Reklama na e-Konkursy.info

Agencje reklamowe/promocyjne - ogólna dyskusja

maciekjj

#6726643 Napisano: 03.09.2020 18:36:17
izkak napisał(a):

agicho napisał(a):

Co sądzicie o Agencji FORUNA PS ?? Organizuje loterie teraz BLACK. Zadzownila wczoraj babka,że dzień wcześniej ich system przesłał błędne maile z wygranymi, tyle,że ja żadnego maila nie dostałam. Więc pytam czy wygrałam czy tylko prostuje po kimś błąd. Ona mówi,że tak rękawice z podpisem...że wysyła mi maila. Oczywiście mail ni dotarł. Dziś po rozmowie z nią  ona twierdzi/ ni wiem na jakiej podstawie/,ze ja "muszę" mieć jakąś blokadę bo maile widocznie ni dochodzą i w taim razie nagroda przepadnie. A co jeśli w taki sposób postępują z głównymi wygranymi?
Co z taką agencją robić? Dają i ..zabierają emotka ten wpis mogłabym zarówno wkleić w wątek "wkurza mnie"

Napisz do nich wiadomość, żeby wysłali Ci potwierdzenie, że z ich poczty ten mail o wygranej "wyszedł". Powiedzieć można wszystko, choć dobrze, że w ogóle dali Ci znać telefonicznie. Trzymam kciuki, żebyś otrzymała te rękawice  emotka  

Fortuna to agencja, która prowadziła też wawel loterię dobrze nadzianą i zręcznie robioną, (był już ten temat poruszany), @ nie przychodziły na wp i o2, w każdej loterii mają jakiś problem z @ które nie dochodzą.
0 0

kupila88

#6727153 Napisano: 05.09.2020 23:16:25
Agencja uniquone Nestle trzeba mieć wszystkie paragony, wkurzyło mnie to bo napisali że chcą mój paragon do weryfikacji po tym jak na początku udało mi trafić jakiś cudem na kilkanaście zgłoszeń  więc im wysłałam zwycięski paragon jaki chcieli odpisali po tyg na maila że paragon zweryfikowany prawidłowo i teraz jesteśmy z mężem na późnych wakacjach a oni mi piszą maila że chcą wsyzztskie paragony jakie zgłosiłam a po pierwsze mnie już nie ma w domu po drugie już na pewno wszystkich nie mam skoro im wysłałam wygrany i napisali że ok to nie przechowywałam innych.....
0 0

cudaczek121

#6727159 Napisano: 05.09.2020 23:42:09
agicho napisał(a):

Co sądzicie o Agencji FORUNA PS ?? Organizuje loterie teraz BLACK. Zadzownila wczoraj babka,że dzień wcześniej ich system przesłał błędne maile z wygranymi, tyle,że ja żadnego maila nie dostałam. Więc pytam czy wygrałam czy tylko prostuje po kimś błąd. Ona mówi,że tak rękawice z podpisem...że wysyła mi maila. Oczywiście mail ni dotarł. Dziś po rozmowie z nią  ona twierdzi/ ni wiem na jakiej podstawie/,ze ja "muszę" mieć jakąś blokadę bo maile widocznie ni dochodzą i w taim razie nagroda przepadnie. A co jeśli w taki sposób postępują z głównymi wygranymi?
Co z taką agencją robić? Dają i ..zabierają emotka ten wpis mogłabym zarówno wkleić w wątek "wkurza mnie"

A srawdzilas oprocz spamu folder Newslettery i Oferty? Kiedys mail z wygranym bonem znalazlam w Newslettery.
1 agicho 0

agicho

#6727170 Napisano: 06.09.2020 08:28:23
maciekjj napisał(a):

izkak napisał(a):

agicho napisał(a):

Co sądzicie o Agencji FORUNA PS ?? Organizuje loterie teraz BLACK. Zadzownila wczoraj babka,że dzień wcześniej ich system przesłał błędne maile z wygranymi, tyle,że ja żadnego maila nie dostałam. Więc pytam czy wygrałam czy tylko prostuje po kimś błąd. Ona mówi,że tak rękawice z podpisem...że wysyła mi maila. Oczywiście mail ni dotarł. Dziś po rozmowie z nią  ona twierdzi/ ni wiem na jakiej podstawie/,ze ja "muszę" mieć jakąś blokadę bo maile widocznie ni dochodzą i w taim razie nagroda przepadnie. A co jeśli w taki sposób postępują z głównymi wygranymi?
Co z taką agencją robić? Dają i ..zabierają emotka ten wpis mogłabym zarówno wkleić w wątek "wkurza mnie"

Napisz do nich wiadomość, żeby wysłali Ci potwierdzenie, że z ich poczty ten mail o wygranej "wyszedł". Powiedzieć można wszystko, choć dobrze, że w ogóle dali Ci znać telefonicznie. Trzymam kciuki, żebyś otrzymała te rękawice  emotka  

Fortuna to agencja, która prowadziła też wawel loterię dobrze nadzianą i zręcznie robioną, (był już ten temat poruszany), @ nie przychodziły na wp i o2, w każdej loterii mają jakiś problem z @ które nie dochodzą.

