Pomocy!!!!

Gość:

#6596092 Napisano: 06.05.2019 14:09:41
Andzik napisał(a):

nswe69 napisał(a):

Andzik napisał(a):

Pomóżcie!
Właśnie utraciłam prawo do nagrody, ponieważ sklep odmówił mi adnotacji na paragonie, myślałam że posiłkując się paragonem szczegółowym to przejdzie, ale jednak nie...Czy da się coś w tej kwestii wywalczyć czy jestem skazana na porażkę. 

idź na inną zmianę do sklepu, ew.poproś kierownika i wytłumacz sprawę

Chodzi o Kaufland, dzwoniłam do centrali, oni nie wydają adnotacji, pani była zaskoczona czemu organizator konkursu z nimi się nie skontaktował. To właśnie kierownik sklepu nie dał mi adnotacji, w ogóle nie czaił o co mi chodzi. Kazali mi czekać na decyzję, bo oddzwonią.

Czuję się spławiona emotka
0 0

joan

#6596093 Napisano: 06.05.2019 14:09:44
Andzik napisał(a):

Chodzi o Kaufland, dzwoniłam do centrali, oni nie wydają adnotacji, pani była zaskoczona czemu organizator konkursu z nimi się nie skontaktował. To właśnie kierownik sklepu nie dał mi adnotacji, w ogóle nie czaił o co mi chodzi. Kazali mi czekać na decyzję, bo oddzwonią.


Możesz napisać do Kauflanda na FB. Jest przecież przepis, że PARAGON sam w sobie powinien jednoznacznie definiować towar. Czyli - niezależnie od paragonu zastępczego czy rozszerzonego - masz prawo żądać, by Twój paragon podstawowy spełniał wymogi prawne.

U mnie podpisują wszystko bez problemu, ale lokalny Kauf jest fest oblegany przez konkursowiczów, dla POK taka prośba to żadna nowość.
0 0

jorunn2010

#6596831 Napisano: 08.05.2019 07:57:10
Pomocy, nie wiem jak to rozegrać: wygrałam noktowizor (konkurs z bazy). Wystawiłam na Allegro za 350 zł (wartość rynkowa ponad 500, w opisie aukcji dodałam że taniej bo brak karty gwarancyjnej). Produkt zafoliowany, zapieczetowany, wszytsko nowe. Facet kupił, wczoraj przesyłka dotarła do niego i napisał mi że noktowizor nie działa i możemy sie dogadać że zwrócę mu część kasy. Co powinnam zrobić? Zaproponowac zwrot sprzętu i zwrot kasy? Wtedy już wszystko będzie odpieczętowane, nie bede miec nowego produktu. Zażądać dowodów, że nie działa i rzeczywiście opuścić cenę?
0 0

elizam

#6596832 Napisano: 08.05.2019 08:02:19
jorunn2010 napisał(a):

Pomocy, nie wiem jak to rozegrać: wygrałam noktowizor (konkurs z bazy). Wystawiłam na Allegro za 350 zł (wartość rynkowa ponad 500, w opisie aukcji dodałam że taniej bo brak karty gwarancyjnej). Produkt zafoliowany, zapieczetowany, wszytsko nowe. Facet kupił, wczoraj przesyłka dotarła do niego i napisał mi że noktowizor nie działa i możemy sie dogadać że zwrócę mu część kasy. Co powinnam zrobić? Zaproponowac zwrot sprzętu i zwrot kasy? Wtedy już wszystko będzie odpieczętowane, nie bede miec nowego produktu. Zażądać dowodów, że nie działa i rzeczywiście opuścić cenę?

