Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

anialistopad

#7281081 Napisano: 22.07.2025 20:48:26
adamo86 napisał(a):

pikawka napisał(a):

adamo86 napisał(a):

Majkii napisał(a):

Dostał ktoś ponowną weryfikacje z Corony?

A co to za ponowna weryfikacja? Chodzi o loterię z SUPami?

Tak, część osób dostała  smsa ponownie z pozytywną weryfikacją 50 tki

A ok, myślałem, że jeszcze coś do wiaderek z konkursu Corony chcą dodatkowo weryfikować emotka

Ja też dostałam ponowna weryfikację  z cofony z 50 zl. Coś im sie pokickalo z systemem
1 Majkii 0

fifidorea

#7281086 Napisano: 22.07.2025 21:11:45
FBsebastian3 napisał(a):

Odkryj prawdziwe emocje" Biedronka co robicie jak paragon nie wchodzi i jeszcze po jakimś czasie "błąd "przy numerze telefonu. Pisał ktoś do nich? Odpowiedzieli?

Ja pisałam bo kilkukrotnie nie wchodził paragon. Poradzili zrobić zdjęcie na białym tle i rzeczywiście pomogło. Nie dość że przeszedł to od razu wpadł voucher do Eventim emotka
1 anaesth 0

agicho

#7281087 Napisano: 22.07.2025 21:16:06
FBsebastian3 napisał(a):

Odkryj prawdziwe emocje" Biedronka co robicie jak paragon nie wchodzi i jeszcze po jakimś czasie "błąd "przy numerze telefonu. Pisał ktoś do nich? Odpowiedzieli?

Już  dobrych kilka paragonów mam na boku, co nie wchodzi i białe tło nie pomaga , po prostu słaby wydruk. 
A błąd przy numerze telefonu też często się pojawią i dopiero na drugi dzień jakoś puszcza 🤬
 Najgorsza strona loterii! 🥵
0 0

katee14

#7281089 Napisano: 22.07.2025 21:20:42
agicho napisał(a):

FBsebastian3 napisał(a):

Odkryj prawdziwe emocje" Biedronka co robicie jak paragon nie wchodzi i jeszcze po jakimś czasie "błąd "przy numerze telefonu. Pisał ktoś do nich? Odpowiedzieli?

Już  dobrych kilka paragonów mam na boku, co nie wchodzi i białe tło nie pomaga , po prostu słaby wydruk. 
A błąd przy numerze telefonu też często się pojawią i dopiero na drugi dzień jakoś puszcza 🤬
 Najgorsza strona loterii! 🥵

Ja robię w miarę najlepsze zdjęcie, potem je powiększam na maxa w telefonie i robię skan.  Wtedy zwykle skan przechodzi

darq1991

#7281106 Napisano: 22.07.2025 23:21:41
Czy ktoś już otrzymał od Gourmet zestaw produktów?
0 0

halliday

#7281107 Napisano: 22.07.2025 23:43:21
darq1991 napisał(a):

Czy ktoś już otrzymał od Gourmet zestaw produktów?

tak, już dawno.
1 lucky_17 0

Luiza12

#7281111 Napisano: 23.07.2025 00:26:00
darq1991 napisał(a):

Czy ktoś już otrzymał od Gourmet zestaw produktów?

Ja wciąż nie otrzymałam.
0 0

anulka72

#7281118 Napisano: 23.07.2025 07:00:17
Luiza12 napisał(a):

darq1991 napisał(a):

Czy ktoś już otrzymał od Gourmet zestaw produktów?

Ja wciąż nie otrzymałam.

Ja również czekam jeszcze
0 0

agakaz2

#7281119 Napisano: 23.07.2025 07:06:05
anulka72 napisał(a):

Luiza12 napisał(a):

darq1991 napisał(a):

Czy ktoś już otrzymał od Gourmet zestaw produktów?

Ja wciąż nie otrzymałam.

Ja również czekam jeszcze

przelewów też nie bylo
0 0

uzuri

#7281141 Napisano: 23.07.2025 07:43:33
darq1991 napisał(a):

Czy ktoś już otrzymał od Gourmet zestaw produktów?

Zaczynają wysyłać (FedEx, bez podpisywania dokumentów)
0 0

anulka72

#7281144 Napisano: 23.07.2025 07:57:32
asiaaa85 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

Mam pytanie czy ktoś korzystał z karty lidl prezentowej w takim niebieskim opakowaniu ? Na karcie pisze , że karta jest ważna 6 miesięcy od aktywacji przez lidl i byłam pewna ,że te 6 miesięcy to data od jej aktywacji w sklepie a teraz sprawdzam i pokazuje mi ,że data minęła .

aktywowali je przed wysyłką, ewentualnie jak dostałaś to w tym samym dniu, bądź na drugi. Termin mógł minąć.


