Pomocy!!!!

joan

#6224670 Napisano: 04.07.2016 16:16:15
cleopatra napisał(a):

wygrałam w konkursie Chip produkt roku klawiaturę mobilną, przyszła, nie otwierałam pudełka (miało plombę zabezp.) postanowiłam sprzedać przez olx, sprzedałam, wysłałam i teraz koleś mi pisze, że klawiatura nie działa....nie sprawdzałam jej działania bo nie otwierałam pudełka, co zaznaczyłam w treści ogłoszenia że pudełko nie otwierane....co mam zrobić emotka  


Niech kupujący odeśle Ci klawiaturę na swój koszt, a Ty skontaktujesz się z Chipem, co dalej. Absolutnie nie oddawaj kasy kupującemu! Jeśli będzie potrzeba, odeślij klawiaturę do Chipa i poczekaj na ich ustalenia.

Może się okazać, że np. dziecko zrzuciło tę klawiaturę ze stołu, jej zalanie sokiem spowodowało zwarcie itp. Do momentu uzyskania informacji od Chipa, nie musisz nic robić.

PS: Czym wysłałaś klawiaturę? Ja zawsze piszę w ogłoszeniach, że wysyłka jest na odpowiedzialność i koszty kupującego.
0 0

Gość: cleopatra

#6224673 Napisano: 04.07.2016 16:18:30
joan napisał(a):

cleopatra napisał(a):

wygrałam w konkursie Chip produkt roku klawiaturę mobilną, przyszła, nie otwierałam pudełka (miało plombę zabezp.) postanowiłam sprzedać przez olx, sprzedałam, wysłałam i teraz koleś mi pisze, że klawiatura nie działa....nie sprawdzałam jej działania bo nie otwierałam pudełka, co zaznaczyłam w treści ogłoszenia że pudełko nie otwierane....co mam zrobić emotka  


Niech kupujący odeśle Ci klawiaturę na swój koszt, a Ty skontaktujesz się z Chipem, co dalej. Absolutnie nie oddawaj kasy kupującemu! Jeśli będzie potrzeba, odeślij klawiaturę do Chipa i poczekaj na ich ustalenia.

Może się okazać, że np. dziecko zrzuciło tę klawiaturę ze stołu, jej zalanie sokiem spowodowało zwarcie itp. Do momentu uzyskania informacji od Chipa, nie musisz nic robić.

PS: Czym wysłałaś klawiaturę? Ja zawsze piszę w ogłoszeniach, że wysyłka jest na odpowiedzialność i koszty kupującego.

paczkomatem in Post....klawiatura była bardzo dobrze zabezpieczona....zrobię jak mówisz, niech chip ustali powód usterki, ja jej nie otwierałam....dziękuję za radę
0 0

joan

#6224676 Napisano: 04.07.2016 16:21:18
cleopatra napisał(a):

paczkomatem in Post....klawiatura była bardzo dobrze zabezpieczona....zrobię jak mówisz, niech chip ustali powód usterki, ja jej nie otwierałam....dziękuję za radę


Przy całym szacunku i sympatii do kupujących - moja mama pracowała przez kilka lat w punkcie przyjęcia do reklamacji i ludzie takie kity pociskali, że szkoda gadać. Zastosuj więc tę całą zasadę ograniczonego zaufania emotka
0 0

Gość: cleopatra

#6224680 Napisano: 04.07.2016 16:23:48
joan napisał(a):

cleopatra napisał(a):

paczkomatem in Post....klawiatura była bardzo dobrze zabezpieczona....zrobię jak mówisz, niech chip ustali powód usterki, ja jej nie otwierałam....dziękuję za radę


Przy całym szacunku i sympatii do kupujących - moja mama pracowała przez kilka lat w punkcie przyjęcia do reklamacji i ludzie takie kity pociskali, że szkoda gadać. Zastosuj więc tę całą zasadę ograniczonego zaufania emotka

najchętniej bym mu napisała, żeby się "walił" bo towar został wysłany oryginalnie zapakowany i może mnie cmoknąć w trąbkę (a nóż widelec właśnie zalał, zrzucił, odwidział mu się zakup) i teraz kombinuje jak odzyskać kasę...nie jestem firmą, nie muszę przyjąć towaru, obawiam się tylko, że może np. pójść na Policję albo straszyć mnie Sądem....
0 0

fiolecik2012

#6224682 Napisano: 04.07.2016 16:24:43
tereska napisał(a):

kto pomoze wygrac pufe z Lays?

ja też proszę o pomoc
0 0

joan

#6224686 Napisano: 04.07.2016 16:29:20
cleopatra napisał(a):

najchętniej bym mu napisała, żeby się "walił" bo towar został wysłany oryginalnie zapakowany i może mnie cmoknąć w trąbkę (a nóż widelec właśnie zalał, zrzucił, odwidział mu się zakup) i teraz kombinuje jak odzyskać kasę...nie jestem firmą, nie muszę przyjąć towaru, obawiam się tylko, że może np. pójść na Policję albo straszyć mnie Sądem....


