Pomocy!!!!

anneks1

#6316062 Napisano: 30.01.2017 20:24:53
Potrzebuje małej podpowiedzi, chciałbym wziąć udział w konkursie swietujzoranzada.pl Oranżada hellena, próbuje wejść na ich stronę, ale wyskakuje mi strona nazwapl. z polskimi domenami, jak to przeskoczyć,emotka próbowałam wiele razy, ale za każdym to samo
0 0

anneks1

#6316066 Napisano: 30.01.2017 20:35:49
Ale mi się w dzień udało wejśćemotka
1 brucee 0

aurorcia

#6316097 Napisano: 30.01.2017 22:21:41
Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du..emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!!!  Syn walczył z nim kilka godzin, łącznie z twardym resetem i nic. Dzwoniliśmy do gościa i on nie ma pojęcia, bo faktycznie nigdy ie był ten telefon włączany, ma się popytać i zadzwonić jutro. Czy ktoś miał taki problem? Czy to jest do zrobienia? A jeżeli nie to czy można go zwrócić skoro nie działa? Podobno mogą to zrobić w serwisie, ale to bez jaj, żebym ja jeszcze płaciła za wysyłkę i jeszcze czekała nie wiadomo ile. emotka
0 0

edzia21

#6316098 Napisano: 30.01.2017 22:23:19
aurorcia napisał(a):

Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du.. emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!!!  Syn walczył z nim kilka godzin, łącznie z twardym resetem i nic. Dzwoniliśmy do gościa i on nie ma pojęcia, bo faktycznie nigdy ie był ten telefon włączany, ma się popytać i zadzwonić jutro. Czy ktoś miał taki problem? Czy to jest do zrobienia? A jeżeli nie to czy można go zwrócić skoro nie działa? Podobno mogą to zrobić w serwisie, ale to bez jaj, żebym ja jeszcze płaciła za wysyłkę i jeszcze czekała nie wiadomo ile.  emotka

Od jakiej firmy kupiłaś ten telefon? 
0 0

aurorcia

#6316101 Napisano: 30.01.2017 22:27:11
edzia21 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du.. emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!!!  Syn walczył z nim kilka godzin, łącznie z twardym resetem i nic. Dzwoniliśmy do gościa i on nie ma pojęcia, bo faktycznie nigdy ie był ten telefon włączany, ma się popytać i zadzwonić jutro. Czy ktoś miał taki problem? Czy to jest do zrobienia? A jeżeli nie to czy można go zwrócić skoro nie działa? Podobno mogą to zrobić w serwisie, ale to bez jaj, żebym ja jeszcze płaciła za wysyłkę i jeszcze czekała nie wiadomo ile.  emotka

Od jakiej firmy kupiłaś ten telefon? 

Best Gsm z Koszalina.
0 0

Gość: jkkp

#6316108 Napisano: 30.01.2017 22:46:49
aurorcia napisał(a):

edzia21 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du.. emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!!!  Syn walczył z nim kilka godzin, łącznie z twardym resetem i nic. Dzwoniliśmy do gościa i on nie ma pojęcia, bo faktycznie nigdy ie był ten telefon włączany, ma się popytać i zadzwonić jutro. Czy ktoś miał taki problem? Czy to jest do zrobienia? A jeżeli nie to czy można go zwrócić skoro nie działa? Podobno mogą to zrobić w serwisie, ale to bez jaj, żebym ja jeszcze płaciła za wysyłkę i jeszcze czekała nie wiadomo ile.  emotka

Od jakiej firmy kupiłaś ten telefon? 

Best Gsm z Koszalina.

