Pomocy!!!!

aurorcia

#6235273 Napisano: 30.07.2016 15:37:27
Nie ma problemu z wysyłaniem smsów premium będąc za granicą?emotka
0 0

bonitta

#6235276 Napisano: 30.07.2016 15:59:10
HOLLY napisał(a):

kammaro napisał(a):

Potrzebuję porady, co napisać w usprawiedliwieniu, aby nie stawić się na rozprawę w charakterze świadka.
Chodzi o zakup przez internet, składałam zeznania (chyba w 2007r.) i dziś dostałam wezwanie do sądu oddalonego o 450km! Dzwoniłam do sądu i babka powiedziała mi, że mogę napisać pismo z prośbą o zwolnienie ze stawiennictwa i jakoś to uzasadnić. Wtedy prokurator zapozna się z moimi zeznaniami i jeśli stwierdzi, że są ważne w sprawie, to dostanę odpowiedź, że muszę się stawić. Ale jest też szansa, że stwierdzi, że moje zeznania nie są tak ważne dla sprawy i mnie zwolni z obecności. Tylko co mam wpisać w tym uzasadnieniu? emotka

Może lepiej złóż wniosek o przesłuchanie świadka w sądzie właściwym dla jego miejsca zamieszkania? 

Dokładnie tak, ja bez problemu zostałam przesłuchana w swoim mieście i oszczędziło mi to drogi ponad 300 km, napisz pismo, w większości wypadków są rozpatrywane pozytywnie jeżeli tylko charakter sprawy na to pozwoli. 
0 0

mama2006

#6235286 Napisano: 30.07.2016 17:07:24
czy ktoś może widział jakiś konkurs, gdzie trzeba kupić Calgon? - bo nie uśmiecha mi się kupić go tylko do pralki , hehehe
0 0

cherry1

#6235485 Napisano: 31.07.2016 15:25:04
czy ktoś jest w stanie podać mi listę zwycięzców z konkursów:
http://udziewczyn...wy-Le-Petit-Marseill
http://avanti24.p...anti/0,153524.html 
i z wizaz.pl "Opowiedz historię miłosną"
bo ja jestem na to chyba za cienka ;(
znajduję niby linki do wyników ale nie widzę nazwisk
0 0

zdolnabestia

#6235488 Napisano: 31.07.2016 15:49:40
cherry1 napisał(a):

czy ktoś jest w stanie podać mi listę zwycięzców z konkursów:
http://udziewczyn...wy-Le-Petit-Marseill
http://avanti24.p...anti/0,153524.html 
i z wizaz.pl "Opowiedz historię miłosną"
bo ja jestem na to chyba za cienka ;(
znajduję niby linki do wyników ale nie widzę nazwisk

Wyniki tych konkursów chyba nie zostały jeszcze ogłoszone.
0 0

cherry1

#6235491 Napisano: 31.07.2016 16:04:06
dziękuję ZdolbaBestia już myślałam, że powinnam się przebadać emotka
0 0

emaran

#6235506 Napisano: 31.07.2016 18:02:29
aurorcia napisał(a):

Nie ma problemu z wysyłaniem smsów premium będąc za granicą?emotka

Nie ma:). Ja wysyłam i dostaję zwrotki.
0 0

aurorcia

#6235528 Napisano: 31.07.2016 19:27:03
emaran napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

zależy od kraju i sieci- u mnie z plusa nie szły, tylko z orange

Dzięki, dzwoniłam do PLAY i mówili, że nie będzie problemu, ale z nimi nigdy nic nie wiadomo emotka
0 0

pioge7

#6237602 Napisano: 04.08.2016 22:16:02
Mój iPad odmówił posłuszeństwa ... Czarne tło ... Przciśnięcie dwóch przycisków i restartuje nie pomaga ... Co może być problemem.. ? Wie ktoś cos? 
0 0

calliope

#6238395 Napisano: 07.08.2016 13:06:17
Czy ktoś się orientuje jak wygląda reklamacja butów w Carrefourze? Można próbować czy z góry mnie spławią? Kupiłam sobie balerinki chyba w czerwcu i dziś mi się odkleiła trochę podeszwa z przodu. emotka
0 0

dolly

#6238999 Napisano: 08.08.2016 23:24:08
calliope napisał(a):

Czy ktoś się orientuje jak wygląda reklamacja butów w Carrefourze? Można próbować czy z góry mnie spławią? Kupiłam sobie balerinki chyba w czerwcu i dziś mi się odkleiła trochę podeszwa z przodu. emotka