A niech Cię straszy, sąd się sprawami o małej wartości nie zajmuje, minimum do roszczeń to bodajże 400 zł.

Mnie na te wszystkie lata tylko 1x zdarzyło się wygrać rzecz, która uszkodzona była od samego początku. Z drugiej strony oznacza to, że takie przypadki w konkursach się zdarzają. Pamiętajmy, że to wszystko jest made in China emotka

Ty de facto nie przyjmiesz towaru, a jedynie będziesz pośredniczyć w relacji użytkownik - producent. Kasy nie zwracaj, bo i tak zapewne nie Ty poniesiesz koszty, tylko:
- organizator konkursu lub producent - w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej/ukrytej,
- kupujący - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego.

Zatem luzik i zachowaj spokój! emotka
0 0

Gość: cleopatra

#6224693 Napisano: 04.07.2016 16:32:36
joan napisał(a):

cleopatra napisał(a):

najchętniej bym mu napisała, żeby się "walił" bo towar został wysłany oryginalnie zapakowany i może mnie cmoknąć w trąbkę (a nóż widelec właśnie zalał, zrzucił, odwidział mu się zakup) i teraz kombinuje jak odzyskać kasę...nie jestem firmą, nie muszę przyjąć towaru, obawiam się tylko, że może np. pójść na Policję albo straszyć mnie Sądem....


A niech Cię straszy, sąd się sprawami o małej wartości nie zajmuje, minimum do roszczeń to bodajże 400 zł.

Mnie na te wszystkie lata tylko 1x zdarzyło się wygrać rzecz, która uszkodzona była od samego początku. Z drugiej strony oznacza to, że takie przypadki w konkursach się zdarzają. Pamiętajmy, że to wszystko jest made in China emotka

Ty de facto nie przyjmiesz towaru, a jedynie będziesz pośredniczyć w relacji użytkownik - producent. Kasy nie zwracaj, bo i tak zapewne nie Ty poniesiesz koszty, tylko:
- organizator konkursu lub producent - w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej/ukrytej,
- kupujący - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego.

Zatem luzik i zachowaj spokój! emotka

pocieszyłaś mnie....dziękuję emotka
0 0

Gość: barcza

#6224892 Napisano: 05.07.2016 07:51:56
szukam informacji i pomocy jakiś tydzień temu na erę dostałam sms (niestety go wykasowałam) o możliwości na 30 dni darmowego internetu wysłałam sms zwrotny golszw10 czy może ktoś ma ten pierwotny sms tam była strona z regulaminem bo mam  takie wrażenie ,że mi z konta kasa znika emotka  
0 0

ziolko

#6225018 Napisano: 05.07.2016 11:49:54
barcza napisał(a):

szukam informacji i pomocy jakiś tydzień temu na erę dostałam sms (niestety go wykasowałam) o możliwości na 30 dni darmowego internetu wysłałam sms zwrotny golszw10 czy może ktoś ma ten pierwotny sms tam była strona z regulaminem bo mam  takie wrażenie ,że mi z konta kasa znika emotka  

http://gsmonline....bile-10gb-szwajcaria

http://bezpieczne...-darmo-w-t-mobile/ 
0 0

Gość: barcza

#6225065 Napisano: 05.07.2016 12:50:22
ziolko napisał(a):

barcza napisał(a):

szukam informacji i pomocy jakiś tydzień temu na erę dostałam sms (niestety go wykasowałam) o możliwości na 30 dni darmowego internetu wysłałam sms zwrotny golszw10 czy może ktoś ma ten pierwotny sms tam była strona z regulaminem bo mam  takie wrażenie ,że mi z konta kasa znika emotka  

http://gsmonline....bile-10gb-szwajcaria

http://bezpieczne...-darmo-w-t-mobile/ 

to ja nic nie pobierałam z ich strony czyli nic nie powinno mi pobierać kasy
0 0

inter81

#6225119 Napisano: 05.07.2016 14:33:10
cleopatra napisał(a):

joan napisał(a):

cleopatra napisał(a):

paczkomatem in Post....klawiatura była bardzo dobrze zabezpieczona....zrobię jak mówisz, niech chip ustali powód usterki, ja jej nie otwierałam....dziękuję za radę


Przy całym szacunku i sympatii do kupujących - moja mama pracowała przez kilka lat w punkcie przyjęcia do reklamacji i ludzie takie kity pociskali, że szkoda gadać. Zastosuj więc tę całą zasadę ograniczonego zaufania emotka

najchętniej bym mu napisała, żeby się "walił" bo towar został wysłany oryginalnie zapakowany i może mnie cmoknąć w trąbkę (a nóż widelec właśnie zalał, zrzucił, odwidział mu się zakup) i teraz kombinuje jak odzyskać kasę...nie jestem firmą, nie muszę przyjąć towaru, obawiam się tylko, że może np. pójść na Policję albo straszyć mnie Sądem....

