Reklama na e-Konkursy.info

Albedo Marketing

edzia21

#6348212 Napisano: 20.04.2017 13:02:00
ziolko napisał(a):

kalka stąd wniosek, że nagrody zostawili dla siebie, a konkurs był zorganizowany pod publikę  emotka  moim zdaniem koleżanka powinna napisać do sponsora, żeby wyjaśnił sytuację, bo zwykły, szary człowiek jak widać odbija się od albedowskich drzwi.
Bo co to za problem podać te dane laureatów, skoro w innych konkursach podają???
Poza tym zawsze można uwrażliwić sponsora na nieczyste zagrywki agencji podając inne przykłady.

Nie zostawili. Nagrody z HEBE zostały rozdane (dotarły ponad 2 tyg temu) - rezerwa była również emotka
Dane laureatów podają WYŁĄCZNIE w loteriach (nie wiem dlaczego...) w opisowych nigdy!!! Dlatego też nie czaje dlaczego akurat w hebe mieliby podawać (konkurs był opisowy)? emotka  
Z tym hebe to czysta g#wnoburza.
Na temat niewydanych nagród w loterii się nie wypowiadam emotka  - nie grałam.
0 0

mrmax

#6348214 Napisano: 20.04.2017 13:02:38
ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

Ja też, piszmy wszyscy - ci co brali udział  emotka  i wybijmy im z głowy przechodzenie nagród na rzecz organizatora

gosia16

#6348227 Napisano: 20.04.2017 13:10:59
mrmax napisał(a):

donia7 napisał(a):

Ja czekam na swoją nerkę emotka  Reklamacja już poszła. List do ich wraz z oświadczenie i paragonem dotarł, ale oni twierdzą, że nie emotka

do mnie żadna z trzech nerek nie dotarła - śpiewka oczywiście ta sama, list nie dotarł, mimo że na poczcie widnieje jako dostarczony. Telefonicznie sprawa nie do załatwienia, mailowo też - tylko pisemnie akceptują. Naciąganie na koszty z ich strony, bo reklamacja musi być kolejnym poleconym tyle że z potwierdzeniem odbioru, a to już wydatek 9,40 zł (za priorytet). Myślą, że ludzie odpuszczą dla takiej nagrody, a oni przytulą znów niezłą sumkę na swoim "wale" konkursowym.

Ja zawsze zszywaczem spinam paragon z oświadczeniem na kartce A4 - nie ma opcji by odpadł. Co najlepsze, że taki sam przypadek mam dla trzech różnych listów emotka , ale widzę że jest Was więcej. 

Apeluję, piszmy wszyscy zbiorowo do Henkela co wyrabia Albedo - niech zmienią tę agencję na inną, rzetelną, która wykona należycie swoją robotę.

niee,ja reklamację wysłałam normalnym poleconym ,priorytetem za 6,80emotka ,polecony tez musi być podpisany,że jest odebrany ,niech oni się z poczta chandryczą jeśli ktos podpisuje odbiór za nich.Dobrze ,że sobie nie zażyczą osobistego przywozu do firmy.Niech mi dadzą potwierdzenie że moje listy polecone do nich nie dotarły to pójdę po odszkodowanie na pocztę ,jeszcze lepiej na tym wyjdę za 2 listy niż ta nerka jest warta

visserarthur

#6348228 Napisano: 20.04.2017 13:12:05
ziolko napisał(a):

W związku z tym, że jest coraz więcej "niespodzianek" w konkursach organizowanych przez tą agencję, zakładam nowy temat, żebyście mogli tu wpisywać wszystkie "kwiatki", typu zaginiony paragon, a był przyklejony do oświadczenia, zaginiony list, a widnieje jako dostarczony itp.

Przykład stąd https://www.e-kon...rona/4117#p6348167 

Dla mnie sprawa jest jasna: mieli przeprowadzkę i pogubili te listy. Większych zastrzeżeń do nich nie mam, rezerwy do większych nagród są.
0 0

Claudia77

#6348236 Napisano: 20.04.2017 13:18:53
visserarthur napisał(a):

ziolko napisał(a):

W związku z tym, że jest coraz więcej "niespodzianek" w konkursach organizowanych przez tą agencję, zakładam nowy temat, żebyście mogli tu wpisywać wszystkie "kwiatki", typu zaginiony paragon, a był przyklejony do oświadczenia, zaginiony list, a widnieje jako dostarczony itp.

