Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
simonapp
Postów 371
Data rejestracji 03.11.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
kuleczkar
Postów 360
Data rejestracji 08.08.2018
Punkty karne 1
Konkursy dodane
atyde25
Postów 3653
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 30
Tylko niech pamiętają ,że klient pamięta i nigdy więcej ich produktów nie kupi a tanie one nie są.
No ale nie o tym też mnie spotkał brak zwrotki z Princessy:(
Pierwszy raz a trochę słałam.Numer paragonu ,treść,numer smsa dobry zwrotki nie ma.
Czyli co też miałam znowu pecha,że numer paragonu się zdublował.No porażka.Zastanawiam się czy Princessa jest koncernu Nestle.Bo jak tak już nie wyślę nic co pochodzi od nich w tym szanownego majonezu Winiary.Szkoda,że nie będę mogła pić kawy Nescafe ale są rzeczy ważne i ważniejsze.
atyde25
Postów 3653
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 30
rooney
Postów 351
Data rejestracji 16.10.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atyde25
Postów 3653
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 30
I wiele innych .To,że będę mieć dylematy moralne związane z zakupem produktów promocyjnych.Tego się nie spodziewałam jak prawie 50 wiosen za pasem:(
synk
Postów 895
Data rejestracji 29.12.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
https://www.faceb...885/691746155584930/
„Wszyscy umrzemy, ale nie wszyscy żyjemy”
fbmonika1966
Postów 234
Data rejestracji 10.02.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ace
Postów 1986
Data rejestracji 05.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
samuraj
Postów 1772
Data rejestracji 11.08.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ace
Postów 1986
Data rejestracji 05.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Afrodyta72
Postów 288
Data rejestracji 14.11.2020
Punkty karne 1
Konkursy dodane
misiamarysia
Postów 2897
Data rejestracji 02.01.2018
Punkty karne 1
Konkursy dodane
marcika
Postów 79
Data rejestracji 10.11.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
magdalena-chili
Postów 1132
Data rejestracji 02.03.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
isana123
Postów 161
Data rejestracji 01.10.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Przed godziną 14 dostałam maila, że nie otrzymali mojego oświadczenia i paragonu.
Zrobiłam im zatem FWD i.... natychmiast odpisali, że uwzględniają sytuację i prześlą mi nagrodę
kukuleczka
Postów 310
Data rejestracji 10.08.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nanajka81
Postów 5228
Data rejestracji 15.06.2005
Punkty karne 1
Konkursy dodane 7
ikropka
Postów 1901
Data rejestracji 31.12.2013
Punkty karne 1
Konkursy dodane
isana123
Postów 161
Data rejestracji 01.10.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane