Pomocy!!!!

marzenier

#6240982 Napisano: 14.08.2016 23:21:31
bridget napisał(a):

ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.

Ostatnio to chyba jakaś plaga z tymi rozbitymi tv,bo już któraś z kolei osoba się z tym spotkała.
To wszystkie z tego samego konkursu?
0 0

bridget

#6241039 Napisano: 15.08.2016 10:39:13
marzenier napisał(a):

bridget napisał(a):

ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.

Ostatnio to chyba jakaś plaga z tymi rozbitymi tv,bo już któraś z kolei osoba się z tym spotkała.
To wszystkie z tego samego konkursu?

czyli ktos tez miał takie przeboje z Orlenem ?
0 0

mia

#6241041 Napisano: 15.08.2016 10:48:37
bridget napisał(a):

marzenier napisał(a):

bridget napisał(a):

ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.

Ostatnio to chyba jakaś plaga z tymi rozbitymi tv,bo już któraś z kolei osoba się z tym spotkała.
To wszystkie z tego samego konkursu?

czyli ktos tez miał takie przeboje z Orlenem ?

Nie wiem, czy z Orlenem. Ja słyszałam o kliku rozbitych TV od Lidii, z Orlenu akurat nie.
Do nas dotarł w całości, aczkolwiek coś mnie tknęło i sprawdziliśmy to przy kurierze...
0 0

bridget

#6241061 Napisano: 15.08.2016 11:40:45
@bucik-konkursy napisał(a):

bridget napisał(a):

ja to chyba mam pecha powiedzcie czy da się coś z tym jeszcze zrobić? dziś rozpakowaliśmy tv od Smolara  z orlenu ma zbita matryce? przyszedł 2 tygodnie temu. Stał w kartonie i czekał aż remont się skończy.

Teraz liczy się tylko czas, PISZ szybko reklamację i powiadom nadawcę. Sprawdź, jakie warunki ma kurier, który paczkę przywiózł. Przykładowo UPS ma 14 dni na reklamację w przypadku uszkodzenia.
https://www.ups.c...erms_carriage_pl.pdf
"Wszelkie roszczenia przeciwko UPS muszą zostać zgłoszone na piśmie w możliwie jak najkrótszym terminie, jednakże nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania w przypadku uszkodzenia (w tym częściowej utraty przesyłki), a w przypadku  opóźnienia lub  utraty  w terminie  21  dni od  dnia,  kiedy towary,  bądź zostały  oddane do  dyspozycji  osoby upoważnionej  do  otrzymania przesyłki,  bądź powinny  zostać oddane  do  dyspozycji  takiej osoby.  Ponadto, roszczenia  z tytułu świadczenia  Usług  przedawniają się z  upływem  jednego  roku. Termin,  o  którym mowa  powyżej  nie ma  wpływu  na prawa,  jakie  przysługują nadawcy  zgodnie z  Przepisami  Konwencyjnymi  lub  innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe zasady zgłaszania roszczeń są określone w Procedurze reklamacyjnej."

Na kartonie nie ma uszkodzenia żadnego, jakby to wcześniej się stało, ale  z 2 strony one są tak cienkie ze ciężko   określić przyczynę. Moj
maz nawet nie zauważył wyciągając z kartonu przykrecił uchwyt i w
momencie   mocowania do ściany  zauwazylismy rysy na matrycy.  Wczoraj  napisałam  do mojego kuriera  dpd na razie smsa.  Stroną tutaj jestesmy  my czy smolar w reklamacji?  Zaraz napiszemy emaila do smolara , we wtorek maz  bedzie dodatkowo dzwonić....Mam nauczke by sprawdzac wartosciowe nagrody, moze za duzo ich nie wygrywam  i nigdy wczesniej poza rozlanym kosmetykiem nic takiego mi sie nie  przydazyło. Zaraz zajrze w regulamin dpd.
0 0

pablo75

#6241176 Napisano: 15.08.2016 22:23:35
kumulacja napisał(a):

Barwne wakacje z BIC - przed chwilą wysłałam sms i otrzymałam wiadomość:
Bardzo nam przykro, ale treść wiadomości sms jest nieprawidłowa.
Mój sms miał 320 znaków i nie zaczynał się od Wakacje z BIC ...
Co złego zrobiłam???

Najlepiej wejść w regulamin i tam sprawdzic treść prawidłowego smsa.
0 0

donia7

#6241195 Napisano: 15.08.2016 23:45:55
@bucik-konkursy napisał(a):

donia7 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

Barwne wakacje z BIC
- przed chwilą wysłałam sms i otrzymałam wiadomość  (że) treść wiadomości sms jest nieprawidłowa.
Co złego zrobiłam???

który to konkurs? emotka  kurczę, ten konkurs był rok temu


emotka   Myślisz, że to opóźnienie może być przyczyną takiego komunikatu o błędzie? Ale to ledwie rok...
emotka

nie, ależ skąd, na pewno jutro to naprawią emotka
0 0

banka-manka

#6241350 Napisano: 16.08.2016 13:24:37
Szybka prośba - gdzie kupić papierek mierzący twardość wody? 
Mamy nowy ekspres, do którego powinien być dołączony, a nie był - a trzeba sprawdzić poziom twardości wody, by go ustawić.
Gdzie takiego paska szukać? Drogeria? Apteka? Nie mam pomysłu. 