Przykład stąd https://www.e-kon...rona/4117#p6348167 

Dla mnie sprawa jest jasna: mieli przeprowadzkę i pogubili te listy. Większych zastrzeżeń do nich nie mam, rezerwy do większych nagród są.

ale przeprowadzka była już dawno, coś około czasu wydawania standów z kamisa (pierwszy etap) - akurat wtedy z nimi się kontaktowałam i mówili, że muszę poczekać bo akurat w tym tygodniu mają przeprowadzkę
0 0

joan

#6348237 Napisano: 20.04.2017 13:20:41
andziulka21 napisał(a):

Chyba się cieszę,że ostatnio nic u nich nie wygrałam..
Mogę tylko zasugerować, żeby wysyłać im paragony poleconym za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Przynajmniej później ma się w ręku podpis odbierającego emotka


Na to jest stara śpiewka pt. "W tej kopercie nic nie było" emotka

Trzeba na poczcie film aparatem nagrać - żeby było widać, który paragon się wkłada do koperty, zakleja ją, oddaje w okienku i jaki kwitek z numerem pan z poczty wydaje.

Nikt nie jest bezbłędny, ale Albedo bardzo nieroztropnie postąpiło min. wmawiając klientom swoich zleceniodawców, że nie wysłali korespondencji (chociaż śledzenie przesyłek PP mówi wyraźnie, że listy dotarły). I jeszcze każą pisać reklamację za prawie 10 zł. Ciekawe, na co? Na bajzel u Albedo? emotka

Gość: giuliettaX

#6348238 Napisano: 20.04.2017 13:24:05
ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

ogólnie nic do nich nie mam z wyjątkiem nie wymagania nr paragonu, ale właśnie ta loteria Wedel mnie dziwi  emotka  http://www.slodkiprezentodserca.pl/

visserarthur

#6348239 Napisano: 20.04.2017 13:28:10
giulietta napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

ogólnie nic do nich nie mam z wyjątkiem nie wymagania nr paragonu, ale właśnie ta loteria Wedel mnie dziwi  emotka  http://www.slodkiprezentodserca.pl/

Mnie nie dziwi, za długo żyję, żeby mnie to dziwiło...
0 0

joan

#6348240 Napisano: 20.04.2017 13:30:58
visserarthur napisał(a):

Dla mnie sprawa jest jasna: mieli przeprowadzkę i pogubili te listy. Większych zastrzeżeń do nich nie mam, rezerwy do większych nagród są.


To nie dotyczy tylko starych akcji, niestety.
0 0

Gość: giuliettaX

#6348242 Napisano: 20.04.2017 13:34:23
visserarthur napisał(a):

giulietta napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

ogólnie nic do nich nie mam z wyjątkiem nie wymagania nr paragonu, ale właśnie ta loteria Wedel mnie dziwi  emotka  http://www.slodkiprezentodserca.pl/

Mnie nie dziwi, za długo żyję, żeby mnie to dziwiło...

te grafiki chyba były przerabiane, bo na tej z naszej strony jest tylko 7 bonów, a na innych w necie i stronie loterii już 200... 

kalka

#6348244 Napisano: 20.04.2017 13:36:44
edzia21 napisał(a):

ziolko napisał(a):

kalka stąd wniosek, że nagrody zostawili dla siebie, a konkurs był zorganizowany pod publikę  emotka  moim zdaniem koleżanka powinna napisać do sponsora, żeby wyjaśnił sytuację, bo zwykły, szary człowiek jak widać odbija się od albedowskich drzwi.
Bo co to za problem podać te dane laureatów, skoro w innych konkursach podają???
Poza tym zawsze można uwrażliwić sponsora na nieczyste zagrywki agencji podając inne przykłady.

Nie zostawili. Nagrody z HEBE zostały rozdane (dotarły ponad 2 tyg temu) - rezerwa była również  emotka
Dane laureatów podają WYŁĄCZNIE w loteriach (nie wiem dlaczego...) w opisowych nigdy!!! Dlatego też nie czaje dlaczego akurat w hebe mieliby podawać (konkurs był opisowy)? emotka  
Z tym hebe to czysta g#wnoburza.
Na temat niewydanych nagród w loterii się nie wypowiadam emotka  - nie grałam.


