Pomocy!!!!

ola120

#6730781 Napisano: 22.09.2020 06:20:42
Może ktoś wpłaci nawet najmniejszą kwotę? Chłopak ma wkrótce 22 urodziny i zbierają na protezę ręki. Można wystawić jakieś wygrane na licytacji https://m.faceboo...62&source=result
Ja dałam bransoletkę, plecaki-krówki i wszystko poszło. Wzruszyło mnie zaangażowanie jego dziewczyny w tę zbiórkę. 

https://www.siepo...y-naurodziny-lukasza
1 mama2006 0

bmacieja

#6731414 Napisano: 24.09.2020 13:43:15
Od początku nie wyświetla mi się film na „Unikalnie Napakowane” Develey, próbuję na różnych przeglądarkach i nic. Co mogę z tym zrobić?
0 0

blanca

#6731423 Napisano: 24.09.2020 14:01:57
bmacieja napisał(a):

Od początku nie wyświetla mi się film na „Unikalnie Napakowane” Develey, próbuję na różnych przeglądarkach i nic. Co mogę z tym zrobić?

A tu
https://www.youtu.../watch?v=cQUA_ZUOIhQ
1 bmacieja 0

magdalena_g

#6731426 Napisano: 24.09.2020 14:06:34
Mam pytanko, czy kupując dwupak Sensodyne (2 * 75 ml) można zgłosić paragon do konkursu "Zadbaj o siebie jesienią" gdzie wymagany jest zakup dwóch produktówemotka
0 0

zielonaszpilka

#6731428 Napisano: 24.09.2020 14:09:42
magdalena_g napisał(a):

Mam pytanko, czy kupując dwupak Sensodyne (2 * 75 ml) można zgłosić paragon do konkursu "Zadbaj o siebie jesienią" gdzie wymagany jest zakup dwóch produktów emotka

Moim zdaniem nie
0 0

bmacieja

#6731433 Napisano: 24.09.2020 14:11:36
blanca napisał(a):

bmacieja napisał(a):

Od początku nie wyświetla mi się film na „Unikalnie Napakowane” Develey, próbuję na różnych przeglądarkach i nic. Co mogę z tym zrobić?

A tu
https://www.youtu.../watch?v=cQUA_ZUOIhQ

Dziękuję ślicznie
0 0

la-princessa

#6731478 Napisano: 24.09.2020 16:07:11
Czy ktoś potrafi uruchomić aplikację Intermarche? Zainstalowałam już trzeci raz i ciągle coś takiego mi wyskakuje. Klikam i nic tam nie jest aktywne. Nie mogę wybrać żadnego miasta. Wpisuję nazwy, kody pocztowe, itp... i zero reakcji. 
0 0

bajm

#6731515 Napisano: 24.09.2020 18:23:04
[quote=Możesz jeszcze sprawdzać tu:
https://www.gdziepolek.pl
Znalazłam w Bychawie w okolicach Rzeszowa, posprawdzaj województwami.

Te wyszukiwarki często nie sprawdzają aptek sieciowych, moze spróbuj jeszcze pogrzebać np Gemini, doz czy po
alea] Potrzebuję pomocy. 
Potrzebny jest mi lek Asamax 500 tabletki , jest problem z jego dostępnością w aptekach. 
Znajdzie się ktoś kto by mi pomógł z jego zakupem ?
Sprawdzam dostępność na https://ktomalek.pl/.
Proszę sprawa pilna.
0 0

mama2006

#6731529 Napisano: 24.09.2020 19:35:59
Czy na Lavazzę wysyłacie tylko skany oświadczenia i paragonu, czy również nr dowodu osobistego. Odesłałam im tylko dane o których pisali w @ ale w regulaminie doczytałam, że chcą również nr DO.
: 5.2. Zwycięzcy w celu odbioru nagrody zobowiązani są przesłać do Organizatora na adres email Organizatora: lavazza_netto@fortunaps.pl, następujące dane:5.2.1. imię, nazwisko, adres dla doręczeń w Polsce, serię i numer dokumentu potwierdzającego
tożsamość;
5.2.2. czytelny skan/zdjęcie Dowodu Zakupu;
5.2.3. skan lub zdjęcie podpisanego przez zwycięzcę oświadczenia, iż: (i) zwycięzca jest osobą
uprawnioną do udziału w Loterii, w myśl pkt 2 powyżej; (ii) zwycięzca zapoznał się z
regulaminem Loterii i akceptuje jego warunki, (iii) zwycięzca dokonał zakupów zgodnie z
treścią Regulaminu, a zgłoszony Kod jest autentyczny i nie został podrobiony ani
przerobiony; (iv) odrębne oświadczenia, że zwycięzca wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych dla celów Loterii. Wzór oświadczenia znajduje się w wiadomości email
informującej o nagrodzie.
5.3. Zwycięzcy powinni przesłać dane, o których mowa w pkt 5.2. powyżej w ciągu 3 dni od
0 0

glena

#6731546 Napisano: 24.09.2020 21:26:11
mama2006 napisał(a):

Czy na Lavazzę wysyłacie tylko skany oświadczenia i paragonu, czy również nr dowodu osobistego. Odesłałam im tylko dane o których pisali w @ ale w regulaminie doczytałam, że chcą również nr DO.
: 5.2. Zwycięzcy w celu odbioru nagrody zobowiązani są przesłać do Organizatora na adres email Organizatora: lavazza_netto@fortunaps.pl, następujące dane:5.2.1. imię, nazwisko, adres dla doręczeń w Polsce, serię i numer dokumentu potwierdzającego
tożsamość;
5.2.2. czytelny skan/zdjęcie Dowodu Zakupu;
5.2.3. skan lub zdjęcie podpisanego przez zwycięzcę oświadczenia, iż: (i) zwycięzca jest osobą
uprawnioną do udziału w Loterii, w myśl pkt 2 powyżej; (ii) zwycięzca zapoznał się z
regulaminem Loterii i akceptuje jego warunki, (iii) zwycięzca dokonał zakupów zgodnie z
treścią Regulaminu, a zgłoszony Kod jest autentyczny i nie został podrobiony ani
przerobiony; (iv) odrębne oświadczenia, że zwycięzca wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych dla celów Loterii. Wzór oświadczenia znajduje się w wiadomości email
informującej o nagrodzie.
5.3. Zwycięzcy powinni przesłać dane, o których mowa w pkt 5.2. powyżej w ciągu 3 dni od

w regulaminie carrefourowej loterii też jest taki zapis, ale odsyłałam tylko to, co chcieli w powiadomieniu o wygranej (paragon i oświadczenie) - kawa już w domu
1 mama2006 0

pikawka

#6731549 Napisano: 24.09.2020 21:45:23
mama2006 napisał(a):

Czy na Lavazzę wysyłacie tylko skany oświadczenia i paragonu, czy również nr dowodu osobistego. Odesłałam im tylko dane o których pisali w @ ale w regulaminie doczytałam, że chcą również nr DO.
: 5.2. Zwycięzcy w celu odbioru nagrody zobowiązani są przesłać do Organizatora na adres email Organizatora: lavazza_netto@fortunaps.pl, następujące dane:5.2.1. imię, nazwisko, adres dla doręczeń w Polsce, serię i numer dokumentu potwierdzającego
tożsamość;
5.2.2. czytelny skan/zdjęcie Dowodu Zakupu;
5.2.3. skan lub zdjęcie podpisanego przez zwycięzcę oświadczenia, iż: (i) zwycięzca jest osobą
uprawnioną do udziału w Loterii, w myśl pkt 2 powyżej; (ii) zwycięzca zapoznał się z
regulaminem Loterii i akceptuje jego warunki, (iii) zwycięzca dokonał zakupów zgodnie z
treścią Regulaminu, a zgłoszony Kod jest autentyczny i nie został podrobiony ani
przerobiony; (iv) odrębne oświadczenia, że zwycięzca wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych dla celów Loterii. Wzór oświadczenia znajduje się w wiadomości email
informującej o nagrodzie.
5.3. Zwycięzcy powinni przesłać dane, o których mowa w pkt 5.2. powyżej w ciągu 3 dni od


Ja nie dostałam numeru dowodu, kawę dostałam  emotka
1 mama2006 0

emi

#6731734 Napisano: 25.09.2020 19:40:02
Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa emotka
0 0

nanajka81

#6731794 Napisano: 26.09.2020 08:33:40
FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?
0 0

emi

#6731795 Napisano: 26.09.2020 09:02:34
nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddacemotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

nanajka81

#6731826 Napisano: 26.09.2020 13:31:53
FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddacemotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

ach czyli po jakimś czasie się okazało że zepsuty? jak tak to rzeczywiście niech kupujący gwarancję załatwia. Bo jak sprawdziłas wcześniej że działa i było ok to w sumie możesz umyć ręce.
0 0

emi

#6731832 Napisano: 26.09.2020 14:12:55
nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddac emotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

ach czyli po jakimś czasie się okazało że zepsuty? jak tak to rzeczywiście niech kupujący gwarancję załatwia. Bo jak sprawdziłas wcześniej że działa i było ok to w sumie możesz umyć ręce.