Opłaca Ci sie reklamacja?  Walcz o zwrot kasy, bo wymiana raczej w gre nie wchodzi.
Korzystasz z prawa rękojmi. Na jesieni balerinek potrzebowac nie bedziesz emotka
0 0

cherry1

#6239106 Napisano: 09.08.2016 12:24:16
Mam pomysł. Czy ktoś mogłby napisac do avanti 24 zby podali wyniki wakacyjnego konkursu http://avanti24.pl/Avanti/0,153524.html bo jeśli ja to zrobię to boję się, że za kare mnie wyeliminują nawet jeśli moja praca by się im podobała..plisss
0 0

pioge7

#6239112 Napisano: 09.08.2016 12:27:56
@bucik-konkursy napisał(a):

pioge7 napisał(a):

Mój iPad odmówił posłuszeństwa ... Czarne tło ... Przciśnięcie dwóch przycisków i restartuje nie pomaga ... Co może być problemem.. ? Wie ktoś cos? 

rozłóż go na części, czyli wyjmij baterię, daj odpocząć pół godziny i złóż ponownie. Jak nie pomoże - do serwisu

Poradziłem sobie emotka  zacząłem walić po nim pięściĄ emotka  i działa emotka  



0 0

calliope

#6239385 Napisano: 09.08.2016 20:28:26
dolly napisał(a):

calliope napisał(a):

Czy ktoś się orientuje jak wygląda reklamacja butów w Carrefourze? Można próbować czy z góry mnie spławią? Kupiłam sobie balerinki chyba w czerwcu i dziś mi się odkleiła trochę podeszwa z przodu. emotka

Opłaca Ci sie reklamacja?  Walcz o zwrot kasy, bo wymiana raczej w gre nie wchodzi.
Korzystasz z prawa rękojmi. Na jesieni balerinek potrzebowac nie bedziesz emotka

No właśnie reklamacja mi się nie opłacała zbytnio, do sklepu daleko, a ja chciałam nadal w nich chodzić więc znalazłam w domu klej do butów, skleiłam podeszwę i się trzyma bo już przetestowałam emotka .


Mam teraz nowy problem. Byłam u dentysty w innym mieście. Jadąc tam kupuję sobie wcześniej okazyjnie tanie bilety przez internet. Gdy już godzina odjazdu się zbliżała to pani na dworcu pani przez megafon oznajmiła, że autobus nie przyjedzie bo ma awarię. Musiałam wracać zatem innym przewoźnikiem do domu. Czy mogę starać się o zwrot za bilet kupiony o drugiego przewoźnika? Bilet był oczywiście droższy, cena ok 20 zł...emotka
0 0

Finezyjna

#6240931 Napisano: 14.08.2016 19:54:54
Czy mógłby ktoś mnie poinstruować w kwestii dodania statystyk na bloga?
0 0

bridget

#6240943 Napisano: 14.08.2016 20:38:14
ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.
0 0

ziolko

#6240949 Napisano: 14.08.2016 21:14:05
bridget napisał(a):

ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.

Nie wiem, czy coś z tym zrobisz.... 2 tygodnie to jednak sporo czasu. Nawet jeśli teraz wezwałabyś kuriera, żeby spisał protokół, to i tak w trakcie rozpatrywania reklamacji odpowiedź będzie odmowna, bo za długo czekałaś. Robią problemy, jak jest różnica kilku godzin pomiędzy odbiorem a protokołem, nawet jednego dnia, a co dopiero mówić 14...

Nie rozumiem, co stało na przeszkodzie, żebyś od razu sprawdziła tv? przecież to OBOWIĄZEK, żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku, szczególnie jeśli przesyłka jest droższa i delikatna. Rozumiem remont itp, ale sprawdzenie tv to raptem kilka-kilkanaście minut. I spokojna głowa. A teraz?? marne szanse...

Chociaż możesz napisać do Smolara i wyjaśnić sytuację, ale szanse na pozytywne zakończenie sprawy są minimalne. 

No i masz nauczkę (drogą), żeby takie cenne przesyłki sprawdzać od razu, a nie czekać.
0 0

bridget

#6240953 Napisano: 14.08.2016 21:28:20
ziolko napisał(a):

bridget napisał(a):

ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.

Nie wiem, czy coś z tym zrobisz.... 2 tygodnie to jednak sporo czasu. Nawet jeśli teraz wezwałabyś kuriera, żeby spisał protokół, to i tak w trakcie rozpatrywania reklamacji odpowiedź będzie odmowna, bo za długo czekałaś. Robią problemy, jak jest różnica kilku godzin pomiędzy odbiorem a protokołem, nawet jednego dnia, a co dopiero mówić 14...