Możliwe, że rozdali wszystkie-tego nie wiemy, a sytuacja nie jest jasna,w mej ocenia każdy, kto bierze udział oczekuje informacji nt. zakończenia konkursu i jasnych reguł gry. 
Nie grywam w Albedo, gdy nie podaje się numeru paragonu (czyli generalnie prawie wcale już tam nie grywam  emotka ), bo nie mam szans (wysyłam 1 -maks. 3 zgłoszenia)
z tymi, którzy wysyłają mnóstwo zgłoszeń bez pokrycia w paragonach, by zwiększyć w ten sposób swoje szanse  emotka  , a potem notorycznie szukają paragonów emotka  
Powiedziałabym, że dla mnie jeśli Albedo, to tylko loterie, ale nawet tego nie powiem, bo już kolejny raz mam tam problem z wyegzekwowaniem uczciwie wygranej nagrody,bo mają tam bałagan i gubią paragony emotka

mariolakal

#6348250 Napisano: 20.04.2017 13:49:42
A oto moja "historia" : Zaniepokojona brakiem naszyjnika YES z loterii SYOSS, dowiedziałam się wczoraj na forum, że Albedo już je rozesłało, a pozostałe poszły na rezerwę z powodu błędnych paragonów lub innych nieznanych okoliczności... Dodzwoniłam się do Nich po dwóch godziniach /bombardowałam 4 numery, ale nie odbierali lub było zajęte/.. Okazało się, że mój list z dokumentami do Nich nie dotarł, więc mam odesłać listem poleconym reklamację wraz z potwierdzeniem z poczty, ksero paragonu i oświadczeniem... Nadmieniam, że wszystko wysłałam poleconym w dniu 8 marca, a 13-ego mój list został doręczony /sledzenie poczty/... Wkurzyli mnie dokumentnie... Wysmarowałam Im dzisiaj reklamację i wysłałam wraz ze skanem oświadczenia z dopiętym zszywaczem paragonem, który w ostatniej chwili przed wysyłką zrobiłam oraz kserokopią potwierdzenia listu poleconego... Nadmieniam, że o ewentualnej pomyłce z paragonem nie mogło być mowy, gdyż wysłałam tylko jedno zgłoszenie... 
Norrrrrrrrrrrmalnie zabiję Ich... Gnojki powinni zwrócić koszty pie***onej Poczty Polskiej...   emotka

darog

#6348251 Napisano: 20.04.2017 13:52:15
dzwoni do mnie Albedo Marketing, nie było możliwości by odebrać, następnego dnia oddzwaniam, pytam: po co dzwonili?
My? Dzwoniliśmy? Niemożliwe! Nie dzwoniliśmy!
Podaje godzine i num tel. z którego dzwonili.
Zaprzeczają!Nasz tel- tak, ale nie dzwoniliśmy!
Po jakimś czasie wysyłaja maila że utracona nagroda-bo nie odesłane dokumenty na czas.
Nie pamiętam co za konkurs, ale wściek był niezły..

darog

#6348252 Napisano: 20.04.2017 13:56:56
mariolakal napisał(a):

A oto moja "historia" : Zaniepokojona brakiem naszyjnika YES z loterii SYOSS, dowiedziałam się wczoraj na forum, że Albedo już je rozesłało, a pozostałe poszły na rezerwę z powodu błędnych paragonów lub innych nieznanych okoliczności... Dodzwoniłam się do Nich po dwóch godziniach /bombardowałam 4 numery, ale nie odbierali lub było zajęte/.. Okazało się, że mój list z dokumentami do Nich nie dotarł, więc mam odesłać listem poleconym reklamację wraz z potwierdzeniem z poczty, ksero paragonu i oświadczeniem... Nadmieniam, że wszystko wysłałam poleconym w dniu 8 marca, a 13-ego mój list został doręczony /sledzenie poczty/... Wkurzyli mnie dokumentnie... Wysmarowałam Im dzisiaj reklamację i wysłałam wraz ze skanem oświadczenia z dopiętym zszywaczem paragonem, który w ostatniej chwili przed wysyłką zrobiłam oraz kserokopią potwierdzenia listu poleconego... Nadmieniam, że o ewentualnej pomyłce z paragonem nie mogło być mowy, gdyż wysłałam tylko jedno zgłoszenie... 
Norrrrrrrrrrrmalnie zabiję Ich... Gnojki powinni zwrócić koszty pie***onej Poczty Polskiej...    emotka

