Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

magdalena-chili

#7132607 Napisano: 20.10.2023 14:10:16
Oczko08 napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

Oczko08 napisał(a):

Uhh... dostałam info, że jestem laureatem rezerwowym
Ale szukając paragonu, odkryłam, że zamieniłam miejscami dwie cyfry.
Jest szansa, że uwzględnią, czy mogę się pożegnać z nagrodą?

Nie chcę Cię straszyć, ale obawiam się że to inny umer paragonu po prostu. Ale życzę Ci żebym się jednak myliła i dali nagrodę! emotka

To nie jest jakaś wielka nagroda 😉 
I chyba pierwszy raz zdarzyło się przekręcić nr paragonu, zamieniłam miejscami 8 i 9. 
Spróbuję chociaż 😉

Probuj, probuj, tam też powinni siedzieć ludzie z serduchem. Może zrozumieją! emotka
0 0

anaesth

#7132611 Napisano: 20.10.2023 14:18:50
Oczko08 napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

Oczko08 napisał(a):

Uhh... dostałam info, że jestem laureatem rezerwowym
Ale szukając paragonu, odkryłam, że zamieniłam miejscami dwie cyfry.
Jest szansa, że uwzględnią, czy mogę się pożegnać z nagrodą?

Nie chcę Cię straszyć, ale obawiam się że to inny umer paragonu po prostu. Ale życzę Ci żebym się jednak myliła i dali nagrodę! emotka

To nie jest jakaś wielka nagroda 😉 
I chyba pierwszy raz zdarzyło się przekręcić nr paragonu, zamieniłam miejscami 8 i 9. 
Spróbuję chociaż 😉

Czyżby poszła rezerwa z Nestle Crayola?
1 Oczko08 0

asper01

#7132646 Napisano: 20.10.2023 16:10:52
Czy ktoś może wie, dlaczego w żappce, od jakiegoś czasu, nie widzę żadnych wyzwań? Robiłem reinstalację i to też nic nie dało:/
0 0

notta

#7132647 Napisano: 20.10.2023 16:25:13
asper01 napisał(a):

Czy ktoś może wie, dlaczego w żappce, od jakiegoś czasu, nie widzę żadnych wyzwań? Robiłem reinstalację i to też nic nie dało:/

U mnie był problem i pasek u góry mi się zawiesił. Cały czas było tylko coś poszlo nie tak.. pisałam do nich i kazali reinstalować. Nic to nie dało. Przy kolejnej aktualizacji samo się naprawiło. A tydzień był problem..
0 0

zezowaty_kot

#7132658 Napisano: 20.10.2023 16:49:43
asper01 napisał(a):

Czy ktoś może wie, dlaczego w żappce, od jakiegoś czasu, nie widzę żadnych wyzwań? Robiłem reinstalację i to też nic nie dało:/


U mnie zniknęło ze dwa tygodnie temu i reinstalacja nie pomogła. Jestem odcięta od nowinek 😁

flinta_13

#7132672 Napisano: 20.10.2023 18:03:25
T-mobile
doladowanie jak informowali ??
0 0

aerdna

#7132689 Napisano: 20.10.2023 19:48:18
Czy miał ktoś sytuację, że kody z Czekoladek Kinder nie wchodziły?
Czekolady kupione przeze mnie, opakowanie zamknięte. A kody nie wchodzą emotka
0 0

zielonaszpilka

#7132690 Napisano: 20.10.2023 19:53:28
vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

tad_pole

#7132691 Napisano: 20.10.2023 20:03:25
Ile się czeka na wysyłkę krówki z Mullera?? Wiem, że do 30 dni, ale jak to wygląda w praktyce?
0 0

atlantydek

#7132692 Napisano: 20.10.2023 20:04:12
zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

mrmax

#7132694 Napisano: 20.10.2023 20:08:40
atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka
1 atyde25 0

olunka

#7132697 Napisano: 20.10.2023 20:28:49
aerdna napisał(a):

Czy miał ktoś sytuację, że kody z Czekoladek Kinder nie wchodziły?
Czekolady kupione przeze mnie, opakowanie zamknięte. A kody nie wchodzą emotka

a dobrze wpisujesz? ja dzisiaj zamiast Z wpisywałam uparcie 2 i taki komunikat wyskakiwał, jak poprawiłam - poszlo
0 0

bezaczek7

#7132699 Napisano: 20.10.2023 20:34:13
flinta_13 napisał(a):

T-mobile
doladowanie jak informowali ??

