Ambasadorinnowacji - Philips

abodak

#6132859 Napisano: 16.12.2015 12:56:36
klaudia011 napisał(a):

Znowu odpisali mi na FB
cytuję
" Niestety, przebieg wczorajszej aukcji został zakłócony przez nieuczciwe działania
niektórych uczestników. Obecnie badamy sprawę i wyciągniemy w stosunku
do tych osób konsekwencje. W związku z zaistniałą sytuacją zorganizujemy
dodatkową aukcję w najbliższym terminie - w styczniu 2016. O
szczegółach będziemy informować mailem."

emotka emotka emotka wczoraj nie bralam udzialu ale nie kumam jak mozna byc nieuczciwym tzn co mozna tam nieuczciwego zrobic?
0 0

malenka

#6132861 Napisano: 16.12.2015 12:58:25
Myślę, że tak jak we wszystkich grach na czas- programy klikające weszły w użycie.
0 0

kate1980

#6132864 Napisano: 16.12.2015 13:00:38
klaudia011 napisał(a):

Znowu odpisali mi na FB
cytuję
" Niestety, przebieg wczorajszej aukcji został zakłócony przez nieuczciwe działania
niektórych uczestników. Obecnie badamy sprawę i wyciągniemy w stosunku
do tych osób konsekwencje. W związku z zaistniałą sytuacją zorganizujemy
dodatkową aukcję w najbliższym terminie - w styczniu 2016. O
szczegółach będziemy informować mailem."

świetne podejście emotka może tym razem się uda wykorzystać punkty emotka
0 0

Gość: dotti25

#6132868 Napisano: 16.12.2015 13:03:08
fajnie, że w styczniu znowu będzie emotka
0 0

Gość: polarniczka

#6132885 Napisano: 16.12.2015 13:24:40
Z powodu nieuczciwych praktyk niektórych użytkowników platformy Ambasador Innowacji, wystąpiły wczoraj problemy związane z przebiegiem aukcji.

Chcielibyśmy poinformować, że obecnie identyfikujemy te osoby i wyciągniemy w stosunku do nich konsekwencje. Wszystkich naszych Ambasadorów, którzy uczciwie się z nami bawią i chcieli odebrać nagrody podczas wczorajszej aukcji, bardzo przepraszamy.

W związku z zaistniałą sytuacją zorganizujemy ponowną aukcję w możliwie najszybszym terminie - w styczniu 2016 roku, aby dać szansę wszystkim użytkownikom, którzy z powodu nieuczciwego działania kilku osób, nie mogły wziąć udziału we wczorajszej aukcji.

Osobom, którym udało się uczciwie wylicytować nagrody serdecznie gratulujemy!
Pozdrawiamy!Zespół platformy Ambasador Innowacji
0 0

anula81

#6132886 Napisano: 16.12.2015 13:24:44


Taki @ własnie dostała emotka ) super że będzie aukcja no super po prostu   emotka   drogi Ambasadorze!
Z powodu nieuczciwych praktyk niektórych użytkowników platformy Ambasador Innowacji, wystąpiły wczoraj
problemy związane z przebiegiem aukcji.

Chcielibyśmy poinformować, że obecnie identyfikujemy te osoby i wyciągniemy w stosunku do nich konsekwencje.
Wszystkich naszych Ambasadorów, którzy uczciwie się z nami bawią i chcieli
odebrać nagrody podczas wczorajszej aukcji, bardzo przepraszamy.

W związku z zaistniałą sytuacją zorganizujemy ponowną aukcję w możliwie
najszybszym terminie - w styczniu 2016 roku, aby dać szansę wszystkim użytkownikom, którzy z powodu nieuczciwego działania kilku osób, nie
mogły wziąć udziału we wczorajszej aukcji.

Osobom, którym udało się uczciwie wylicytować nagrody serdecznie gratulujemy!

