Smolar

trojan

#6628016 Napisano: 07.08.2019 17:50:14
messi napisał(a):

Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka

tak będzie od 1.09
1 andii 0

loteryjny

#6628277 Napisano: 08.08.2019 12:56:51
trojan napisał(a):

messi napisał(a):

Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka

tak będzie od 1.09

Coś więcej wiadomo?
0 0

trojan

#6628280 Napisano: 08.08.2019 13:07:43
loteryjny napisał(a):

trojan napisał(a):

messi napisał(a):

Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka

tak będzie od 1.09

Coś więcej wiadomo?

konkurs będzie pod linkiem https://tigergamer.pl/ , nagroda główna będzie inna niż rok temu bo w tym roku będzie odpicowany Ford do wygrania, a bony takie same i ilość także.

tereniagno

#6628302 Napisano: 08.08.2019 14:28:08
pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.
1 pc174 0

cordilia

#6628309 Napisano: 08.08.2019 14:49:06
tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”
1 pc174 0

pc174

#6628325 Napisano: 08.08.2019 15:36:05
cordilia napisał(a):

tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”

Dzięki za wiadomość emotka
Spisanie protokołu to podstawa, ale mamy odsyłać na własny koszt? W przypadku kubków, to tego prawdopodobnie NIKT nie zrobi, bo dopłaci do tego interesu emotka
W przypadku innego kuriera paczka zawsze od razu szła z powrotem, ale nie wiem, jak to wygląda w DPD...
0 0

ciotkaklotka

#6628328 Napisano: 08.08.2019 15:45:26
[quote=Dwa lata temu dostałam pogniecione garnki od smolara, z wierzchu nie było widać więc żaden protokół nie spisany. Zadzwoniłem do smolara, osoba która się konkursem zajmowała stwierdziła, że wyślą nowe garnki, bo muszę być zadowolona z nagrody. I że przysla kuriera po te potluczone. Suma sumarum, przysłali nowe, a te potluczone też zostały, ale to może z racji świątecznego czasu. 
pc174]
cordilia napisał(a):

tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”

Dzięki za wiadomość emotka
Spisanie protokołu to podstawa, ale mamy odsyłać na własny koszt? W przypadku kubków, to tego prawdopodobnie NIKT nie zrobi, bo dopłaci do tego interesu  emotka
W przypadku innego kuriera paczka zawsze od razu szła z powrotem, ale nie wiem, jak to wygląda w DPD...
1 pc174 0

sasaaabp

#6631283 Napisano: 19.08.2019 12:57:06
czy Smolar informuje o pozytywnej weryfikacji paragonu itp? a jeśli tak to czy zawsze tak robi, czy po prostu po cichu wysyła nagrody? 
0 0

carissma

#6631285 Napisano: 19.08.2019 12:59:38
sasaaabp napisał(a):

czy Smolar informuje o pozytywnej weryfikacji paragonu itp? a jeśli tak to czy zawsze tak robi, czy po prostu po cichu wysyła nagrody? 

z mojego doświadczenia, odkąd przesyła się dane przez formularz, zawsze przychodził mail, że otrzymali dane, a po jakimś czasie kolejny mail, że paragon jest pozytywnie zweryfikowany.

sasaaabp

#6631290 Napisano: 19.08.2019 13:15:03
tu akurat było wysyłane pocztą na adres siedziby agencji 
0 0

loteryjny

#6632105 Napisano: 21.08.2019 14:02:25
Czy ktoś jeszcze nie dostał brakującej walizki/vouchera od Smolara z loterii Zasmakuj w Podróżach?
0 0

joasiajulia

#6632246 Napisano: 21.08.2019 22:24:49
ciotkaklotka napisał(a):

[quote=Dwa lata temu dostałam pogniecione garnki od smolara, z wierzchu nie było widać więc żaden protokół nie spisany. Zadzwoniłem do smolara, osoba która się konkursem zajmowała stwierdziła, że wyślą nowe garnki, bo muszę być zadowolona z nagrody. I że przysla kuriera po te potluczone. Suma sumarum, przysłali nowe, a te potluczone też zostały, ale to może z racji świątecznego czasu. 
pc174]

cordilia napisał(a):

tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”

Dzięki za wiadomość emotka
Spisanie protokołu to podstawa, ale mamy odsyłać na własny koszt? W przypadku kubków, to tego prawdopodobnie NIKT nie zrobi, bo dopłaci do tego interesu  emotka
W przypadku innego kuriera paczka zawsze od razu szła z powrotem, ale nie wiem, jak to wygląda w DPD...