Walczyłam z tym, gdy chrześniak zablokował tak nowy telefon ( Samsung J5), dużo jest na ten temat w necie, to jest jakieś zabezpieczenie na androidzie od kradzieży, wizyta w serwisie z dowodem zakupu, lub kilka sposobów na ominięcie w internecie też znajdziesz. Ale łatwo nie jest, w salonie play (gdzie telefon był kupiony), to na 4 osoby pracujące, tylko jedna miała o tym jakąkolwiek wiedzę, ale pomóc nie potrafiły emotka
0 0

aurorcia

#6316116 Napisano: 30.01.2017 22:54:17
jkkp napisał(a):

aurorcia napisał(a):

edzia21 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du.. emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!!!  Syn walczył z nim kilka godzin, łącznie z twardym resetem i nic. Dzwoniliśmy do gościa i on nie ma pojęcia, bo faktycznie nigdy ie był ten telefon włączany, ma się popytać i zadzwonić jutro. Czy ktoś miał taki problem? Czy to jest do zrobienia? A jeżeli nie to czy można go zwrócić skoro nie działa? Podobno mogą to zrobić w serwisie, ale to bez jaj, żebym ja jeszcze płaciła za wysyłkę i jeszcze czekała nie wiadomo ile.  emotka

Od jakiej firmy kupiłaś ten telefon? 

Best Gsm z Koszalina.

Walczyłam z tym, gdy chrześniak zablokował tak nowy telefon ( Samsung J5), dużo jest na ten temat w necie, to jest jakieś zabezpieczenie na androidzie od kradzieży, wizyta w serwisie z dowodem zakupu, lub kilka sposobów na ominięcie w internecie też znajdziesz. Ale łatwo nie jest, w salonie play (gdzie telefon był kupiony), to na 4 osoby pracujące, tylko jedna miała o tym jakąkolwiek wiedzę, ale pomóc nie potrafiły emotka

To mnie pocieszyłaś!  emotka  Te sposoby z netu nie skutkują, syn jest dorosły, kuma bazę i około 6 godzin walczył z nim dzisiaj na różne sposoby!Do serwisu musiałabym wysłać albo jechać do wiekszego miasta, bo w okolicach nie ma, ale przecież chyba mogę odesłać go gościowi skoro nie działa?
0 0

Gość: olivia92

#6316121 Napisano: 30.01.2017 23:10:23
w zgłoszeniu do konkursu „Konkurs Milka w Żabce ” wpisałam numer paragonu zamiast systemowego... co robić?
0 0

Gość: jkkp

#6316124 Napisano: 30.01.2017 23:13:39
aurorcia napisał(a):

jkkp napisał(a):

aurorcia napisał(a):

edzia21 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du.. emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!!!  Syn walczył z nim kilka godzin, łącznie z twardym resetem i nic. Dzwoniliśmy do gościa i on nie ma pojęcia, bo faktycznie nigdy ie był ten telefon włączany, ma się popytać i zadzwonić jutro. Czy ktoś miał taki problem? Czy to jest do zrobienia? A jeżeli nie to czy można go zwrócić skoro nie działa? Podobno mogą to zrobić w serwisie, ale to bez jaj, żebym ja jeszcze płaciła za wysyłkę i jeszcze czekała nie wiadomo ile.  emotka

Od jakiej firmy kupiłaś ten telefon? 

Best Gsm z Koszalina.

Walczyłam z tym, gdy chrześniak zablokował tak nowy telefon ( Samsung J5), dużo jest na ten temat w necie, to jest jakieś zabezpieczenie na androidzie od kradzieży, wizyta w serwisie z dowodem zakupu, lub kilka sposobów na ominięcie w internecie też znajdziesz. Ale łatwo nie jest, w salonie play (gdzie telefon był kupiony), to na 4 osoby pracujące, tylko jedna miała o tym jakąkolwiek wiedzę, ale pomóc nie potrafiły emotka

To mnie pocieszyłaś!  emotka  Te sposoby z netu nie skutkują, syn jest dorosły, kuma bazę i około 6 godzin walczył z nim dzisiaj na różne sposoby!Do serwisu musiałabym wysłać albo jechać do wiekszego miasta, bo w okolicach nie ma, ale przecież chyba mogę odesłać go gościowi skoro nie działa?

