Reklama na e-Konkursy.info

Lotto i inne

zielonaszpilka

#6670352 Napisano: 03.01.2020 12:26:16
ziolko napisał(a):

Właśnie wysłałam do nich reklamację w tej sprawie i podałam w mailu kody, jakie chciałam zarejestrować z żądaniem, żeby je dopisali do mojego konta. Plus screeny. 

Piszcie też! może coś się uda ugrać w ten sposób.

W kulki sobie polecieli  emotka

"2. Reklamacje należy zgłaszać na piśmie na adres: Totalizator Sportowy Sp. z o.o., ul. Targowa 25, 03-728 Warszawa z dopiskiem: „Lotteria Świąteczna” – Reklamacja, lub przesłać na adres e-mail: loterie@totalizator.pl w tytule wpisując: „Lotteria Świąteczna”– Reklamacja.

  1. 3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Uczestnika, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, nazwę loterii, oraz treść żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej uczestnik gry podaje również adres elektroniczny do komunikacji."

Napisałam już wczoraj też z lista kodów, ale np. znajoma napisała reklamację też wczoraj ale listy im nie podała, tylko napisała o problemie i ze prosi o włączenie możliwości. Na razie cisza. Na FB kazali zgłosić problem na infolinii.
0 0

cudaczek121

#6670354 Napisano: 03.01.2020 12:32:25
@gnieszk@ napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Orientuje się ktoś czy jeśli zarejestrowałam się na lotto.pl 19 grudnia, to ten limit pobytu na stronie 15 dni i 10 godzin kończy mi się jutro?Czy to jest tak,że z początkiem nowego miesiąca ten limit liczy się od nowa i mogę zagrać przez stronkę aż do 15 stycznia? A może im chodzi o aktywność na lotto.pl sumaryczną przez cały miesiąc emotka


Ten limit oznacza, że nie możesz "siedzieć" na stronie więcej niż 15 dni i 10 godzin w miesiącu Non stop emotka

Ale to chyba nikt normalny nie siedziałby non stop na stronie lotto emotka emotka
1 agakaz2 0

ziolko

#6670356 Napisano: 03.01.2020 12:35:59
zielonaszpilka - niech się wypchają infolinią... Wg regulaminu zgłasza się reklamacje na maila. I tak zrobiłam. 

Niestety mają aż 21 dni kalendarzowych na odpowiedź..
Wg przepisów powinno być 14. 
0 0

@gnieszk@

#6670357 Napisano: 03.01.2020 12:38:23
cudaczek121 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Orientuje się ktoś czy jeśli zarejestrowałam się na lotto.pl 19 grudnia, to ten limit pobytu na stronie 15 dni i 10 godzin kończy mi się jutro?Czy to jest tak,że z początkiem nowego miesiąca ten limit liczy się od nowa i mogę zagrać przez stronkę aż do 15 stycznia? A może im chodzi o aktywność na lotto.pl sumaryczną przez cały miesiąc emotka


Ten limit oznacza, że nie możesz "siedzieć" na stronie więcej niż 15 dni i 10 godzin w miesiącu Non stop emotka

Ale to chyba nikt normalny nie siedziałby non stop na stronie lotto emotka emotka


Ten limit można ustalić indywidualnie (zmienić go). emotka
0 0

zielonaszpilka

#6670361 Napisano: 03.01.2020 12:52:03
ziolko napisał(a):

zielonaszpilka - niech się wypchają infolinią... Wg regulaminu zgłasza się reklamacje na maila. I tak zrobiłam. 

Niestety mają aż 21 dni kalendarzowych na odpowiedź..
Wg przepisów powinno być 14. 

Dlatego nigdzie nie dzwonię, czekam na odpowiedz do pon, a jak nie odpiszą to wyśle kolejna, w której zacznę straszyć zgłoszeniem do jakiejś instytucji, która ma nadzór nad tą loterią emotka  chociaż ja mam tylko kilkanaście kodów, a widziałam babkę, która zgłosiła ich 1000! Myślę, że nie ona jedna, więc na wiele nie liczę;) niemniej reklamację będę cisnąć;)
1 nitka310 0

ziolko

#6670416 Napisano: 03.01.2020 14:19:29
zielonaszpilka napisał(a):

ziolko napisał(a):

@zielonaszpilka - niech się wypchają infolinią... Wg regulaminu zgłasza się reklamacje na maila. I tak zrobiłam. 

