Pomocy!!!!

tygrysek82bu

#6478065 Napisano: 28.03.2018 22:10:03
Nie otwiera mi się formularz na zestaw kaw z konkursu Tchibo ITM emotka   Mogła by jakaś dobra duszyczka podesłać mi formularz,  albo oświecić jaki program potrzebuję, żeby to otworzyć? 
0 0

netka2000

#6478080 Napisano: 28.03.2018 23:00:28
tygrysek82bu napisał(a):

Nie otwiera mi się formularz na zestaw kaw z konkursu Tchibo ITM emotka   Mogła by jakaś dobra duszyczka podesłać mi formularz,  albo oświecić jaki program potrzebuję, żeby to otworzyć? 

Otwiera i od razu zapisuje w folderze Pobieranie
0 0

tygrysek82bu

#6478082 Napisano: 28.03.2018 23:29:34
netka2000 napisał(a):

tygrysek82bu napisał(a):

Nie otwiera mi się formularz na zestaw kaw z konkursu Tchibo ITM emotka   Mogła by jakaś dobra duszyczka podesłać mi formularz,  albo oświecić jaki program potrzebuję, żeby to otworzyć? 

Otwiera i od razu zapisuje w folderze Pobieranie

Zapisywać się zapisuje, ale nie chce otworzyć emotka  Pewnie brakuje mi jakiegoś programu do odczytu... Zielona z tego jestem emotka
0 0

pini

#6478083 Napisano: 28.03.2018 23:43:31
tygrysek82bu napisał(a):

netka2000 napisał(a):


Zapisywać się zapisuje, ale nie chce otworzyć emotka  Pewnie brakuje mi jakiegoś programu do odczytu... Zielona z tego jestem emotka

Przeczytaj wiadomość prywatną.
0 0

tygrysek82bu

#6478085 Napisano: 28.03.2018 23:49:27
pini napisał(a):

tygrysek82bu napisał(a):

netka2000 napisał(a):

Zapisywać się zapisuje, ale nie chce otworzyć emotka  Pewnie brakuje mi jakiegoś programu do odczytu... Zielona z tego jestem emotka

Przeczytaj wiadomość prywatną.

Dziękuję emotka
0 0

arti-6

#6480019 Napisano: 07.04.2018 06:00:31
calliope napisał(a):

Proszę o polecenie dobrego darmowego antywirusa na laptopa, za kilka dni kończy mi się licencja na Kaspersky i nie wiem co wybrać z zamian emotka .

Avast Free
1 calliope 0

tereniagno

#6480167 Napisano: 08.04.2018 00:36:58
Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.
0 0

@gnieszk@

#6480168 Napisano: 08.04.2018 01:11:29
tereniagno napisał(a):

Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.

Może spróbuj zmienić przeglądarkę lub odświeżyć stronę. U mnie (IE) normalnie da się zaznaczyć 07.04.
0 0

tereniagno

#6480169 Napisano: 08.04.2018 02:09:09
@gnieszk@ napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.

Może spróbuj zmienić przeglądarkę lub odświeżyć stronę. U mnie (IE) normalnie da się zaznaczyć 07.04.

No, nawet po odświeżeniu strony nie działa, ale wczoraj było wszystko ok.Nie wiem co się stało.Ale pamiętam, że w jakimś konku było to samo emotka
0 0

madzia1-s

#6480214 Napisano: 08.04.2018 14:38:59
tereniagno napisał(a):

Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.

No faktycznie, 07 nie da sie zaznaczyc, a mam z wczoraj dwa paragony emotka
0 0

Gość: kermit

#6480222 Napisano: 08.04.2018 15:16:44
cb656 napisał(a):

madzia1-s napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.

No faktycznie, 07 nie da sie zaznaczyc, a mam z wczoraj dwa paragony  emotka

Nieprawda. Da się. Trza umić. emotka Umić trafić w pole daty. emotka

Zwróciłeś uwagę na to w jakim wątku piszesz? Skoro dwie osoby mają ten sam problem to raczej chyba nie wynika on z faktu, że nie potrafią korzystać z kalendarza? I te osoby oczekują, że ktoś im pomoże, a nie będzie udowadniał, że jest mądrzejszy (sic!) i potrafi zaznaczyć datę w formularzu.

@gnieszk@

#6480224 Napisano: 08.04.2018 15:57:02
madzia1-s napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.