to samo- syoss łańcuszek, u mnie w reklamacji było żądanie zwrotu za znaczek/ksero, wysłane wczoraj, bo owszem sprawe najlepiej mi było załatwić mailem..ale chcieli polecony!

a na jaki adres reklamacje pisałaś? Ja na taki jak w regulaminie: Tatrzańska 8  http://www.imiepi...pl/pdf/regulamin.pdf , w mailu nic nie pisali o nowym adresie, tylko by wysłać reklamacje zgodnie z wytycznymi w regulaminie. 
1 radosna 0

gosia16

#6348253 Napisano: 20.04.2017 13:57:07
mariolakal napisał(a):

A oto moja "historia" : Zaniepokojona brakiem naszyjnika YES z loterii SYOSS, dowiedziałam się wczoraj na forum, że Albedo już je rozesłało, a pozostałe poszły na rezerwę z powodu błędnych paragonów lub innych nieznanych okoliczności... Dodzwoniłam się do Nich po dwóch godziniach /bombardowałam 4 numery, ale nie odbierali lub było zajęte/.. Okazało się, że mój list z dokumentami do Nich nie dotarł, więc mam odesłać listem poleconym reklamację wraz z potwierdzeniem z poczty, ksero paragonu i oświadczeniem... Nadmieniam, że wszystko wysłałam poleconym w dniu 8 marca, a 13-ego mój list został doręczony /sledzenie poczty/... Wkurzyli mnie dokumentnie... Wysmarowałam Im dzisiaj reklamację i wysłałam wraz ze skanem oświadczenia z dopiętym zszywaczem paragonem, który w ostatniej chwili przed wysyłką zrobiłam oraz kserokopią potwierdzenia listu poleconego... Nadmieniam, że o ewentualnej pomyłce z paragonem nie mogło być mowy, gdyż wysłałam tylko jedno zgłoszenie... 
Norrrrrrrrrrrmalnie zabiję Ich... Gnojki powinni zwrócić koszty pie***onej Poczty Polskiej...    emotka

a ja paragon wysłałam w pierwszej przesyłce i tyle,żadnego skanu nie mam.Albo dostali go  albo nie,jeśli nie to idę na pocztę po kasę za zgubiony list i tyle.emotka
2 kalka, radosna 0

kalka

#6348254 Napisano: 20.04.2017 13:57:26
darog napisał(a):

dzwoni do mnie Albedo Marketing, nie było możliwości by odebrać, następnego dnia oddzwaniam, pytam: po co dzwonili?
My? Dzwoniliśmy? Niemożliwe! Nie dzwoniliśmy!
Podaje godzine i num tel. z którego dzwonili.
Zaprzeczają!Nasz tel- tak, ale nie dzwoniliśmy!
Po jakimś czasie wysyłaja maila że utracona nagroda-bo nie odesłane dokumenty na czas.
Nie pamiętam co za konkurs, ale wściek był niezły..

Miałam kiedyś bardzo podobną sytuację!emotka  
Mają chyba spore problemy z organizacją, ogarnięciem zleceń, a przede wszystkim w mej ocenie z rzetelnością, żeby nie powiedzieć z uczciwością  emotka  emotka
 

mrmax

#6348255 Napisano: 20.04.2017 13:58:09
giulietta napisał(a):

visserarthur napisał(a):

giulietta napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

ogólnie nic do nich nie mam z wyjątkiem nie wymagania nr paragonu, ale właśnie ta loteria Wedel mnie dziwi  emotka  http://www.slodkiprezentodserca.pl/

Mnie nie dziwi, za długo żyję, żeby mnie to dziwiło...

