Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

chrystian514

#7128170 Napisano: 03.10.2023 12:25:23
FBsebastian3 napisał(a):

chrystian514 napisał(a):

Cześć,

Somersby ma jakiś problem, niestety ich adres email nie działa (moja skrzynka zgłasza, że nie ma takiej domeny i już...).
Podpowie ktoś jak się skontaktować z organizatorem w inny sposób? Potrzebuję odesłać adres do wysyłki leżaczków emotka
Dzięki za pomoc!

Dołaczam sie do prośby

Pierwotnie konkurs miał być do końca września i pewnie mieli wykupioną domenę do tego czasu, a tu zaskoczenie ;D
Ale z drugiej strony mail jakoś od nich wyszedł 2.10 więc nie wiem czy w tym rzecz...
0 0

chrystian514

#7128173 Napisano: 03.10.2023 12:38:49
napisalem do nich na FB, już jest ok emotka

byekitty

#7128174 Napisano: 03.10.2023 12:41:20
czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?
0 0

kimberly

#7128177 Napisano: 03.10.2023 12:46:02
@gnieszk@ napisał(a):

kimberly napisał(a):

Mam kupon na krem Yasumi z ostatniego dnia Quizu Hebe, jednak w drogerii w moim mieście nie mają go dostępnego.
Zapytałam pani co w takiej sytuacji, bo najbliższe inne hebe 40 km dalej, powiedziała że może zadzwonić na infolinię ale będzie to bardzo długo trwać, więc odradza, powiedziałam, że poczekam, ona na to 'ale to naprawdę może długo trwać i musi Pani czekać w drogerii', mówię mimo wszystko ok. Skończyło się tak, że czekałam 3 godziny w głupim hebe, Pani nie udało się dodzwonić na infolinię i powiedziała, że mogę przyjść jutro to ewentualnie znów spróbuje ale pewnie też się nie uda dodzwonić...

Miał ktoś z was podobną sytuację wcześniej?
Brałam udział w tym dopiero ostatnie dwa dni.. emotka


Co to za daremna obsługa w Twoim Hebe? Jeśli kremu nie ma w drogerii powinni wziąć od Ciebie dane i zgłosić to na infolinii. I Ty nie powinnaś tam na to czekać. Rekompensatą jest kupon rabatowy w aplikacji w kwocie produktu (za Yasumi 95 zł) do wykorzystania na dowolne produkty. W zeszłym roku można było samodzielnie kontaktować się z infolinią i przysyłali wtedy wygrany produkt kurierem. W tej edycji jedyną możliwością jest zgłoszenie reklamacji dotyczącej braku nagrody u sprzedawcy w sklepie (jest to zawarte w regulaminie)

Dziękuję bardzo wam wszystkim za odpowiedzi.
W takim razie pójdę wyjaśnić towarzystwo do Hebe, zrobiłam też zrzut ekranu tego punktu w regulaminie, nie zamierzam odpuścić choćby przez to, że wczoraj marnując tam tyle czasu prawie szału dostałam, jeszcze arogancka Pani jak zapytałam czy mogę skoczyć do sklepu obok na zakupy skoro tyle czasu tu kwitnę stwierdziła, że nie, bo jak wyjdę to one nie będą już załatwiać mojej sprawy emotka
0 0

notta

#7128180 Napisano: 03.10.2023 13:00:39
byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista
1 byekitty 0

monisss

#7128181 Napisano: 03.10.2023 13:03:23
notta napisał(a):

byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista

a oddzwonili do Ciebie ? emotka
1 byekitty 0

mal_17

#7128183 Napisano: 03.10.2023 13:05:28
Miligili napisał(a):

Podpowiedzcie proszę , gdzie mogę znaleźć wodę Rodowita do loterii? Tej new gen nie mogę nigdzie znaleźć emotka

