Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

@gnieszk@

#7268794 Napisano: 09.06.2025 12:41:45
InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?


Jaki sklep?
0 0

InkaR

#7268795 Napisano: 09.06.2025 12:44:08
@gnieszk@ napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?


Jaki sklep?

dino
0 0

Kiciunia21

#7268797 Napisano: 09.06.2025 12:47:44
InkaR napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?


Jaki sklep?

dino

Rozmawiałaś z kierowniczką?
0 0

Jestemnowa

#7268798 Napisano: 09.06.2025 12:48:43
InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?

Jak kiedyś powiedziałam w Auchan ,że potrzebuje do okazania w urzędzie skarbowym i dali mi pieczątkę , ostatnio w Kauflandzie podbila mi ale musiała zadzwonić do jakiejś centrali bo nie wiedziała co zrobić . Jeśli wygrałaś coś cennego to nie odpuszczaj . Zadzwoń do centrali Dino i powiedz w czym rzecz
0 0

@gnieszk@

#7268801 Napisano: 09.06.2025 12:54:07
InkaR napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?


Jaki sklep?

dino


To pisz do centrali
0 0

elemelex

#7268802 Napisano: 09.06.2025 12:55:20
Ja właśnie kupiłam źle opisany Roshen i zrobiłam zdjęcie paragonu z produktem. Nie mam zamiaru tworzyć sobie dziwnych sytuacji w sklepie i błagać o pieczątki. Organizatorzy powinni mieć więcej wyobraźni (niektórzy na szczęście mają). Jak maja wątpliwosci dzwonić, albo samemu sobie dany produkt kupić w danym sklepie i naocznie zauważyć opis emotka , bo skoro go promują to na pewno też go uwielbiają i mogą sobie kupić  emotka
Najgorzej na pewno jest w małych sklepikach, ale jeżeli chodzi o popularne sklepy to niech sami sobie sprawdzają  emotka
1 pikawka 0

@gnieszk@

#7268803 Napisano: 09.06.2025 12:56:46
@gnieszk@ napisał(a):

InkaR napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?


Jaki sklep?

dino


To pisz do centrali


Zapytaj co w tej sytuacji. I nie zapomnij wspomnieć, że zgodnie z obowiązującymi przepisami opis na paragonie powinien być na tyle szczegółowy, aby pozwalał jednoznacznie zidentyfikować jaki towar został zakupiony.
0 0

InkaR

#7268810 Napisano: 09.06.2025 13:09:44
Jestemnowa napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?

Jak kiedyś powiedziałam w Auchan ,że potrzebuje do okazania w urzędzie skarbowym i dali mi pieczątkę , ostatnio w Kauflandzie podbila mi ale musiała zadzwonić do jakiejś centrali bo nie wiedziała co zrobić . Jeśli wygrałaś coś cennego to nie odpuszczaj . Zadzwoń do centrali Dino i powiedz w czym rzecz

No właśnie w auchan Pani bez problemu mi kilak miesięcy temu wydrukowała taki rozszerzony rachunek emotka
0 0

atyde25

#7268812 Napisano: 09.06.2025 13:14:30
W sklepach często spławiają. Zawsze wołaj kogoś o wyższym stanowisku kierownika czy właściciela sklepu.
Mnie raz rozbawiła kierowniczka w Lydlu jak jej tłumaczyłam, że zapasowy wydruk z drukarki jak paragon się zaciął i nie wydrukował nie jest paragonem fiskalnym. Szkolenia pewnie są ale kłopotliwego klienta najlepiej spławić na drzewo.
0 0

InkaR

#7268814 Napisano: 09.06.2025 13:19:44
Kiciunia21 napisał(a):

InkaR napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?


Jaki sklep?

dino

Rozmawiałaś z kierowniczką?

tak
0 0

Luiza12

#7268815 Napisano: 09.06.2025 13:19:51
InkaR napisał(a):

Jestemnowa napisał(a):

InkaR napisał(a):

powiedzcie czy coś mogę z tym zrobić:
na paragonie nie widnieje nazwa produktu tylko napis np. "baton" i tyle - nie ma nazwy ani gramatury ani nic, pojechałam do sklepu w którym kupiłam i pani poinformowała mnie ze ona nie moze wydrukować rozszerzonego rachunku bo tam też ma tylko napis "baton", nie chce też przybić pieczątki i ze po rpostu mam sobie iść i dać jej spokój  emotka  Czy jest jeszcze jakaś inna opcja zeby potwierdzić ze to jest zakup danego produktu?

.. tak wiem.. mogłam nie zgłaszać takiego paragonu itd. Żałuję  emotka  ale może jest jakaś iskierka?

