Albedo Marketing

ktosiek1

#7320576 Napisano: dzisiaj o 21:22:28
Monika11 napisał(a):

ktosiek1 napisał(a):

cb656 napisał(a):

ktosiek1 napisał(a):

się zamyśliłam i drugie z automatu wpisałam zły numer.

Czego nie rozumiesz kobieto? emotka Za błędy się płaci i tyle.  Naucz się.  emotka

Ja mając świadomość błedu chcę tylko zrezygnować (oszczędzając sobie żalu w przypadku wygrania ewentualnej głównej, a takim jak Ty dając możliwość wygranej). A potem jest narzekanie na forum, że główna u organizatora pozostaje i wiele innych nagród, bo do kasy nie ma rezerwy. Czego nie rozumiesz?

Nie rezygnuj napisz, oznaczą  Ci błędne i graj na nowe paragony  nie będzie żalu emotka

Tak właśnie chciałam, ale odpowiedź Albedo jest wymijająca i mówi coś o ewentualnej reklamacji. No ale zobaczymy! Mam nadzieję że po prostu jak zazwyczaj nic nie wygram  emotka  a najlepsze jest to, że wczoraj wysłałam dobry nr bo w Lidlu często chcą ten dolny, ale dziś pomroczność mnie dopadła i olśnilo mnie 5 minut po wysłaniu zgłoszenia  emotka  widzę, że dużo takich błędów a rezerwy praktycznie brak.
0 0

FBsebastian3

#7320577 Napisano: dzisiaj o 21:27:24
⁸ktosiek1 napisał(a):

Monika11 napisał(a):

ktosiek1 napisał(a):

cb656 napisał(a):

ktosiek1 napisał(a):

się zamyśliłam i drugie z automatu wpisałam zły numer.

Czego nie rozumiesz kobieto? emotka Za błędy się płaci i tyle.  Naucz się.  emotka

Ja mając świadomość błedu chcę tylko zrezygnować (oszczędzając sobie żalu w przypadku wygrania ewentualnej głównej, a takim jak Ty dając możliwość wygranej). A potem jest narzekanie na forum, że główna u organizatora pozostaje i wiele innych nagród, bo do kasy nie ma rezerwy. Czego nie rozumiesz?

Nie rezygnuj napisz, oznaczą  Ci błędne i graj na nowe paragony  nie będzie żalu emotka

Tak właśnie chciałam, ale odpowiedź Albedo jest wymijająca i mówi coś o ewentualnej reklamacji. No ale zobaczymy! Mam nadzieję że po prostu jak zazwyczaj nic nie wygram  emotka  a najlepsze jest to, że wczoraj wysłałam dobry nr bo w Lidlu często chcą ten dolny, ale dziś pomroczność mnie dopadła i olśnilo mnie 5 minut po wysłaniu zgłoszenia  emotka  widzę, że dużo takich błędów a rezerwy praktycznie brak.

Otrzymałam taką samą odpowiedź przy próbie wycofania paragonu z loterii
0 0

ktosiek1

#7320578 Napisano: dzisiaj o 21:28:36
sledzik860 napisał(a):

Ja też wpisałem zły numer. Przyznam, że zgubiła mnie rutyna. Całe szczęście, że tylko z jednego paragonu i że nic nie wygrałem. W ogólnopolskiej loterii ten numer u Albedo byłby ok. Niestety, ale jeśli chodzi o loterie  tylko w Lidlu czy Kauflandzie różnie to bywa z numerami paragonów, nawet jeśli dana agencja 10 loterii wstecz chce górny numer, to zawsze trzeba się upewniać. Jest to dla mnie kolejna lekcja emotka

No jeszcze możesz na ten paragon główną  emotka  jak laureat rezerwowy będzie miał ten sam problem to na wycieczkę jedzie Albedo. A za niewydane nagrody 3 stopnia nieźle kieszonkowe na ten wyjazd. Może o to im chodzi emotka
0 0

sergrazyna

#7320586 Napisano: dzisiaj o 22:31:09
joan napisał(a):

sergrazyna napisał(a):

Naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ta grafika była umieszczona na OSTATNIEJ stronie regulaminu i widoczna dopiero PO pobraniu pdfa? W wersji na stronie jej NIE BYŁO. Albedo organizuje akcje dla konsumentów, więc wszystko powinno być jasno i klarowanie opisane, chyba nie tak trudno zrobić to na poziomie formularza.


Mogłabym odpowiedzieć Ci tak: naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ktoś w ogóle nie czyta regulaminu przed wzięciem udziału w loterii? Że ktoś nie rozumie, że regulamin = umowa, której postanowienia akceptuje się poprzez wysłanie zgłoszenia? Że jedyną osobą odpowiedzialną za zapoznanie się uczestnika z powszechnie dostępnym regulaminem, jest ten właśnie uczestnik?