Niestety mają aż 21 dni kalendarzowych na odpowiedź..
Wg przepisów powinno być 14. 

Dlatego nigdzie nie dzwonię, czekam na odpowiedz do pon, a jak nie odpiszą to wyśle kolejna, w której zacznę straszyć zgłoszeniem do jakiejś instytucji, która ma nadzór nad tą loterią emotka  chociaż ja mam tylko kilkanaście kodów, a widziałam babkę, która zgłosiła ich 1000! Myślę, że nie ona jedna, więc na wiele nie liczę;) niemniej reklamację będę cisnąć;)

Ponad 1000?? na pewno sama nie puściła tyle zakładów, tylko możliwe, że pracuje w punkcie lotto albo ma tam znajomości i ktoś jej odkładał.
Np. jak puszczałam zakłady, to zapytałam babkę, dlaczego nie daje kuponów na loterię. A ona na to, że "nie każdy chce".
Czyli widac, że kręciła wałki emotka
Ale niektórzy nawet nie wiedzieli o loterii, więc skąd mogli wiedzieć, czy chcą wziąć w niej udział, czy nie, skoro nie dostali kuponu?? gdybym się nie upomniała, to też bym nie dostała.
Lepiej było, jak były drukowane jednym ciągiem do kuponu.

Poza tym, jak puściłam lotto i coś jeszcze, łącznie za kilkanaście złotych, to nie dostałam 2 kuponów za wielokrotność, tylko 1. Podobno do każdej transakcji powyżej 6 zł przysługiwał jeden. 
Nie wiem, czy to prawda. Ale później puszczałam pojedynczo emotka
0 0

zielonaszpilka

#6670421 Napisano: 03.01.2020 14:35:51
ziolko napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

ziolko napisał(a):

zielonaszpilka - niech się wypchają infolinią... Wg regulaminu zgłasza się reklamacje na maila. I tak zrobiłam. 

Niestety mają aż 21 dni kalendarzowych na odpowiedź..
Wg przepisów powinno być 14. 

Dlatego nigdzie nie dzwonię, czekam na odpowiedz do pon, a jak nie odpiszą to wyśle kolejna, w której zacznę straszyć zgłoszeniem do jakiejś instytucji, która ma nadzór nad tą loterią emotka  chociaż ja mam tylko kilkanaście kodów, a widziałam babkę, która zgłosiła ich 1000! Myślę, że nie ona jedna, więc na wiele nie liczę;) niemniej reklamację będę cisnąć;)

Ponad 1000?? na pewno sama nie puściła tyle zakładów, tylko możliwe, że pracuje w punkcie lotto albo ma tam znajomości i ktoś jej odkładał.
Np. jak puszczałam zakłady, to zapytałam babkę, dlaczego nie daje kuponów na loterię. A ona na to, że "nie każdy chce".
Czyli widac, że kręciła wałki  emotka
Ale niektórzy nawet nie wiedzieli o loterii, więc skąd mogli wiedzieć, czy chcą wziąć w niej udział, czy nie, skoro nie dostali kuponu?? gdybym się nie upomniała, to też bym nie dostała.
Lepiej było, jak były drukowane jednym ciągiem do kuponu.

Poza tym, jak puściłam lotto i coś jeszcze, łącznie za kilkanaście złotych, to nie dostałam 2 kuponów za wielokrotność, tylko 1. Podobno do każdej transakcji powyżej 6 zł przysługiwał jeden. 
Nie wiem, czy to prawda. Ale później puszczałam pojedynczo  emotka

