowało niż to w ogóle było warte. Od tej pory UPS omijam szerokim łukiem i nikomu nie polecam tej firmy i tak już pozostanie.
0 0

Gość: bartol011

#1576222 Napisano: 26.05.2008 04:34:25
medea1 - UPS coś Ci płaci za tą reklame? emotka
0 0

Gość: medea1

#1576246 Napisano: 26.05.2008 04:43:20
bartol011 napisał(a):

medea1 - UPS coś Ci płaci za tą reklame? emotka


to nie jest reklama emotka tylko opisalam w skrocie jak to dziala we wszystkich firmach kurierskich,we wszystkich.Poczta Polska ma ta mozliwosc ze moze zostawic awizo w skrzynce na listy ,a pozostale firmy tego nie moga bo nie maja dostepu.
Fakt mnie to nie dotyczy bo nie mialam takich problemow.Ale moge powiedziec ze dostalam nawet komputer firma kurierska i nawet nie uszkodzony.Nie mowiac o telefonach z ery,dochodzily na czas i tez bez problemu,mialam szczescie????Naleze raczej do pechowcow,a moze jednak nie....
0 0

Gość: marielu

#1576466 Napisano: 26.05.2008 06:10:14
medea pracuje w firmie kurierskiej i broni po prostu honoru firmy. A niech se broni , a inni niech se narzekają , mamy se f końcó demokracyje nie emotka ?
0 0

Gość: primrose

#1576642 Napisano: 26.05.2008 06:57:59
marielu napisał(a):

medea pracuje w firmie kurierskiej i broni po prostu honoru firmy. A niech se broni , a inni niech se narzekają , mamy se f końcó demokracyje nie emotka ?




emotka emotka madrze gadasz marielu, medea jako rzecznik ucisnionych kurierow, a my tam swoje wiemy emotka emotka
0 0

Gość: kolastynka

#1576662 Napisano: 26.05.2008 07:02:35
Tak po prawdzie to u mnie właśnie zwykły paczkowy listonosz jest bardziej uprzejmy niż wszyscy kurierzy razem wzięci emotka
0 0

Gość: medea1

#1576667 Napisano: 26.05.2008 07:02:56
primrose napisał(a):

marielu napisał(a):

medea pracuje w firmie kurierskiej i broni po prostu honoru firmy. A niech se broni , a inni niech se narzekają , mamy se f końcó demokracyje nie emotka ?




emotka emotka madrze gadasz marielu, medea jako rzecznik ucisnionych kurierow, a my tam swoje wiemy emotka emotka



nie bronie poprostu mowie jak jest i ze nie mialam do tej pory zadnych problemow,odpukac....
0 0

Gość: primrose

#1576704 Napisano: 26.05.2008 07:08:29
medea1 napisał(a):

primrose napisał(a):


emotka emotka madrze gadasz marielu, medea jako rzecznik ucisnionych kurierow, a my tam swoje wiemy emotka emotka



nie bronie poprostu mowie jak jest i ze nie mialam do tej pory zadnych problemow,odpukac....




hehe, tylko ze twoje zdanie odbiega nieco od opinii naszych, ale dobrze ze wierzysz w firme w ktorej pracujesz emotka Ja tez kiedys myslalam ze cena=super jakosc, ale szybko mnie sprowadzono na ziemie emotka
0 0

Gość: alan

#1576714 Napisano: 26.05.2008 07:09:54
na forum są ludzie z całego kraju. u mnie na przykład najrzetelniej pracuje poczta polska, a najbardziej leci w kulki DPD.
ale to właśnie tematy z forum pokazują prawdę statystyczną - vox populi vox dei emotka
0 0

Gość: medea1

#1576736 Napisano: 26.05.2008 07:15:01
marielu napisał(a):

medea pracuje w firmie kurierskiej i broni po prostu honoru firmy. A niech se broni , a inni niech se narzekają , mamy se f końcó demokracyje nie emotka ?



tak Iza Ty dobrze wiesz ze pracuje i gdzie:P
i nie mam zamiaru tego ukrywac,tym bardzie ze dosc szczegolowo opisalam problemy jakie sa i jak mozna zalatwic.To teraz dam z drugiej beczki.Wy narzekacie a co powiecie jak dzwoni klient i kaze sobie w d..... wlozyc paczke,a kleinta trzeba wysluchac i zalatwic sprawe tak zeby mimo wszystko byl zadowolony.Zawsze sa dwie strony medalu.I najczesciej wlasnie mam do czynienia z flustrowanymi i nerwowymi klientami,wcale z drugiej strony im sie nie dziwie.Narzekajcie dalej.
0 0

Gość: primrose

#1576807 Napisano: 26.05.2008 07:36:05
medea1 napisał(a):

marielu napisał(a):

medea pracuje w firmie kurierskiej i broni po prostu honoru firmy. A niech se broni , a inni niech se narzekają , mamy se f końcó demokracyje nie emotka ?



tak Iza Ty dobrze wiesz ze pracuje i gdzie:P
i nie mam zamiaru tego ukrywac,tym bardzie ze dosc szczegolowo opisalam problemy jakie sa i jak mozna zalatwic.To teraz dam z drugiej beczki.Wy narzekacie a co powiecie jak dzwoni klient i kaze sobie w d..... wlozyc paczke,a kleinta trzeba wysluchac i zalatwic sprawe tak zeby mimo wszystko byl zadowolony.Zawsze sa dwie strony medalu.I najczesciej wlasnie mam do czynienia z flustrowanymi i nerwowymi klientami,wcale z drugiej strony im sie nie dziwie.Narzekajcie dalej.



