Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

fan-mandaryny

#7116363 Napisano: 14.08.2023 01:43:19
visserarthur napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Czy jeśli na przykład wyślę zgłoszenie na konkurs Radia Zet, które przypadnie jury do gustu, to bardzo prawdopodobne, że będą wyczytywać numer rejestracyjny już jutro lub pojutrze? Mam nadzieję, że to są jakieś krótkoterminowe etapy, dzienne - o tym nie ma nic w regulaminie. W godzinach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 23:00 mogą dzwonić. No przesada, kto by słuchał od tak wczesnej godziny do późnej nocy. To dla mnie praktycznie niewykonalne. Jeśli już, to po jakim czasie przeciętnie dzwonią po Waszym zgłoszeniu? Ja by się okazało, że przeczytali o jakiejś 6:00 rano, to niemożliwe żebym zadzwonił do nich szybko w pół godziny, w dodatku na przykład za 4 dni. Chyba po dniu bym zrezygnował z "czelendżu".
Nurtują mnie te quizy i etap "gier" w finale. Co to za pytania serwują? Muzyczne, czy o showbiznesie?

Dlatego myślałem jakiś czas temu, żeby założyć np. Whatsapp dla forumowiczów i wtedy kto usłyszy rejestrację pisze ją na komunikatorze i nie trzeba słuchać cały czas radia emotka .

Bardzo dobry pomysł. emotka
P.S. To ja, Borys. emotka

visserarthur

#7116365 Napisano: 14.08.2023 01:53:14
fan-mandaryny napisał(a):

visserarthur napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Czy jeśli na przykład wyślę zgłoszenie na konkurs Radia Zet, które przypadnie jury do gustu, to bardzo prawdopodobne, że będą wyczytywać numer rejestracyjny już jutro lub pojutrze? Mam nadzieję, że to są jakieś krótkoterminowe etapy, dzienne - o tym nie ma nic w regulaminie. W godzinach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 23:00 mogą dzwonić. No przesada, kto by słuchał od tak wczesnej godziny do późnej nocy. To dla mnie praktycznie niewykonalne. Jeśli już, to po jakim czasie przeciętnie dzwonią po Waszym zgłoszeniu? Ja by się okazało, że przeczytali o jakiejś 6:00 rano, to niemożliwe żebym zadzwonił do nich szybko w pół godziny, w dodatku na przykład za 4 dni. Chyba po dniu bym zrezygnował z "czelendżu".
Nurtują mnie te quizy i etap "gier" w finale. Co to za pytania serwują? Muzyczne, czy o showbiznesie?

Dlatego myślałem jakiś czas temu, żeby założyć np. Whatsapp dla forumowiczów i wtedy kto usłyszy rejestrację pisze ją na komunikatorze i nie trzeba słuchać cały czas radia emotka .

Bardzo dobry pomysł. emotka
P.S. To ja, Borys. emotka

Wiem przecież 😜
Jak ktoś chętny, to możemy spróbować z Whatsapp: https://chat.whatsapp.com/ICSDo8wkVZ20Orxe5yjWwf

agaga

#7116388 Napisano: 14.08.2023 10:15:31
Od 4all

Odpowiadając na Pani list, całkowicie rozumiem Pani wzburzenie, my robimy co w naszej mocy, ale musimy działać zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie i zgodnie z literą prawa.W dniu przekazania Laureatom konkursu karnetów ich wartość była dokładnie taka sama jak ta ujęta w regulaminie konkursu, tym samym wypełniliśmy zobowiązanie wynikające z zasad konkursu. Nikt nie wiedział o odwołaniu festiwalu, w mediach społecznościowych Organizatora Fest Festiwalu pojawiały się zdjęcia i opisy z budowy miasteczka festiwalowego, poszczególnych scen. Wszystko wyglądało idealnie. Decyzja oraz informacja o odwołaniu a potem o ogłoszeniu upadłości była dla wszystkich bardzo dużym zaskoczeniem. Zgodnie z regulaminem konkursu Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności na organizację Fest Festiwalu oraz karnety stanowiące nagrodę nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny. Mimo to, prowadzimy długie, trudne rozmowy z Organizatorem Fest Festiwalu, aby umożliwić zwrot lub wymianę karnetów wręczonych przez nas Laureatom konkursu. Dobrą informacją jest zmiana upadłości w proces restrukturyzacyjny firmy Fest Festival (informacje o zmianie są dostępne na stronie https://festfestival.pl/). I tak jak informowaliśmy w oświadczeniu gdy tylko uzyskamy stosowne informacje prześlemy je wszystkim Laureatom.Przepraszamy za to niespodziewanie smutne zakończenie konkursu, robimy co w naszej mocy, aby mimo wszystko cała sytuacja zakończyła się pozytywnie.
0 0

