Pomocy!!!!

ziolko

#6482190 Napisano: 16.04.2018 13:25:19
malenka napisał(a):

ziolko napisał(a):

malenka napisał(a):

ace Popatrz jak wygląda zwrot towaru w każdym sklepie czy to internetowym, czy stacjonarnym. Kupujący oddaje towar i wtedy sklep oddaje kasę jeśli towar jest w stanie nienaruszonym. Moim zdaniem facet ewidentnie coś kręci. Być może miecz faktycznie był już rozpakowany i używany. Jeżeli najpierw oddasz mu kasę, to nie masz gwarancji w jakim stanie ten miecz do Ciebie dotrze. Jest też trzecie wyjście z tej sytuacji. Powiedz mu żeby odesłał Ci miecz "za pobraniem". Rozpakujesz paczkę przy kurierze i jeśli wszystko będzie ok to zapłacisz. A jeżeli nie, to niech miecz wraca do kupującego.

Jak za pobraniem to już w ogóle przekichane... w żadnym sklepie NIE ma możliwości zwrotu towaru za pobraniem, bo wtedy płaci się za coś, co może być używane lub zniszczone. 
Pomijając fakt, że osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu... 

Tak wiem, ale ace zdecydowała się uznać swoją winę i zwrócić pieniądze sprzedającemu. Wiem jak wygląda kwestia zwrotów sklep internetowy- kupujący. Problem polega na tym, że chyba nie ma regulacji prawnej zwrotów między osobami prywatnymi (chociaż ja uważam, że nie ma powodu dla którego miałyby się one różnić od tych prowadzonych przez firmy, a więc zwracam kasę, gdy otrzymam już towar).

Fakt, ale towar powinien być nowy, nie używany i w dobrym stanie. A nie facet odeśle towar zepsuty itp. i będzie chciał kasę
0 0

aurorcia

#6482194 Napisano: 16.04.2018 13:29:08
Jakim kurierem wysłać zmywarkę bez palety? Wysyłał ktos takie gabaryty? Na Sendit pokazuje mi UPS, DPD i nawet poczta polska, co wybrać?emotka
0 0

agniehaha89

#6482199 Napisano: 16.04.2018 13:35:45
ziolko napisał(a):

malenka napisał(a):

ziolko napisał(a):

malenka napisał(a):

ace Popatrz jak wygląda zwrot towaru w każdym sklepie czy to internetowym, czy stacjonarnym. Kupujący oddaje towar i wtedy sklep oddaje kasę jeśli towar jest w stanie nienaruszonym. Moim zdaniem facet ewidentnie coś kręci. Być może miecz faktycznie był już rozpakowany i używany. Jeżeli najpierw oddasz mu kasę, to nie masz gwarancji w jakim stanie ten miecz do Ciebie dotrze. Jest też trzecie wyjście z tej sytuacji. Powiedz mu żeby odesłał Ci miecz "za pobraniem". Rozpakujesz paczkę przy kurierze i jeśli wszystko będzie ok to zapłacisz. A jeżeli nie, to niech miecz wraca do kupującego.

Jak za pobraniem to już w ogóle przekichane... w żadnym sklepie NIE ma możliwości zwrotu towaru za pobraniem, bo wtedy płaci się za coś, co może być używane lub zniszczone. 
Pomijając fakt, że osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu... 

Tak wiem, ale ace zdecydowała się uznać swoją winę i zwrócić pieniądze sprzedającemu. Wiem jak wygląda kwestia zwrotów sklep internetowy- kupujący. Problem polega na tym, że chyba nie ma regulacji prawnej zwrotów między osobami prywatnymi (chociaż ja uważam, że nie ma powodu dla którego miałyby się one różnić od tych prowadzonych przez firmy, a więc zwracam kasę, gdy otrzymam już towar).

Fakt, ale towar powinien być nowy, nie używany i w dobrym stanie. A nie facet odeśle towar zepsuty itp. i będzie chciał kasę

Towar powinien być w stanie niezmienionym - tylko wtedy można skutecznie odstapić od umowy. Bez rozpakowywania towaru można było określić, że miecz nie jest zgodny z opisem aukcji. Moim zdaniem jeśli rozpakował miecz to znaczy, że zaakceptował jego niezgodność. 
2 nkba, ziolko 0

calliope

#6482204 Napisano: 16.04.2018 13:56:34
Dostałam takiego smsa z numeru 119119 o treści: Prosimy o pilny kontakt z siecią Plus pod nr 601102607 w godzinach 8-18 od pon. do pt. Sprawa dotyczy usługi/usług na koncie klienta.
Miał ktoś może coś podobnego? Czy to jest jakieś oszustwo czy faktycznie czegoś ode mnie chcą? emotka
0 0

calliope

#6482210 Napisano: 16.04.2018 14:05:32
cb656 napisał(a):

calliope napisał(a):

Plus pod nr 601102607

http://www.plus.p...indykacji-naleznosci

Ciekawe czego ode mnie chcą.  Telefon mam na kartę, a internet zawsze na czas opłacony.
0 0

calliope

#6482213 Napisano: 16.04.2018 14:09:34
cb656 napisał(a):

calliope napisał(a):

Ciekawe czego ode mnie chcą. 

A wyobraź sobie, że tego nie wiem. Nie jestem z Plusa.

Jestem w stanie sobie to wyobrazić emotka .

edit: sprawa wyjaśniona, mój numer był przypisany do konta innego abonenta emotka   ale już go usunęli. Dziwne to jakieś emotka
0 0

joan

#6482434 Napisano: 17.04.2018 11:07:40
Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?

Mam od wielu lat startery (na kartę, nie w abonamencie) w sieciach Heyah, Plus i Play. I co ja pacze -> żaden nie wejdzie do smartfona emotka Musiałabym pójść do salonów i wymienić karty SIM na mniejsze wersje. W sieci znalazłam info, że taka usługa kosztuje ok. 30 zł za kartę. Czyli jak zwykle: stały klient dostaje po d*, bo gdybym teraz kupiła dowolny starter w kiosku, nic by mnie to nie kosztowało, a jako przywiązany do firmy klient mam ponosić opłatę za wymianę karty...

Ktoś podpowie, jak to w praktyce wygląda?

PS: Nie da się wykroić emotka
0 0

agakaz2

#6482438 Napisano: 17.04.2018 11:13:59
joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?

Mam od wielu lat startery (na kartę, nie w abonamencie) w sieciach Heyah, Plus i Play. I co ja pacze -> żaden nie wejdzie do smartfona emotka Musiałabym pójść do salonów i wymienić karty SIM na mniejsze wersje. W sieci znalazłam info, że taka usługa kosztuje ok. 30 zł za kartę. Czyli jak zwykle: stały klient dostaje po d*, bo gdybym teraz kupiła dowolny starter w kiosku, nic by mnie to nie kosztowało, a jako przywiązany do firmy klient mam ponosić opłatę za wymianę karty...

Ktoś podpowie, jak to w praktyce wygląda?

PS: Nie da się wykroić emotka

Tak 25zł chyba mąż płacił
0 0

joan

#6482441 Napisano: 17.04.2018 11:17:16
agakaz2 napisał(a):

Tak 25zł chyba mąż płacił


Noż rukwa mać, nie będę im przecież zostawiała miliona monet za te wszystkie karty emotka Muszę wymyślić sposób, jak to obejść. W końcu to nie moja wina, że ich karta nie jest dostosowana do obecnie obowiązujących standardów w telefonach emotka Rozumiem: wydanie duplikatu przy zagubieniu itp., ale no bez przesady, żeby mnie kasować za chęć pozostania u danego operatora emotka
0 0

@gnieszk@

#6482442 Napisano: 17.04.2018 11:18:11
joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?

Mam od wielu lat startery (na kartę, nie w abonamencie) w sieciach Heyah, Plus i Play. I co ja pacze -> żaden nie wejdzie do smartfona emotka Musiałabym pójść do salonów i wymienić karty SIM na mniejsze wersje. W sieci znalazłam info, że taka usługa kosztuje ok. 30 zł za kartę. Czyli jak zwykle: stały klient dostaje po d*, bo gdybym teraz kupiła dowolny starter w kiosku, nic by mnie to nie kosztowało, a jako przywiązany do firmy klient mam ponosić opłatę za wymianę karty...