Czyli nie tylko ja mam ten problem a tak twierdzą emotka Czy nic nie da się z tym zrobić? A co ja porsche by przeszło koło nosa ?
0 0

zielonaszpilka

#6727198 Napisano: 06.09.2020 12:14:26
kupila88 napisał(a):

Agencja uniquone Nestle trzeba mieć wszystkie paragony, wkurzyło mnie to bo napisali że chcą mój paragon do weryfikacji po tym jak na początku udało mi trafić jakiś cudem na kilkanaście zgłoszeń  więc im wysłałam zwycięski paragon jaki chcieli odpisali po tyg na maila że paragon zweryfikowany prawidłowo i teraz jesteśmy z mężem na późnych wakacjach a oni mi piszą maila że chcą wsyzztskie paragony jakie zgłosiłam a po pierwsze mnie już nie ma w domu po drugie już na pewno wszystkich nie mam skoro im wysłałam wygrany i napisali że ok to nie przechowywałam innych.....

Jeśli regulamin pozwala im na weryfikację wszystkich zgłoszonych to nic nie zrobisz - chcesz nagrodę to wyślij im wszystkie. Napisz im że jesteś na wakacjach i że wyślesz im resztę paragonów po powrocie. Jeśli nie masz wszystkich to rzeczywiście problem, ale to dziwne, że pozbywasz się paragonów, skoro w tych loteriach Nestle zazwyczaj są rezerwy (nie wiem jak tu). W loteriach Nestle jest dużo oszustów i przekrętów, ludzie próbują naciągac regulamin, a ostatnio unique zaczęła porządnie weryfikować zgłoszenia.
1 madllen 0

zielonaszpilka

#6727206 Napisano: 06.09.2020 12:55:48
superloser napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

kupila88 napisał(a):

Agencja uniquone Nestle trzeba mieć wszystkie paragony, wkurzyło mnie to bo napisali że chcą mój paragon do weryfikacji po tym jak na początku udało mi trafić jakiś cudem na kilkanaście zgłoszeń  więc im wysłałam zwycięski paragon jaki chcieli odpisali po tyg na maila że paragon zweryfikowany prawidłowo i teraz jesteśmy z mężem na późnych wakacjach a oni mi piszą maila że chcą wsyzztskie paragony jakie zgłosiłam a po pierwsze mnie już nie ma w domu po drugie już na pewno wszystkich nie mam skoro im wysłałam wygrany i napisali że ok to nie przechowywałam innych.....

Jeśli regulamin pozwala im na weryfikację wszystkich zgłoszonych to nic nie zrobisz - chcesz nagrodę to wyślij im wszystkie. Napisz im że jesteś na wakacjach i że wyślesz im resztę paragonów po powrocie. Jeśli nie masz wszystkich to rzeczywiście problem, ale to dziwne, że pozbywasz się paragonów, skoro w tych loteriach Nestle zazwyczaj są rezerwy (nie wiem jak tu). W loteriach Nestle jest dużo oszustów i przekrętów, ludzie próbują naciągac regulamin, a ostatnio unique zaczęła porządnie weryfikować zgłoszenia.

I dobrze. Info o wygranej w bramkach tez powinno dochodzic z min. 2 godzinnym poślizgiem ... a najlepiej po połnocy, jak data sie zmienia.
Jest naprawde wiele sklepikow, gdzie godzina wydruku jest wczesniejsza od rzeczywistego czasu.

Byłoby super;) ja się cię, że unique porządnie podchodzi do weryfikacji, jednego tylko nie rozumiem. Czemu nie zrobią blokady w formularzu, która nie przepuści ponownie zgloszenia tego samego paragonu? Oszczędziłoby to im dużo roboty przy weryfikacji.
0 0

zielonaszpilka

#6727209 Napisano: 06.09.2020 13:20:44
zielonaszpilka napisał(a):

superloser napisał(a):

I dobrze. Info o wygranej w bramkach tez powinno dochodzic z min. 2 godzinnym poślizgiem ... a najlepiej po połnocy, jak data sie zmienia.
Jest naprawde wiele sklepikow, gdzie godzina wydruku jest wczesniejsza od rzeczywistego czasu.