Sms
1 flinta_13 0

aerdna

#7132702 Napisano: 20.10.2023 20:35:35
olunka napisał(a):

aerdna napisał(a):

Czy miał ktoś sytuację, że kody z Czekoladek Kinder nie wchodziły?
Czekolady kupione przeze mnie, opakowanie zamknięte. A kody nie wchodzą emotka

a dobrze wpisujesz? ja dzisiaj zamiast Z wpisywałam uparcie 2 i taki komunikat wyskakiwał, jak poprawiłam - poszlo

Niestety dobrze emotka 3 czekolady mi nie wchodzą. Kody są od środka na tej szerszej części, a nie na grzbiecie jak miałam w przypadku innych czekolad. Napisałam do nich maila z zapytaniem, zobaczymy co odpiszą.
0 0

bianka33

#7132703 Napisano: 20.10.2023 20:44:16
mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

scrabble

#7132704 Napisano: 20.10.2023 20:44:54
mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Tam jest rezerwa zgodnie z regulaminem, pewnie już kolejny laureat jest poinformowany więc w "litość" bym nie wierzyła. Fortis nie dorzuci 20k z własnej kieszeni.
Współczuję. 3 dni to bardzo krótko, mi też by przepadło, bo zazwyczaj sprawdzam @ konkursowe raz w tygodniu.

scrabble

#7132706 Napisano: 20.10.2023 20:55:02
melancholia napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

Masz w regulaminie datę losowania głównego, to Nasz biznes żeby pilnować ale szkoda, te 5 dni chociaż powinno być.
Ja mam wygraną od Fortisa z rezerwy, to nie przepada, a wiele agencji pozostawia "do własnej dyspozycji" i już tych nagród nie widzimy. 
Mimo wszystko to i tak na + dla Fortis. Zresztą robotę robią podwójną, tak jak im za to płacą i nie bądźmy tacy świętoszkowaci   emotka  Wiesz ile jest lewych zgłoszeń? 
Ile osób nie ma paragonu, kupi nie to, co trzeba itp? To nie musiał być problem spóźnienia. Mnie to czasem nawet dziwi, że mają cierpliwość aby ogarniać rezerwę, a czasem rezerwę- rezerwy.

edit: i z tego co kojarzę to nie są 2 dni tylko 72h i zegar tyka od czasu, kiedy dostajesz @
0 0

bianka33

#7132708 Napisano: 20.10.2023 21:10:02
scrabble napisał(a):

melancholia napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

Masz w regulaminie datę losowania głównego, to Nasz biznes żeby pilnować ale szkoda, te 5 dni chociaż powinno być.
Ja mam wygraną od Fortisa z rezerwy, to nie przepada, a wiele agencji pozostawia "do własnej dyspozycji" i już tych nagród nie widzimy. 
Mimo wszystko to i tak na + dla Fortis. Zresztą robotę robią podwójną, tak jak im za to płacą i nie bądźmy tacy świętoszkowaci   emotka  Wiesz ile jest lewych zgłoszeń? 
Ile osób nie ma paragonu, kupi nie to, co trzeba itp? To nie musiał być problem spóźnienia. Mnie to czasem nawet dziwi, że mają cierpliwość aby ogarniać rezerwę, a czasem rezerwę- rezerwy.

edit: i z tego co kojarzę to nie są 2 dni tylko 72h i zegar tyka od czasu, kiedy dostajesz @

Jeszcze teraz odgrzebałam tego e-maila i było podane, że dwa dni na odesłanie danych i w nawiasie dokładnie do którego dnia. U mnie to była wiadomość z piątku i data na odsełanie podana do niedzieli. Zawsze staram się pilnować terminów jak mogę, ale tu mnie zaskoczyło, bo to było z rezerwy, więc trudno było przewidzieć, kiedy mogą informować. Sprawdzałam wtedy w piątek e-mail po pracy, ale informacja o wygranej przyszła później. Przez weekend tam nie zglądałam, bo to nie dni robocze, a w poniedziałek rano było już za późno. No i jakby za to agencja ma płacone, żeby konkurs przeprowadzić, to ich praca, więc nie widzę tu żadnej "łaski" z ich strony, że mają cierpliwość. Dwa dni to bardzo mało, nawet najpilniejszej osobie może coś wypaść, wystarczy, że ci dziecko zachoruje i tracisz poczucie czasu. Jakoś większość agencji potrafi dać ludzki czas na odesłanie danych. W końcu wygrana, zwłaszcza główna, powinna być przyjemnością, a nie czymś ulotnym jak płochliwy motyl ;)

mlodaaa18

#7132709 Napisano: 20.10.2023 21:10:22
To napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