atyde25

#7116390 Napisano: 14.08.2023 10:19:18
Czyli dalej wartość karnetów 0 zeta.Niezła jazda
0 0

agaga

#7116398 Napisano: 14.08.2023 10:55:32
Napiszę do nich, że regulamin jest ważny, ale dobre imię agencji również. Na tle innych organizatorów konkursów wypadają conajmniej blado…
0 0

atlantydek

#7116401 Napisano: 14.08.2023 10:58:52
agaga napisał(a):

Od 4all

Odpowiadając na Pani list, całkowicie rozumiem Pani wzburzenie, my robimy co w naszej mocy, ale musimy działać zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie i zgodnie z literą prawa.W dniu przekazania Laureatom konkursu karnetów ich wartość była dokładnie taka sama jak ta ujęta w regulaminie konkursu, tym samym wypełniliśmy zobowiązanie wynikające z zasad konkursu. Nikt nie wiedział o odwołaniu festiwalu, w mediach społecznościowych Organizatora Fest Festiwalu pojawiały się zdjęcia i opisy z budowy miasteczka festiwalowego, poszczególnych scen. Wszystko wyglądało idealnie. Decyzja oraz informacja o odwołaniu a potem o ogłoszeniu upadłości była dla wszystkich bardzo dużym zaskoczeniem. Zgodnie z regulaminem konkursu Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności na organizację Fest Festiwalu oraz karnety stanowiące nagrodę nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny. Mimo to, prowadzimy długie, trudne rozmowy z Organizatorem Fest Festiwalu, aby umożliwić zwrot lub wymianę karnetów wręczonych przez nas Laureatom konkursu. Dobrą informacją jest zmiana upadłości w proces restrukturyzacyjny firmy Fest Festival (informacje o zmianie są dostępne na stronie https://festfestival.pl/). I tak jak informowaliśmy w oświadczeniu gdy tylko uzyskamy stosowne informacje prześlemy je wszystkim Laureatom.Przepraszamy za to niespodziewanie smutne zakończenie konkursu, robimy co w naszej mocy, aby mimo wszystko cała sytuacja zakończyła się pozytywnie.

Dostałem to samo  od Tomka. Ośmiesza się  pisaniem o zwrocie biletów o zerowej wartości wyjściowej, które z zasady nie podlegają żadnemu zwrotowi. Pozostaje pisemny nacisk na Froneri, media,  instytucje takie jak UOKIK i w ostateczności sąd
0 0

wiolka252

#7116410 Napisano: 14.08.2023 11:24:12
A ten tymbark to za kiedy dziś informuje? Nie jestem na bierząco teraz 😔
0 0

rufus

#7116413 Napisano: 14.08.2023 11:31:18
wiolka252 napisał(a):

A ten tymbark to za kiedy dziś informuje? Nie jestem na bierząco teraz 😔

31.07 do 06.08
2 wiolka252, mia 0

ktosiek1

#7116415 Napisano: 14.08.2023 11:54:47
czy kody z kapsli warka energy można gdzieś wbić?
0 0

adamo86

#7116418 Napisano: 14.08.2023 12:16:19
ktosiek1 napisał(a):

czy kody z kapsli warka energy można gdzieś wbić?

takie coś znalazłem: https://promocja.warka.com.pl/
Chyba nie ma w bazie jakby ktoś chciał dodać emotka
0 0

WesolaBabka

#7116450 Napisano: 14.08.2023 14:23:17
Witam emotka
czy z e-karty do EMPIKu można korzystac wielkokrotnie? czy trzeba zrobic zakupy od razu za cała kwote?
0 0

fifidorea

#7116460 Napisano: 14.08.2023 14:53:45
Witam, czy w konkursie InPost można zgłaszać przesyłki nadawane poprzez Vinted? Nie chce mi przyjąć nr przesyłki, może te z Vinted mają jakiś inny format?
0 0

monikar

#7116473 Napisano: 14.08.2023 15:52:47
Czy w konkursach Selgros mogę odkupić od kogoś paragon czy tam trzeba robić zakupy z własną kartą? Jak to wygląda??
0 0

samuraj

#7116474 Napisano: 14.08.2023 16:01:26
WesolaBabka napisał(a):

Witam emotka
czy z e-karty do EMPIKu można korzystac wielkokrotnie? czy trzeba zrobic zakupy od razu za cała kwote?

