Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

vifordist

#7132722 Napisano: 20.10.2023 23:17:24
mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.
0 0

zielonaszpilka

#7132751 Napisano: 21.10.2023 10:17:22
vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi, że przepadła Ci taka nagroda.
Ale wiecie, co jest w tej sytuacji najgorsze? Że vifordist prawdopodobnie był już druga osobą rezerwową! Jeśli to loteria odido, to nagrody losowali 2 października. W ciągu trzech dni roboczych od losowania mieli informować laureatów, czyli 5 października. Laureat główny miał trzy dni na odesłanie danych, dopiero rezerwowi mieli dwa dni, tak jak vifordist. Jeśli pierwszy laureat nie wypełnił formularza w ciągu trzech dni, to oni czekali kolejne trzy dni robocze i słali maila do pierwszej rezerwy. Rezerwa miała już tylko dwa dni na odpowiedź. Czyli gdzieś w okolicach 13 października mijał maksymalny czas dla pierwszej rezerwy na odesłanie danych. Skoro vifordist miał maila w tym tygodniu to zapewne był już drugą rezerwą. Postępowanie agencji jest dla mnie po prostu chamskie. Sami sobie dają dni robocze na działania, a laureat ma dni kalendarzowe. Dodatkowo te dwa czy nawet trzy dni kalendarzowe to jest naprawdę mało, biorąc pod uwagę, że często maile od agencji wpadają do spamu. Sprawdzacie codziennie folder spam? Ale nawet wystarczy, że agencja wyśle maila z formularzem późnym wieczorem w piątek jak u melancholii. W sobotę masz mnóstwo rzeczy do ogarnięcia, niedzielę spędzasz z rodziną i wieczorem siadasz do kompa (albo i to nawet nie), a tu się okazuje, że jesteś już po terminie na odesłanie danych. Jak już miałam złe zdanie o fortisie, tak teraz mam fatalne.

mrmax

#7132755 Napisano: 21.10.2023 10:37:08
zielonaszpilka napisał(a):

vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi, że przepadła Ci taka nagroda.
Ale wiecie, co jest w tej sytuacji najgorsze? Że vifordist prawdopodobnie był już druga osobą rezerwową! Jeśli to loteria odido, to nagrody losowali 2 października. W ciągu trzech dni roboczych od losowania mieli informować laureatów, czyli 5 października. Laureat główny miał trzy dni na odesłanie danych, dopiero rezerwowi mieli dwa dni, tak jak vifordist. Jeśli pierwszy laureat nie wypełnił formularza w ciągu trzech dni, to oni czekali kolejne trzy dni robocze i słali maila do pierwszej rezerwy. Rezerwa miała już tylko dwa dni na odpowiedź. Czyli gdzieś w okolicach 13 października mijał maksymalny czas dla pierwszej rezerwy na odesłanie danych. Skoro vifordist miał maila w tym tygodniu to zapewne był już drugą rezerwą. Postępowanie agencji jest dla mnie po prostu chamskie. Sami sobie dają dni robocze na działania, a laureat ma dni kalendarzowe. Dodatkowo te dwa czy nawet trzy dni kalendarzowe to jest naprawdę mało, biorąc pod uwagę, że często maile od agencji wpadają do spamu. Sprawdzacie codziennie folder spam? Ale nawet wystarczy, że agencja wyśle maila z formularzem późnym wieczorem w piątek jak u melancholii. W sobotę masz mnóstwo rzeczy do ogarnięcia, niedzielę spędzasz z rodziną i wieczorem siadasz do kompa (albo i to nawet nie), a tu się okazuje, że jesteś już po terminie na odesłanie danych. Jak już miałam złe zdanie o fortisie, tak teraz mam fatalne.

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

zielonaszpilka

#7132758 Napisano: 21.10.2023 10:41:41
mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):


oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.
1 sabaka 0

mrmax

#7132759 Napisano: 21.10.2023 10:43:21
zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy
0 0

harnas

#7132764 Napisano: 21.10.2023 11:02:04
mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

zielonaszpilka

#7132770 Napisano: 21.10.2023 11:31:40
harnas napisał(a):

mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

Ja ich kojarzę chyba tylko z konkursów BICa i niektórych coca-coli i tam raczej nigdy nie było problemów z rozdawaniem nagród. Może za energetyki, czyli predatory i monstery odpowiadają inne osoby w agencji i to jest źródłem problemów? Naprawdę chyba zacznę pisać do sponsorów konkursów organizowanych przez fortis, co myślę o takich sytuacjach. Jeśli sponsor nie będzie miał wiedzy o takich działaniach agencji, to sam z siebie nic nie zrobi.

byekitty

#7132777 Napisano: 21.10.2023 12:00:54
coś bardzo złego dzieje się z tą agencją od jakiegoś czasu. Forum jest otwarte dla niezalogowanych, więc wystarczy podesłać kilka linków producentom. Wiadomo, jesteśmy grupą, która najlepiej jakby nic nie wygrywała, ale jednocześnie jako jedyni widzimy wiele nieprawidłowości, które do producenta nie trafią z żadnej innej strony.
Bardzo Ci współczuję vifordist :(

mrmax

#7132780 Napisano: 21.10.2023 12:14:34
zielonaszpilka napisał(a):

harnas napisał(a):

mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

Ja ich kojarzę chyba tylko z konkursów BICa i niektórych coca-coli i tam raczej nigdy nie było problemów z rozdawaniem nagród. Może za energetyki, czyli predatory i monstery odpowiadają inne osoby w agencji i to jest źródłem problemów? Naprawdę chyba zacznę pisać do sponsorów konkursów organizowanych przez fortis, co myślę o takich sytuacjach. Jeśli sponsor nie będzie miał wiedzy o takich działaniach agencji, to sam z siebie nic nie zrobi.

