Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
kurcze no... 2 razy mam za przesyłkę płacić?? i to w dodatku za dużo policzył za pierwszym razem
Gość: melisa
Wraz z odesłanym przedmiotem złóż pisemną reklamację u dostawcy. W reklamacji napisz również jakie są twoje oczekiwania co do zwrotu za koszt wysyłki. Jeśli rzeczywiście jest wina ze strony sprzedawcy powinien oddać całą kwotę wraz z przesyłką, jeśli tylko to, że przedmiot nie spełnia twoich oczekiwać - tylko kwota za towar.
Gość: krzyszu
Sprzedawałem zestawy kosmetyków na allegro. 25 stycznia zakupu dokonała osoba która nie ma pełnej rejestracji konta. Napisała do mnie e-maila, że pierwszy raz cokolwiek kupuje na allegro i czy kliknięcie kup teraz oznacza kupno kosmetyków czy to jest licytacja. Wytłumaczyłem tej Pani wszystko co i jak i do dziś niestety żadnej odpowiedzi niedostałem
Niewiem co mam robić bo prawde mówiąc boję się, że mi negatywa wystawi grrrr wrrrr.
Może ktoś coś doradzi bo pierwszy raz mam taki przypadek.
asiam
Postów 4095
Data rejestracji 05.06.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
Ja takimi spokojnymi przypomnieniami potrafiłam czasem ściągnąć wpłatę od ludzi,którym w międzyczasie zawiesili konto.
Pamiętaj,że każda gwałtowna reakcja prowokuje od drugiej osoby to samo.A co do negatywów to wystawiłam kilka i nigdy nie dostałam odwetowego.Wystarczy napisać w negatywie, ze za towar zakupiony dnia... do chwili obecnej nie wpłynęła wpłata. Pomimo licznych przypomnień nie nawiązałam kontaktu z kupującym a Allegro zwróciło mi prowizję.Negatyw jest,czytający wiedzą dlaczego a kupujący czuje się winny a nie atakowany.
To naprawdę dobra broń.Po co się wzajemnie obrażać i wyzywać.
ZAKUPY NA KONKURSY : Carrefour,Biedronka, Lidl, Lewiatan, Kaufland, Netto, Żabka,Chorten,Hebe,Groszek,Intermarche ,Delikatesy Centrum, ABC, Rossmann, Lewiatan,Orlen, Circle K, Laboo.
asiam-gwarancja uczciwości. Na e-konkach od 2004 roku!
Gość: melisa
Niestety z negatywem odwetowym liczyć się trzeba, kupująca nie rozumie do czego służy allegro i nie sądzę aby zrozumiała i przyjęła do wiadomości fakt, że dostałą negatywa, bo przecież ona tylko próbowała jak działa allegro.
To są rezultaty wolnego dostępu do kup teraz tzw. kopertek.
Mam nadzieję, że kupująca wykaże się większym rozsądkiem i wpłaci krzyszu kwotę za towar i przesyłkę, niestety znając realia marne są na to szanse.
W takim wypadku krzyszu pozostaje ci wysłać przypomnienie z określeniem terminu, do którego czekasz na wpłatę a po terminie wypełnienie formularza zwrotu prowizji, wystawienie komentarza negatywnego, w treści którego opiszesz zaistniałą sytuację i ponowne wystawienie tego samego towaru na aukcję. Nie zapomnij o dodaniu kupującej do czarnej listy. Z pewności już z tego konta korzystała nie będzie, ale lepiej się zabezpieczyć.
FZP wysłany do allegro a co za tym idzie allegro wysyła potem informację do kupującej potrafią obudzić niejednego allegrowicza. Dlatego poczekaj, aż dostaniesz zwrot prowizji i dopiero wtedy wykonaj następne działania z listy.
Tak jak pisałam powyżej z negatywem odwetowym też musisz się liczyć, ale nie wystawiając stosownego komentarza kupującej nie ostrzegasz innych sprzedających, co za tym idzie może ona w nieprzemyślany sposób popsuć aukcje Twoje lub znajomych itd.
Powodzenia.
natik999
Postów 491
Data rejestracji 11.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ale miałam tez przypadek, ze Pani z kopertką wpłaciła szybciej niż niektórzy stali bywalcy Allegro...
Zapraszam do rejestracji w panelach ankietowych:
*https://rejestrac...apros.htm?u=77097634
*http://panelariad...gister?ref=988521705
*https://reaktoropinii.pl/ref/3ijeb
*https://swpanel.p...jestracja?ref=494866
*https://start.pan...mp;utm_content=99940
Gość: krzyszu
Gość: cinek22
asiam
Postów 4095
Data rejestracji 05.06.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
Najbardziej bezsensowne jest to ,że jak kogoś po roku odblokują to może wszystkie zaległe komentarze wystawić ( negatywy też)
Tak jak znikają aukcje po dwóch miesiącach tak samo powinna znikać możliwość wystawienia starego komentarza.
Gość: melisa
dokładnie, muszę trzymać wszelką korespondencję do zaległych komentarzy, bo ktoś za pół roku może chcieć mi wystawić negatywa a ja nawet nie będę wiedziała za co i o co mu w ogóle chodzi
asiam
Postów 4095
Data rejestracji 05.06.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
melisa- nie sądzę by ktoś ,kto wystawia komentarz negatywny po długim czasie sam wiedział dlaczego go wystawia.Ja bym sobie głowy starą korespondencją nie zawracała.Zawsze można coś zgrabnie ale ironicznie i w pięty napisać w odwecie.
System komentarzy jest niesprawiedliwy i ja protestuję!!!
Gość: melisa
oj, moja droga, wierz mi, że wie i to aż nazbyt dobrze. Przecież specjalnie wystawia go po pół roku, aby nie było widać już aukcji a Sprzedającego dwa razy bardziej zaboli taki negatyw. Wiem coś na ten temat bo dostałam tego drugiego negatywa właśnie w taki sposób. Facet nie chciał zapłacić i był wyjątkowo bezczelny. W końcu zapłacił ale z wielkimi pretensjami. Podniósł mi ciśnienie o 300%, więc dostał niezbyt miłego w słowa negatywa. Swojego odwetowca wystawił po prawie pół roku! Akurat jego zapamiętałam, bo byłam nową allegrowiczką, ale gdyby go nie pamiętała, to byłoby dla mnie szokiem za co i dlaczego tego negatywa dostaję.
asiam
Postów 4095
Data rejestracji 05.06.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
zdolnabestia
Postów 5286
Data rejestracji 12.12.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 9
http://www.sfora....rwisy-aukcyjne-a2858
Gość: melisa
Dzięki bo teraz dopiero zobaczyłam, na razie uzbierałam stos bąbelkowych kopert do recyclingu, ale nie mam jak ich użyć, gdyż sprzedaż na allegro strasznie mi siadła
zawsze się zastanawiam czy w tym roku każą mi się tłumaczyć ze sprzedanych gaci czy jeszcze nie.
natik999
Postów 491
Data rejestracji 11.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ciekawe czy osoby hurtowo wygrywające i hurtowo sprzedające coś płacą.. hmm... oczywiście takie, które mają z tego co najmniej kilka tysięcy zysku
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
wysyłasz mu zwykłe maile czy przypomnienie ze strony allegro? bo jesli zwykłe to wyślij oficjalnego maila i jak ie będzie odzewu to wystąp o zwrot prowizji i wystaw facetowi negatywa
natik999
Postów 491
Data rejestracji 11.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
natik999
Postów 491
Data rejestracji 11.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane