Pomocy!!!!

baxter

#6244000 Napisano: 21.08.2016 22:35:01
pablo75 napisał(a):

Witam mam kłopot z wysłaniem danych do Surfa,w formularzu nie mam ikonki wyślij,strony nie mogę przewinąć strony.

a ja mogę prosić o podanie tytułu @ albo nadawcy bo usunęłam chyba wiadomosc i nie moge znaleźć
0 0

79magda

#6244004 Napisano: 21.08.2016 22:43:46
pablo75 napisał(a):

Witam mam kłopot z wysłaniem danych do Surfa,w formularzu nie mam ikonki wyślij,strony nie mogę przewinąć strony.

wciśnij "ctrl" oraz "-" dla zmniejszenia ekranu, pojawia się przycisk "wyślij" emotka
0 0

pablo75

#6244006 Napisano: 21.08.2016 22:59:26
79magda napisał(a):

pablo75 napisał(a):

Witam mam kłopot z wysłaniem danych do Surfa,w formularzu nie mam ikonki wyślij,strony nie mogę przewinąć strony.

wciśnij "ctrl" oraz "-" dla zmniejszenia ekranu, pojawia się przycisk "wyślij" emotka

Dzięki za pomoc emotka
0 0

malgol

#6244335 Napisano: 22.08.2016 16:53:10
Pomocy! Jak zmienić hasło do e-konkursów, gdy próbuję to zrobić wyświetla mi się komunikat "niepoprawny adres strony"
0 0

Gość: mariolakal

#6244529 Napisano: 23.08.2016 01:18:58
Kurde... Coś mi sie poprzestawiało w kompie... Prawie każdy wyraz, który napiszę podkreśla mi się na czerwono tak jakbym zrobiła jakiś błąd ortograficzny... O co kaman ??? 
PS. Nadmieniam, że na pasku narzędzi mam język polski... 
0 0

mirai

#6247115 Napisano: 29.08.2016 12:50:17
Czy wy też macie dzisiaj problem z wysłaniem sms na nr 70908?
Mam telefon na kartę w Play i otrzymuję informację: WIADOMOŚĆ NIE DOTARŁA.
Ale pieniądze za sms z konta idą... emotka
0 0

nique

#6247116 Napisano: 29.08.2016 12:51:08
mirai napisał(a):

Czy wy też macie dzisiaj problem z wysłaniem sms na nr 70908?
Mam telefon na kartę w Play i otrzymuję informację: WIADOMOŚĆ NIE DOTARŁA.
Ale pieniądze za sms z konta idą... emotka

w Orange poszło bez problemów
0 0

nelunia

#6247121 Napisano: 29.08.2016 13:03:11
nique napisał(a):

mirai napisał(a):

Czy wy też macie dzisiaj problem z wysłaniem sms na nr 70908?
Mam telefon na kartę w Play i otrzymuję informację: WIADOMOŚĆ NIE DOTARŁA.
Ale pieniądze za sms z konta idą... emotka

w Orange poszło bez problemów

t-mobile też bez problemów
0 0

defed

#6247125 Napisano: 29.08.2016 13:17:26
nelunia napisał(a):

nique napisał(a):

mirai napisał(a):

Czy wy też macie dzisiaj problem z wysłaniem sms na nr 70908?
Mam telefon na kartę w Play i otrzymuję informację: WIADOMOŚĆ NIE DOTARŁA.
Ale pieniądze za sms z konta idą... emotka

w Orange poszło bez problemów

t-mobile też bez problemów

PLAY godz. 10:16 - bez problemu,zwrotka prawidłowa (sms na konkurs Smolara)
0 0

Monika11

#6247149 Napisano: 29.08.2016 14:24:46
Mam problem z reklamacją w sklepie KOMPUTRONIK(stacjonarny sklep)Naprawa miała trwać 2 tygodnie , a już 7 tygodni trzymają .Z kierowniczką ciężko się dogadać( jest pyskata, arogancka ,dawno z taką osobą nie miałam do czynienia )Czy mogę gdzieś to wyżej zgłosić , czy muszę się użerać niestety z nią
0 0

joan

#6247153 Napisano: 29.08.2016 14:33:38
Monika11 napisał(a):

Mam problem z reklamacją w sklepie KOMPUTRONIK(stacjonarny sklep)Naprawa miała trwać 2 tygodnie , a już 7 tygodni trzymają .Z kierowniczką ciężko się dogadać( jest pyskata, arogancka ,dawno z taką osobą nie miałam do czynienia )Czy mogę gdzieś to wyżej zgłosić , czy muszę się użerać niestety z nią


A co masz wpisane w protokół przyjęcia do reklamacji? Jakiś max termin jej rozpatrzenia? Może po prostu idź odebrać pieniądze?
0 0

Monika11

#6247155 Napisano: 29.08.2016 14:41:55
joan napisał(a):

Monika11 napisał(a):

Mam problem z reklamacją w sklepie KOMPUTRONIK(stacjonarny sklep)Naprawa miała trwać 2 tygodnie , a już 7 tygodni trzymają .Z kierowniczką ciężko się dogadać( jest pyskata, arogancka ,dawno z taką osobą nie miałam do czynienia )Czy mogę gdzieś to wyżej zgłosić , czy muszę się użerać niestety z nią


A co masz wpisane w protokół przyjęcia do reklamacji? Jakiś max termin jej rozpatrzenia? Może po prostu idź odebrać pieniądze?