Dlaczego maile od smolara czy avanti potrafią nie wpadać do spamu i u nich dużo więcej czasu jest na wysyłkę? Dlaczego smolar ma opcję sprawdzania online wyników, jakby sms nie dotarł (bo i takie akcje bywały)? I mimo że różne krążą legendy o smolarze, to przy ich skali działania, jest to naprawdę wzorowo przygotowana agencja. Kiedyś dla coca-cola dużo robił smolar, ale pewnie fortis był tańszy :). Dobrze byłoby by do sponsorów/producentów docierały sygnały, bo tak faktycznie na pewno nie wiedzą jakie cyrki nie raz się dzieją.

cudaczek121

#7132790 Napisano: 21.10.2023 12:58:36
vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi bardzo. Powinno być co najmniej 5 dni roboczych na odesłanie danych. Wiadomo przecież, że nie każdy z nas codziennie sprawdzą maila. A z jakiego konkursu to była nagroda?

Agnes

#7132793 Napisano: 21.10.2023 13:28:24
Hej przyznać się kto był z nami na warsztatach w Hultajce w Wawie?
0 0

majonez1992

#7132795 Napisano: 21.10.2023 13:36:48
Agnes napisał(a):

Hej przyznać się kto był z nami na warsztatach w Hultajce w Wawie?

Ja emotka
0 0

anaesth

#7132796 Napisano: 21.10.2023 13:40:40
byekitty napisał(a):

coś bardzo złego dzieje się z tą agencją od jakiegoś czasu. Forum jest otwarte dla niezalogowanych, więc wystarczy podesłać kilka linków producentom. Wiadomo, jesteśmy grupą, która najlepiej jakby nic nie wygrywała, ale jednocześnie jako jedyni widzimy wiele nieprawidłowości, które do producenta nie trafią z żadnej innej strony.
Bardzo Ci współczuję vifordist :(

My widzimy problem, a „zwykły człowiek” jak nie wygra, to tylko go to utwierdzi w powszechnym przekonaniu, że konkursy to ściema, machnie ręką i nie będzie wnikać, czy akurat ta agencja jest uczciwa. Dlatego to właśnie my musimy reagować emotka

ladyinred

#7132824 Napisano: 21.10.2023 16:21:01
Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?
0 0

halliday

#7132825 Napisano: 21.10.2023 16:31:14
ladyinred napisał(a):

Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?

tam dają czekbliki do wypłaty, ale tak były
0 0

agnesita

#7132829 Napisano: 21.10.2023 16:48:51
ladyinred napisał(a):

Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?

ja czekam z 13 i 30.09. Z obu mam pozytywną weryfikację, ale kodów blik jeszcze nie mam
0 0

edzia21

#7132839 Napisano: 21.10.2023 17:33:36
SUPER-PHARM loteria...czy ktoś z Was miał problem z odbiorem nagrody natychmiastowej? Zakupy online, odbiór nagrody online (jednej na zamówienie). Wrzuciłam wygrany roller do koszyka, wpisuję kod, kod się wczytuje jako poprawny, a wartość produktu nie ulega zmianie. emotka
0 0

ladyinred

#7132843 Napisano: 21.10.2023 18:06:16
agnesita napisał(a):

ladyinred napisał(a):

Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?

ja czekam z 13 i 30.09. Z obu mam pozytywną weryfikację, ale kodów blik jeszcze nie mam

Tez mam pozytywna weryfikację z 13.09 a maila z blikiem brak emotka  to jeszcze chwile poczekam
1 agnesita 0

czarnykot

#7132844 Napisano: 21.10.2023 18:06:32
edzia21 napisał(a):

SUPER-PHARM loteria...czy ktoś z Was miał problem z odbiorem nagrody natychmiastowej? Zakupy online, odbiór nagrody online (jednej na zamówienie). Wrzuciłam wygrany roller do koszyka, wpisuję kod, kod się wczytuje jako poprawny, a wartość produktu nie ulega zmianie. emotka

Cena powinna zmienic się dopiero na ostatnim etapie przy platnosci
0 0

edzia21

#7132846 Napisano: 21.10.2023 18:10:33
czarnykot napisał(a):

edzia21 napisał(a):

SUPER-PHARM loteria...czy ktoś z Was miał problem z odbiorem nagrody natychmiastowej? Zakupy online, odbiór nagrody online (jednej na zamówienie). Wrzuciłam wygrany roller do koszyka, wpisuję kod, kod się wczytuje jako poprawny, a wartość produktu nie ulega zmianie. emotka

Cena powinna zmienic się dopiero na ostatnim etapie przy platnosci

Nie zmienia się emotka
0 0