Ambasadorinnowacji - Philips

Gość: trampek.

#6167282 Napisano: 01.03.2016 19:15:38
Mam pytanie odnośnie tych 3 znaczków po prawej stronie mógby mi ktoś wyjaśniź za co się dostaje x1? przy aukcji widziałam ze takie znaczki sa jak ktos chce licytować? jak mam je zdobyć?
0 0

milax88

#6167285 Napisano: 01.03.2016 19:22:15
Za wykonane zadania dostajesz te znaczki.
0 0

xooxoo

#6167286 Napisano: 01.03.2016 19:22:39
trampek. napisał(a):

Mam pytanie odnośnie tych 3 znaczków po prawej stronie mógby mi ktoś wyjaśniź za co się dostaje x1? przy aukcji widziałam ze takie znaczki sa jak ktos chce licytować? jak mam je zdobyć?


Te znaczki to odznaki za każde wykonane zadania i etapy. Kiedy rozwiążesz poprawnie wszystkie zadania w danym tygodniu to dostajesz po jednej odznace czyli "x1" - kiedy rozwiązesz wszystkie poprawnie to będą "x4"
0 0

Gość: trampek.

#6167287 Napisano: 01.03.2016 19:24:49
aha bo ja mam tylko ten zielony znaczek a w innych 0 rozumiem ze trzeba wykonac wszystkie zadania bo ja czasami wykonałam ale nie wszystkie emotka dziękuję za odp emotka  
0 0

xooxoo

#6167293 Napisano: 01.03.2016 19:39:38
Tak, najlepiej jest wykonywać wszystkie wtedy większe prawdopodobieństwo, że będzie można ustrzelić jakąś nagrodę. Chociaż na mniejsze nie potrzeba wszystkich 4 odznak. 
0 0

nelunia

#6167297 Napisano: 01.03.2016 19:46:14
milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

Gwarancją jest protokół przekazania nagrody.Ostatnio otrzymałam taką odpowiedź.
0 0

kate87

#6167339 Napisano: 01.03.2016 20:54:56
Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów
0 0

Finezyjna

#6167344 Napisano: 01.03.2016 21:03:27
kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka
0 0

kate87

#6167350 Napisano: 01.03.2016 21:08:37
Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka

Ale to gdzie widac ta czwarta odznake czy coś?
0 0

Finezyjna

#6167354 Napisano: 01.03.2016 21:11:52
nelunia napisał(a):

milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

Gwarancją jest protokół przekazania nagrody.Ostatnio otrzymałam taką odpowiedź.

potwierdzam
0 0

Finezyjna

#6167356 Napisano: 01.03.2016 21:13:09
kate87 napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka

Ale to gdzie widac ta czwarta odznake czy coś?

nie nie widać. każdy etap trwa 2 tyg i w danym etapie dostajesz po jednej odznace z każdej dziedziny i tak przez 2ms..łącznie zbierasz po 4 odznaki z każdej dziedziny i jest aukcja emotka potem odznaki się zeruję.
0 0

kate87

#6167417 Napisano: 01.03.2016 22:15:18
Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka

Ale to gdzie widac ta czwarta odznake czy coś?

nie nie widać. każdy etap trwa 2 tyg i w danym etapie dostajesz po jednej odznace z każdej dziedziny i tak przez 2ms..łącznie zbierasz po 4 odznaki z każdej dziedziny i jest aukcja emotka potem odznaki się zeruję.

dzieki:)
0 0

milax88

#6167549 Napisano: 02.03.2016 10:00:22
nelunia napisał(a):

milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

Gwarancją jest protokół przekazania nagrody.Ostatnio otrzymałam taką odpowiedź.

A ja nawet nie mam swojego protokołu emotka jeszcze mi nie odpisali na maila.
0 0

DORFII

#6167564 Napisano: 02.03.2016 10:30:42
milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

U mnie w ostatniej aukcji była taka sama sytuacja,dostałam protokół na Pana X,po @ do nich zadzwonili z przeprosinami i po 2 dniach dosłali protokół z moimi danymi, a ten na Pana X kazali zniszczyć.Ciekawe,czy owy Pan również zniszczył moje dane.
0 0

milax88

#6167654 Napisano: 02.03.2016 12:21:52
DORFII napisał(a):

milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

U mnie w ostatniej aukcji była taka sama sytuacja,dostałam protokół na Pana X,po @ do nich zadzwonili z przeprosinami i po 2 dniach dosłali protokół z moimi danymi, a ten na Pana X kazali zniszczyć.Ciekawe,czy owy Pan również zniszczył moje dane.

Czyli to nie pierwszy raz! Wkurza mnie to, bo to są dane wrażliwe i można z nich już użytek zrobić. Nie zgadzamy się na udostępnianie tych danych nikomu innemu prócz firmie Philips. Wczoraj napisałam ok. godziny 20 i nadal nie mam informacji zwrotnej. Zamiast cieszyć się z wygranej to ja się martwię co dalej z tym protokołem i moimi danymi emotka
0 0

budryska

#6167914 Napisano: 02.03.2016 16:58:39
Napisz do nich maila ze słowem PILNE w temacie. Kiedyś tak zrobiłam i odpisali od razu. Inaczej trzeba czekać kilka dni na odpowiedź. 
0 0

monia676

#6168333 Napisano: 03.03.2016 13:46:37
Czy nie powinny teraz pojawić się jakieś wyzwania?
0 0

Pociong

#6168337 Napisano: 03.03.2016 13:50:43
Dzis dotarl depilator ze styczniowej aukcji. Mam nadzieje, ze u mnie z protokolem nie bedzie problemu.. jszcze go nie widzialam, bo jestem w pracy emotka  swoja droga, mysle, ze za taka pomylke to nawet mozna ich pozwac..
0 0

blackana

#6168460 Napisano: 03.03.2016 17:11:40
DBAJ O WŁOSY NAWET PODCZAS SUSZENIA I PROSTOWANIA!
1. Sensor czuje poziom nawilżenia włosów i redukuje temperaturę.
2. 200, 175, 150.
0 0

blackana

#6168461 Napisano: 03.03.2016 17:19:22
Proste prostowanie z Philips MoistureProtect
Pyt. 1 - technologia czujnika pozwala utrzymać zrównoważone nawilżenie włosów dzięki dobieraniu odpowiedniej temperatury stylizacji na bieżąco do
kondycji włosów
Pyt. 2 - do 57% nawilżenia (po jednym użyciu, badanie z 2013 r.)
Pyt. 3 - czujnik diagnozuje włosy 30 razy na sekundę pod kątem ich nawilżenia i dobiera do nich taką temperaturę prostowania, aby utrzymały naturalne
nawilżenie
Pyt. 4 - ruchome płytki uginają się, gdy nacisk podczas prostowania jest zbyt Chroni to strukturę włosa przed uszkodzeniem i minimalizuje
prawdopodobieństwo jego złamania
Pyt. 5 - 15 sekund
0 0