Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
masza
Postów 7661
Data rejestracji 11.11.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to, że stanie się wewnętrznie bogatszy.
Colette
martunik3
Postów 3122
Data rejestracji 15.04.2009
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Kwiat Paproci
Postów 870
Data rejestracji 06.12.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła
notta
Postów 8819
Data rejestracji 20.02.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Szczęśliwych paragonów życzę
|
Polecajki: Sprzedawaj na Vinted https://www.vinted.pl/invite/ivanotta | Zyskaj cashback za swoje zakupy https://letyshops...l/winwin?ww=26416744 |
Cynamon28
Postów 562
Data rejestracji 29.09.2022
Punkty karne 1
Konkursy dodane
kreo42
Postów 2066
Data rejestracji 11.10.2015
Punkty karne 2
Konkursy dodane
fantagiro
Postów 1268
Data rejestracji 14.11.2018
Punkty karne 3
Konkursy dodane
..z konkursami, loteriami jest jak z chodzeniem po bagnach -> wciągają
norweska20
Postów 3818
Data rejestracji 02.01.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zamiast czekać zacznij żyć- coś w tym jest
monkakk
Postów 2829
Data rejestracji 15.01.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
masza
Postów 7661
Data rejestracji 11.11.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
mi jeden blik nie działął i nie odpisali
monkakk
Postów 2829
Data rejestracji 15.01.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
masza
Postów 7661
Data rejestracji 11.11.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atyde25
Postów 3651
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 33
dany-duszek
Postów 577
Data rejestracji 20.01.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
dany-duszek
Postów 577
Data rejestracji 20.01.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
anialistopad
Postów 14154
Data rejestracji 06.07.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
www.zabawkikrasnala.pl
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
lasiglasty
Postów 421
Data rejestracji 29.01.2022
Punkty karne 0
Konkursy dodane
beroxez
Postów 16
Data rejestracji 11.05.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
"17.1 Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszej loterii, uczestnicy mogą zgłaszać przez cały
czas trwania loterii wyłącznie: w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub poczty
kurierskiej lub poprzez doręczenie osobiste, na adres biura organizatora: Smolar Agencja
Promocyjno – Reklamowa, ul. Inżynierska 15, 93 – 569 Łódź, lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail organizatora: reklamacja@smolar.pl. O zachowaniu terminu
do wniesienia reklamacji decyduje data jej otrzymania przez organizatora, nie późniejsza niż
do dnia 04.11.2022 r.
17.2 Każda reklamacja zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Finansów
w sprawie trybu zgłaszania roszczeń uczestników gier hazardowych (Dz. U. z 2019 r.,
poz. 20) powinna zawierać: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania uczestnika gry
hazardowej, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, rodzaj gry oraz treść
żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej
uczestnik gry powinien podać również adres elektroniczny do komunikacji.
17.3 Reklamacje rozpatruje organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje
zgłoszone w terminie i w formie wskazanej w pkt. 17.1 regulaminu i zawierające wszystkie
wymagane dane zgodnie z pkt. 17.2 regulaminu.
17.4 Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni. Wszystkie postępowania reklamacyjne
zakończą się najpóźniej w dniu 18.11.2022 r. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie
przesłane uczestnikowi loterii: listem poleconym w przypadku zgłoszenia reklamacji w formie
pisemnej albo za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku zgłoszenia reklamacji
drogą elektroniczną. O zachowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki przez
organizatora (data stempla pocztowego) albo data wysłania wiadomości e-mail przez
organizatora.
17.5 Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa uczestnika
do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze
postępowania sądowego.
18.1 Roszczenia z tytułu loterii przedawniają się z upływem 6 miesięcy od dnia
wymagalności.
18.2 Bieg przedawnienia roszczeń ulega zawieszeniu na okres od dnia wniesienia reklamacji
do dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację".
assal
Postów 3009
Data rejestracji 24.07.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Czekając na...
FBaneta4
Postów 200
Data rejestracji 06.05.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane 3