Akurat wartośc rzeczy nie ma tu nic do gadania, niezapominaj o kosztach sądowych które można sobie doliczyc trzeba tylko miec kolege co podbije to co napiszemy, nie wiem ile to warte ale czy ciebie by było miło gdybyś wydała swoje ciezko zarobione pieniądze i dostała szmelc ? no cóż na przyszłośc jak już dobijesz targu napisz że wyjmniesz rzecz w celu sprawdzenia czy działa.
0 0

viviean

#6225308 Napisano: 05.07.2016 19:10:50
Kto wysyłał kurierem/ pocztą pufy z Lay's? Gdzie/u kogo najtaniej? Proszę o podpowiedzi emotka
0 0

viviean

#6225349 Napisano: 05.07.2016 20:46:38
viviean napisał(a):

Kto wysyłał kurierem/ pocztą pufy z Lay's? Gdzie/u kogo najtaniej? Proszę o podpowiedzi emotka

Nikt nie wysyłał??
0 0

maria1980

#6225352 Napisano: 05.07.2016 20:50:22
joan napisał(a):

cleopatra napisał(a):

paczkomatem in Post....klawiatura była bardzo dobrze zabezpieczona....zrobię jak mówisz, niech chip ustali powód usterki, ja jej nie otwierałam....dziękuję za radę


Przy całym szacunku i sympatii do kupujących - moja mama pracowała przez kilka lat w punkcie przyjęcia do reklamacji i ludzie takie kity pociskali, że szkoda gadać. Zastosuj więc tę całą zasadę ograniczonego zaufania emotka

Oj , tu się zgadzam emotka  siedzę w reklamacjach i pytam przy zgłoszeniu np telefonu ...a nie wpadł do wody ? Nie ,ńo co Pani absolutnie ...a potem serwis wysyła mi zdjęcie zzielenialej od wilgoci płyty głównej emotka  Dzwonię do klienta aby go poinformować o ekspertyzie a tu ,no wie Pani on był tylko chwile w wodzie ...emotka
0 0

joan

#6225355 Napisano: 05.07.2016 20:53:00
maria1980 - i jak tu nie oszaleć z tymi klientami? emotka Oni myślą, że "może się nie wyda". Dżyzys, teraz są takie badania, że wszystko sprawdzą. Inna sprawa, że niektórzy producenci od razu oddają kasę i nie prowadzą punktów naprawczych i z żadnymi nie współpracują -> na to chyba liczą Ci cwaniacy emotka
0 0

maria1980

#6225407 Napisano: 05.07.2016 22:00:14
joan napisał(a):

maria1980 - i jak tu nie oszaleć z tymi klientami? emotka Oni myślą, że "może się nie wyda". Dżyzys, teraz są takie badania, że wszystko sprawdzą. Inna sprawa, że niektórzy producenci od razu oddają kasę i nie prowadzą punktów naprawczych i z żadnymi nie współpracują -> na to chyba liczą Ci cwaniacy emotka

Czasem jak opowiadają mi historie sprzętu ....to mam wrażenie ,ze jakby brali udział w konkursach wygrywali by wszystko taka kreatywność przy opisie zdarzenia emotka  ja bym takiej weny z siebie nie wykrzesała emotka  
0 0

mczarna

#6225415 Napisano: 05.07.2016 22:13:31
viviean napisał(a):

viviean napisał(a):

Kto wysyłał kurierem/ pocztą pufy z Lay's? Gdzie/u kogo najtaniej? Proszę o podpowiedzi emotka

Nikt nie wysyłał??

Pytaj tego co dziś się chwalił w MDW 15 pufą:P No chyba,że całą rodzinę okoliczną i sąsiadów obdarował:P Ja nie wysyłałam pufy.
0 0

kate1980

#6225622 Napisano: 06.07.2016 11:23:04
potrzebuję pomocy!!! wygrałam w konkursie, gdzie nie było oficjalnych wyników na stronie. dostałam e-maila z gratulacjami, więc odesłałam dane. pomimo tego, że minęło sporo czasu nie otrzymałam nagrody. napisałam do nich kilka wiadomości (ok.10) co się dzieje i przed chwileczką dostałam odpowiedź, że zaszła pomyłka i starają się ją odkręcić. czy mam szansę jeszcze jakoś wygrać? jeśli znajdzie się osoba, która mi podpowie na priv co robić w tej sytuacji będę bardzo wdzięczna za pomoc.
0 0

79magda

#6226317 Napisano: 07.07.2016 13:18:33
Jakieś 2 godziny temu postawiłam na gazie zasypane na noc cukrem wiśnie. Teoretycznie miał być z nich dżem, wygląda ciągle jak kompot. emotka Czy pominęłam jakiś ważny krok? emotka
0 0

kumarek

#6226319 Napisano: 07.07.2016 13:19:55
79magda napisał(a):

Jakieś 2 godziny temu postawiłam na gazie zasypane na noc cukrem wiśnie. Teoretycznie miał być z nich dżem, wygląda ciągle jak kompot. emotka Czy pominęłam jakiś ważny krok? emotka

dodaj cukru żelującego bo pewnie za dużo soku miały
1 79magda 0