Ja nie  sprawdzałam czy działa (wprowadzenie do systemu), sprawdzone przy kurierze czy wszystko jest i tak sprzedane-wszystko fabrycznie zapakowane nie uruchomiane. Kupujacy sprawdził zawartość i fakturę a w domu nie potrafił uruchomić emotka (kamera). Nie wiem co zostało zrobione. Gwarancja jest i mogę ją oddać do serwisu, ale jeśli powstało jakieś uszkodzenie z winy nabywcy a nie produktu to jest już problem
0 0

majciu91bdg

#6731837 Napisano: 26.09.2020 14:53:11
FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

Jeśli stało się to po dłuższym czasie od zakupu to nic nie robię. Jego problem.
1 emi 0

azaflora

#6731970 Napisano: 27.09.2020 14:47:53
alea napisał(a):

[quote=Jest problem z dostępnością tego leku w całej Polsce.
Szukam wszędzie gdzie sie da.
Mam nadzieję, ze moja poszukiwania skończą się pozytywnie.


bajm] [quote=Możesz jeszcze sprawdzać tu:
https://www.gdziepolek.pl
Znalazłam w Bychawie w okolicach Rzeszowa, posprawdzaj województwami.

Te wyszukiwarki często nie sprawdzają aptek sieciowych, moze spróbuj jeszcze pogrzebać np Gemini, doz czy po
alea] Potrzebuję pomocy. 
Potrzebny jest mi lek Asamax 500 tabletki , jest problem z jego dostępnością w aptekach. 
Znajdzie się ktoś kto by mi pomógł z jego zakupem ?
Sprawdzam dostępność na https://ktomalek.pl/.
Proszę sprawa pilna.

Wtedy, gdy napisałaś po raz pierwszy, lek był w Warszawie, nie tylko w wyszukiwarce, był w aptece, ale Ciebie tu na forum nie było emotka .
Napisz jak to się odbywa, bo to jest lek na receptę z refundacją lub bez, nigdy leku na receptę tak nie odbierałam, więc nie wiem...czy Ty przedstawiasz e-receptę i odkładają dla Ciebie i bez problemu, wydadzą np. mnie, płacisz Ty czy przy odbiorze?
W każdym razie: jeśli lek pojawi się w wyszukiwarce w Warszawie, to zaklep go, a ja ci go odbiorę i prześlę, jak/kim/czym - do dogadania.
Ogarnij to cytowanie, bo ciężko zrozumieć masz/nie masz...
0 0

nanajka81

#6731972 Napisano: 27.09.2020 14:54:55
FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddac emotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

ach czyli po jakimś czasie się okazało że zepsuty? jak tak to rzeczywiście niech kupujący gwarancję załatwia. Bo jak sprawdziłas wcześniej że działa i było ok to w sumie możesz umyć ręce.

Ja nie  sprawdzałam czy działa (wprowadzenie do systemu), sprawdzone przy kurierze czy wszystko jest i tak sprzedane-wszystko fabrycznie zapakowane nie uruchomiane. Kupujacy sprawdził zawartość i fakturę a w domu nie potrafił uruchomić emotka (kamera). Nie wiem co zostało zrobione. Gwarancja jest i mogę ją oddać do serwisu, ale jeśli powstało jakieś uszkodzenie z winy nabywcy a nie produktu to jest już problem

Tyle że nie masz pewności czy produkt nie był uszkodzony od samego początku emotka Bo zawartość zawartością ale działanie to już inna sprawa. Ja np. zareklamowałam u producenta nowy zegarek Fit Bit (wygrany w konkursie) bo przy używaniu go okazało się że bardzo źle nalicza kroki i wyświetlane cyfry mają dziwny kolor, producent przysłał nowy. Nie wiem co Ci doradzić. Ciężka sprawa.
0 0

banka-manka

#6732467 Napisano: 29.09.2020 18:37:19
Czy ktoś może pomóc? emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).
0 0