Jak kiedyś powiedziałam w Auchan ,że potrzebuje do okazania w urzędzie skarbowym i dali mi pieczątkę , ostatnio w Kauflandzie podbila mi ale musiała zadzwonić do jakiejś centrali bo nie wiedziała co zrobić . Jeśli wygrałaś coś cennego to nie odpuszczaj . Zadzwoń do centrali Dino i powiedz w czym rzecz

No właśnie w auchan Pani bez problemu mi kilak miesięcy temu wydrukowała taki rozszerzony rachunek emotka

A mi ostatnio w Auchan nie chciała podbić, w końcu po tel do kierownika, dala z laska, jak ja poprosilam o podpis, to odmówiła, bo to jej dane i powołała się na RODO. Tylko, jaką wina klienta, że sklepy robia opisy na paragonach, jakie chcą.
0 0

Kiciunia21

#7268819 Napisano: 09.06.2025 13:29:02
Idź tam jeszcze raz i jeśli odmówi poproś o telefon do Centrali. Może to ją ruszy emotka  Paragon musi jasno wskazywać jaki produkt został nabyty i tyle.
P.S. Centrala Dino jest w moim mieście, więc jeśli to cenna nagroda to wybrałabym się tam osobiście  emotka
0 0

anialistopad

#7268822 Napisano: 09.06.2025 13:34:04
Gratulujemy wygranej w pierwszym etapie konkursu „Wszystkie jesteśmy tego warte” i zapraszamy do wzięcia udziału w jego drugim etapie, w którym do wygrania są udział w Pokazie wartości i sesja zdjęciowa do miesięcznika Voque!Aby wziąć udział w 2. etapie konkursu:· przygotuj pracę konkursową: napisz swój manifest wartości oraz zrób zdjęcia (od 1 do 3), na których czujesz się najbardziej pewna siebie i silna.
Pamiętaj, także o podaniu nam danych potrzebnych do wysyłki kolczyków Apart, które są nagrodą w 1. etapie konkursu.Prosimy o podanie danych tutaj: https:/  do 20 czerwca 2025 r.Kolczyki wyślemy przesyłką kurierską do dnia 30 czerwca 2025 r.

Taka treść emaila macie wszyscy?
0 0

InkaR

#7268828 Napisano: 09.06.2025 13:40:10
anialistopad napisał(a):

Gratulujemy wygranej w pierwszym etapie konkursu „Wszystkie jesteśmy tego warte” i zapraszamy do wzięcia udziału w jego drugim etapie, w którym do wygrania są udział w Pokazie wartości i sesja zdjęciowa do miesięcznika Voque!Aby wziąć udział w 2. etapie konkursu:· przygotuj pracę konkursową: napisz swój manifest wartości oraz zrób zdjęcia (od 1 do 3), na których czujesz się najbardziej pewna siebie i silna.
Pamiętaj, także o podaniu nam danych potrzebnych do wysyłki kolczyków Apart, które są nagrodą w 1. etapie konkursu.Prosimy o podanie danych tutaj: https:/  do 20 czerwca 2025 r.Kolczyki wyślemy przesyłką kurierską do dnia 30 czerwca 2025 r.

Taka treść emaila macie wszyscy?

ja mam taką własnie emotka
0 0

InkaR

#7268829 Napisano: 09.06.2025 13:40:35
Kiciunia21 napisał(a):

Idź tam jeszcze raz i jeśli odmówi poproś o telefon do Centrali. Może to ją ruszy emotka  Paragon musi jasno wskazywać jaki produkt został nabyty i tyle.
P.S. Centrala Dino jest w moim mieście, więc jeśli to cenna nagroda to wybrałabym się tam osobiście  emotka

dziękuję za wszystkie podpowiedzi, napisałam do centrali i czekam emotka
0 0

as32572

#7268834 Napisano: 09.06.2025 14:00:24
InkaR napisał(a):

anialistopad napisał(a):

LadyInWhite napisał(a):

czy dobrze rozumiem ze do 2 etapu wybrali 15 osób i z tych 15 wybiorą jedną do tych sesji? emotka

Ja regulamin zrozumiałam, że wybrali 200 osób, które wygrały kolczyki i teraz te 200 osób bierze udział w 2 etapie ,a wybiorą 15 osób z tych 200 zgłoszeń z 2 etapu

raczej nie, bo niektórzy dostali maila z info o tym ze przechodzą do 2 etapu a niektórzy ze tylko wygrali kolczyki

to dziwne, według regulaminu wszyscy powinni mieć
Informacja o wygranej, o której mowa w punkcie 5.4, będzie również zawierała zaproszenie do wzięcia udziału w Etapie 2. Konkursu.
0 0

InkaR

#7268836 Napisano: 09.06.2025 14:03:37
as32572 napisał(a):

InkaR napisał(a):

anialistopad napisał(a):

LadyInWhite napisał(a):

czy dobrze rozumiem ze do 2 etapu wybrali 15 osób i z tych 15 wybiorą jedną do tych sesji? emotka

Ja regulamin zrozumiałam, że wybrali 200 osób, które wygrały kolczyki i teraz te 200 osób bierze udział w 2 etapie ,a wybiorą 15 osób z tych 200 zgłoszeń z 2 etapu

raczej nie, bo niektórzy dostali maila z info o tym ze przechodzą do 2 etapu a niektórzy ze tylko wygrali kolczyki

to dziwne, według regulaminu wszyscy powinni mieć
Informacja o wygranej, o której mowa w punkcie 5.4, będzie również zawierała zaproszenie do wzięcia udziału w Etapie 2. Konkursu.

ok, sugerowałam się tym, że niektórzy wrzucali info o wygranych kolczykach a nie o tym przejściu do 2 etapu - w takim razie wycofuje się z tego co napisałam
1 as32572 0

anialistopad

#7268840 Napisano: 09.06.2025 14:10:46
Co logaris nadaje dpd?
0 0

cudaczek121

as32572

#7268854 Napisano: 09.06.2025 14:55:07
cudaczek121 napisał(a):

Co dzis wozi pocztex?

jest w innym wątku info o bonach Dino z Warki