spróbuj, ale jak mi pani w salonie play powiedziała, to nie wina sprzętu, a zabezpieczeń
0 0

kajeczka

#6316125 Napisano: 30.01.2017 23:32:15
Aż tak się nie znam na smartfonach, ale powinno dać się usunąć owe konto Google (zakładając, że istnieje i być może ktoś coś synchronizował) i założyć nowe. Telefon się domaga, bo ciągle "widzi" tamto konto, a z nim działa wszystko...
0 0

aurorcia

#6316228 Napisano: 31.01.2017 11:16:44
cb656 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

Kupiłam na allegro nowy Samsung Galaxy J5, od firmy, nigdy nie włączany, totalna nówka dzień wcześniej zakupiony w salonie plus (bez simlocka), syn chciał go dzis odpalić i du.. emotka  Cały czas woła o podanie jakiegoś adresu google podanego przy rejestracji, a nie był nigdy rejestrowany!

Chyba coś poplątałaś. Telefon proponuje po prostu połączenie z kontem Google, by w ten sposób uzytkownik zyskał większą funkcjonalność (na przykład zakupy w sklepie Play).
Sprawdź jeszcze raz od początku i poszukaj opcji "nie, dziękuję, może później". Obejrzyj ten film...

Niestety, ale na filmiku jest opcja "pomiń" gdy dochodzi się do konta google a w tym naszym takiej opcji nie ma (jest tylko opcja -dalej-), cały czas jest napis "Zaloguj się używając jednego z kont właściciela tego urządzenia"
Opcji Nie dziękuję... też nie ma!
0 0

aurorcia

#6316244 Napisano: 31.01.2017 11:53:17
cb656 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

cb656 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

Trudno. Uważam, że gdzieś czegoś nie zauważyłaś/nie zrobiłaś. Na przykład nie masz WiFi i brak dostępu do internetu, który jest do jakiegoś fragmentu konfiguracji niezbędny. Nie pomogę zdalnie, poszukaj pomocy lokalnie. Niech ktoś to weźmie w swoje rączki, może w jakimś punkcie z telefonami, tam są w miarę kumaci chłopcy, powinni opanować temat. Przewrócisz kilka razy oczami, zemdlejesz albo mdlejącym głosem odegrasz blądynkę * i zrobią to z uśmiechem.
P.S. Włóż inną kartę emotka i spróbuj emotka
-----
* blądynka nie ma nic wspólnego z kolorem włosów, słowo pochodzi od "błądzić" emotka

Spoko, znam się na żartach, ale wszystko już sprawdzone, każdy pomysł nie zadziałał. Przed chwilą dzwoniłam do serwisu Samsung, połączyli mnie z technikiem i jak zaczęłam mówić to on już wiedział o co chodzi, to jest blokada, którą mogą usunąć tylko w serwisieemotka
0 0

carissma

#6316426 Napisano: 31.01.2017 16:44:10
Dlaczego w dalszym ciągu nie widzę czerwonej ikonki new, jak pojawi się w jakiejś kategorii nowy post? Kiedyś pokazywała się za każdym razem jeśli czegoś nie odczytałam, a teraz mam wybiórczo. Też tak macie?
0 0

slonecznik1309

#6318429 Napisano: 04.02.2017 13:15:31

szukam kodu do Smyka, tego do przysłali na dniach smsem na -20 % od wyprzedaży .... przez przypadek 
wykasowałam....jesli ktoś nie skorzysta, to bardzo, bardzo  proszę o pw
dziękuję emotka
0 0

karkocka

#6318443 Napisano: 04.02.2017 13:33:28
slonecznik1309 napisał(a):


szukam kodu do Smyka, tego do przysłali na dniach smsem na -20 % od wyprzedaży .... przez przypadek 
wykasowałam....jesli ktoś nie skorzysta, to bardzo, bardzo  proszę o pw
dziękuję emotka

