Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

masza

#7071110 Napisano: 28.12.2022 19:04:23
szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

martunik3

#7071112 Napisano: 28.12.2022 19:17:53
Jedzie Heineken dla przyjaciela, jutro będzie InPost 

Kwiat Paproci

#7071114 Napisano: 28.12.2022 19:32:29
masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka
0 0

notta

#7071132 Napisano: 28.12.2022 20:35:16
kreo42 napisał(a):

notta napisał(a):

kreo42 napisał(a):

Czy macie rozwiązane już problemy z voucherem do decathlona z everydayme? Napisałem do nich i narazie cisza

A jakie byly? 

Nie działa link

u mnie dwa bony i po kliknięciu wskakuje automatyczne pobieranie. Może macie zablokowane wyskakujące okienka lub coś takiego. Albo warto spróbować z innej przeglądarki?
0 0

Cynamon28

#7071133 Napisano: 28.12.2022 20:40:39
Wie ktoś kiedy i czym wysyłają bluzy Lech ?
0 0

kreo42

#7071136 Napisano: 28.12.2022 20:47:50
notta napisał(a):

kreo42 napisał(a):

notta napisał(a):

kreo42 napisał(a):

Czy macie rozwiązane już problemy z voucherem do decathlona z everydayme? Napisałem do nich i narazie cisza

A jakie byly? 

Nie działa link

u mnie dwa bony i po kliknięciu wskakuje automatyczne pobieranie. Może macie zablokowane wyskakujące okienka lub coś takiego. Albo warto spróbować z innej przeglądarki?

Nie mam blokad, na tel ani komp nie da rady, parę osób też tu pisało że mieli problemy
1 notta 0

fantagiro

#7071139 Napisano: 28.12.2022 21:05:34
Jak do tej pory Smolar wysyłał rowery? Dpd, jak wszystko ?
0 0

norweska20

#7071140 Napisano: 28.12.2022 21:16:19
@Kwiat napisał(a):

masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka

Ja pisałam i 0 odpowiedzi z ich strony:( 
0 0

monkakk

#7071145 Napisano: 28.12.2022 21:43:16
norweska20 napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka

Ja pisałam i 0 odpowiedzi z ich strony:( 

cholercia, to ja też kilku nie odebrałam.. daj znać jak coś odpisza
0 0

masza

#7071152 Napisano: 28.12.2022 22:29:51
monkakk napisał(a):

norweska20 napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka

Ja pisałam i 0 odpowiedzi z ich strony:( 

cholercia, to ja też kilku nie odebrałam.. daj znać jak coś odpisza

ale przecież wyraźnie napisane jest w @ , ze odbior w ciagu 7 dni.......
mi jeden blik nie działął i nie odpisali
0 0

monkakk

#7071153 Napisano: 28.12.2022 22:34:16
masza napisał(a):

monkakk napisał(a):

norweska20 napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka

Ja pisałam i 0 odpowiedzi z ich strony:( 

cholercia, to ja też kilku nie odebrałam.. daj znać jak coś odpisza

ale przecież wyraźnie napisane jest w @ , ze odbior w ciagu 7 dni.......
mi jeden blik nie działął i nie odpisali

napisali emotka  ale nie miałam okazji wyrobić się w czasie emotka
0 0

masza

#7071154 Napisano: 28.12.2022 22:41:25
monkakk napisał(a):

masza napisał(a):

monkakk napisał(a):

norweska20 napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka

Ja pisałam i 0 odpowiedzi z ich strony:( 

cholercia, to ja też kilku nie odebrałam.. daj znać jak coś odpisza

ale przecież wyraźnie napisane jest w @ , ze odbior w ciagu 7 dni.......
mi jeden blik nie działął i nie odpisali

napisali emotka  ale nie miałam okazji wyrobić się w czasie emotka

no to ciężko:( chyba przepadł
0 0

atyde25

#7071155 Napisano: 28.12.2022 22:47:37
Bliki przerosły Smolara.Czuję,że już swoich 30 zł nie zobaczę.Bo miałam tą dziwną historię,że mi bankomat wydał 20 zeta zamiast 50 zł.Dzwoniłam w listopadzie niby mieli to rozpracować.Ale to chyba droga przez mękę i idzie topornie.
0 0

dany-duszek

#7071156 Napisano: 28.12.2022 22:57:55
atyde25 napisał(a):

Bliki przerosły Smolara.Czuję,że już swoich 30 zł nie zobaczę.Bo miałam tą dziwną historię,że mi bankomat wydał 20 zeta zamiast 50 zł.Dzwoniłam w listopadzie niby mieli to rozpracować.Ale to chyba droga przez mękę i idzie topornie.

