Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

joan

#6840821 Napisano: 27.01.2022 14:27:45
visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.


Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Monika11

#6840825 Napisano: 27.01.2022 14:48:52
vanillasky-2017 napisał(a):

Czy TWIN odpowiedział komukolwiek na reklamacje ? Odnośnie Heinekenów ...

Piwo miało dojść do stycznia , wg regulaminu reklamacje można składać było do końca grudnia . Bałagan mają i tyle . Piszcie do sponsora 
0 0

vanillasky-2017

#6840837 Napisano: 27.01.2022 15:19:36
Monika11 napisał(a):

vanillasky-2017 napisał(a):

Czy TWIN odpowiedział komukolwiek na reklamacje ? Odnośnie Heinekenów ...

Piwo miało dojść do stycznia , wg regulaminu reklamacje można składać było do końca grudnia . Bałagan mają i tyle . Piszcie do sponsora 

Reklamacje napisałam w regulaminowym terminie. TWIN powinien odpowiedzieć w ciągu 14 dni. Nie odpowiedział. Po prostu cisza. Z Grupą Żywiec można kontaktować się albo mailowo albo poprzez infolinię. Kontaktowałam się tel. i mailowo. Infolinię Grupy Żywiec obsługuje osoba działająca na zlecenie tej Grupy i jej jedynym obowiązkiem było informowanie odnośnie zasad konkursu. Pani jest bardzo miła i na wszystkie moje pytania odpowiadała bardzo miło "nie wiem".  Pani nie wie, czy jest ktokolwiek z Grupy Żywiec, kto nadzorował ten konkurs i w ogóle ktokolwiek kto udzieli informacji odnośnie reklamacji, całkowitego braku kontaktu z kimkolwiek z TWIN, niedostarczonych paczek, błędnie wysłanych itd.itp... Dla mnie TWIN to partacze. Tyle w temacie ostatniej edycji Heńków. Szkoda, że zmarnowałam tyle czasu na ten konkurs i wyjaśnianie. Moja paczka została wysłana pod zły adres i wróciła do organizatora (to z info od firmy, która wysyłała paczkę). Zapewne "pozostaną do dyspozycji organizatora"...
0 0

malmika

#6840870 Napisano: 27.01.2022 17:21:42
Czy z konkursu Lovela przychodzi jakiekolwiek potwierdzenie na maila, że się wzięło udział, czy tylko info na stronie? emotka  
0 0

mampytanie

#6840883 Napisano: 27.01.2022 17:56:45
joan napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.

Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Tak jak ja kiedyś kupiłam Lays krakersy na konkurs (podwójne świętowanie), a na paragonie było „krakersy sunbites” emotka
Co do dawania pieczątki - szczerze nie rozumiem ich (nie)rozumowania, że „nie wolno”… 
0 0

masza

#6840900 Napisano: 27.01.2022 19:32:21
joan napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.

Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Joan - myślisz , że pani menadżer Lidla czy Biedronki pojmie o co chodzi emotka
0 0

joan

#6840906 Napisano: 27.01.2022 19:47:11
masza napisał(a):

Joan - myślisz , że pani menadżer Lidla czy Biedronki pojmie o co chodzi emotka


Trudno powiedzieć, ale można zawsze gdzieś wtrącić słowo "kontrola" emotka Konkursowicz to twórczy człek emotka Mnie za kontrolera biorą babki w Żabkach, gdy biorę zakupy na dwa paragony - serio, są całe blade i głos im drży, a to tylko niewinna joan z konków przecież emotka

mampytanie

#6840914 Napisano: 27.01.2022 20:25:02
Czy ktoś się orientuje, na jakim dniu House of Asia skończyło informować?
0 0

ikropka

#6840916 Napisano: 27.01.2022 20:30:26
masza napisał(a):

joan napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.

Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Joan - myślisz , że pani menadżer Lidla czy Biedronki pojmie o co chodzi emotka

Mam szczęście. U mnie byle pracownik w Biedrze przystawia pieczątkę bez pytania. Może już wiedzą, że jestem świrnięta i tak łatwo się mnie nie pozbędą. emotka
1 ewikewikk 0

koniczynka123

#6840920 Napisano: 27.01.2022 20:54:56
mampytanie napisał(a):

Czy ktoś się orientuje, na jakim dniu House of Asia skończyło informować?

Na stronie są już zwycięzcy z 27 I więc można sobie sprawdzić zwycięskie numery na bieżąco

cb656

#6840923 Napisano: 27.01.2022 21:02:24
Ot, mądrego to i posłuchać miło. emotka W zasadzie nie ma się co czepiać Organizatora, bo przecież nikogo nie okłamał. emotka

DAIKOKU napisał(a):

przeczytałam regulamin i tam jak byk jest napisane cyt "Łączna wartość każdej nagrody nie przekroczy 140 zł na osobę." co oznacza że wartość tego czegoś równie dobrze może wynosić 30 zł... albo 10... albo 5  emotka


cb656 napisał(a):

Konkurs "Jakim typem gracza jesteś?" Red Bull Żabkazestaw naklejek gamingowych (wartość do 140 PLN)    emotka
W celu uniknięcia oplucia wrażliwych powłok antyodblaskowych prosimy o parskanie śmiechem w odległości nie mniejszej, niż metr. emotka
To jest WSZYSTKO. Jedno zdjęcie. emotka


OKAZYJNIE puszczę za 20 PLN Ktoś? Coś? emotka

0 0

greka

#6840924 Napisano: 27.01.2022 21:14:01
koniczynka123 napisał(a):

mampytanie napisał(a):

Czy ktoś się orientuje, na jakim dniu House of Asia skończyło informować?