Dziękuję za informację ,300 zł poszło … 😫

0 0

doode

#7281185 Napisano: 23.07.2025 10:33:07
FBsebastian3 napisał(a):

Odkryj prawdziwe emocje" Biedronka co robicie jak paragon nie wchodzi i jeszcze po jakimś czasie "błąd "przy numerze telefonu. Pisał ktoś do nich? Odpowiedzieli?

raz miałem taki problem ale pomogło zrobienie i wgranie nowego zdjęcia paragonu 
0 0

GreenEK

#7281186 Napisano: 23.07.2025 10:35:09
8igora9 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

Mam pytanie czy ktoś korzystał z karty lidl prezentowej w takim niebieskim opakowaniu ? Na karcie pisze , że karta jest ważna 6 miesięcy od aktywacji przez lidl i byłam pewna ,że te 6 miesięcy to data od jej aktywacji w sklepie a teraz sprawdzam i pokazuje mi ,że data minęła .

aktywowali je przed wysyłką, ewentualnie jak dostałaś to w tym samym dniu, bądź na drugi. Termin mógł minąć.


Dziękuję za informację ,300 zł poszło … 😫

Spróbuj napisać do agencji oraz do obsługi konsumenta z Lidla, to przecież nic nie kosztuje. Coś mi tu kiedyś mignęło na forum, że komuś udało się przedłużyć przeterminowany bon bodajże do Dino.

potwierdzam: napisz,
ja na początku roku przegapiłam termin w Empiku i bez problemu przedłużyli
0 0

elmas

#7281191 Napisano: 23.07.2025 10:47:51
GreenEK napisał(a):

8igora9 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

Mam pytanie czy ktoś korzystał z karty lidl prezentowej w takim niebieskim opakowaniu ? Na karcie pisze , że karta jest ważna 6 miesięcy od aktywacji przez lidl i byłam pewna ,że te 6 miesięcy to data od jej aktywacji w sklepie a teraz sprawdzam i pokazuje mi ,że data minęła .

aktywowali je przed wysyłką, ewentualnie jak dostałaś to w tym samym dniu, bądź na drugi. Termin mógł minąć.


Dziękuję za informację ,300 zł poszło … 😫

Spróbuj napisać do agencji oraz do obsługi konsumenta z Lidla, to przecież nic nie kosztuje. Coś mi tu kiedyś mignęło na forum, że komuś udało się przedłużyć przeterminowany bon bodajże do Dino.

potwierdzam: napisz,
ja na początku roku przegapiłam termin w Empiku i bez problemu przedłużyli

Napisać na pewno nie zaszkodzi, ale ktoś na forum wspominał, że akurat Lidl nie jest skłonny do pomocy w takich sprawach emotka
0 0

anulka72

#7281200 Napisano: 23.07.2025 11:12:10
elmas napisał(a):

GreenEK napisał(a):

8igora9 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

asiaaa85 napisał(a):

Mam pytanie czy ktoś korzystał z karty lidl prezentowej w takim niebieskim opakowaniu ? Na karcie pisze , że karta jest ważna 6 miesięcy od aktywacji przez lidl i byłam pewna ,że te 6 miesięcy to data od jej aktywacji w sklepie a teraz sprawdzam i pokazuje mi ,że data minęła .

aktywowali je przed wysyłką, ewentualnie jak dostałaś to w tym samym dniu, bądź na drugi. Termin mógł minąć.


Dziękuję za informację ,300 zł poszło … 😫

Spróbuj napisać do agencji oraz do obsługi konsumenta z Lidla, to przecież nic nie kosztuje. Coś mi tu kiedyś mignęło na forum, że komuś udało się przedłużyć przeterminowany bon bodajże do Dino.

potwierdzam: napisz,
ja na początku roku przegapiłam termin w Empiku i bez problemu przedłużyli

Napisać na pewno nie zaszkodzi, ale ktoś na forum wspominał, że akurat Lidl nie jest skłonny do pomocy w takich sprawach emotka

0 0

fan-mandaryny

#7281213 Napisano: 23.07.2025 11:50:07
Dzwonił ktoś do Was z jakiegoś konkursu z numeru o początku  739?
0 0

Kwiat Paproci

#7281223 Napisano: 23.07.2025 12:23:39
to z Nuii z Netto były już wyniki ? informowali czy zaraz wysłali nagrody? bo nie pamiętam czy tam już paragon i adres się podawało?
0 0

elmas

#7281224 Napisano: 23.07.2025 12:27:11
@Kwiat napisał(a):

to z Nuii z Netto były już wyniki ? informowali czy zaraz wysłali nagrody? bo nie pamiętam czy tam już paragon i adres się podawało?

Nie wiem, czy informowali, ale w wątku ze zdjęciami jest pomyłka - to nagroda z konkursu Kaktus w Netto.

Chyba że to ja się mylę - w każdym razie tego samego dnia dotarła moja drukarka z konkursu Kaktus.
0 0

elmas

#7281227 Napisano: 23.07.2025 12:32:32
fan-mandaryny napisał(a):

Dzwonił ktoś do Was z jakiegoś konkursu z numeru o początku  739?

Do mnie wczoraj przed południem dzwonił numer o takim początku i końcówce 536 - nie odebrałam, ale po sprawdzeniu w internecie okazało się, że to spam.

nata1898

#7281231 Napisano: 23.07.2025 12:42:33
czy ktoś otrzymał rezerwę z 7day? do dzisiaj powinni poinformować, a nie chce mi się wierzyć, że nie było żadnej z 2000 nagród emotka
0 0