Ktoś podpowie, jak to w praktyce wygląda?

PS: Nie da się wykroić emotka


Ja miałam taką starą kartę, z której rzeczywiście wyłamać się nie dało ale w komisie tel. pan mi wyciął za 5 zł ( miał taką powiedzmy "maszynkę do tego) W Play- u wymiana na kartę mikro była wtedy za darmo, ale numer musiał być zarejestrowany (było to jeszcze zanim stało się to obowiązkowe) Nie wiem jak jest teraz
0 0

malenka

#6482443 Napisano: 17.04.2018 11:19:04
joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?

Mam od wielu lat startery (na kartę, nie w abonamencie) w sieciach Heyah, Plus i Play. I co ja pacze -> żaden nie wejdzie do smartfona emotka Musiałabym pójść do salonów i wymienić karty SIM na mniejsze wersje. W sieci znalazłam info, że taka usługa kosztuje ok. 30 zł za kartę. Czyli jak zwykle: stały klient dostaje po d*, bo gdybym teraz kupiła dowolny starter w kiosku, nic by mnie to nie kosztowało, a jako przywiązany do firmy klient mam ponosić opłatę za wymianę karty...

Ktoś podpowie, jak to w praktyce wygląda?

PS: Nie da się wykroić emotka

W Plusie płaciłam za wymianę chyba 20 zł, a w Play zapłacisz 5 zł, albo nic (zależy co tam system pokaże).
0 0

joan

#6482450 Napisano: 17.04.2018 11:25:39
malenka napisał(a):

W Plusie płaciłam za wymianę chyba 20 zł, a w Play zapłacisz 5 zł, albo nic (zależy co tam system pokaże).


Mnie właśnie najbardziej na Plusie zależy. I Heyah, chociaż to wyjątkowe dziady, bo tam ni uja nie można normalnie ważności konta przedłużyć, tylko trzeba doładowanie za min. 50 zł kopsnąć, żeby mieć starter aktywny "aż" przez 3 m-ce. TO jest właśnie pech, gdy się ma numer od lat i nie chce zmieniać, bo to by oznaczało zbyt wiele zamieszania...


@gnieszk@ napisał(a):

Ja miałam taką starą kartę, z której rzeczywiście wyłamać się nie dało ale w komisie tel. pan mi wyciął za 5 zł ( miał taką powiedzmy "maszynkę do tego) W Play- u wymiana na kartę mikro była wtedy za darmo, ale numer musiał być zarejestrowany (było to jeszcze zanim stało się to obowiązkowe) Nie wiem jak jest teraz


Najwygodniej byłoby chyba przenieść wszystkie numery do Play, a potem poprosić o wymianę kart SIM emotka
0 0

@gnieszk@

#6482451 Napisano: 17.04.2018 11:26:47
@gnieszk@ napisał(a):

joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?

Mam od wielu lat startery (na kartę, nie w abonamencie) w sieciach Heyah, Plus i Play. I co ja pacze -> żaden nie wejdzie do smartfona emotka Musiałabym pójść do salonów i wymienić karty SIM na mniejsze wersje. W sieci znalazłam info, że taka usługa kosztuje ok. 30 zł za kartę. Czyli jak zwykle: stały klient dostaje po d*, bo gdybym teraz kupiła dowolny starter w kiosku, nic by mnie to nie kosztowało, a jako przywiązany do firmy klient mam ponosić opłatę za wymianę karty...

Ktoś podpowie, jak to w praktyce wygląda?