Na stronie są już zwycięzcy z 27 I więc można sobie sprawdzić zwycięskie numery na bieżąco

 mam nagrodę z 26.01,
to ciekawe...na stronę wpisują zwycięzców bez weryfikacji?
0 0

greka

#6840941 Napisano: 28.01.2022 05:20:46
koniczynka123 napisał(a):

greka napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

mampytanie napisał(a):

Czy ktoś się orientuje, na jakim dniu House of Asia skończyło informować?

Na stronie są już zwycięzcy z 27 I więc można sobie sprawdzić zwycięskie numery na bieżąco

 mam nagrodę z 26.01, to ciekawe...na stronę wpisują zwycięzców bez weryfikacji?

Pewnie po to żeby ich nie zasypywać pytaniami jaki numer paragonu wygrał. Ja niestety nie wygrałam, nie ma numerów zaczynających się jak większość na 7... emotka

W mailu informującym o wygranej podają nr wygrywającego paragonu, którego skan trzeba wysłać
mój nr na liscie zwycięzców pokazal się przed wyslaniem ... jeśli zweryfikują negatywnie, to go usuną?emotka
0 0

koniczynka123

#6840960 Napisano: 28.01.2022 10:34:15
greka napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

greka napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

mampytanie napisał(a):

Czy ktoś się orientuje, na jakim dniu House of Asia skończyło informować?

Na stronie są już zwycięzcy z 27 I więc można sobie sprawdzić zwycięskie numery na bieżąco

 mam nagrodę z 26.01, to ciekawe...na stronę wpisują zwycięzców bez weryfikacji?

Pewnie po to żeby ich nie zasypywać pytaniami jaki numer paragonu wygrał. Ja niestety nie wygrałam, nie ma numerów zaczynających się jak większość na 7... emotka

W mailu informującym o wygranej podają nr wygrywającego paragonu, którego skan trzeba wysłaćmój nr na liscie zwycięzców pokazal się przed wyslaniem ... jeśli zweryfikują negatywnie, to go usuną?emotka

tak
0 0

mstelmas11

#6840976 Napisano: 28.01.2022 12:02:14
Widzę że dużo ludzi ma problem z opisami paragonów z Asi ,mi też przepadła nagroda, bo paragon z Auchan też stwierdzili że żle opisany. Zdjęcie z produktem im niewystarcza ,a po pieczątki specjalnie jechać szmat drogi nie będę. Więc też nagroda przepadła. Nie mili są i nie fajni. emotka  
0 0

mandarynka16

#6840980 Napisano: 28.01.2022 12:07:23
mstelmas11 napisał(a):

Widzę że dużo ludzi ma problem z opisami paragonów z Asi ,mi też przepadła nagroda, bo paragon z Auchan też stwierdzili że żle opisany. Zdjęcie z produktem im niewystarcza ,a po pieczątki specjalnie jechać szmat drogi nie będę. Więc też nagroda przepadła. Nie mili są i nie fajni. emotka  

jeżeli mój odrzucą ( miałam w opisie tylko literki Ha ) to napiszę bezpośrednio do Hosue of Asia, pomimo tego, że nie jestem z tych wojujących. Agencja takim zachowaniem, lenistwem, działa na szkodę klienta i zraża ludzi do ich marki

ktosiek1

#6840983 Napisano: 28.01.2022 12:19:11
mandarynka16 napisał(a):

mstelmas11 napisał(a):

Widzę że dużo ludzi ma problem z opisami paragonów z Asi ,mi też przepadła nagroda, bo paragon z Auchan też stwierdzili że żle opisany. Zdjęcie z produktem im niewystarcza ,a po pieczątki specjalnie jechać szmat drogi nie będę. Więc też nagroda przepadła. Nie mili są i nie fajni. emotka  

jeżeli mój odrzucą ( miałam w opisie tylko literki Ha ) to napiszę bezpośrednio do Hosue of Asia, pomimo tego, że nie jestem z tych wojujących. Agencja takim zachowaniem, lenistwem, działa na szkodę klienta i zraża ludzi do ich marki

Ja kupowałam te produkty w 3 różnych sklepach i w żadnym nawet opisu HA, tylko np. listki nori albo makaron ryżowy - a opis HA moim zdaniem powinien być wystarczający. Przecież trudno na paragonie o pełną tak długą nazwę marki i jeszcze nazwę zakupionego produktu

mstelmas11

#6840984 Napisano: 28.01.2022 12:24:06
Może jakby wiecej osób im napisało, że się poskarżą do Producenta, to coś by dało i zmieniliby ten punkt w regulaminie z lataniem po pieczątki. Przecież to nie od nas zależy jak sieci wprowadzają dany produkt do systemu. Zdjęcie z produktem powinno im wystarczyć. Robią ludziom tylko pod górkę, zamiast się cieszyć że gramy i jest sprzedaż.

noemi82

#6840985 Napisano: 28.01.2022 12:39:31
Na paragonie z Biedronki mam ChiWarzHOA, kupiłam warzywa do woka w słoiku.
1 kalmia86 0

lukasz6

#6841000 Napisano: 28.01.2022 13:37:22
Co zrobić jak w sklepie nie chcą dać pieczątki?
1 sambolera 0