No faktycznie, 07 nie da sie zaznaczyc, a mam z wczoraj dwa paragony  emotka

Zmiana przeglądarki nic nie daje?
0 0

venix

#6480240 Napisano: 08.04.2018 17:55:38
madzia1-s napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Chcę wysłać teraz zgłoszenie z Prince Polo, zaznaczam date zakupu 07.04 i nie chce zaznaczyć w formularzu. Zaznacza 6.4 , a 7 nie chce. Nie wiem dlaczego? Wszystkie pozostałe dane można wpisać bez problemu, tylko tej daty nie chce. Do wczoraj działało wszystko normalnie.

No faktycznie, 07 nie da sie zaznaczyc, a mam z wczoraj dwa paragony  emotka

u mnie to samo (laptop). Każda inna data wchodzi, ta jest nieaktywna. Zmiana przeglądarki nic nie dała, ale urządzenia owszem. Z komórki poszło. 

venix

#6480244 Napisano: 08.04.2018 18:40:21
cb656 napisał(a):

kermit napisał(a):

Skoro dwie osoby mają ten sam problem to raczej chyba nie wynika on z faktu, że nie potrafią korzystać z kalendarza?

Nie mam pojęcia, na co liczą osoby, które mają z czymś wydumany problem.
Na razie tylko one dwie. Na tamtych dwoje jest przynajmniej dwoje innych, którzy sobie radzą i piszą o tym. Takie są fakty. Remis. Czyli bilansuje się na zero i wychodzi na to, że nie ma żadnego "problemu", jest tylko czyjaś nieumiejętność. Już bardziej przystępnie, jak obrazkiem, nie umiem pokazać, co trzeba zrobić. emotka

andii napisał(a): A ja dziś wysłałam z datą 7 bez problemu


czy to wątek pomocy? Nie potrafisz pomóc , to się nie wtrącaj. 

venix

#6480272 Napisano: 08.04.2018 21:19:56
dziś kupujemy PP na stacji emotka  
ale masz rację , z lewej łapie. dzięki za pomoc 
1 andii 0

tereniagno

#6480284 Napisano: 08.04.2018 22:17:10
cb656 napisał(a):


Ten "problem" będzie się prawdopodobnie powtarzał za każdym razem, gdy próba zgłoszenia będzie dokonywana w dniu, który jest ostatnią datą wyszarzoną czyli (co widać na ilustracji) aktywną, pozwalającą na kliknięcie w nią. Zaznaczyłem te daty kwietniowe zieloną kropką. Dziś, ósmego kwietnia, niedziela bez handlu, więc nie można niczego kupić i ten dzień w kalendarzu konkursowym jest nieaktywny (zaznaczyłem go kropką czerwoną). Poniedziałek będzie kolejnym dniem, który stanie się w kalendarzu aktywnym, do kliknięcia. Wtedy obszar na prostokącie w dniu siódmym kwietnia będzie aktywny cały (tak, jak daty poprzednie, czyli wszystkie poza ostatnim aktywnym).
Wystarczy najechać myszką na ten prostokąt (jest duży przecież) raz z lewej, raz z prawej i obserwować, kiedy kursor zmieni się w łapkę, co oznacza, że właśnie wtedy można kliknąć i wybrać ten dzień. To, co niektórzy uważają za "problem, niemożność wybrania określonej daty" wynika z tego, że w ostatni aktywny dzień w kalendarzu należy klikać z lewej strony, a nie w samą cyferkę daty.



...jak przedszkolakom wszystko trzeba tłumaczyć emotka emotka

Może u Ciebie można najechać na  prostokąt, u mnie nie da się, kursor na całym polu nie chce się zmienić w łapkę emotka
Jak może być nieaktywny dziś, skoro wysyłali i bez problemu doszło ?emotka
Zanim coś napiszesz, to może raczysz zastanowić  się w końcu, bo tylko potrafisz ubliżać.Na nic innego Cię nie staćemotka emotka emotka emotka
0 0