Pozdrawiamy!
Zespół platformy Ambasador Innowacji
0 0

Gość: rachel

#6132892 Napisano: 16.12.2015 13:27:50
Też dostałam maila i jestem w szoku bo jeśli mi - słabe łącze, dziecko 9 miesięczne na kolanach i totalne zmulenie strony a do tego odświżanie tradycyjne przez kliknięcie myszą udało się wylicytować rzecz którą chciałam to nie wiem po co ludzie używają jakiś programów czy nieuczciwych praktyk?? Nie chce mi się wierzyć ...raczej ten email jest podyktowany mailami osób którym się nie udało...i choć obiecali dodatkowe aukcje to jednak trochę to przykre!
0 0

ondine

#6132903 Napisano: 16.12.2015 13:39:14
rachel napisał(a):

Też dostałam maila i jestem w szoku bo jeśli mi - słabe łącze, dziecko 9 miesięczne na kolanach i totalne zmulenie strony a do tego odświżanie tradycyjne przez kliknięcie myszą udało się wylicytować rzecz którą chciałam to nie wiem po co ludzie używają jakiś programów czy nieuczciwych praktyk?? Nie chce mi się wierzyć ...raczej ten email jest podyktowany mailami osób którym się nie udało...i choć obiecali dodatkowe aukcje to jednak trochę to przykre!

Gdyby nie było problemu to nie przejęliby się tą sprawą emotka
Ja nie pisałam do nich, choć strona mi padła całkowicie i mimo dobrego Internetu weszłam na nią jak zostały może 3 rzeczy, ale jestem usatysfakcjonowana tym, że wzięli za to odpowiedzialność i że dadzą kolejną szansę tym, którym strona padła, z jakiegokolwiek powodu emotka
0 0

malenka

#6132904 Napisano: 16.12.2015 13:39:17
rachel napisał(a):

Też dostałam maila i jestem w szoku bo jeśli mi - słabe łącze, dziecko 9 miesięczne na kolanach i totalne zmulenie strony a do tego odświżanie tradycyjne przez kliknięcie myszą udało się wylicytować rzecz którą chciałam to nie wiem po co ludzie używają jakiś programów czy nieuczciwych praktyk?? Nie chce mi się wierzyć ...raczej ten email jest podyktowany mailami osób którym się nie udało...i choć obiecali dodatkowe aukcje to jednak trochę to przykre!

Rachel myślę, że tym razem nie tyle szybkość łącza miała znaczenie, ile zwykłe szczęście. Ja mam bardzo szybki internet, komputer mi śmiga, ale wczoraj nie byłam w stanie wejść na stronę ambasadorów z bezpośredniego linka. Dopiero z odnośnika w przeglądarce dałam radę, a i tak po każdym ładowaniu pokazywał mi się "Error" i tylko oglądałam jak kolejne produkty znikają z aukcji. Nie udało mi się wylicytować tego co chciałam, wzięłam coś innego. 

Ten 1-minutowy system licytowania nie sprawdza się własnie z tego względu, że ludzie się przelogowują, na jednym kompie mają kilka przeglądarek z różnymi kontami. I to powoduje większy ruch na stronie. Wcześniej była właściwie jedna szansa na wylicytowanie, teraz tych szans jest więcej, ale też większe pole do kombinowania.
0 0

Gość: dotti25

#6132910 Napisano: 16.12.2015 13:46:31
tak mi się wydaje, że po styczniowej aukcji nastroje będą podobne, bo w dalszym ciągu setki ludzi będzie chciało coś wylicytować i w dużej mierze zaważy traf, szczęśliwy lub nie. Znowu będą reklamacje, bo zawsze ktoś nie zdąży. Ja mam najwolniejsze łącze z możliwych neostradowych, strona wieszała się jak wszystkim, mój mąż w pracy miał podobnie mimo, że łącze szybsze. Jeżeli ktoś używał niedozwolonych programów, to super, jeśli potrafią to wykryć. Dobrze, że się odnieśli do reklamacji, ale nic to nie da na dłuższą metę
0 0

ondine

#6132936 Napisano: 16.12.2015 14:07:49
dotti25 napisał(a):

tak mi się wydaje, że po styczniowej aukcji nastroje będą podobne, bo w dalszym ciągu setki ludzi będzie chciało coś wylicytować i w dużej mierze zaważy traf, szczęśliwy lub nie. Znowu będą reklamacje, bo zawsze ktoś nie zdąży. Ja mam najwolniejsze łącze z możliwych neostradowych, strona wieszała się jak wszystkim, mój mąż w pracy miał podobnie mimo, że łącze szybsze. Jeżeli ktoś używał niedozwolonych programów, to super, jeśli potrafią to wykryć. Dobrze, że się odnieśli do reklamacji, ale nic to nie da na dłuższą metę

Moim zdaniem, jeśli faktycznie stronę zawiesili oszuści i oni są w stanie to naprawić to to pomoże Myślę, że nie robiliby takiej akcji gdyby sami w to nie wierzyli, bo wtedy wciągnęli by się w never ending story i strzeliliby sobie w kolano, bo tak jak piszesz, ktoś zawsze będzie niezadowolony jeśli nie wylicytuje emotka
0 0

milax88

#6133005 Napisano: 16.12.2015 15:01:23
Ja zalogowałam się na stronie wcześniej jakieś 10 minut. Odświeżałam sobie stronkę i bum! Najpierw wyskoczył błąd, a potem nawet na konto nie mogłam się zalogować przez kolejne 10 minut. Niestety, ale jeśli ktoś oszukuje to powinno się wobec niego wyciągnąć konsekwencje.  Tym razem było bardzo dziwnie, bo przy poprzednich aukcjach wyskakiwał mi tylko error ale nie było takich jaj, że nie mogłam się na własne konto zalogować.
0 0

m123450

#6133074 Napisano: 16.12.2015 15:53:42
ja zastanawiam się tylko nad jednym - czy osoby, którym teraz udało się wylicytować nie będą mogły licytować w styczniu? no i ciekawe jak oni wykryją kto nieuczciwie podchodził do sprawy?
fakt jest taki, że jest co raz gorzej coś wylicytować, już pomijając to, że rodzina zakłada na każdego konto emotka ja tam nikomu nie żałuję, ale to chyba lekka przesada
powiedzcie mi jedno, bo udało mi się coś wylicytować - jak to jest z urzędem skarbowym? wiem, że to philips płaci podatek, ale czy ja też muszę coś zgłaszać dodatkowo?

z góry dzięki za odp.
0 0

Gość:

#6133114 Napisano: 16.12.2015 16:34:20
m123450 napisał(a):

ja zastanawiam się tylko nad jednym - czy osoby, którym teraz udało się wylicytować nie będą mogły licytować w styczniu? no i ciekawe jak oni wykryją kto nieuczciwie podchodził do sprawy?
fakt jest taki, że jest co raz gorzej coś wylicytować, już pomijając to, że rodzina zakłada na każdego konto emotka ja tam nikomu nie żałuję, ale to chyba lekka przesada
powiedzcie mi jedno, bo udało mi się coś wylicytować - jak to jest z urzędem skarbowym? wiem, że to philips płaci podatek, ale czy ja też muszę coś zgłaszać dodatkowo?

z góry dzięki za odp.

do urzędu skarbowego raczej nie musisz nic zgłaszać , a co do  kilku kont w rodzinie to przecież nic złego że żona ma jedno a mąż drugie  emotka jak w moim przypadku bo przecież każde z nas musi poświęcić na zadania zazwyczaj sporo czasu ....zadania zazwyczaj są   inne dla pań a inne dla panów  emotka ....więc Twój partner czy partnerka też może się w to bawić nikt Wam przecież tego emotka  nie broni 
0 0

anika1989

#6133122 Napisano: 16.12.2015 16:53:55
milax88 napisał(a):

Ja zalogowałam się na stronie wcześniej jakieś 10 minut. Odświeżałam sobie stronkę i bum! Najpierw wyskoczył błąd, a potem nawet na konto nie mogłam się zalogować przez kolejne 10 minut. Niestety, ale jeśli ktoś oszukuje to powinno się wobec niego wyciągnąć konsekwencje.  Tym razem było bardzo dziwnie, bo przy poprzednich aukcjach wyskakiwał mi tylko error ale nie było takich jaj, że nie mogłam się na własne konto zalogować.

