Smolar

lukass00

#6674330 Napisano: 16.01.2020 18:49:07
Działa Wam ankieta w loterii Kauflandu?
0 0

loteryjny

#6674847 Napisano: 17.01.2020 22:56:17
Czy Smolar informował smsem z loterii tigera w Lidlu?
0 0

soulfly

#6674858 Napisano: 18.01.2020 06:59:40
loteryjny napisał(a):

Czy Smolar informował smsem z loterii tigera w Lidlu?

Tak, informował. 
0 0

kreo42

#6674899 Napisano: 18.01.2020 12:48:31
anula81 napisał(a):

Cytrusek77 napisał(a):

anula81 napisał(a):

czy Smolar będzie słał smsy z tymi wygranymi kinami? czy każdy musi sprawdzić sobie sam ?


Wczoraj słali sms-y

dziękuję to musze tel. posprawdzać bo wygrane na str są  emotka

0 0

kreo42

#6674901 Napisano: 18.01.2020 12:51:41
Ile trwa weryfikacja danych czyli skanu paragonu tymbark ? Mi już tydzień zeszło i cisza z wynikiem 
0 0

aurorcia

#6674908 Napisano: 18.01.2020 13:17:00
kreo42 napisał(a):

Ile trwa weryfikacja danych czyli skanu paragonu tymbark ? Mi już tydzień zeszło i cisza z wynikiem 

Jeżeli chodzi o Tymbark w Lidl to wczoraj wysyłali maile z pozytywną weryfikacją, a z ogólnopolskiego jeszcze nie.

loteryjny

#6675016 Napisano: 19.01.2020 02:30:42
kreo42 napisał(a):

Ile trwa weryfikacja danych czyli skanu paragonu tymbark ? Mi już tydzień zeszło i cisza z wynikiem 

Na twoim miejscu bym się załamał i zaczął walić głową w mur.. a tak poważnie to zacznij czytać regulaminy smolara. Często jest tak, że jak wysyłają e-maila o weryfikacji to zaraz potem jest wysyłka nagrody. Daj im czas.
1 kreo42 0

el-la

#6675348 Napisano: 20.01.2020 13:46:21
Co zrobić jeśli na paragonie jest tylko ogólna nazwa produktu i nie ma nazwy firmy, a według regulaminu paragon ma potwierdzać dokonanie zakupu promocyjnego? Dziękuję za odpowiedź.
0 0

nswe69

#6675351 Napisano: 20.01.2020 13:49:33
el-la napisał(a):

Co zrobić jeśli na paragonie jest tylko ogólna nazwa produktu i nie ma nazwy firmy, a według regulaminu paragon ma potwierdzać dokonanie zakupu promocyjnego? Dziękuję za odpowiedź.

możesz w sklepie poprosić o adnotację wraz z pieczątką i podpisem. w mniejszych kierownik, w większych BOK
0 0

notta

#6675353 Napisano: 20.01.2020 13:50:40
el-la napisał(a):

Co zrobić jeśli na paragonie jest tylko ogólna nazwa produktu i nie ma nazwy firmy, a według regulaminu paragon ma potwierdzać dokonanie zakupu promocyjnego? Dziękuję za odpowiedź.

Jeśli pytasz o ITM to u mnie na paragonie zanim jest nazwa produktu, to widnieje ciąg cyfr po którym można zidentyfikować jaki to konkretnie produkt. W innych przypadkach warto doczytać w regulaminie gdzie czasami organizator podpowiada jak postępować w takich przypadkach. Czyt. czy wymaga pieczątek ze sklepu czy nie.
0 0

el-la

#6675354 Napisano: 20.01.2020 13:50:52
nswe69 napisał(a):

el-la napisał(a):

Co zrobić jeśli na paragonie jest tylko ogólna nazwa produktu i nie ma nazwy firmy, a według regulaminu paragon ma potwierdzać dokonanie zakupu promocyjnego? Dziękuję za odpowiedź.

możesz w sklepie poprosić o adnotację wraz z pieczątką i podpisem. w mniejszych kierownik, w większych BOK

Ok. Rozumiem, że pieczątka normalnie na paragonie powinna się znaleźć?
0 0

Monika11

#6675358 Napisano: 20.01.2020 13:54:23
nswe69 napisał(a):

el-la napisał(a):

Co zrobić jeśli na paragonie jest tylko ogólna nazwa produktu i nie ma nazwy firmy, a według regulaminu paragon ma potwierdzać dokonanie zakupu promocyjnego? Dziękuję za odpowiedź.

możesz w sklepie poprosić o adnotację wraz z pieczątką i podpisem. w mniejszych kierownik, w większych BOK

Ale po co Smolar nie robi problemów, każdy z nas ma taki paragon . 
0 0

loteryjny

#6675395 Napisano: 20.01.2020 15:24:59
Czy u kogoś jeszcze brakuje e-maila o pozytywnej weryfikacji z Tymbarka ogólnopolskiego i z Lidla?
0 0

ewa84

#6675410 Napisano: 20.01.2020 16:04:52
loteryjny napisał(a):

Czy u kogoś jeszcze brakuje e-maila o pozytywnej weryfikacji z Tymbarka ogólnopolskiego i z Lidla?

Ja też nie mam maila
0 0

aurorcia

#6675465 Napisano: 20.01.2020 18:45:57
loteryjny napisał(a):

Czy u kogoś jeszcze brakuje e-maila o pozytywnej weryfikacji z Tymbarka ogólnopolskiego i z Lidla?

U mnie na jedno mam a na drugim nic.
0 0

Claudia77

#6675466 Napisano: 20.01.2020 18:48:21
aurorcia napisał(a):

loteryjny napisał(a):

Czy u kogoś jeszcze brakuje e-maila o pozytywnej weryfikacji z Tymbarka ogólnopolskiego i z Lidla?

U mnie na jedno mam a na drugim nic.

u mnie ogólnopolski dziś przyszedł
1 atyde25 0

mahuska

#6675841 Napisano: 21.01.2020 16:59:51
Czy karty do Lidla są aktywne??
0 0

ewa84

#6675849 Napisano: 21.01.2020 17:19:35
Claudia77 napisał(a):

aurorcia napisał(a):

loteryjny napisał(a):

Czy u kogoś jeszcze brakuje e-maila o pozytywnej weryfikacji z Tymbarka ogólnopolskiego i z Lidla?

U mnie na jedno mam a na drugim nic.

u mnie ogólnopolski dziś przyszedł

Czyli z tego wynika, że jak nie mam maila o pozytywnej weryfikacji to nie zaakceptowali paragonu? A o negatywnej weryfikacji maila przysyłają?
0 0

soulfly

#6675885 Napisano: 21.01.2020 18:16:58
mahuska napisał(a):

Czy karty do Lidla są aktywne??

Tak. 
0 0

santi333

#6676220 Napisano: 22.01.2020 19:33:26