Byłoby super;) ja się cię, że unique porządnie podchodzi do weryfikacji, jednego tylko nie rozumiem. Czemu nie zrobią blokady w formularzu, która nie przepuści ponownie zgloszenia tego samego paragonu? Oszczędziłoby to im dużo roboty przy weryfikacji.

Chodzi mi o to, że w formularzach np. Nestle można wielokrotnie zgłosić dokładnie ten sam paragon - ta sama data, nip i numer kasy. W minionkach wiele osób zgłaszało ten sam paragon do skutku albo chociaż np. dwa razy, zwiększając tym samym dwukrotnie szansę na trafienie w bramkę. Część osób pomimo takiego oszustwa dostała pozytywną weryfikację. Ale wiem, że niektórzy po pierwszej pozytywnej weryfikacji dostawali drugą - negatywną, bo unique jednak się dopatrzył, że paragon był zgłoszony dwukrotnie. I tylko to mnie zastanawia, czemu nie wprowadzą blokady jak np. w prymacie, która nie pozwoli na zgłoszenie ponownie tego samego paragonu. Zamiast to, muszą bawić się w weryfikowanie takich podwójnych zgłoszeń, a obawiam się, że nie wszystko wyłapują. Pewnie przy mniejszej ilości nagród, jak teraz przy kamerach jest to łatwiejsze niż przy poprzedniej minionkowej loterii, ale mimo wszystko. Inne agencje potrafią założyć taką blokadę emotka  A to, że właściciele sklepików i sprzedawcy w mniejszych punktach mogą robić różne dziwne rzeczy to już inna historia emotka
0 0

reniii

#6727213 Napisano: 06.09.2020 13:35:42
zielonaszpilka napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

superloser napisał(a):

I dobrze. Info o wygranej w bramkach tez powinno dochodzic z min. 2 godzinnym poślizgiem ... a najlepiej po połnocy, jak data sie zmienia.
Jest naprawde wiele sklepikow, gdzie godzina wydruku jest wczesniejsza od rzeczywistego czasu.

Byłoby super;) ja się cię, że unique porządnie podchodzi do weryfikacji, jednego tylko nie rozumiem. Czemu nie zrobią blokady w formularzu, która nie przepuści ponownie zgloszenia tego samego paragonu? Oszczędziłoby to im dużo roboty przy weryfikacji.

Chodzi mi o to, że w formularzach np. Nestle można wielokrotnie zgłosić dokładnie ten sam paragon - ta sama data, nip i numer kasy. W minionkach wiele osób zgłaszało ten sam paragon do skutku albo chociaż np. dwa razy, zwiększając tym samym dwukrotnie szansę na trafienie w bramkę. Część osób pomimo takiego oszustwa dostała pozytywną weryfikację. Ale wiem, że niektórzy po pierwszej pozytywnej weryfikacji dostawali drugą - negatywną, bo unique jednak się dopatrzył, że paragon był zgłoszony dwukrotnie. I tylko to mnie zastanawia, czemu nie wprowadzą blokady jak np. w prymacie, która nie pozwoli na zgłoszenie ponownie tego samego paragonu. Zamiast to, muszą bawić się w weryfikowanie takich podwójnych zgłoszeń, a obawiam się, że nie wszystko wyłapują. Pewnie przy mniejszej ilości nagród, jak teraz przy kamerach jest to łatwiejsze niż przy poprzedniej minionkowej loterii, ale mimo wszystko. Inne agencje potrafią założyć taką blokadę emotka  A to, że właściciele sklepików i sprzedawcy w mniejszych punktach mogą robić różne dziwne rzeczy to już inna historia emotka

A jeszcze lepiej, gdyby trzeba było podczas zgłoszenia dodawać skan paragonu, tak jak w Haribo lub Nutelli. I to by było uczciwsze.

venix

#6727214 Napisano: 06.09.2020 13:46:10
koniczynka123 napisał(a):

kupila88 napisał(a):

Agencja uniquone Nestle trzeba mieć wszystkie paragony, wkurzyło mnie to bo napisali że chcą mój paragon do weryfikacji po tym jak na początku udało mi trafić jakiś cudem na kilkanaście zgłoszeń  więc im wysłałam zwycięski paragon jaki chcieli odpisali po tyg na maila że paragon zweryfikowany prawidłowo i teraz jesteśmy z mężem na późnych wakacjach a oni mi piszą maila że chcą wsyzztskie paragony jakie zgłosiłam a po pierwsze mnie już nie ma w domu po drugie już na pewno wszystkich nie mam skoro im wysłałam wygrany i napisali że ok to nie przechowywałam innych.....