te grafiki chyba były przerabiane, bo na tej z naszej strony jest tylko 7 bonów, a na innych w necie i stronie loterii już 200... 

faktycznie krążyła taka grafika z liczbą 7 bonów, ale regulamin mówi jasno - 200 (dwieście) nagród, tym bardziej że rozdali 19 - reszta została u nich emotka
0 0

katrin1

#6348257 Napisano: 20.04.2017 14:00:11
W konkursie z gąbkami Syrena były 2 różne regulaminy i 2 zupełnie różne pytania. Koleżanka do nich napisała z zapytaniem który regulamin obowiązuje to odpisali jej że pierwszy i pytanie: za co lubisz gąbki Syrena, po kilku dniach ja napisałam i odpisali że drugi i pytanie: jak wygląda twoja zimowa pielęgnacja czy coś w tym stylu. Koleżanka pisała na 1 pytanie ja na 2 i obie w tym konkursie wygrałyśmy, ale bajzel na kółkach tam mają, to im trzeba przyznać. W loterii Wedel również brałam udział i również jestem zdziwiona że nikt na forum nie pochwalił się wygraną emotka

mariolakal

#6348258 Napisano: 20.04.2017 14:00:35
darog napisał(a):

mariolakal napisał(a):

A oto moja "historia" : Zaniepokojona brakiem naszyjnika YES z loterii SYOSS, dowiedziałam się wczoraj na forum, że Albedo już je rozesłało, a pozostałe poszły na rezerwę z powodu błędnych paragonów lub innych nieznanych okoliczności... Dodzwoniłam się do Nich po dwóch godziniach /bombardowałam 4 numery, ale nie odbierali lub było zajęte/.. Okazało się, że mój list z dokumentami do Nich nie dotarł, więc mam odesłać listem poleconym reklamację wraz z potwierdzeniem z poczty, ksero paragonu i oświadczeniem... Nadmieniam, że wszystko wysłałam poleconym w dniu 8 marca, a 13-ego mój list został doręczony /sledzenie poczty/... Wkurzyli mnie dokumentnie... Wysmarowałam Im dzisiaj reklamację i wysłałam wraz ze skanem oświadczenia z dopiętym zszywaczem paragonem, który w ostatniej chwili przed wysyłką zrobiłam oraz kserokopią potwierdzenia listu poleconego... Nadmieniam, że o ewentualnej pomyłce z paragonem nie mogło być mowy, gdyż wysłałam tylko jedno zgłoszenie... 
Norrrrrrrrrrrmalnie zabiję Ich... Gnojki powinni zwrócić koszty pie***onej Poczty Polskiej...    emotka

to samo- syoss łańcuszek, u mnie w reklamacji było żądanie zwrotu za znaczek/ksero, wysłane wczoraj, bo owszem sprawe najlepiej mi było załatwić mailem..ale chcieli polecony!

a na jaki adres reklamacje pisałaś? Ja na taki jak w regulaminie: Tatrzańska 8  http://www.imiepi...pl/pdf/regulamin.pdf , w mailu nic nie pisali o nowym adresie, tylko by wysłać reklamacje zgodnie z wytycznymi w regulaminie. 

Ja wysłałam na Góralską 3 /wcześniejsze dokumenty również tam/...   emotka
PS. Treść e-maila z dnia 5 marca: "Gratulujemy!Wygrałeś w loterii promocyjnej "Piękno niejedno ma imię" dla marki SYOSS. Aby otrzymać naszyjnik YES, prosimy o przesłanie wymaganych oświadczeń wraz z paragonem na adres Organizatora w ciągu 5 dni roboczychAdres do wysyłki:
Albedo Marketing Sp. z o.o.
Ul. Góralska 3
60-623 Poznań
Z dopiskiem "Piękno niejedno ma imię"Pozdrawiamy,
Albedo Marketing"
1 radosna 0

joan

#6348259 Napisano: 20.04.2017 14:01:09
kalka napisał(a):

(...) Mają chyba spore problemy z organizacją, ogarnięciem zleceń, a przede wszystkim w mej ocenie z rzetelnością, żeby nie powiedzieć z uczciwością  emotka   emotka  


A tymczasem w zapowiedziach... kolejna promocja z Albedo w roli głównej (Kamis), sama radość emotka