Ja byłam zalogowana też wcześniej, później błąd ale odświeżałam do momentu aż w uproszczonej wersji strony udało się zalicytować. Pierwszy raz w mojej historii z Ambasadorem
0 0

m123450

#6133240 Napisano: 16.12.2015 19:14:35
agatarzm napisał(a):

do urzędu skarbowego raczej nie musisz nic zgłaszać , a co do  kilku kont w rodzinie to przecież nic złego że żona ma jedno a mąż drugie  emotka jak w moim przypadku bo przecież każde z nas musi poświęcić na zadania zazwyczaj sporo czasu ....zadania zazwyczaj są   inne dla pań a inne dla panów  emotka ....więc Twój partner czy partnerka też może się w to bawić nikt Wam przecież tego emotka  nie broni 

Nie, no taka sytuacja to spoko (tym bardziej ze względu na płeć), ale jak tak czytałam czasem forum to mam wrażenie, że nie tylko takie ilości wchodzą w grę emotka
0 0

Gość: Dragomira30

#6133246 Napisano: 16.12.2015 19:25:47
u mnie w domu konto na ambasadorze mają 4 osoby i co w tym złego? Babcia stwierdziła, ze komputer jej nie interesuje więc nie ma konta, brat nie interesuje się konkursami, ale reszta licytuje i testuje. Regulamin nie przewiduje limitów na gospodarstwo domowe tylko na użytkownika. to by było nawet nieuczciwe, gdyby moja mama sobie nie mogła powiedzmy prostownicy licytować, bo ja już mam konto. To by była dyskryminacja wg mnie
0 0

Gość: ksantypa

#6133261 Napisano: 16.12.2015 19:49:26
rachel napisał(a):

Też dostałam maila i jestem w szoku bo jeśli mi - słabe łącze, dziecko 9 miesięczne na kolanach i totalne zmulenie strony a do tego odświżanie tradycyjne przez kliknięcie myszą udało się wylicytować rzecz którą chciałam to nie wiem po co ludzie używają jakiś programów czy nieuczciwych praktyk?? Nie chce mi się wierzyć ...raczej ten email jest podyktowany mailami osób którym się nie udało...i choć obiecali dodatkowe aukcje to jednak trochę to przykre!

rachel ten @ powinny raczej do siebie wziąć osoby , ktore graly nieuczciwie-skoro pisza , że moga sprawidzic kto gral nieczysto to nam tylko pozostaje czekać na wylicytowane przedmioty na koncu jest adnotacja , "Osobom, którym udało się uczciwie wylicytować nagrody serdecznie gratulujemy!" czyli nam pozostaje czekac na protokoly i nagrody
0 0

Gość: ksantypa

#6133264 Napisano: 16.12.2015 19:52:00
m123450 napisał(a):

ja zastanawiam się tylko nad jednym - czy osoby, którym teraz udało się wylicytować nie będą mogły licytować w styczniu? no i ciekawe jak oni wykryją kto nieuczciwie podchodził do sprawy?
fakt jest taki, że jest co raz gorzej coś wylicytować, już pomijając to, że rodzina zakłada na każdego konto emotka ja tam nikomu nie żałuję, ale to chyba lekka przesada
powiedzcie mi jedno, bo udało mi się coś wylicytować - jak to jest z urzędem skarbowym? wiem, że to philips płaci podatek, ale czy ja też muszę coś zgłaszać dodatkowo?

z góry dzięki za odp.

podejrzewam , że osobom którym udało sie wczoraj wylicytowac nie bedzie można brac udzuału  w tej styczniowej-to jets taka dodatkowa licytacja
0 0

kate1980

#6133288 Napisano: 16.12.2015 20:26:05
mogli by dać jeszcze jakieś dodatkowe wyzwania aby można było zdobyć nieco punktów więcej emotka
0 0