Trzeba trzymać wszystkie paragony, bo sporo firm zwlaszcza Unique chce wszystkie paragony. Nie tak dawno na główną nagrodę konkursowicz dawał ponad 100 paragonów i zadnego mu nie brakowało. Ja w tym samym konkursie wygrałam 1 zgloszeniem ale na miejscu tamtego zalamalabym się gdyby zabraklo mi choć 1 na to ponad 100 zgłoszeń

Grzegrzólka chce zazwyczaj skany, ale ma w regulaminie zapisane, że może zażądać do wglądu oryginały. Miałam raz taką sytuację, dosyć szybko je odesłali z powrotem. 

FBbeata7

#6727371 Napisano: 07.09.2020 11:49:21
Oj tam , oj tam - nie każdy lubi supersłodką Milkę, ale Ptasie Mleczko z Wedla to raczej 9 na 10 osób uwielbia.
0 0

visserarthur

#6727590 Napisano: 08.09.2020 02:14:42
superloser napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

superloser napisał(a):

I dobrze. Info o wygranej w bramkach tez powinno dochodzic z min. 2 godzinnym poślizgiem ... a najlepiej po połnocy, jak data sie zmienia.
Jest naprawde wiele sklepikow, gdzie godzina wydruku jest wczesniejsza od rzeczywistego czasu.

Byłoby super;) ja się cię, że unique porządnie podchodzi do weryfikacji, jednego tylko nie rozumiem. Czemu nie zrobią blokady w formularzu, która nie przepuści ponownie zgloszenia tego samego paragonu? Oszczędziłoby to im dużo roboty przy weryfikacji.

Chodzi mi o to, że w formularzach np. Nestle można wielokrotnie zgłosić dokładnie ten sam paragon - ta sama data, nip i numer kasy. W minionkach wiele osób zgłaszało ten sam paragon do skutku albo chociaż np. dwa razy, zwiększając tym samym dwukrotnie szansę na trafienie w bramkę. Część osób pomimo takiego oszustwa dostała pozytywną weryfikację. Ale wiem, że niektórzy po pierwszej pozytywnej weryfikacji dostawali drugą - negatywną, bo unique jednak się dopatrzył, że paragon był zgłoszony dwukrotnie. I tylko to mnie zastanawia, czemu nie wprowadzą blokady jak np. w prymacie, która nie pozwoli na zgłoszenie ponownie tego samego paragonu. Zamiast to, muszą bawić się w weryfikowanie takich podwójnych zgłoszeń, a obawiam się, że nie wszystko wyłapują. Pewnie przy mniejszej ilości nagród, jak teraz przy kamerach jest to łatwiejsze niż przy poprzedniej minionkowej loterii, ale mimo wszystko. Inne agencje potrafią założyć taką blokadę emotka  A to, że właściciele sklepików i sprzedawcy w mniejszych punktach mogą robić różne dziwne rzeczy to już inna historia emotka

Jakie te blokady  emotka  Agencja nawet nie chce sie drzucic dodatkowych parametrow do zgloszen ... zobacz Wedel C4
Kup za 15zl
Wyslij sms tylko z numerem paragonu  emotka   bo w mozliwych 160 znakach, numer kasy fiskalnej albo kod pocztowy sklepu, juz sie nie miesci

I masz szanse dnia kazdego na bycie jednym z 3 laureatow 100zl albo 1 z 6 rezerwowych  emotka ... a na 30tys szansy
superloser napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

superloser napisał(a):

I dobrze. Info o wygranej w bramkach tez powinno dochodzic z min. 2 godzinnym poślizgiem ... a najlepiej po połnocy, jak data sie zmienia.
Jest naprawde wiele sklepikow, gdzie godzina wydruku jest wczesniejsza od rzeczywistego czasu.

Byłoby super;) ja się cię, że unique porządnie podchodzi do weryfikacji, jednego tylko nie rozumiem. Czemu nie zrobią blokady w formularzu, która nie przepuści ponownie zgloszenia tego samego paragonu? Oszczędziłoby to im dużo roboty przy weryfikacji.