Ze strony loterii:


byekitty

#7128184 Napisano: 03.10.2023 13:12:14
monisss napisał(a):

notta napisał(a):

byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista

a oddzwonili do Ciebie ? emotka

też jestem ciekawa emotka  lista wg nich ma być (do?) 05.10
1 monisss 0

notta

#7128188 Napisano: 03.10.2023 13:28:15
monisss napisał(a):

notta napisał(a):

byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista

a oddzwonili do Ciebie ? emotka

Tak, tak.. udało się w zeszłym tygodniu.

judytkak

#7128191 Napisano: 03.10.2023 13:31:15
notta napisał(a):

monisss napisał(a):

notta napisał(a):

byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista

a oddzwonili do Ciebie ? emotka

Tak, tak.. udało się w zeszłym tygodniu.

Do mnie nie oddzwonili, nie odebrałam raz w zeszłym tygodniu.
1 monisss 0

monisss

#7128193 Napisano: 03.10.2023 13:46:18
notta napisał(a):

monisss napisał(a):

notta napisał(a):

byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista

a oddzwonili do Ciebie ? emotka

Tak, tak.. udało się w zeszłym tygodniu.

super emotka
1 notta 0

monisss

#7128194 Napisano: 03.10.2023 13:47:24
judytkak napisał(a):

notta napisał(a):

monisss napisał(a):

notta napisał(a):

byekitty napisał(a):

czy dzwonili jeszcze wczoraj z t-mobile?
albo czy oddzwaniali do nieodebranych?

W tym tygodniu miała być już lista

a oddzwonili do Ciebie ? emotka

Tak, tak.. udało się w zeszłym tygodniu.

Do mnie nie oddzwonili, nie odebrałam raz w zeszłym tygodniu.

zastanawiam się czy do mnie dzwonili, bo dopiero odkryłam po czasie,że na dziecięcym zegarku się nie pojawia próba połączenia..  a ten zegarek był głównie wyłączony,ale jak nie oddzwaniali to pewnie wcale nie dzwonili hehe emotka  nie potrzebnie się łudzę
0 0

peciepecie

#7128196 Napisano: 03.10.2023 13:50:40
[quote=Możesz podesłać na priv zrzut ekranu z tym punktem? Szukałam tego w regulaminie, ale nie mogę znaleźć emotka  
kimberly]
@gnieszk@ napisał(a):

kimberly napisał(a):

Mam kupon na krem Yasumi z ostatniego dnia Quizu Hebe, jednak w drogerii w moim mieście nie mają go dostępnego.
Zapytałam pani co w takiej sytuacji, bo najbliższe inne hebe 40 km dalej, powiedziała że może zadzwonić na infolinię ale będzie to bardzo długo trwać, więc odradza, powiedziałam, że poczekam, ona na to 'ale to naprawdę może długo trwać i musi Pani czekać w drogerii', mówię mimo wszystko ok. Skończyło się tak, że czekałam 3 godziny w głupim hebe, Pani nie udało się dodzwonić na infolinię i powiedziała, że mogę przyjść jutro to ewentualnie znów spróbuje ale pewnie też się nie uda dodzwonić...

Miał ktoś z was podobną sytuację wcześniej?
Brałam udział w tym dopiero ostatnie dwa dni.. emotka


Co to za daremna obsługa w Twoim Hebe? Jeśli kremu nie ma w drogerii powinni wziąć od Ciebie dane i zgłosić to na infolinii. I Ty nie powinnaś tam na to czekać. Rekompensatą jest kupon rabatowy w aplikacji w kwocie produktu (za Yasumi 95 zł) do wykorzystania na dowolne produkty. W zeszłym roku można było samodzielnie kontaktować się z infolinią i przysyłali wtedy wygrany produkt kurierem. W tej edycji jedyną możliwością jest zgłoszenie reklamacji dotyczącej braku nagrody u sprzedawcy w sklepie (jest to zawarte w regulaminie)