Doładowuje się saldo na swoim koncie i można robić zakupy wielokrotnie.
1 budryska 0

estrelitta

#7116475 Napisano: 14.08.2023 16:10:23
monikar napisał(a):

Czy w konkursach Selgros mogę odkupić od kogoś paragon czy tam trzeba robić zakupy z własną kartą? Jak to wygląda??

W regulaminie nie ma info, że trzeba będzie okazać kartę ani,że uczestnikiem konkursu musi być posiadacz karty. Wg mnie można kupować.
1 monikar 0

koniczynka123

#7116476 Napisano: 14.08.2023 16:10:46
monikar napisał(a):

Czy w konkursach Selgros mogę odkupić od kogoś paragon czy tam trzeba robić zakupy z własną kartą? Jak to wygląda??

Zwykle w regulaminie jest zapisane, że musisz być właścicielem konta. Na dole paragonu drukuje się numer klienta.
1 monikar 0

zielonaszpilka

#7116477 Napisano: 14.08.2023 16:15:06
atlantydek napisał(a):

agaga napisał(a):

Od 4all

Odpowiadając na Pani list, całkowicie rozumiem Pani wzburzenie, my robimy co w naszej mocy, ale musimy działać zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie i zgodnie z literą prawa.W dniu przekazania Laureatom konkursu karnetów ich wartość była dokładnie taka sama jak ta ujęta w regulaminie konkursu, tym samym wypełniliśmy zobowiązanie wynikające z zasad konkursu. Nikt nie wiedział o odwołaniu festiwalu, w mediach społecznościowych Organizatora Fest Festiwalu pojawiały się zdjęcia i opisy z budowy miasteczka festiwalowego, poszczególnych scen. Wszystko wyglądało idealnie. Decyzja oraz informacja o odwołaniu a potem o ogłoszeniu upadłości była dla wszystkich bardzo dużym zaskoczeniem. Zgodnie z regulaminem konkursu Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności na organizację Fest Festiwalu oraz karnety stanowiące nagrodę nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny. Mimo to, prowadzimy długie, trudne rozmowy z Organizatorem Fest Festiwalu, aby umożliwić zwrot lub wymianę karnetów wręczonych przez nas Laureatom konkursu. Dobrą informacją jest zmiana upadłości w proces restrukturyzacyjny firmy Fest Festival (informacje o zmianie są dostępne na stronie https://festfestival.pl/). I tak jak informowaliśmy w oświadczeniu gdy tylko uzyskamy stosowne informacje prześlemy je wszystkim Laureatom.Przepraszamy za to niespodziewanie smutne zakończenie konkursu, robimy co w naszej mocy, aby mimo wszystko cała sytuacja zakończyła się pozytywnie.

Dostałem to samo  od Tomka. Ośmiesza się  pisaniem o zwrocie biletów o zerowej wartości wyjściowej, które z zasady nie podlegają żadnemu zwrotowi. Pozostaje pisemny nacisk na Froneri, media,  instytucje takie jak UOKIK i w ostateczności sąd

Co wy macie z tym uokikiem? Już tu była taka jedna, co mnie zrypała, że tak uokik pomaga w takich sprawach, a okazało się, że z godnie z tym co pisałam, pomógł jej Rzecznik Praw Konsumenta, a nie UOKiK. UOKiK zajmuje się zbiorowym naruszeniem praw konsumenta. To, że jakaś agencja wyrolowała nawet kilkudziesięciu uczestników to nie jest naruszenie zbiorowych praw konsumentów.  https://uokik.gov...resy_konsumentow.php
Naciskajcie na agencje i sponsora, ale jak to nie przyniesie rezultatów to zostaje Wam sąd, a wcześniej ewentualnie Rzecznik Praw Konsumenta, ale on może Wam ewentualnie napisać pismo i pomóc mediować, bo narzędzi prawnych żeby cokolwiek na nich wymusić nie ma.
0 0

majonez1992

#7116495 Napisano: 14.08.2023 18:15:25
Czy do garminow jest jakas gwarancja? Hebe nivea.
0 0

kate86

#7116504 Napisano: 14.08.2023 19:16:36
majonez1992 napisał(a):

Czy do garminow jest jakas gwarancja? Hebe nivea.

Od momentu odpalenia jest 2 lata gwarancji- potwierdzone w obsłudze klienta Garmin.

ramaja

#7116548 Napisano: 15.08.2023 09:19:20
Nie wiem czy ktoś pisał,loteria Hit wpisujemy numer paragonu pod napisem SUMA
0 0