Nie rozumiem, co stało na przeszkodzie, żebyś od razu sprawdziła tv? przecież to OBOWIĄZEK, żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku, szczególnie jeśli przesyłka jest droższa i delikatna. Rozumiem remont itp, ale sprawdzenie tv to raptem kilka-kilkanaście minut. I spokojna głowa. A teraz?? marne szanse...

Chociaż możesz napisać do Smolara i wyjaśnić sytuację, ale szanse na pozytywne zakończenie sprawy są minimalne. 

No i masz nauczkę (drogą), żeby takie cenne przesyłki sprawdzać od razu, a nie czekać.

Nigdy nie miałam takiej sytuacji ze coś było uszkodzone - przyznam się ze tak naprawdę nigdy przy kurierze nie odpakowywałam   nagród- może właśnie  ta sytuacja mnie tego nauczy. Mielimy  remont  związany z wymianą  okien  całą oprawą i kilkoma rzeczami jeszcze - właśnie bałagan  przez 2 tygodnie - kurz, szlifowanie, a poprzedni zepsuty TV był jeszcze w serwisie i liczyliśmy na naprawę. Kiedy naprawa okazała się zbyt kosztowna  ( siadła płyta koszt 800zł)  stwierdziliśmy ze  jednak  tv  sobie zostawimy , kupiliśmy uchwyt , śruby my do montażu a on się okazał uszkodzony.
0 0

ziolko

#6240965 Napisano: 14.08.2016 22:07:22
keiti78zg - a co to za różnica - wygrana rzecz, czy kupiona? wartościowa i delikatna, to się sprawdza od razu (wtedy prosi się kuriera o chwilkę cierpliwości i od kuriera zależy, czy poczeka, czy nie. Chociaż zdaję sobie sprawę, że gdyby każdy tak prosił, to kurierzy jeździliby do północy, ale z drugiej strony jak poczeka 2 min to i tak krócej, niż gdyby miał się wracać z protokołem szkody).
Ja kilka razy sprawdzałam u różnych kurierów i jeszcze nie spotkała mnie sytuacja, żeby odmówili poczekania. 
Chociaż przyznaję, że jak dzwonili, to wiedziałam kiedy będą i już czekałam przy drzwiach z nożem, nożyczkami itp, żeby od razu przystąpić do rozcinania opakowań.
Za to dwa razy mieliśmy sytuację, że jak ktoś odbierał z dobrego serca bez naszej wiedzy przesyłkę do nas, to była uszkodzona. Fakt, że w obu przypadkach udało się wszystko załatwić, ale i tak była obawa, że się nie uda.
Raz była to lampa ze szklanymi kloszami i jeden klosz był pęknięty - odbierała sąsiadka. Drugi raz (kilka dni temu) tablica magnetyczna - odbierał kolega z biura (tablica mimo dokładnego zapakowania ma trzaśnięty róg, ale przypuszczamy, że to wina nadawcy, bo opakowanie nie ruszone).
0 0

bridget

#6240971 Napisano: 14.08.2016 22:25:36
ziolko napisał(a):

keiti78zg - a co to za różnica - wygrana rzecz, czy kupiona? wartościowa i delikatna, to się sprawdza od razu (wtedy prosi się kuriera o chwilkę cierpliwości i od kuriera zależy, czy poczeka, czy nie. Chociaż zdaję sobie sprawę, że gdyby każdy tak prosił, to kurierzy jeździliby do północy, ale z drugiej strony jak poczeka 2 min to i tak krócej, niż gdyby miał się wracać z protokołem szkody).
Ja kilka razy sprawdzałam u różnych kurierów i jeszcze nie spotkała mnie sytuacja, żeby odmówili poczekania. 
Chociaż przyznaję, że jak dzwonili, to wiedziałam kiedy będą i już czekałam przy drzwiach z nożem, nożyczkami itp, żeby od razu przystąpić do rozcinania opakowań.
Za to dwa razy mieliśmy sytuację, że jak ktoś odbierał z dobrego serca bez naszej wiedzy przesyłkę do nas, to była uszkodzona. Fakt, że w obu przypadkach udało się wszystko załatwić, ale i tak była obawa, że się nie uda.
Raz była to lampa ze szklanymi kloszami i jeden klosz był pęknięty - odbierała sąsiadka. Drugi raz (kilka dni temu) tablica magnetyczna - odbierał kolega z biura (tablica mimo dokładnego zapakowania ma trzaśnięty róg, ale przypuszczamy, że to wina nadawcy, bo opakowanie nie ruszone).

ech no to mam nauczkę  na przyszłość:(  , mój maż często jeszcze w ogłoszeniach pisał   przy sprzedaży ze fabrycznie zapakowany   bez odklejania taśm, czy naklejek w  mniejszych rzeczach. Uhuhu .
0 0