Dziękuję bardzo wam wszystkim za odpowiedzi.
W takim razie pójdę wyjaśnić towarzystwo do Hebe, zrobiłam też zrzut ekranu tego punktu w regulaminie, nie zamierzam odpuścić choćby przez to, że wczoraj marnując tam tyle czasu prawie szału dostałam, jeszcze arogancka Pani jak zapytałam czy mogę skoczyć do sklepu obok na zakupy skoro tyle czasu tu kwitnę stwierdziła, że nie, bo jak wyjdę to one nie będą już załatwiać mojej sprawy emotka
0 0

yaagatka

#7128255 Napisano: 03.10.2023 17:53:08
Chciałam się tylko pochwalić, że NIGDY nie wysłałam nic tak żałosnego jak nagranie na konkurs PREDATOR w Żabce emotka  
Dźwięk był tak beznadziejny, że czuję żenadę emotka

Cynamon28

#7128267 Napisano: 03.10.2023 18:44:58
Otrzymał ktoś już bluzę z wawela ? 28.09 wygenerowali etykietę i to tyle.
0 0

Finezyjna

#7128306 Napisano: 03.10.2023 22:16:44
Hej, w moim hebe nie było kremu yasumi. Sprzedawczyni poinformowała mnie, ze na @ otrzymam kod równowartości kremu. Czy któraś z Was go używała ? Mam dylemat czy kupić to co wygrałam, czy coś innego.
0 0

ziolko

#7128307 Napisano: 03.10.2023 22:19:03
Finezyjna napisał(a):

Hej, w moim hebe nie było kremu yasumi. Sprzedawczyni poinformowała mnie, ze na @ otrzymam kod równowartości kremu. Czy któraś z Was go używała ? Mam dylemat czy kupić to co wygrałam, czy coś innego.

Przy poprzednim quizie można było zgłosić się do nich i przesyłali dany produkt pocztą czy kurierem
0 0

zielonaszpilka

#7128308 Napisano: 03.10.2023 22:21:24
ziolko napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

Hej, w moim hebe nie było kremu yasumi. Sprzedawczyni poinformowała mnie, ze na @ otrzymam kod równowartości kremu. Czy któraś z Was go używała ? Mam dylemat czy kupić to co wygrałam, czy coś innego.

Przy poprzednim quizie można było zgłosić się do nich i przesyłali dany produkt pocztą czy kurierem

W tym roku dostaje się voucher o równowartości produktu, nie przysyłają brakujących produktów.
0 0

Finezyjna

#7128313 Napisano: 03.10.2023 22:29:20
ziolko napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

Hej, w moim hebe nie było kremu yasumi. Sprzedawczyni poinformowała mnie, ze na @ otrzymam kod równowartości kremu. Czy któraś z Was go używała ? Mam dylemat czy kupić to co wygrałam, czy coś innego.

Przy poprzednim quizie można było zgłosić się do nich i przesyłali dany produkt pocztą czy kurierem

Wysłałam męża po odbiór zaproponowali mu równowartość za którą krem można kupić, także przyjął voucher. Tylko, że ja mam dylemat czy kupować ten krem czy coś innego emotka
0 0

zielonaszpilka

#7128314 Napisano: 03.10.2023 22:37:17
Finezyjna napisał(a):

ziolko napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

Hej, w moim hebe nie było kremu yasumi. Sprzedawczyni poinformowała mnie, ze na @ otrzymam kod równowartości kremu. Czy któraś z Was go używała ? Mam dylemat czy kupić to co wygrałam, czy coś innego.

Przy poprzednim quizie można było zgłosić się do nich i przesyłali dany produkt pocztą czy kurierem

Wysłałam męża po odbiór zaproponowali mu równowartość za którą krem można kupić, także przyjął voucher. Tylko, że ja mam dylemat czy kupować ten krem czy coś innego emotka

Też mam ten dylemat, ale chyba zrezygnuję. Mało opinii w internecie, ale szału nie ma. Kilka w miarę pozytywnych, ale drugie tyle o treści "za tę kasę nie warto, nic nie robi" emotka  Chyba poszukam czegoś lepszego w tej cenie.
1 Finezyjna 0