2 tygodnie, spaliła się karta , dali nam w zastępstwie zwykłą , nic na niej nie można zrobić (komputer stacjonarny ) po 6 tygodniach stwierdzili że karta jest spalona i możemy wybrać sobie taką samą o podobnych parametrach .Wybraliśmy i dalej problem kolejny tydzień niby  ..czekają na dostawę
0 0

joan

#6247156 Napisano: 29.08.2016 14:45:38
Monika11 napisał(a):

2 tygodnie, spaliła się karta , dali nam w zastępstwie zwykłą , nic na niej nie można zrobić (komputer stacjonarny ) po 6 tygodniach stwierdzili że karta jest spalona i możemy wybrać sobie taką samą o podobnych parametrach .Wybraliśmy i dalej problem kolejny tydzień niby  ..czekają na dostawę


Hmm, moim zdaniem warto policzyć dni. Teoretycznie przerwałaś bieg tych dwóch tygodni przyjęciem innej karty, ale jeśli od tamtej decyzji minęło odpowiednio dużo czasu, może warto jednak odebrać pieniądze? Chyba, że korzystniej jest dla Ciebie poczekać...
0 0

Monika11

#6247157 Napisano: 29.08.2016 14:55:36
joan napisał(a):

Monika11 napisał(a):

2 tygodnie, spaliła się karta , dali nam w zastępstwie zwykłą , nic na niej nie można zrobić (komputer stacjonarny ) po 6 tygodniach stwierdzili że karta jest spalona i możemy wybrać sobie taką samą o podobnych parametrach .Wybraliśmy i dalej problem kolejny tydzień niby  ..czekają na dostawę


Hmm, moim zdaniem warto policzyć dni. Teoretycznie przerwałaś bieg tych dwóch tygodni przyjęciem innej karty, ale jeśli od tamtej decyzji minęło odpowiednio dużo czasu, może warto jednak odebrać pieniądze? Chyba, że korzystniej jest dla Ciebie poczekać...

kasy nie chcą oddać -babka się tłumaczy tym że dostaliśmy kartę zintegrowaną ( tragiczne parametry ) i nie powinnam się tak wkurzać . 6 tygodni zajęło im to- by stwierdzić ,że karta jest spalona .
0 0

joan

#6247159 Napisano: 29.08.2016 15:01:04
Monika11 napisał(a):

kasy nie chcą oddać -babka się tłumaczy tym że dostaliśmy kartę zintegrowaną ( tragiczne parametry ) i nie powinnam się tak wkurzać . 6 tygodni zajęło im to- by stwierdzić ,że karta jest spalona .


A masz pod ręką rzecznika? Moja mama pracowała w reklamacjach i po upływie wskazanego przez sprzedawcę terminu, trzeba było oddać kasę bez żadnego gadania. Oczywiście serwis mógł przesłać info o wydłużeniu terminu opracowania sprawy - czasem to nawet jest wpisane w kartę gwarancyjną. Ale bez dodatkowego info, po 14 dniach zwracali pieniądze.
0 0

barszcz

#6247184 Napisano: 29.08.2016 16:10:26
justkra napisał(a):



Również poproszę,
bo albo coś namieszali, albo ja jestem ślepa i nie umiem znaleźć.

Wejdź na www.smolar.pl/laureat
0 0

justkra

#6247186 Napisano: 29.08.2016 16:15:44
barszcz napisał(a):

justkra napisał(a):



Również poproszę,
bo albo coś namieszali, albo ja jestem ślepa i nie umiem znaleźć.

Wejdź na www.smolar.pl/laureat

Ok. Dziękuję.
Musieli je dopiero wrzucić, bo wcześniej nie było dostępne.
0 0

Domino123

#6247693 Napisano: 30.08.2016 16:32:02
Czy odbierając bon auchan muszę go od razu wykorzystać ?
0 0

calliope

#6247695 Napisano: 30.08.2016 16:35:00
Domino123 napisał(a):

Czy odbierając bon auchan muszę go od razu wykorzystać ?

nie musisz, bon powinien być ważny do końca września emotka
1 Domino123 0

Domino123

#6247795 Napisano: 30.08.2016 22:02:20
calliope napisał(a):

Domino123 napisał(a):

Czy odbierając bon auchan muszę go od razu wykorzystać ?

nie musisz, bon powinien być ważny do końca września emotka

Dziękuję, nie mam czasu go zrealizować, ale choć odbiorę emotka
0 0