Claudia77

#6480318 Napisano: 09.04.2018 08:05:57
a czy ktoś się orientuje czemu nie otwierają mi się żadne regulaminy? 
0 0

venix

#6480355 Napisano: 09.04.2018 10:07:38
Ja tam wolę najpierw zapytać na forum.  Liczę , że ktoś uprzejmy bezinteresownie poradzi. Nasze problemy są powtarzalne , zazwyczaj ktoś coś wie -  pomoże i nie trzeba zawracać d. Organizatorom. Wydaje mi się , że po to to miejsce zostało stworzone.  I choć jestem "niesłychanie spokojny człowiek " wyśmiewanie cb656 , porównywanie do przedszkolaków i obnażanie "głupich" w jego mniemaniu pytań nawet mnie wk***ło.  Strach o coś zapytać -chyba że najpierw konsultacja u moderatorów , czy pytanie dość mądre  emotka

tereniagno

#6480363 Napisano: 09.04.2018 10:27:00
superloser napisał(a):

tereniagno napisał(a):

cb656 napisał(a):


Ten "problem" będzie się prawdopodobnie powtarzał za każdym razem, gdy próba zgłoszenia będzie dokonywana w dniu, który jest ostatnią datą wyszarzoną czyli (co widać na ilustracji) aktywną, pozwalającą na kliknięcie w nią. Zaznaczyłem te daty kwietniowe zieloną kropką. Dziś, ósmego kwietnia, niedziela bez handlu, więc nie można niczego kupić i ten dzień w kalendarzu konkursowym jest nieaktywny (zaznaczyłem go kropką czerwoną). Poniedziałek będzie kolejnym dniem, który stanie się w kalendarzu aktywnym, do kliknięcia. Wtedy obszar na prostokącie w dniu siódmym kwietnia będzie aktywny cały (tak, jak daty poprzednie, czyli wszystkie poza ostatnim aktywnym).
Wystarczy najechać myszką na ten prostokąt (jest duży przecież) raz z lewej, raz z prawej i obserwować, kiedy kursor zmieni się w łapkę, co oznacza, że właśnie wtedy można kliknąć i wybrać ten dzień. To, co niektórzy uważają za "problem, niemożność wybrania określonej daty" wynika z tego, że w ostatni aktywny dzień w kalendarzu należy klikać z lewej strony, a nie w samą cyferkę daty.



...jak przedszkolakom wszystko trzeba tłumaczyć emotka emotka

Może u Ciebie można najechać na  prostokąt, u mnie nie da się, kursor na całym polu nie chce się zmienić w łapkę emotka
Jak może być nieaktywny dziś, skoro wysyłali i bez problemu doszło ? emotka
Zanim coś napiszesz, to może raczysz zastanowić  się w końcu, bo tylko potrafisz ubliżać.Na nic innego Cię nie stać emotka emotka emotka emotka

Są ludzie, którzy mają dużą wiedzę w danej dziedzinie. Oni NIE są nauczycielami cierpliwymi... bo samodzielnie tę wiedzę pozyskali. Dlatego sposób przekazu wydaje się agresywny, ale taki nie jest.
On zwyczajnie zakłada, że ta wiedza jest do samonauczeni.  A tłumaczenie jest raczej zbyteczne, bo  TO POWINNO SIE WIEDZIEC.

Ubliżanie? Biorąc pod uwagę, że tu profesjonaliści konkursowi, to niektóre "problemy" są żenująco zabawne.
Wystarczy KONTAKT z  Organizatorem. 

Smolar, Albedo, i360,  Avanti, IQ MARKETING, itd O D P O W I A D A J Ą na telefony, emaile. Zwłaszcza, kiedy jest problem na stronie loterii/konkursu.

Ps. CB chociaż ODPOWIADA - pomaga, inni kulturalnie lekceważą "głupie pytania". Więc jeśli czujesz sie obrażona,  to nie czytaj CB wpisów. 
Miłego dnia.

Głupie podteksty cb są zbyteczne,jeżeli chce komuś pomóc,to niech robi w inny sposób,ponieważ we wszystkich wątkach tak zachowuje sięemotka Koniec tematuemotka
2 venix, androm 0

madllen

#6480409 Napisano: 09.04.2018 11:34:30
andii napisał(a):

Halloo. Chciałam utworzyć sobie konto na woah-ten od dziś ...i nie umiem, bo ciągle mi pisze że @ jest juz w użyciu emotka
Miałam go w poprzedniej edycji smak wakacjii!!!  o co kaman?

logujesz się na te same dane co w poprzedniej edycji, jeśli nie pamiętasz hasła jest tam taki wariant do wyboru i przychodzi Ci link na mail do zmiany hasła 
0 0