Wrzuciła nawet na FB zdjęcie tego pliku;) na bank jest z kolektury albo zbierała po różnych;) przy automatach podobno też walały się luzem. ja też zawsze musiałam się upomnieć ale czasami w kolekturach gratisowo dawali mi wszystkie, które im się uzbierały z całego dnia z tekstem, czy chce bo ludzie nie biorą. Więc akurat te babki nie zgarnialy ich dla siebie;) ale też mnie to irytuje że kupon drukuje się dopiero po właściwym i po tym jak nabija płatność.
0 0

magdalena-chili

#6670426 Napisano: 03.01.2020 14:49:18
moje obserwacje z 2 kolektur: 
1. duży sklep (hipermarket - kolektura obok alko): facet obsługujący kolekturę klientowi przede mną nie dał wydruku, odłożył obok lottomatu - a tam pliczek pokaźny kodów. 
2. kolekturka w małym sklepie osiedlowym: babeczka wręczyła mi paragon, dopiero jak się upomniałam, tłumacząc z miną niewiniątka, że się długo/późno drukują.... ale już przechodziła do obsługi kolejnego klienta, nie sądzę żeby się zająknęła do mnie wychodzącej... 

żenujące jak jest to rozwiązane - ewidentnie pole dla nadużyć, a przecież po co zatrzymywać klienta i wciskać mu kupon, skoro można sobie odłożyć i przycwaniakować. Napisałam do hipermarketu że to nie tak powinno wyglądać.... oczywiście żadnej odpowiedzi nie uzyskałam. Następnym razem zerknęłam na okolice lottomatu, odkładali chyba gdzieś dalej, bo nie sądzę, żeby ganiali każdego klienta, widać, że te karty z losami długo się drukowały. Już tu ktoś napisał, że lepiej było gdy drukowały się razem z zakładami (tylko to nieosiągalne gdy się kupuje zdrapki). Cwaniactwo kwitnie w narodzie, ręce opadają... emotka emotka
1 brucee 0

Gość: kermit

#6670427 Napisano: 03.01.2020 14:54:29
Ja zawsze upomniałam się o kupon jeśli go nie dostałam. W niektórych kolektorach zawsze dostawałam od razu plus jakieś gratisowe (w sumie tych gratisowych mam około 200) i to z inicjatywy sprzedawców, a nie mojej. Podobno dużo ludzi faktycznie ich nie chciało i panie rozdawały chętnym.
0 0

magdalena-chili

#6670444 Napisano: 03.01.2020 16:01:30
kermit napisał(a):

Ja zawsze upomniałam się o kupon jeśli go nie dostałam. W niektórych kolektorach zawsze dostawałam od razu plus jakieś gratisowe (w sumie tych gratisowych mam około 200) i to z inicjatywy sprzedawców, a nie mojej. Podobno dużo ludzi faktycznie ich nie chciało i panie rozdawały chętnym.

gdzie te miłe panie co dają kupony same z siebie? kurczątko, mi nikt nie chciał dawać emotka  emotka   chyba jestem za mało sympatyczna emotka
0 0

Gość: kermit

#6670473 Napisano: 03.01.2020 17:30:47
magdalena-chili napisał(a):

kermit napisał(a):

Ja zawsze upomniałam się o kupon jeśli go nie dostałam. W niektórych kolektorach zawsze dostawałam od razu plus jakieś gratisowe (w sumie tych gratisowych mam około 200) i to z inicjatywy sprzedawców, a nie mojej. Podobno dużo ludzi faktycznie ich nie chciało i panie rozdawały chętnym.

gdzie te miłe panie co dają kupony same z siebie? kurczątko, mi nikt nie chciał dawać emotka  emotka   chyba jestem za mało sympatyczna emotka


Widocznie jakieś milsze panie w kolekturach u nas. I tak szczerze mówiąc to jeśli dostałam jednorazowo 20-30 kuponów to były to kupony z 2-3 godzin. Więc tak sobie myślę, że jeśli jakaś pani/pan w kolekturze odkładałby faktycznie dla siebie to uzbierałby nie 1000 a dużo dużo więcej.
0 0

magdalena-chili

#6670491 Napisano: 03.01.2020 18:59:57
kermit napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

kermit napisał(a):

Ja zawsze upomniałam się o kupon jeśli go nie dostałam. W niektórych kolektorach zawsze dostawałam od razu plus jakieś gratisowe (w sumie tych gratisowych mam około 200) i to z inicjatywy sprzedawców, a nie mojej. Podobno dużo ludzi faktycznie ich nie chciało i panie rozdawały chętnym.