Edit: dziękuje wszystkim, którzy odezwali się na PW  emotka
0 0

nanajka81

#6241503 Napisano: 16.08.2016 17:41:07
PPHU ARTFOL JOANNA MĘKARSKA - ktos wie co ta firma wysyla???
0 0

dang21

#6241552 Napisano: 16.08.2016 18:46:19
nanajka81 napisał(a):

PPHU ARTFOL JOANNA MĘKARSKA - ktos wie co ta firma wysyla???

też mam smsa i się zastanawiam czy to nie żadna ściema...
0 0

mczarna

#6241553 Napisano: 16.08.2016 18:47:49
dang21 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

PPHU ARTFOL JOANNA MĘKARSKA - ktos wie co ta firma wysyla???

też mam smsa i się zastanawiam czy to nie żadna ściema...

No i ja mam, kompletnie nie wiem co to...


EDIT: Podobno Lipton
0 0

pioge7

#6242658 Napisano: 18.08.2016 16:17:46
michałek13 napisał(a):

Mam pytanie w jaki sposób skorzystać z bonu na allegro - 20 zł przy zapłacie kartą viza?
To trzeba pobrać jakiś kod?
Próbowałam zapłacić kartą i tak wyskakuje mi cena produktu 100% bez tej zniżki.
Bon można wykorzystać przy zakupach za min. 50 zł, czy chodzi o cenę produktu, czy z dostawą może być 50 zł i wzwyż.
Pomóżcie proszę może ktoś korzystał.

Powinnaś mieć kod który należy wpisać w aplikację, lub kliknąć w link... Żeby się kupon uaktywnił... Nie wiem o jaką promocję chodzi więc nie powiem co tam chcą

Zakup za min. 50 ⎌zł BEZ WYSYŁKI LICZONE czyli 50 +wysyłka 
Jeśli masz pobrany kupon zostanie on pokazany w ostatnim kroku czyli tam gdzie się podaje dane zatwierdzasz go i ci obniży, wcześniej nie da sie go wykorzystać. 
0 0

madziulka2434

#6242739 Napisano: 18.08.2016 18:52:46
 Czy znajdzie się dobra dusza która sprawdzi mi czy wygrałam płyn surf? Leżę w szpitalu a nie uśmiecha mi się godzinne wertowanie wyników przez tel :-/ 
0 0

pini

#6242751 Napisano: 18.08.2016 19:11:53
Jak się znaleźć w surfie? Na piechotę, czy maile są?
0 0

netka2000

#6242759 Napisano: 18.08.2016 19:20:30
pini napisał(a):

Jak się znaleźć w surfie? Na piechotę, czy maile są?

Ctrl+F
0 0

Gość: mkmadzia7

#6242867 Napisano: 18.08.2016 21:46:12
Czy ktoś już odbierał bony z Auchan ??? i wie jaki jest termin realizacji ich ???
0 0

nkba

#6242903 Napisano: 18.08.2016 22:30:25
mkmadzia7 napisał(a):

Czy ktoś już odbierał bony z Auchan ??? i wie jaki jest termin realizacji ich ???

Wiem od osoby, która wygrała, że do któregoś września emotka
0 0

Gość: mkmadzia7

#6242905 Napisano: 18.08.2016 22:34:21
nkba napisał(a):

mkmadzia7 napisał(a):

Czy ktoś już odbierał bony z Auchan ??? i wie jaki jest termin realizacji ich ???

Wiem od osoby, która wygrała, że do któregoś września emotka

Czyli taki krótszy termin ???

Dziękuję emotka
0 0

Gość: kotecekvip

#6242906 Napisano: 18.08.2016 22:35:01
Dostałam kod od Joanny Brodzik na e-mail - wyjątkowy prezent. Wybrałam na co chce go przeznaczyć, wpisuje kod i mam informacje wystąpił błąd. Podpowie ktoś co robię źle?
0 0

nkba

#6242927 Napisano: 18.08.2016 23:37:57
mkmadzia7 napisał(a):

nkba napisał(a):

mkmadzia7 napisał(a):

Czy ktoś już odbierał bony z Auchan ??? i wie jaki jest termin realizacji ich ???

Wiem od osoby, która wygrała, że do któregoś września emotka

Czyli taki krótszy termin ???

Dziękuję emotka

dzwoniłam i do 30.09 termin na wykorzystanie emotka
0 0

pablo75

#6243998 Napisano: 21.08.2016 22:32:18
Witam mam kłopot z wysłaniem danych do Surfa,w formularzu nie mam ikonki wyślij,strony nie mogę przewinąć strony.
0 0