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że noktowizor nie działa... A każdy sprzęt - czy to wygrany, czy kupiony podlega gwarancji, napisz do organizatora z prośbą o wydanie zaświadczenia o wygranej, które działa tak samo jak dowód zakupu. 
W ten sposób sprzedałam kilka rzeczy i wiem, że pozwala to na korzystanie z gwarancji
0 0

toka

#6596844 Napisano: 08.05.2019 08:41:24
jorunn2010 napisał(a):

Pomocy, nie wiem jak to rozegrać: wygrałam noktowizor (konkurs z bazy). Wystawiłam na Allegro za 350 zł (wartość rynkowa ponad 500, w opisie aukcji dodałam że taniej bo brak karty gwarancyjnej). Produkt zafoliowany, zapieczetowany, wszytsko nowe. Facet kupił, wczoraj przesyłka dotarła do niego i napisał mi że noktowizor nie działa i możemy sie dogadać że zwrócę mu część kasy. Co powinnam zrobić? Zaproponowac zwrot sprzętu i zwrot kasy? Wtedy już wszystko będzie odpieczętowane, nie bede miec nowego produktu. Zażądać dowodów, że nie działa i rzeczywiście opuścić cenę?

nie działa a on nie chce zwrócić towaru?
Dziwne.Chce sobie zostawić niedziałający sprzęt?Nie wierzę mu.Moim zdaniem widział co kupuje a teraz próbuje wysępić dodatkową zniżkę

androm

#6596862 Napisano: 08.05.2019 09:24:50
toka napisał(a):

jorunn2010 napisał(a):

Pomocy, nie wiem jak to rozegrać: wygrałam noktowizor (konkurs z bazy). Wystawiłam na Allegro za 350 zł (wartość rynkowa ponad 500, w opisie aukcji dodałam że taniej bo brak karty gwarancyjnej). Produkt zafoliowany, zapieczetowany, wszytsko nowe. Facet kupił, wczoraj przesyłka dotarła do niego i napisał mi że noktowizor nie działa i możemy sie dogadać że zwrócę mu część kasy. Co powinnam zrobić? Zaproponowac zwrot sprzętu i zwrot kasy? Wtedy już wszystko będzie odpieczętowane, nie bede miec nowego produktu. Zażądać dowodów, że nie działa i rzeczywiście opuścić cenę?

nie działa a on nie chce zwrócić towaru?
Dziwne.Chce sobie zostawić niedziałający sprzęt?Nie wierzę mu.Moim zdaniem widział co kupuje a teraz próbuje wysępić dodatkową zniżkę

dokładnie, jakby nie działał to by żądał zwrotu pełnej kasy
jakiś gówniarz chyba

jorunn2010

#6596888 Napisano: 08.05.2019 10:17:08
Dzięki wszystkim! A co proponujecie - co powinnam dalej robić?
0 0

joan

#6596889 Napisano: 08.05.2019 10:17:17
jorunn2010 napisał(a):

Pomocy, nie wiem jak to rozegrać: wygrałam noktowizor (konkurs z bazy). Wystawiłam na Allegro za 350 zł (wartość rynkowa ponad 500, w opisie aukcji dodałam że taniej bo brak karty gwarancyjnej). Produkt zafoliowany, zapieczetowany, wszytsko nowe. Facet kupił, wczoraj przesyłka dotarła do niego i napisał mi że noktowizor nie działa i możemy sie dogadać że zwrócę mu część kasy. Co powinnam zrobić? Zaproponowac zwrot sprzętu i zwrot kasy? Wtedy już wszystko będzie odpieczętowane, nie bede miec nowego produktu. Zażądać dowodów, że nie działa i rzeczywiście opuścić cenę?


Hmmm... możesz napisać, żeby odesłał Ci noktowizor w opcji "opłatę uiszcza adresat", a Ty rozpoczniesz procedurę reklamacyjną i przekażesz go do serwisu. Serwis zbada sprzęt i wystawi opinię, czy np. nie został uszkodzony mechanicznie (upadek, zalanie). Dopiero opinia z serwisu powinna być podstawą do dalszego postępowania względem kupującego.

