Reklama na e-Konkursy.info

Smolar

darog

#7233684 Napisano: 08.01.2025 20:15:00
stokrotka238 napisał(a):

gregory04 napisał(a):

Przepuszcza Was formularz z loterii Kaufland?

Nie, ale to dziwne mam tym razem nie wygrałeś  kiedy podałam kod z numerem mamy, a potem swoim bo nie wiedziałam, który był czyj... Tak chyba nie powinno być? Te wyniki na pewno są podpięte? Wygrał coś, ktoś?

u mnie zero wygranych. ale i tylko 3 kody=zgłoszenia. sprawdzone na stronie smolara.

a smolar słał już smsy?
0 0

Luiza37

#7233689 Napisano: 08.01.2025 20:33:08
jakaja napisał(a):

gregory04 napisał(a):

Przepuszcza Was formularz z loterii Kaufland?

Też jestem ciekawa.

U mnie na 18 losów nie ma wygranej...
0 0

lidka_

#7233703 Napisano: 08.01.2025 21:27:55
Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów
0 0

mima

#7233704 Napisano: 08.01.2025 21:31:14
lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

Podbijam pytanie
0 0

harnas

#7233705 Napisano: 08.01.2025 21:33:15
lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

obstawiam, że nie smolar bezpośrednio realizował wysyłkę nagród, więc te osoby co zgłosiły reklamację dostaną dodatkowe produkty
0 0

visserarthur

#7233724 Napisano: 08.01.2025 23:38:11
@gnieszk@ napisał(a):

gocha542 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

gocha542 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

isiulka napisał(a):

Wytłumaczy mi ktoś jak to możliwe ze jest tak duża rezerwa z żabki 8000? Czyżby tyle osób nie dopełniło formalności?

Ktoś kupił piwo z aplikacją. Otrzymał zwycięski los (bramki były związane z czasem zakupu), a go nie "otworzył" to nagrody trafiały do puli rezerwowej. Mogły to być osoby nawet nie świadome trwającej loterii.

Ja sama miałam nieprzyznane 4 losy i pisanie nic nie dało.

Ja nie o tym piszę. Rezerwa związana jest z losami wygranymi (bramka dotyczyła czasu zakupu), które były u kogoś w aplikacji, ale nie zostały "otworzone" . Np. ktoś kupił piwka, zeskanował aplikację, ale nie miał pojęcia o loterii. Nie wiem jak to działało w przypadku losów, które w ogóle się nie pojawiły

Tylko,że w tych czterech też mogła być wygrana 😊 pewnie było sporo niewydanych losów

Teoretycznie wygrana mogła być przypisana do czasu, w którym dokonano zakupu. Jednak nie wiem czy w sytuacji jeśli los się nie pojawił to nie "przechodziła" ona po prostu na kolejny zakup tak jakby tego wcześniejszego zakupu nie było. Pytanie czy oni taki zakup w ogóle "widzieli" skoro los nie został przyznany.

Mogło być tak, że nie było tyle zakupów dziennie (nie chodzi mi o 8, czyli tyle, ile nagród). Nie było bramek. Smolar określił sobie, że wygrywają np. zgłoszenia 1, 11, 111, 1111, …, ale skoro zakupy zostały zrobione tylko np. 1000 razy, przyznano 1000 losów, to pięć nagród z tego dnia było niewydanych i tak razy kilka dni…

Anisu

#7233760 Napisano: 09.01.2025 09:27:18
Złożyłam reklamację wczoraj na nagrodę z konkursu Crispers i dostałam odpowiedź dzisiaj:
"Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację, postaramy się jak najszybciej dosłać do Państwa brakujące produkty"
0 0

loteryjny

#7233764 Napisano: 09.01.2025 09:48:10
Mogliby dać dzisiaj wyniki z bref emotka
0 0

luimig

#7233765 Napisano: 09.01.2025 10:01:38
harnas napisał(a):

lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

obstawiam, że nie smolar bezpośrednio realizował wysyłkę nagród, więc te osoby co zgłosiły reklamację dostaną dodatkowe produkty

Ja bym Wam radziła napisać - nic na tym nie stracicie, a można zyskać. Sama jednak jeszcze wówczas nie gralam, więc nie mam doświadczenia ostatnio emotka
0 0

gregory

#7233767 Napisano: 09.01.2025 10:17:01
loteryjny napisał(a):

Mogliby dać dzisiaj wyniki z bref emotka

o to, to właśnie. też na to liczę.
1 loteryjny 0

rare85

#7234303 Napisano: 12.01.2025 09:13:49
Chciałam sprawdzić wyniki na stronie Smolara i mam error. Czy tylko u mnie czy też tak macie?
0 0

stokrotka238

#7234321 Napisano: 12.01.2025 13:16:23
rare85 napisał(a):

Chciałam sprawdzić wyniki na stronie Smolara i mam error. Czy tylko u mnie czy też tak macie?

Też miałam tak wczoraj...
1 rare85 0

rudzixon

#7234335 Napisano: 12.01.2025 14:28:33
U mnie wszystko gra i buczy. Może jakieś aktualizacje, albo chwilowe problemy
0 0

rare85

#7234343 Napisano: 12.01.2025 15:15:58
rudzixon napisał(a):

U mnie wszystko gra i buczy. Może jakieś aktualizacje, albo chwilowe problemy

Na telefonie, na kompie (Mozilla, Chrome), wpisuje dane i jak chcę sprawdzić wynik to wyskakuje okienko z error. Tak miałam wczoraj i tak mam dziś.
0 0

jomico

#7234361 Napisano: 12.01.2025 18:06:37
luimig napisał(a):

harnas napisał(a):

lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

obstawiam, że nie smolar bezpośrednio realizował wysyłkę nagród, więc te osoby co zgłosiły reklamację dostaną dodatkowe produkty

Ja bym Wam radziła napisać - nic na tym nie stracicie, a można zyskać. Sama jednak jeszcze wówczas nie gralam, więc nie mam doświadczenia ostatnio emotka


a na jaki adres piszecie?
0 0

rufus

#7234385 Napisano: 12.01.2025 21:38:12
jomico napisał(a):

luimig napisał(a):

harnas napisał(a):

lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

obstawiam, że nie smolar bezpośrednio realizował wysyłkę nagród, więc te osoby co zgłosiły reklamację dostaną dodatkowe produkty

Ja bym Wam radziła napisać - nic na tym nie stracicie, a można zyskać. Sama jednak jeszcze wówczas nie gralam, więc nie mam doświadczenia ostatnio emotka


a na jaki adres piszecie?

[email protected]
[email protected]
2 jomico, cb656 0

fryteczka

#7234399 Napisano: 13.01.2025 07:25:54
mima napisał(a):

lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

Podbijam pytanie

Ciężko powiedzieć . Lepiej napisać i mieć z głowy. Ja dziś jeszcze będę pisać przy 1 zestawie to mogę zapytać
1 claudia 0

awangarda

#7234449 Napisano: 13.01.2025 11:08:28
Czy Smolar informował z wielkiej świątecznej loterii z Kaufland Card?
0 0

jakaja

#7234469 Napisano: 13.01.2025 12:15:52
Czy przepuszcza laureatów w wynikach loterii Kaufland Card?
0 0

rejn

#7234490 Napisano: 13.01.2025 12:56:55