gdzie te miłe panie co dają kupony same z siebie? kurczątko, mi nikt nie chciał dawać  emotka   emotka   chyba jestem za mało sympatyczna  emotka


Widocznie jakieś milsze panie w kolekturach u nas. I tak szczerze mówiąc to jeśli dostałam jednorazowo 20-30 kuponów to były to kupony z 2-3 godzin. Więc tak sobie myślę, że jeśli jakaś pani/pan w kolekturze odkładałby faktycznie dla siebie to uzbierałby nie 1000 a dużo dużo więcej.

Ja myślę, że co bardziej "przedsiębiorczy" ludzie z kolektur sobie sami wykorzystują takie kupony. Takich zorientowanych o loteriach jest ile osób? 10% graczy? 
Ciekawa jestem okrutnie - czy właściciele/pracownicy kolektur mają jakieś procedury/ograniczenia, że np mogą/nie mogą brać udziału w takich loteriach... i jak to wygląda w praktyce.   
1 nitka310 0

zielonaszpilka

#6670525 Napisano: 03.01.2020 20:50:43
Wysłali maile, że przepraszają i informują o dopisaniu tych kodów. Chociaż tyle.
1 brucee 0

ziolko

#6670771 Napisano: 05.01.2020 14:12:34
zielonaszpilka napisał(a):

Wysłali maile, że przepraszają i informują o dopisaniu tych kodów. Chociaż tyle.

Może do Ciebie. Ja nie mam żadnej odpowiedzi. Kodów też nie dopisali do mojego konta
0 0

zielonaszpilka

#6670774 Napisano: 05.01.2020 14:40:07
ziolko napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Wysłali maile, że przepraszają i informują o dopisaniu tych kodów. Chociaż tyle.

Może do Ciebie. Ja nie mam żadnej odpowiedzi. Kodów też nie dopisali do mojego konta

Wysłałam na maila z reklamacji i na tego loteria.promocyjna@lotto.pl i to właśnie z tego drugiego adresu odpowiedzieli mi szybciej o dopisaniu kodów i kody już mam na koncie. A z tego maila z reklamacji odpisali mi 20 minut temu dopiero, że kody już dopisane. Może też właśnie dopiero ogarnęli maile z reklamacji i do Ciebie też napisali właśnie, a jak nie to napisz na tego loteria.promocyjna@lotto.pl. Znajomej też już dodali kody.
0 0

ziolko

#6670949 Napisano: 06.01.2020 18:46:39
zielonaszpilka napisał(a):

ziolko napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Wysłali maile, że przepraszają i informują o dopisaniu tych kodów. Chociaż tyle.

Może do Ciebie. Ja nie mam żadnej odpowiedzi. Kodów też nie dopisali do mojego konta

Wysłałam na maila z reklamacji i na tego loteria.promocyjna@lotto.pl i to właśnie z tego drugiego adresu odpowiedzieli mi szybciej o dopisaniu kodów i kody już mam na koncie. A z tego maila z reklamacji odpisali mi 20 minut temu dopiero, że kody już dopisane. Może też właśnie dopiero ogarnęli maile z reklamacji i do Ciebie też napisali właśnie, a jak nie to napisz na tego loteria.promocyjna@lotto.pl. Znajomej też już dodali kody.

Odpisali, kody są na koncie

cudaczek121

#6670953 Napisano: 06.01.2020 18:59:53
6 zł keno emotka
0 0

delfinka101

#6671685 Napisano: 08.01.2020 22:01:18
Czy dobrze kombinuję, ze jutro mają dzwonić z loterii? 
0 0

rufus

#6671687 Napisano: 08.01.2020 22:10:50
delfinka101 napisał(a):

Czy dobrze kombinuję, ze jutro mają dzwonić z loterii? 

TS dokonuje łącznie 6 prób kontaktu telefonicznego z Laureatem w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po losowaniu

Losowanie było wczoraj.

chochliczka

#6672637 Napisano: 11.01.2020 15:40:15
dzwonili do kogoś z loterii?
0 0