BTW -> wyobrażasz sobie sytuację, gdzie kupujesz coś za prawie cztery stówy, to coś nie działa kompletnie, a Ty chcesz tylko upust? Nikt normalny tak nie robi, to jakiś szwindel.

monek22

#6597741 Napisano: 09.05.2019 21:57:22
Wygralam dwa razy mate od Tymbarka wygodatomus... Minęło 2 tygodnie od wygranej a w laureatach na stronie mnie nie widać... Czy coś nie tak z moimi paragonami że mnie nie wrzucili do laureatów?? Ktoś w podobnej sytuacji? 
0 0

cherry_coke

#6597777 Napisano: 10.05.2019 07:56:22
monek22 napisał(a):

Wygralam dwa razy mate od Tymbarka wygodatomus... Minęło 2 tygodnie od wygranej a w laureatach na stronie mnie nie widać... Czy coś nie tak z moimi paragonami że mnie nie wrzucili do laureatów?? Ktoś w podobnej sytuacji? 

Listę laureatów uzupełniali dopiero jeden raz i są to wygrane z początku loterii. 
1 monek22 0

Monika11

#6597781 Napisano: 10.05.2019 08:27:58
z Korala może być z wcześniejszych dni paragon, czy z tego samego dnia?
0 0

nanajka81

#6597791 Napisano: 10.05.2019 09:00:23
cherry_coke napisał(a):

monek22 napisał(a):

Wygralam dwa razy mate od Tymbarka wygodatomus... Minęło 2 tygodnie od wygranej a w laureatach na stronie mnie nie widać... Czy coś nie tak z moimi paragonami że mnie nie wrzucili do laureatów?? Ktoś w podobnej sytuacji? 

Listę laureatów uzupełniali dopiero jeden raz i są to wygrane z początku loterii. 

a dostałaś formularz do wypełnienia po wygranej? Bo ja miałam przypadek że wygralam 1 maja i zaden formularz nie dotarł, dopiero 7go do nich napisałam w tej sprawie i wysłali mi formularz ponownie...
0 0

nanajka81

#6597792 Napisano: 10.05.2019 09:03:47
joan napisał(a):

jorunn2010 napisał(a):

Pomocy, nie wiem jak to rozegrać: wygrałam noktowizor (konkurs z bazy). Wystawiłam na Allegro za 350 zł (wartość rynkowa ponad 500, w opisie aukcji dodałam że taniej bo brak karty gwarancyjnej). Produkt zafoliowany, zapieczetowany, wszytsko nowe. Facet kupił, wczoraj przesyłka dotarła do niego i napisał mi że noktowizor nie działa i możemy sie dogadać że zwrócę mu część kasy. Co powinnam zrobić? Zaproponowac zwrot sprzętu i zwrot kasy? Wtedy już wszystko będzie odpieczętowane, nie bede miec nowego produktu. Zażądać dowodów, że nie działa i rzeczywiście opuścić cenę?


Hmmm... możesz napisać, żeby odesłał Ci noktowizor w opcji "opłatę uiszcza adresat", a Ty rozpoczniesz procedurę reklamacyjną i przekażesz go do serwisu. Serwis zbada sprzęt i wystawi opinię, czy np. nie został uszkodzony mechanicznie (upadek, zalanie). Dopiero opinia z serwisu powinna być podstawą do dalszego postępowania względem kupującego.

BTW -> wyobrażasz sobie sytuację, gdzie kupujesz coś za prawie cztery stówy, to coś nie działa kompletnie, a Ty chcesz tylko upust? Nikt normalny tak nie robi, to jakiś szwindel.

wg mnie też brzmi to jak szwindel emotka
1 joan 0

cherry_coke

#6597793 Napisano: 10.05.2019 09:03:48
nanajka81 napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

monek22 napisał(a):

Wygralam dwa razy mate od Tymbarka wygodatomus... Minęło 2 tygodnie od wygranej a w laureatach na stronie mnie nie widać... Czy coś nie tak z moimi paragonami że mnie nie wrzucili do laureatów?? Ktoś w podobnej sytuacji? 

