Smolar

Keisa

#6887477 Napisano: 08.09.2022 18:59:06
as32572 napisał(a):

Keisa napisał(a):

zubi napisał(a):

00094 Na 100%.
Miałam podobną sytuację, wysyłałam skan do Smolara.Odpisali, że pod SUMA.

Dziękuję  emotka

Mi odpisali że to po słowie Paragon

To ja już wiem, że nic nie wiememotka
0 0

zubi

#6887478 Napisano: 08.09.2022 19:09:30
Keisa napisał(a):

as32572 napisał(a):

Keisa napisał(a):

zubi napisał(a):

00094 Na 100%.
Miałam podobną sytuację, wysyłałam skan do Smolara.Odpisali, że pod SUMA.

Dziękuję  emotka

Mi odpisali że to po słowie Paragon

To ja już wiem, że nic nie wiememotka

na moim pragonie nie było na dole słowa PARAGON
0 0

Keisa

#6887479 Napisano: 08.09.2022 19:11:19
zubi napisał(a):

Keisa napisał(a):

as32572 napisał(a):

Keisa napisał(a):

zubi napisał(a):

00094 Na 100%.
Miałam podobną sytuację, wysyłałam skan do Smolara.Odpisali, że pod SUMA.

Dziękuję  emotka

Mi odpisali że to po słowie Paragon

To ja już wiem, że nic nie wiememotka

na moim pragonie nie było na dole słowa PARAGON

Wygląda na to, że wartość pod sumą jest poprawna bo nawet jest taka wzmianka w regulaminie
0 0

mandarynka16

#6887480 Napisano: 08.09.2022 19:11:27
zubi napisał(a):

Keisa napisał(a):

as32572 napisał(a):

Keisa napisał(a):

zubi napisał(a):

00094 Na 100%.
Miałam podobną sytuację, wysyłałam skan do Smolara.Odpisali, że pod SUMA.

Dziękuję  emotka

Mi odpisali że to po słowie Paragon

To ja już wiem, że nic nie wiememotka

na moim pragonie nie było na dole słowa PARAGON

Jak klikniesz w podpowiedź gdzie masz nr transakcji to jest wyraźnie napisane, żeby wpisywać nr który jest pod sumą, na lewo od znaczka #
0 0

zubi

#6887481 Napisano: 08.09.2022 19:11:55

Odpisali 00455
1 wiesia30 0

as32572

#6887488 Napisano: 08.09.2022 19:55:40
A To paragon z Kauflanda?
Ja pytałam ich o Kaufland i dostałam odpowiedź o numerze po słowie Paragon i tak wpisuje.
Najlepiej również zapytaj żeby w razie czego mieć podkładkę.

sylzab2294

#6887489 Napisano: 08.09.2022 20:00:26
as32572 napisał(a):

A To paragon z Kauflanda?
Ja pytałam ich o Kaufland i dostałam odpowiedź o numerze po słowie Paragon i tak wpisuje.
Najlepiej również zapytaj żeby w razie czego mieć podkładkę.

bo w kauflandzie, to jest numer transakcji...
Na jego podstawie wystawiają fv.
0 0

loteryjny

#6983029 Napisano: 11.09.2022 13:25:38
Czy zdarzyło się komuś, że Smolar nie wysłał na czas przelewu mimo pozytywnej weryfikacji i trzeba było mu się przypomnieć?
0 0

netka2000

#6983031 Napisano: 11.09.2022 13:35:08
loteryjny napisał(a):

Czy zdarzyło się komuś, że Smolar nie wysłał na czas przelewu mimo pozytywnej weryfikacji i trzeba było mu się przypomnieć?

Nie, chociaż wysyła pod koniec trwania konkursu/loterii. Jeżeli Ci chodzi o te 50 zł to należy się spodziewać przelewu pod koniec września.
0 0

loteryjny

#6983034 Napisano: 11.09.2022 13:47:16
netka2000 napisał(a):

loteryjny napisał(a):

Czy zdarzyło się komuś, że Smolar nie wysłał na czas przelewu mimo pozytywnej weryfikacji i trzeba było mu się przypomnieć?