Chodzi mi o to, że w formularzach np. Nestle można wielokrotnie zgłosić dokładnie ten sam paragon - ta sama data, nip i numer kasy. W minionkach wiele osób zgłaszało ten sam paragon do skutku albo chociaż np. dwa razy, zwiększając tym samym dwukrotnie szansę na trafienie w bramkę. Część osób pomimo takiego oszustwa dostała pozytywną weryfikację. Ale wiem, że niektórzy po pierwszej pozytywnej weryfikacji dostawali drugą - negatywną, bo unique jednak się dopatrzył, że paragon był zgłoszony dwukrotnie. I tylko to mnie zastanawia, czemu nie wprowadzą blokady jak np. w prymacie, która nie pozwoli na zgłoszenie ponownie tego samego paragonu. Zamiast to, muszą bawić się w weryfikowanie takich podwójnych zgłoszeń, a obawiam się, że nie wszystko wyłapują. Pewnie przy mniejszej ilości nagród, jak teraz przy kamerach jest to łatwiejsze niż przy poprzedniej minionkowej loterii, ale mimo wszystko. Inne agencje potrafią założyć taką blokadę emotka  A to, że właściciele sklepików i sprzedawcy w mniejszych punktach mogą robić różne dziwne rzeczy to już inna historia emotka

Jakie te blokady  emotka  Agencja nawet nie chce sie drzucic dodatkowych parametrow do zgloszen ... zobacz Wedel C4
Kup za 15zl
Wyslij sms tylko z numerem paragonu  emotka   bo w mozliwych 160 znakach, numer kasy fiskalnej albo kod pocztowy sklepu, juz sie nie miesci

I masz szanse dnia kazdego na bycie jednym z 3 laureatow 100zl albo 1 z 6 rezerwowych  emotka ... a na 30tys szansy nie masz  emotka  bo nieuswiadomiona robisz za rezerwe do 100zl.

Haribo chociaz chce fotke przed zagraniem o żelki  emotka  albo Nutella w walce o patelnie  emotka

nie masz  emotka  bo nieuswiadomiona robisz za rezerwe do 100zl.

Haribo chociaz chce fotke przed zagraniem o żelki  emotka  albo Nutella w walce o patelnie  emotka

Przecież nie zgłosisz w tej agencji kilka razy tego samego paragonu, bo przyślą smsa, żeby przesłać foto paragonu- tak już robili.
0 0

netka2000

basiag

#6745109 Napisano: 17.11.2020 21:50:06
czy Addicters Sp. z o.o informując o wygranej mówi od razu jaka jest nagroda ?
0 0

lukasz6

#6745118 Napisano: 17.11.2020 22:36:35
netka2000 napisał(a):

Konkurs konsumencki z sukcesem, czyli siedem kroków do wygranej

dzięki za ten artykuł:) już wiadomo, skąd ten chiński badziew jako fanty w tych tygodniowych loteriach z jedną nieco cenniejszą nagrodą.
1 kumulacja 0

edzia21

#6745120 Napisano: 17.11.2020 22:37:54
basiag napisał(a):

czy Addicters Sp. z o.o informując o wygranej mówi od razu jaka jest nagroda ?

Nie, sms jest bez rodzaju nagrody.
0 0

basiag

#6745130 Napisano: 17.11.2020 23:54:28
edzia21 napisał(a):

basiag napisał(a):

czy Addicters Sp. z o.o informując o wygranej mówi od razu jaka jest nagroda ?

Nie, sms jest bez rodzaju nagrody.

dzięki
0 0

mp36

#6782403 Napisano: 19.05.2021 15:03:32
Nie wiem czy tutaj to pisać, ale chodzi o wypłatę na konto uzbieranych pieniedzy za wypełnianie ankiet na epanel - czy rzeczywiście trzeba czekać te 45 dni na wypłatę, czy jednak wyślą prędzej i czy  w ogóle wyślą, kiedyś były pieniądze po kilku dniach, teraz minęły 2 tygodnie i cisza ... konto było podane wg instrukcji, tylko ciągle nic nie doszło a ostatnio czytałam gdzieś, ze coś kiepsko z tymi wypłatami? Czy ktoś miał jakieś problemy?
0 0

pikawka

#6782965 Napisano: 21.05.2021 15:36:01
Agencja Jet? To jakas odnoga od innej? Nie kojarzę jej.emotka   
0 0

mia

#6782967 Napisano: 21.05.2021 15:41:18
pikawka napisał(a):

Agencja Jet? To jakas odnoga od innej? Nie kojarzę jej. emotka   

To jedna z najstarszych agencji. emotka Typu Graf, Karlsbad, Smolar.
Widocznie dawno już nic nie prowadzili.

pikawka

#6782969 Napisano: 21.05.2021 15:55:25
mia napisał(a):

pikawka napisał(a):

Agencja Jet? To jakas odnoga od innej? Nie kojarzę jej. emotka   

To jedna z najstarszych agencji. emotka Typu Graf, Karlsbad, Smolar.
Widocznie dawno już nic nie prowadzili.

Aaaa nie kojarzę ich jakoś. emotka
0 0