Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

martunik3

#6799091 Napisano: 03.08.2021 21:02:13
anialistopad napisał(a):

Do jakiego dnia gerber wysłał dziś kody do smyka?

no właśnie, do jakiego?
0 0

anialistopad

#6799093 Napisano: 03.08.2021 21:09:27
martunik3 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Do jakiego dnia gerber wysłał dziś kody do smyka?

no właśnie, do jakiego?

Z 16 czerwca jeszcze nie dostalam
0 0

anaesth

#6799096 Napisano: 03.08.2021 21:18:24
anialistopad napisał(a):

martunik3 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Do jakiego dnia gerber wysłał dziś kody do smyka?

no właśnie, do jakiego?

Z 16 czerwca jeszcze nie dostalam

Dostałam z 18.06 w czwartek.
0 0

anialistopad

#6799097 Napisano: 03.08.2021 21:24:42
anaesth napisał(a):

anialistopad napisał(a):

martunik3 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Do jakiego dnia gerber wysłał dziś kody do smyka?

no właśnie, do jakiego?

Z 16 czerwca jeszcze nie dostalam

Dostałam z 18.06 w czwartek.

A do mnie pisali 30,,że mam iść po pieczątkę. Byłam i wysłałam im. To pewnie zaraz dostanę 
1 anaesth 0

pimparimpa

#6799102 Napisano: 03.08.2021 21:49:35
mahuska napisał(a):

picola napisał(a):

asantesana napisał(a):

Czy ktoś czeka jeszcze na słuchawki od Brand Space z Euro?

Tak, czekam

niestety tak


też czekam na słuchawki, cieszę się, że nie jestem jedyna
0 0

darog

#6799153 Napisano: 04.08.2021 08:39:34
superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 
0 0

lukasz6

#6799155 Napisano: 04.08.2021 08:41:50
darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 

to potwierdza moje przypuszczenie - trzymają nasze dane cały czas, nawet jak się nie wygrało jest baza w agencji. 
2 darog, reniii 0

darog

#6799168 Napisano: 04.08.2021 09:37:17
lukasz6 napisał(a):

darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 

to potwierdza moje przypuszczenie - trzymają nasze dane cały czas, nawet jak się nie wygrało jest baza w agencji. 

A po co niektórym firmom (JET/ FORTIS? inne...)od razu przy zgłoszeniu pełne dane: imię, nazwisko, telefon, ADRES + wklejony paragon do formularza?

Dane w temacie: imie/nazwisko ADRES są potrzebne do wysyłki nagrody..
- a nie do oceny pracy konkursowej...tekstu czy zdjęcia.
Wtedy lista laureatów jest uboga o te miejscowości co zwykle w 50% wykaszają nagrody (coś tam " Łódzki, etc) 
Po prostu nie zwracają uwage na tekst/foto a na to by na liście "całą Polska" sie znalazła....a najlepiej świeże dane osobowo-adresowe
0 0

flinta_13

#6799180 Napisano: 04.08.2021 10:35:45
Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka
0 0

FBmarta22

#6799184 Napisano: 04.08.2021 10:47:11
flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.
0 0

asantesana

#6799185 Napisano: 04.08.2021 10:49:36
lukasz6 napisał(a):

darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 

to potwierdza moje przypuszczenie - trzymają nasze dane cały czas, nawet jak się nie wygrało jest baza w agencji. 

Tyle, że u mnie ten mail nigdy nie był użyty w agencji Fortis emotka  Mój jedyny wniosek - mają nie tylko swoją bazę
0 0

notta

#6799187 Napisano: 04.08.2021 10:59:18
Ciekawe jak ma się do tego RODO i te wszystkie klauzule określające czas przetwarzania danych itp.. 
0 0

flinta_13

#6799188 Napisano: 04.08.2021 11:03:05
FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.

A jaki jest czas wysyłki danych w przypadku wygranej, żeby nie było,że przepadnie...emotka
0 0

slomkab

#6799189 Napisano: 04.08.2021 11:03:53
Co wpisać w Fortis Odido jak na paragonie nie ma nr transakcji ?mial ktoś podobny problem może?
0 0

vivi

#6799190 Napisano: 04.08.2021 11:05:59
flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.

A jaki jest czas wysyłki danych w przypadku wygranej, żeby nie było,że przepadnie... emotka

Ja myślę że asekuracyjnie warto wysłać dane i oświadczenia z regulaminu na wypadek wygranej bo na odesłanie danych jest tylko dwa dni.
0 0

domika

#6799192 Napisano: 04.08.2021 11:13:53
slomkab napisał(a):

Co wpisać w Fortis Odido jak na paragonie nie ma nr transakcji ?mial ktoś podobny problem może?

0 0

slomkab

#6799193 Napisano: 04.08.2021 11:20:57
domika napisał(a):

slomkab napisał(a):

Co wpisać w Fortis Odido jak na paragonie nie ma nr transakcji ?mial ktoś podobny problem może?

Dziekuje
0 0

violka88

#6799196 Napisano: 04.08.2021 11:31:39
vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.

A jaki jest czas wysyłki danych w przypadku wygranej, żeby nie było,że przepadnie... emotka

Ja myślę że asekuracyjnie warto wysłać dane i oświadczenia z regulaminu na wypadek wygranej bo na odesłanie danych jest tylko dwa dni.

Wysłałam dane ale nie mogę znaleźć oświadczenia- czy ktoś może mi przesłać link albo wskazać gdzie jest...    z góry bardzo dziękuję 
0 0

vivi

#6799199 Napisano: 04.08.2021 11:36:41
violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Wysłałam dane ale nie mogę znaleźć oświadczenia- czy ktoś może mi przesłać link albo wskazać gdzie jest...    z góry bardzo dziękuję 

 Zwycięzcy zobowiązanisą do podania (w sposób i w terminach wskazanych w pkt 2.6, 5.4, 6.2
Regulaminu) następujących danych:
1)imię i nazwisko Zwycięzcy,
2)adres zamieszkania (do wysyłki nagrody),
3)numer telefonu komórkowego,
4)oświadczenia o następującej treści:
a) „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z regulaminem
konkursu, w tym z postanowieniami dotyczącymi
przetwarzania danych osobowych i akceptuję jego treść.”
b) „Oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią i mam ukończone
18 lat.”. 
1 flinta_13 0

violka88

#6799201 Napisano: 04.08.2021 11:43:49
vivi napisał(a):

violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Wysłałam dane ale nie mogę znaleźć oświadczenia- czy ktoś może mi przesłać link albo wskazać gdzie jest...    z góry bardzo dziękuję 

 Zwycięzcy zobowiązanisą do podania (w sposób i w terminach wskazanych w pkt 2.6, 5.4, 6.2
Regulaminu) następujących danych:
1)imię i nazwisko Zwycięzcy,
2)adres zamieszkania (do wysyłki nagrody),
3)numer telefonu komórkowego,
4)oświadczenia o następującej treści:
a) „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z regulaminem
konkursu, w tym z postanowieniami dotyczącymi
przetwarzania danych osobowych i akceptuję jego treść.”
b) „Oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią i mam ukończone
18 lat.”. 

Super. Dziękuję.
 A jak wysyłacie ksero i własnoręczny podpis i potem foto w załączniku?
czy tylko kopiujecie tekst do maila ?
1 vivi 0