Nie, chociaż wysyła pod koniec trwania konkursu/loterii. Jeżeli Ci chodzi o te 50 zł to należy się spodziewać przelewu pod koniec września.

Nie, inna loteria, już po czasie wysyłki.
0 0

Majkii

#6990215 Napisano: 11.09.2022 18:16:13
loteryjny napisał(a):

Czy zdarzyło się komuś, że Smolar nie wysłał na czas przelewu mimo pozytywnej weryfikacji i trzeba było mu się przypomnieć?

Spytaj Smolar, najlepiej telefonicznie.
1 cb656 0

glena

#6990232 Napisano: 11.09.2022 19:15:42
netka2000 napisał(a):

kerocna napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

zabcia0410 napisał(a):

Z Żywca macie już wszystkie przelewy?

Nie mam jednej jedynej 50 zl, ktora wygralam. Widocznie coś źle zrobiłam, jakoś przeboleje brak 50 zl

A przysłali pozytywną weryfikację?

Czas trwania loterii – loteria zaczyna się w dniu 01.06.2022 r. a kończy w dniu30.09.2022 r.
Pod koniec września należy spodziewać wygranej

3 Nagrody tygodniowe oraz nagrody natychmiastowe zostaną przekazane najpóźniej do dnia 02.09.2022 r. na numery rachunków bankowych prowadzonych przez banki z siedzibą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wskazane przez laureatów w formularzu zgodnie z pkt. 16.4 lub pkt. 17.3 regulaminu. Ww. nagrody będą przekazane wyłącznie na numery rachunków bankowych, których posiadaczami są laureaci. Za datę przelewu uznaje się datę obciążenia rachunku organizatora.

Czas trwania loterii to nie to samo, co czas na przekazanie nagród. Tym bardziej, że dzień zakończenie loterii, to ostatni dzień na składanie reklamacji
0 0

cb656

#6990238 Napisano: 11.09.2022 19:53:39
loteryjny napisał(a):

Czy zdarzyło się komuś, że Smolar nie wysłał na czas przelewu (mimo pozytywnej weryfikacji)   i trzeba było mu się przypomnieć?

NIGDY! (o ile weryfikacja przebiegła pozytywnie) emotka
0 0

netka2000

#6990239 Napisano: 11.09.2022 19:56:14
glena napisał(a):

netka2000 napisał(a):

kerocna napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

zabcia0410 napisał(a):

Z Żywca macie już wszystkie przelewy?

Nie mam jednej jedynej 50 zl, ktora wygralam. Widocznie coś źle zrobiłam, jakoś przeboleje brak 50 zl

A przysłali pozytywną weryfikację?

Czas trwania loterii – loteria zaczyna się w dniu 01.06.2022 r. a kończy w dniu30.09.2022 r.
Pod koniec września należy spodziewać wygranej

3 Nagrody tygodniowe oraz nagrody natychmiastowe zostaną przekazane najpóźniej do dnia 02.09.2022 r. na numery rachunków bankowych prowadzonych przez banki z siedzibą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wskazane przez laureatów w formularzu zgodnie z pkt. 16.4 lub pkt. 17.3 regulaminu. Ww. nagrody będą przekazane wyłącznie na numery rachunków bankowych, których posiadaczami są laureaci. Za datę przelewu uznaje się datę obciążenia rachunku organizatora.

Czas trwania loterii to nie to samo, co czas na przekazanie nagród. Tym bardziej, że dzień zakończenie loterii, to ostatni dzień na składanie reklamacji

Zgadza się. Tyko, że organizator wyśle przelew gdy otrzyma pieniądze od sponsora nagród. Ostatnio dotarł do mnie przelew w przedostatnim dniu trwania loterii.
0 0

glena

#6990276 Napisano: 11.09.2022 22:02:04
netka2000 napisał(a):

glena napisał(a):

netka2000 napisał(a):

kerocna napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

zabcia0410 napisał(a):

Z Żywca macie już wszystkie przelewy?

Nie mam jednej jedynej 50 zl, ktora wygralam. Widocznie coś źle zrobiłam, jakoś przeboleje brak 50 zl

A przysłali pozytywną weryfikację?

Czas trwania loterii – loteria zaczyna się w dniu 01.06.2022 r. a kończy w dniu30.09.2022 r.
Pod koniec września należy spodziewać wygranej

3 Nagrody tygodniowe oraz nagrody natychmiastowe zostaną przekazane najpóźniej do dnia 02.09.2022 r. na numery rachunków bankowych prowadzonych przez banki z siedzibą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wskazane przez laureatów w formularzu zgodnie z pkt. 16.4 lub pkt. 17.3 regulaminu. Ww. nagrody będą przekazane wyłącznie na numery rachunków bankowych, których posiadaczami są laureaci. Za datę przelewu uznaje się datę obciążenia rachunku organizatora.

Czas trwania loterii to nie to samo, co czas na przekazanie nagród. Tym bardziej, że dzień zakończenie loterii, to ostatni dzień na składanie reklamacji

Zgadza się. Tyko, że organizator wyśle przelew gdy otrzyma pieniądze od sponsora nagród. Ostatnio dotarł do mnie przelew w przedostatnim dniu trwania loterii.

Tylko, że tu już były przelewy, więc jeśli ktoś nie otrzymał, to znaczy, że coś jest nie tak
0 0

fan-mandaryny

#7005041 Napisano: 12.09.2022 10:13:56
To biby dlaczego na ilustracji wskazują ten numer, który znajduje się na gorze, zazwyczaj na linii daty? Ja podaję ten górny u Smolara.
0 0

amastowa

#7005121 Napisano: 12.09.2022 13:06:36
trhspfb napisał(a):

Ile czasu trwała wasza najdłuższa weryfikacja w smolarze?
Czy ten diabeł wysyła info w razie negatywnej weryfikacji czy milczy i nie wydaje nagrody? (potwierdzenie wpłynięcia oświadczenia było)


Różnie to bywało.
Czasami informują, ale nie wiem od czego to zależy. Spotkałam się z sytuacją, że nie poinformowali o negatywnej weryfikacji. Miałam tak podczas loterii Voigt.
0 0

amastowa

#7005122 Napisano: 12.09.2022 13:06:40
trhspfb napisał(a):

Ile czasu trwała wasza najdłuższa weryfikacja w smolarze?
Czy ten diabeł wysyła info w razie negatywnej weryfikacji czy milczy i nie wydaje nagrody? (potwierdzenie wpłynięcia oświadczenia było)


Różnie to bywało.
Czasami informują, ale nie wiem od czego to zależy. Spotkałam się z sytuacją, że nie poinformowali o negatywnej weryfikacji. Miałam tak podczas loterii Voigt.
0 0

at-babska

#7005128 Napisano: 12.09.2022 13:26:44
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, co jest grane? nie mogę wysłać smsa na konkurs Velvet. Teoretycznie blokady smsów premium nie mam...T-Mobile klnie się na wszystkich bogów, że po ich stronie wszystko ok. 
0 0

as32572

#7005129 Napisano: 12.09.2022 13:30:32
at-babska napisał(a):

Czy ktoś może mi podpowiedzieć, co jest grane? nie mogę wysłać smsa na konkurs Velvet. Teoretycznie blokady smsów premium nie mam...T-Mobile klnie się na wszystkich bogów, że po ich stronie wszystko ok. 

Może za małe saldo konta? W Play nie mogę wysłać jak mam mniej niż ok 5zł.
0 0