Ej no nie przesadzaj medea, ze tak wszyscy dzwonia zeby nawsadzac... przesylka kurierska ubezpieczona, numery kontaktowe telefonow podane, takze nie ma problemu zeby sie spiknac z odbiorca, jesli sie chce emotka a jednak koszt przesylki jest kilkakrotnie wyzszy niz w przypadku pp, takze trudno sie dziwic oburzeniu gdy nagminnie kurierzy olewaja odbiorcow. Daleka jestem od generalizowania i wrzucania do jednego worka, ale naprawde, w moim regionie kurierom daleko do satysfakcjonujacej obslugi...
0 0

Gość: medea1

#1576842 Napisano: 26.05.2008 07:46:38
primrose napisał(a):





Ej no nie przesadzaj medea, ze tak wszyscy dzwonia zeby nawsadzac... przesylka kurierska ubezpieczona, numery kontaktowe telefonow podane, takze nie ma problemu zeby sie spiknac z odbiorca, jesli sie chce emotka a jednak koszt przesylki jest kilkakrotnie wyzszy niz w przypadku pp, takze trudno sie dziwic oburzeniu gdy nagminnie kurierzy olewaja odbiorcow. Daleka jestem od generalizowania i wrzucania do jednego worka, ale naprawde, w moim regionie kurierom daleko do satysfakcjonujacej obslugi...




nie przesadzam,bo wlasnie pracuje w dziale interwencji(zalatwianie nietypowych spraw) i nawet chyba nie macie pojecia jak moze klient wyzwac .Zreszta Ci co pracuja z klientami najlepiej wiedza jak to wyglada.A ja musze grzeczie przeprowadzic rozmowe tak zeby klientowi kurier doreczyl paczke.Dalej juz chyba nic nie musze mowic.Ale wlasnie Wy do takich klientow nalezycie.Nie wrzucam do jednego worka wszystkich.Bo sa tacy co podziekuja za zalatwienie pozytywnie sprawy ale takich mozna policzyc na palcach.Postawicie sie teraz z tej drugiej strony.Chyba wystarczy.
0 0

Gość: melisa

#1576932 Napisano: 26.05.2008 08:12:44
medea1 teraz to nas obrażasz. Należymy do klientów, którzy się skarżą, czy to coś złego??? Zdecyduj się albo mamy prawo do reklamacji i do niezadowolenia z jakości kurierskich usług, albo mamy ci gitary nie zawracać, bo ty przecież tylko pracujesz.

Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Taka jesteś mądra? Ciekawe jak byś reagowała gdyby odsyłano cię z jednego oddziału do drugiego, jak wszyscy by mieli w d... Twoją sprawę i koniec końców i tak byś na tym straciła. Na pewno grzecznie byś podziękowała za taką usługę i za takie załatwienie sprawy. Zaczynasz popadać w śmieszność kiedy piszesz takie farmazony. Tak się składa, że na forum jest jeszcze co najmniej 1 osoba, która pracuje w UPS, ale nie broni wizerunku firmy, bo to nie jej działka i Twoja też nie.
A jak Ci nie odpowiadają warunki pracy, narzekający klienci itp. to wiesz, zawsze możesz zmienić aktualnie wykonywany zawód na inny emotka
0 0

Gość: beline32

#1577279 Napisano: 27.05.2008 12:08:39
melisa napisał(a):


Po pierwsze eprimo wiemy więcej niż Ci się wydaje. Po drugie primo MAMY PRAWO DO NARZEKAÑ, bo mamy na co. Nie narzekalibyśmy gdyby firmy kurierskie były rzetelniejsze. Po trzecie primo nie w każdym konkursie jest formularz, w którym jest miejsce na podanie numeru telefonu kontaktowego i po czwarte primo jeśli używasz firefoxa to nie na darmo niektóre wyrazy podkreślają się na czerwono, owszem podkreślają się z powodu braku polskich znaków, ale również z powodu błędów, mocno bijących po oczach emotka



Sorry, nie zdzierżę. PRIMO znaczy po łacinie PO PIERWSZE!
To, co powiedziałaś znaczy więc: Po pierwsze PO PIERWSZE (...).Po drugie PO PIERWSZE (...). Po trzecie PO PIERWSZE (...) itd. Tego już Ci przeglądarka nie poprawi, niestety. Jak chcesz krytykować kogoś , to upewnij się, że jesteś osobą kompetentną w danym temacie. Jeśli chcesz używać łaciny to należy powiedzieć: 1 primo, 2 secundo, 3 tertio, 4 quarto

Jeśli chodzi o złe firmy kurierskie to chyba wszystkie bije na głowę siódemka, na którą strasznie pomstują klienci mBAnku.
0 0