http://www.smykgr...r_offline_03.02.2017

http://www.smyk.c...r_offline_03.02.2017
0 0

lb

#6318486 Napisano: 04.02.2017 17:19:10
kupiłam sukienkę znanej firmy po jednym założeniu zaczęły się odklejać hafty. Odesłałam sukienkę na mój koszt z reklamacją na zdjęciu pokazałam gdzie odkleja się haft, otrzymałam zwrot i dalej nie ma poprawy bo haft się odkleja, nie sądziłam że droga sukienka i znanej firmy ma haft przyklejony a nie przyszyty, co mam dalej robić czy odpuścić czy walczyć dalej, zaznaczę że zostałam potraktowana bardzo lekceważąco.
0 0

myszorka92

#6318487 Napisano: 04.02.2017 17:25:54
lb napisał(a):

kupiłam sukienkę znanej firmy po jednym założeniu zaczęły się odklejać hafty. Odesłałam sukienkę na mój koszt z reklamacją na zdjęciu pokazałam gdzie odkleja się haft, otrzymałam zwrot i dalej nie ma poprawy bo haft się odkleja, nie sądziłam że droga sukienka i znanej firmy ma haft przyklejony a nie przyszyty, co mam dalej robić czy odpuścić czy walczyć dalej, zaznaczę że zostałam potraktowana bardzo lekceważąco.

na Twoim miejscu firmę "postraszyłabym" rzecznikiem praw konsumenta... Może podziała i naprawią szkodę. Trzeba walczyć o to co nam się należy..
0 0

privatedo

#6318492 Napisano: 04.02.2017 17:45:14
lb napisał(a):

kupiłam sukienkę znanej firmy po jednym założeniu zaczęły się odklejać hafty. Odesłałam sukienkę na mój koszt z reklamacją na zdjęciu pokazałam gdzie odkleja się haft, otrzymałam zwrot i dalej nie ma poprawy bo haft się odkleja, nie sądziłam że droga sukienka i znanej firmy ma haft przyklejony a nie przyszyty, co mam dalej robić czy odpuścić czy walczyć dalej, zaznaczę że zostałam potraktowana bardzo lekceważąco.


Jesli firma prowadzi FB napisz na ich profilu takze co myslisz emotka
Swego czasu  w firmie mielismy  GPS Garmina, ktory psul sie co kilka dni. 
Poskutkowalo opisanie sytuacji na ich profilu.
Kolejna reklamacyjna wysylka (na ich koszt) byla potraktowana serio i wymienili nam GPS na nowy (wolny od wad).
1 ziolko 0

Diana02

#6319753 Napisano: 07.02.2017 16:33:13
Mam może głupie pytanie.. Bo wygrałam zestaw od Mokate a oni wymagają odemnie adres urzędu skarbowego, mój pesel... Zestaw o wartości 37 zł. Dlaczego to potrzebują? Czy to zostanie w moich papierach jako dochód czy co? 
0 0

marzenier

#6319791 Napisano: 07.02.2017 18:42:02
lb napisał(a):

kupiłam sukienkę znanej firmy po jednym założeniu zaczęły się odklejać hafty. Odesłałam sukienkę na mój koszt z reklamacją na zdjęciu pokazałam gdzie odkleja się haft, otrzymałam zwrot i dalej nie ma poprawy bo haft się odkleja, nie sądziłam że droga sukienka i znanej firmy ma haft przyklejony a nie przyszyty, co mam dalej robić czy odpuścić czy walczyć dalej, zaznaczę że zostałam potraktowana bardzo lekceważąco.

Proszę powiedz,że to nie ta nowa"haftowana"kolekcja Orsay taka badziewna?
Tez miałam zamiar zamawiać coś online.
Lepiej od razu nam powiedz czego nie kupować.
0 0