Listę laureatów uzupełniali dopiero jeden raz i są to wygrane z początku loterii. 

a dostałaś formularz do wypełnienia po wygranej? Bo ja miałam przypadek że wygralam 1 maja i zaden formularz nie dotarł, dopiero 7go do nich napisałam w tej sprawie i wysłali mi formularz ponownie...

Tak, przy każdej wygranej przyszedł mi formularz i po jego wypełnieniu po dłuższej chwili potwierdzenie wypełnienia formularza. 
0 0

nanajka81

#6597794 Napisano: 10.05.2019 09:04:46
cherry_coke napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

monek22 napisał(a):

Wygralam dwa razy mate od Tymbarka wygodatomus... Minęło 2 tygodnie od wygranej a w laureatach na stronie mnie nie widać... Czy coś nie tak z moimi paragonami że mnie nie wrzucili do laureatów?? Ktoś w podobnej sytuacji? 

Listę laureatów uzupełniali dopiero jeden raz i są to wygrane z początku loterii. 

a dostałaś formularz do wypełnienia po wygranej? Bo ja miałam przypadek że wygralam 1 maja i zaden formularz nie dotarł, dopiero 7go do nich napisałam w tej sprawie i wysłali mi formularz ponownie...

Tak, przy każdej wygranej przyszedł mi formularz i po jego wypełnieniu po dłuższej chwili potwierdzenie wypełnienia formularza. 

To pozostaje Ci czekać emotka Ostatnie dwa tygodnie były majówkowe i podobno nie pracowali...

edith

#6598079 Napisano: 10.05.2019 16:05:50
Czy może ktoś poratować bonem na 100 zł do Home& You ? Teraz jest promocja i dają przy zakupach za 100 zł, gdyby ktoś nie chciał skorzystać z nimi na następne zakupy to chętnie bym skorzystała emotka Chyba ,że jest to bon do wykorzystania tylko w formie papierowej ? emotka
0 0

Gość: amif

#6598135 Napisano: 10.05.2019 18:37:57
Monika11 napisał(a):

z Korala może być z wcześniejszych dni paragon, czy z tego samego dnia?

wcześniejszy niż zgłoszenie
1 Monika11 0

aneczka128

#6600018 Napisano: 15.05.2019 14:29:32
Chciałam teraz wysłać dane do wygranej z Budżetu Kaufland, wyciągam z teczki  paragon a paragon dokładnie wyblakł na nr transakcji która była kluczowym numerem zgłoszenia. ( niestety nie zrobiłam fotki paragonu wcześniej)  Czy jeśli podjadę do sklepu Kaufland i poproszę o wyciąg z paragonu to czy będzie tam numer transakcji i czy TQ Group mi taki manewr uzna?
0 0

Claudia77

#6600033 Napisano: 15.05.2019 15:04:30
aneczka128 napisał(a):

Chciałam teraz wysłać dane do wygranej z Budżetu Kaufland, wyciągam z teczki  paragon a paragon dokładnie wyblakł na nr transakcji która była kluczowym numerem zgłoszenia. ( niestety nie zrobiłam fotki paragonu wcześniej)  Czy jeśli podjadę do sklepu Kaufland i poproszę o wyciąg z paragonu to czy będzie tam numer transakcji i czy TQ Group mi taki manewr uzna?

tak uznają Tobie paragon zastępczy,
0 0

aneczka128

#6600037 Napisano: 15.05.2019 15:15:15
Claudia77 napisał(a):

aneczka128 napisał(a):

Chciałam teraz wysłać dane do wygranej z Budżetu Kaufland, wyciągam z teczki  paragon a paragon dokładnie wyblakł na nr transakcji która była kluczowym numerem zgłoszenia. ( niestety nie zrobiłam fotki paragonu wcześniej)  Czy jeśli podjadę do sklepu Kaufland i poproszę o wyciąg z paragonu to czy będzie tam numer transakcji i czy TQ Group mi taki manewr uzna?

tak uznają Tobie paragon zastępczy,

dziękuję za informację
0 0