Kiedys wygrałam zestawy plynów do prania.Kurier nawet nie zadzwonil,tylko przerzucił paczke przez bramę i odjechał.Paczka pekła dwa płyny się rozlały.Zobaczyłam to po kilku godzinach jak wróciłam z pracy.Zrobiłam zdjęcia jak to wygląda opisałam całą sytuację do Smolara.Odezwali się zaraz następnego dnia e-mailowo i nową paczkę miałam w ciągu tygodnia emotka  
0 0

soulfly

#6632253 Napisano: 21.08.2019 22:56:14
Też tak macie z Kuchnia Staropolska, że Smolar zaakceptował późniejsze wygrane a wcześniejsze nie? 
0 0

kammaro

#6632261 Napisano: 21.08.2019 23:19:59
soulfly napisał(a):

Też tak macie z Kuchnia Staropolska, że Smolar zaakceptował późniejsze wygrane a wcześniejsze nie? 

tak
0 0

notta

#6635117 Napisano: 31.08.2019 17:58:49
koniczynka123 napisał(a):

Czy Smolar wysyłał nagrody z konkursu w Dc i Mili?
https://www.e-kon...18.html#.XWqMunvgrYA
Niby do końca sierpnia miały dojść a u mnie cisza emotka

Zgrzewek jeszcze nie było emotka

estrelitta

#6635171 Napisano: 31.08.2019 21:13:34
Czy w konkursie Garage Smolar informuje na Instagramie? 
0 0

jokan

#6635176 Napisano: 31.08.2019 21:16:59
estrelitta napisał(a):

Czy w konkursie Garage Smolar informuje na Instagramie? 

tak, ale tak za kilka dni po wynikach, podaje linka do formularza laureata na stronie Garage
0 0

Gość: krseta

#6635494 Napisano: 02.09.2019 08:59:11
Uważajcie na zgłoszenia w tym całym GARAGE... wczoraj siostra posłała zgłoszenie, ponieważ nie wpadła dla niej żadna nagroda- nie było jej na liście z 3 etapu. Dziś już jej imię i nr tel jest w nagrodzie z piwami, pojawiły się też 2nowe w galerii z butami... czyli zdjęcie poszło na zmarnowanie.
0 0

zielonaszpilka

#6635507 Napisano: 02.09.2019 09:39:29
krseta napisał(a):

Uważajcie na zgłoszenia w tym całym GARAGE... wczoraj siostra posłała zgłoszenie, ponieważ nie wpadła dla niej żadna nagroda- nie było jej na liście z 3 etapu. Dziś już jej imię i nr tel jest w nagrodzie z piwami, pojawiły się też 2nowe w galerii z butami... czyli zdjęcie poszło na zmarnowanie.

Te dwa nowe zdjęcia i kilka nowych osób do piwa zostało dopisanych już kilka godzin po pierwszych wynikach. Wynika to z tego, że oni dopiero wtedy robią weryfikację i usuwają np. dublujące się osoby z wyników. Nic nie poszło na zmarnowanie, o ile zależy jej na butach a nie na piwach. Jeżeli chce grać o trampki to może śmiało grać dalej. Jeśli w całym konkursie uda jej się wygrać trampki to dostanie trampki, a piw już nie. Jeśli do końca będzie wygrywać tylko piwa to dostanie jeden zestaw piw. I tyle emotka Przynajmniej ja tak rozumiem regulamin i tego się trzymam emotka
0 0

carissma

#6635648 Napisano: 02.09.2019 15:35:19
Mam pytanko. Czy w waszych zestawach produktów z Polo jest też szczoteczka do zębów? Ja mam 3 pasty i płyn, a na plakacie jest jeszcze szczoteczka emotka
0 0