Ale Ci nie napiszę, bo jest piąteczek, jeszcze tylko książka w łóżku i joga i tyle mnie świat widział. Com się dzisiaj na forum naczytała, tego się nie odzobaczy! emotka

Nie zgadzam się z Tobą. Tu problemem nie było samo nieczytanie regulaminu. Po pierwsze sam formularz - brak odpowiednich wskazówek co do nr paragonu, po drugie - w wersji regulaminu na stronie www nie było przykładowego dowodu zakupu z oznaczeniem (teraz już jest). Skąd uczestnik miał wiedzieć, że regulamin w formie pdf zawiera dodatkowe treści? W regulaminie promocji nie można sobie zapisać czegokolwiek. Inny przykład - Biedronka i jej promocje, za które nie tak dawno otrzymała karę od UOKiK. Czy w teorii regulaminy istniały? Tak, ale informacje były wybiórcze i niejasne i niezgodne ze zbiorowym interesem konsumentów.
0 0

sergrazyna

#7320588 Napisano: dzisiaj o 22:39:51
Ponadto to nie pierwszy raz. Konkurs OB na tik toku - na początku akcji zmienili sobie regulamin na niekorzyść uczestników (z 40 nagród na 30), na szczęście niektórzy wcześniej go zapisali emotka  Pomijam już aspekt wyboru odpowiedzi na odwal się, w tym ewidentnie napisanych przez czat gpt. Cola Biedronka - wieczne problemy z powtarzającymi się numerami paragonów i brak reakcji przez miesiąc trwania akcji. Teraz Cola w Lidlu. Jeśli tyle osób popełniło ten sam "błąd", to chyba jednak na poziomie informacyjnym coś ewidentnie poszło nie tak. Dla mnie ta agencja ewidentnie działa na niekorzyść uczestników i schemat ciągle się powtarza.
0 0

elmas

#7320589 Napisano: dzisiaj o 22:47:22
sergrazyna napisał(a):

joan napisał(a):

sergrazyna napisał(a):

Naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ta grafika była umieszczona na OSTATNIEJ stronie regulaminu i widoczna dopiero PO pobraniu pdfa? W wersji na stronie jej NIE BYŁO. Albedo organizuje akcje dla konsumentów, więc wszystko powinno być jasno i klarowanie opisane, chyba nie tak trudno zrobić to na poziomie formularza.


Mogłabym odpowiedzieć Ci tak: naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ktoś w ogóle nie czyta regulaminu przed wzięciem udziału w loterii? Że ktoś nie rozumie, że regulamin = umowa, której postanowienia akceptuje się poprzez wysłanie zgłoszenia? Że jedyną osobą odpowiedzialną za zapoznanie się uczestnika z powszechnie dostępnym regulaminem, jest ten właśnie uczestnik?

Ale Ci nie napiszę, bo jest piąteczek, jeszcze tylko książka w łóżku i joga i tyle mnie świat widział. Com się dzisiaj na forum naczytała, tego się nie odzobaczy! emotka

Nie zgadzam się z Tobą. Tu problemem nie było samo nieczytanie regulaminu. Po pierwsze sam formularz - brak odpowiednich wskazówek co do nr paragonu, po drugie - w wersji regulaminu na stronie www nie było przykładowego dowodu zakupu z oznaczeniem (teraz już jest). Skąd uczestnik miał wiedzieć, że regulamin w formie pdf zawiera dodatkowe treści? W regulaminie promocji nie można sobie zapisać czegokolwiek. Inny przykład - Biedronka i jej promocje, za które nie tak dawno otrzymała karę od UOKiK. Czy w teorii regulaminy istniały? Tak, ale informacje były wybiórcze i niejasne i niezgodne ze zbiorowym interesem konsumentów.

Więc w regulaminie na stronie nie było tego zapisu: "W przypadku numeru Dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego oraz e-paragonu znajdującego się w aplikacji mobilnej Lidl Plus, numer, który Uczestnik powinien podać w Formularzu zgłoszeniowym, zgodnie z pkt 3.4.2. Regulaminu, oznacza numer kolejny wydruku, który znajduje się na środku, w dolnej części paragonu fiskalnego, pod sumą i na wysokości daty oraz godziny lub na środku w dolnej części e-paragonu, na wysokości godziny wystawienia dowodu zakupu"?
Nie było informacji o załączniku nr 1, w którym są "dodatkowe treści"?
0 0

sergrazyna

#7320590 Napisano: dzisiaj o 22:49:50
elmas napisał(a):

sergrazyna napisał(a):

joan napisał(a):

sergrazyna napisał(a):

Naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ta grafika była umieszczona na OSTATNIEJ stronie regulaminu i widoczna dopiero PO pobraniu pdfa? W wersji na stronie jej NIE BYŁO. Albedo organizuje akcje dla konsumentów, więc wszystko powinno być jasno i klarowanie opisane, chyba nie tak trudno zrobić to na poziomie formularza.


Mogłabym odpowiedzieć Ci tak: naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ktoś w ogóle nie czyta regulaminu przed wzięciem udziału w loterii? Że ktoś nie rozumie, że regulamin = umowa, której postanowienia akceptuje się poprzez wysłanie zgłoszenia? Że jedyną osobą odpowiedzialną za zapoznanie się uczestnika z powszechnie dostępnym regulaminem, jest ten właśnie uczestnik?

Ale Ci nie napiszę, bo jest piąteczek, jeszcze tylko książka w łóżku i joga i tyle mnie świat widział. Com się dzisiaj na forum naczytała, tego się nie odzobaczy! emotka

Nie zgadzam się z Tobą. Tu problemem nie było samo nieczytanie regulaminu. Po pierwsze sam formularz - brak odpowiednich wskazówek co do nr paragonu, po drugie - w wersji regulaminu na stronie www nie było przykładowego dowodu zakupu z oznaczeniem (teraz już jest). Skąd uczestnik miał wiedzieć, że regulamin w formie pdf zawiera dodatkowe treści? W regulaminie promocji nie można sobie zapisać czegokolwiek. Inny przykład - Biedronka i jej promocje, za które nie tak dawno otrzymała karę od UOKiK. Czy w teorii regulaminy istniały? Tak, ale informacje były wybiórcze i niejasne i niezgodne ze zbiorowym interesem konsumentów.

Więc w regulaminie na stronie nie było tego zapisu: "W przypadku numeru Dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego oraz e-paragonu znajdującego się w aplikacji mobilnej Lidl Plus, numer, który Uczestnik powinien podać w Formularzu zgłoszeniowym, zgodnie z pkt 3.4.2. Regulaminu, oznacza numer kolejny wydruku, który znajduje się na środku, w dolnej części paragonu fiskalnego, pod sumą i na wysokości daty oraz godziny lub na środku w dolnej części e-paragonu, na wysokości godziny wystawienia dowodu zakupu"?
Nie było informacji o załączniku nr 1, w którym są "dodatkowe treści"?

Napisałam tylko, że nie było załącznika z wizualizacją  emotka
0 0

elmas

#7320592 Napisano: dzisiaj o 22:56:59
sergrazyna napisał(a):

elmas napisał(a):

sergrazyna napisał(a):

joan napisał(a):

sergrazyna napisał(a):

Naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ta grafika była umieszczona na OSTATNIEJ stronie regulaminu i widoczna dopiero PO pobraniu pdfa? W wersji na stronie jej NIE BYŁO. Albedo organizuje akcje dla konsumentów, więc wszystko powinno być jasno i klarowanie opisane, chyba nie tak trudno zrobić to na poziomie formularza.


Mogłabym odpowiedzieć Ci tak: naprawdę nie widzisz nic niepokojącego w tym, że ktoś w ogóle nie czyta regulaminu przed wzięciem udziału w loterii? Że ktoś nie rozumie, że regulamin = umowa, której postanowienia akceptuje się poprzez wysłanie zgłoszenia? Że jedyną osobą odpowiedzialną za zapoznanie się uczestnika z powszechnie dostępnym regulaminem, jest ten właśnie uczestnik?

Ale Ci nie napiszę, bo jest piąteczek, jeszcze tylko książka w łóżku i joga i tyle mnie świat widział. Com się dzisiaj na forum naczytała, tego się nie odzobaczy! emotka

Nie zgadzam się z Tobą. Tu problemem nie było samo nieczytanie regulaminu. Po pierwsze sam formularz - brak odpowiednich wskazówek co do nr paragonu, po drugie - w wersji regulaminu na stronie www nie było przykładowego dowodu zakupu z oznaczeniem (teraz już jest). Skąd uczestnik miał wiedzieć, że regulamin w formie pdf zawiera dodatkowe treści? W regulaminie promocji nie można sobie zapisać czegokolwiek. Inny przykład - Biedronka i jej promocje, za które nie tak dawno otrzymała karę od UOKiK. Czy w teorii regulaminy istniały? Tak, ale informacje były wybiórcze i niejasne i niezgodne ze zbiorowym interesem konsumentów.

Więc w regulaminie na stronie nie było tego zapisu: "W przypadku numeru Dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego oraz e-paragonu znajdującego się w aplikacji mobilnej Lidl Plus, numer, który Uczestnik powinien podać w Formularzu zgłoszeniowym, zgodnie z pkt 3.4.2. Regulaminu, oznacza numer kolejny wydruku, który znajduje się na środku, w dolnej części paragonu fiskalnego, pod sumą i na wysokości daty oraz godziny lub na środku w dolnej części e-paragonu, na wysokości godziny wystawienia dowodu zakupu"?
Nie było informacji o załączniku nr 1, w którym są "dodatkowe treści"?

Napisałam tylko, że nie było załącznika z wizualizacją  emotka

Napisałaś też: "Skąd uczestnik miał wiedzieć, że regulamin w formie pdf zawiera dodatkowe treści?" A przecież na stronie była informacja o istnieniu załącznika emotka
0 0