a co smolar ma do tego? Przecież samemu się wbija kwotę jaką chce się wypłacić, więc jak ci wypłaciło 20zł to albo wbiłaś 20zł, albo była jakaś awaria bankomatu, ale w to wątpię bo wtedy by nie wypłaciło wcale.
0 0

dany-duszek

#7071157 Napisano: 28.12.2022 23:05:06
@Kwiat napisał(a):

masza napisał(a):

szczupak napisał(a):

A czy Smolar z zozoli już wszystko zweryfikował? 
Z końca listopada też?

nie

A co w przypadku gdy ktoś nie zdążył odebrać blikiem 50zl (bo tylko 7 dni, a choroba mnie dopadła na maxa a do takich bankomatów muszę jechac 10 km )
czy ktoś próbował jakoś prosić o ponowne przesłanie danych do bliku, czy już wygrana przepadła  emotka

ale co za problem zapłacić tym czek blikiem w internecie, albo jakiś rachunek? Przecież zamiast 6 cyfr wbijasz 9 cyfr i później każą ci podać pin i nie musisz chodzić nigdzie.
0 0

anialistopad

#7071160 Napisano: 28.12.2022 23:28:23
Z deco moreno itm są zwrotki? I z always Kaufland też nie mam
0 0

lasiglasty

#7071161 Napisano: 28.12.2022 23:34:45
anialistopad napisał(a):

Z deco moreno itm są zwrotki?

tak, przychodzą od razu 
0 0

beroxez

#7071164 Napisano: 29.12.2022 00:58:19
Czy ktoś z Was miał taką sytuację w loterii "Predator", że Smolar przesłał wykorzystany już przez kogoś innego kod-voucher do sklepu Liverpoolu? Voucher jest ważny do 28.02.2023, ale patrząc na poniższy zapis regulaminu chyba nie ma szans na skuteczną reklamację, co nie?

"17.1 Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszej loterii, uczestnicy mogą zgłaszać przez cały
czas trwania loterii wyłącznie: w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub poczty
kurierskiej lub poprzez doręczenie osobiste, na adres biura organizatora: Smolar Agencja
Promocyjno – Reklamowa, ul. Inżynierska 15, 93 – 569 Łódź, lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail organizatora: reklamacja@smolar.pl. O zachowaniu terminu
do wniesienia reklamacji decyduje data jej otrzymania przez organizatora, nie późniejsza niż
do dnia 04.11.2022 r.
17.2 Każda reklamacja zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Finansów
w sprawie trybu zgłaszania roszczeń uczestników gier hazardowych (Dz. U. z 2019 r.,
poz. 20) powinna zawierać: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania uczestnika gry
hazardowej, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, rodzaj gry oraz treść
żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej
uczestnik gry powinien podać również adres elektroniczny do komunikacji.
17.3 Reklamacje rozpatruje organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje
zgłoszone w terminie i w formie wskazanej w pkt. 17.1 regulaminu i zawierające wszystkie
wymagane dane zgodnie z pkt. 17.2 regulaminu.
17.4 Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni. Wszystkie postępowania reklamacyjne
zakończą się najpóźniej w dniu 18.11.2022 r. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie
przesłane uczestnikowi loterii: listem poleconym w przypadku zgłoszenia reklamacji w formie
pisemnej albo za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku zgłoszenia reklamacji
drogą elektroniczną. O zachowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki przez
organizatora (data stempla pocztowego) albo data wysłania wiadomości e-mail przez
organizatora.
17.5 Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa uczestnika
do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze
postępowania sądowego.
18.1 Roszczenia z tytułu loterii przedawniają się z upływem 6 miesięcy od dnia
wymagalności.
18.2 Bieg przedawnienia roszczeń ulega zawieszeniu na okres od dnia wniesienia reklamacji
do dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację".
0 0

assal

#7071165 Napisano: 29.12.2022 01:06:51
Beroxez: Napisz do nich. Sprawdzą, czy przez pomyłkę nie wysłali dwa razy tego samego kodu do dwóch różnych osób. Smolar raczej takie dane jeszcze trzyma u siebie emotka  Miałam dwa razy podobną sytuację z różnymi kodami, za każdym razem się wyjaśniało. Ktoś się gdzieś pomylił, to się zdarza  emotka
0 0

FBaneta4

#7071188 Napisano: 29.12.2022 09:25:32
Czy w konkursie visa gdzie byly tv i piłki etapy wygrał k6os ?
0 0