0 0

scrabble

#7132712 Napisano: 20.10.2023 21:30:09
melancholia napisał(a):

scrabble napisał(a):

melancholia napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

Masz w regulaminie datę losowania głównego, to Nasz biznes żeby pilnować ale szkoda, te 5 dni chociaż powinno być.
Ja mam wygraną od Fortisa z rezerwy, to nie przepada, a wiele agencji pozostawia "do własnej dyspozycji" i już tych nagród nie widzimy. 
Mimo wszystko to i tak na + dla Fortis. Zresztą robotę robią podwójną, tak jak im za to płacą i nie bądźmy tacy świętoszkowaci   emotka  Wiesz ile jest lewych zgłoszeń? 
Ile osób nie ma paragonu, kupi nie to, co trzeba itp? To nie musiał być problem spóźnienia. Mnie to czasem nawet dziwi, że mają cierpliwość aby ogarniać rezerwę, a czasem rezerwę- rezerwy.

edit: i z tego co kojarzę to nie są 2 dni tylko 72h i zegar tyka od czasu, kiedy dostajesz @

Jeszcze teraz odgrzebałam tego e-maila i było podane, że dwa dni na odesłanie danych i w nawiasie dokładnie do którego dnia. U mnie to była wiadomość z piątku i data na odsełanie podana do niedzieli. Zawsze staram się pilnować terminów jak mogę, ale tu mnie zaskoczyło, bo to było z rezerwy, więc trudno było przewidzieć, kiedy mogą informować. Sprawdzałam wtedy w piątek e-mail po pracy, ale informacja o wygranej przyszła później. Przez weekend tam nie zglądałam, bo to nie dni robocze, a w poniedziałek rano było już za późno. No i jakby za to agencja ma płacone, żeby konkurs przeprowadzić, to ich praca, więc nie widzę tu żadnej "łaski" z ich strony, że mają cierpliwość. Dwa dni to bardzo mało, nawet najpilniejszej osobie może coś wypaść, wystarczy, że ci dziecko zachoruje i tracisz poczucie czasu. Jakoś większość agencji potrafi dać ludzki czas na odesłanie danych. W końcu wygrana, zwłaszcza główna, powinna być przyjemnością, a nie czymś ulotnym jak płochliwy motyl ;)

2 dni i to przez weekend nie widziałam jeszcze w żadnej agencji . Wtedy bym sprawdziła jak tam wyglądał regulamin?
Czy była informacja o dniach roboczych? Jak ogólnie miała wyglądać procedura rezerw? Serio, niespotykany przypadek. U mnie wyglądało to inaczej.
Pisałam wyżej, agencje do czegoś Nas przyzwyczaiły i sama sprawdzam @ raz w tygodniu, też by mi te OdiDo przepadło. Nie zapisuję nawet dat losowań głównych więc o takie 5 dni sama bym wnioskowała...
A dlaczego mnie dziwi, że robią rezerwę- rezerwy? 3 laureatów do 1 nagrody? No bardzo mnie to dziwi, wiele agencji nie przewiduje żadnej rezerwy, nagrody któregoś rzędu czy główne, jak leci biorą do własnej dyspozycji, a często przerzucają na następny konkurs. To jest dobra wola sponsora i agencji, że dają Nam szansę (kurna 3 szanse), aby łaskawie przyjąć nagrodę, gdzie coraz częściej nie musimy palcem kiwnąć, ani lecieć na pocztę z polecony. Wystarczy kliknąć w link z telefonu, cyknąć foto paragonu, nawet i bez oświadczenia. Nie wiem ile lat grasz, kiedyś to był cyrk, z każdym talerzem, miśkiem czy inną drobnicą trzeba było latać z poleconym. Teraz chyba łatwiej się nie da emotka  Czasy się zmieniają ale w tym wypadku, chociaż jest to może tylko moje zdanie, ale na pewno na +
0 0