PS: Nie da się wykroić emotka


Ja miałam taką starą kartę, z której rzeczywiście wyłamać się nie dało ale w komisie tel. pan mi wyciął za 5 zł ( miał taką powiedzmy "maszynkę do tego) W Play- u wymiana na kartę mikro była wtedy za darmo, ale numer musiał być zarejestrowany (było to jeszcze zanim stało się to obowiązkowe) Nie wiem jak jest teraz


Albo zobacz na allegro te wycinarki do kart sim Jak masz więcej kart to może opłaca się kupić.
0 0

agata6

#6482460 Napisano: 17.04.2018 11:45:16
cb656 napisał(a):

joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?
PS: Nie da się wykroić emotka

Dlaczego "nie da się"?

W play bez problemu emotka
0 0

justkra

#6482462 Napisano: 17.04.2018 11:47:09
cb656 napisał(a):

joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?
PS: Nie da się wykroić emotka

Dlaczego "nie da się"?

W Plusie wymieniałam. Zmieniałam umowę i telefon - wymiana karty została mi po prostu zaproponowana jako dodatek do usługi. Proponuję zapytać w salonie, może wymienią.
0 0

pablo75

#6482465 Napisano: 17.04.2018 11:47:42
agata6 napisał(a):

cb656 napisał(a):

joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?
PS: Nie da się wykroić emotka

Dlaczego "nie da się"?

W play bez problemu emotka

Ja wymieniałem 15-letnia karte na nowa obsługująca 4G w Orange.Operacja trwała 10 min i była bezplatna.Starych kart nie można używać w 4G dlatego bezpłatnie,inaczej 25 zł koszt.
0 0

calliope

#6482467 Napisano: 17.04.2018 11:58:26
justkra napisał(a):

cb656 napisał(a):

joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?
PS: Nie da się wykroić emotka

Dlaczego "nie da się"?

W Plusie wymieniałam. Zmieniałam umowę i telefon - wymiana karty została mi po prostu zaproponowana jako dodatek do usługi. Proponuję zapytać w salonie, może wymienią.

Miałam tak samo w Plusie przy nowym aneksie i kupnie routera, bo stara karta nie obsługiwała LTE. Ale pamiętam też, że w innym przypadku musiałabym zapłacić za to.
0 0

karkocka

#6482468 Napisano: 17.04.2018 12:03:11
agata6 napisał(a):

cb656 napisał(a):

joan napisał(a):

Czy ktoś z Was wymieniał ostatnio w salonie operatora kartę SIM tradycyjnej wielkości na jej mniejszy odpowiednik?
PS: Nie da się wykroić emotka

Dlaczego "nie da się"?

W play bez problemu emotka

w T-Mobile bez problemu
0 0

joan

#6482477 Napisano: 17.04.2018 12:25:57
cb656 napisał(a):

Agatko, nawet w domowych warunkach bez problemu nozyczkami, dlatego tak mnie zaintrygował ten kategoryczny dopisek, że się nie da podobno. Ciekawość mnie wprost zżera, ale oczywiście autorka wpisu woli się wrukwiać, niż odpowiedzieć emotka


Bez paniki, prysznic brałam, bo zimno mi się zrobiło po tym, jak rano usiadłam przed komputerem "tylko na chwilkę" emotka

Nie da się bez ryzyka, bo to bilet w jedną stronę emotka Nie posiadam też drukarki, co znacznie utrudnia sprawę prawidłowo wyskalowanego wydruku. Sprawdziłam wszystkie karty SIM w moim domu = zero "nano" emotka No nic, raz się żyje emotka
0 0

azaflora

#6482494 Napisano: 17.04.2018 12:53:02
joan napisał(a):

Nie da się bez ryzyka, bo to bilet w jedną stronę Nie posiadam też drukarki, co znacznie utrudnia sprawę prawidłowo wyskalowanego wydruku. Sprawdziłam wszystkie karty SIM w moim domu = zero "nano" No nic, raz się żyje

joan  idź do punktu/salonu z najstarszą kartą, jeśli Ci nie podmienią gratis - trudno - będziesz musiała zapłacić emotka . Będziesz miała za to wzorzec i resztę kart, metodą obróbki skrawaniem emotka /gilotynka, ewentualnie nożyczki i wygładzenie zadziorków pilnikiem/ dopasujesz sama. Nie jest to trudne, zmniejszałam micro do nano, "się" udało.
1 joan 0