Pomocy!!!!

Niebieska_Laguna

#6294631 Napisano: 01.12.2016 22:20:06
cb656 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Kupiłam nową drukarkę i mi chyba nie działa. Jak podłączam do komputera, to w ogóle jej nie czyta. A kiedy próbuję skopiować jakieś dokumenty, to jedynie wciąga papier do połowy i go strasznie gniecie. Nie wiem, czy ja coś robię źle, czy czy może ją reklamować? Jestem totalnym 0 w dziedzinie komputerów i nie mam pod ręką fachowca emotka

Zainstalowałaś sterowniki (drivery) właściwe, od producenta drukarki, pasujące do systemu operacyjnego?

Włożyłam płytę z zestawu i coś zainstalowałam, bo mam na pulpicie ikonkę drukarki, ale w zestawie nie było kabla usb, jakiś tam dokupiłam, ale chyba zły, bo mi nie łączy z komputerem emotka
0 0

netka2000

#6294634 Napisano: 01.12.2016 22:26:45
Niebieska_Laguna napisał(a):

cb656 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Kupiłam nową drukarkę i mi chyba nie działa. Jak podłączam do komputera, to w ogóle jej nie czyta. A kiedy próbuję skopiować jakieś dokumenty, to jedynie wciąga papier do połowy i go strasznie gniecie. Nie wiem, czy ja coś robię źle, czy czy może ją reklamować? Jestem totalnym 0 w dziedzinie komputerów i nie mam pod ręką fachowca emotka

Zainstalowałaś sterowniki (drivery) właściwe, od producenta drukarki, pasujące do systemu operacyjnego?

Włożyłam płytę z zestawu i coś zainstalowałam, bo mam na pulpicie ikonkę drukarki, ale w zestawie nie było kabla usb, jakiś tam dokupiłam, ale chyba zły, bo mi nie łączy z komputerem emotka

Może drukarka łączy się prze wi-fi? (router). Większość nowych drukarek ma taka opcję
1 joan 0

pioge7

#6294639 Napisano: 01.12.2016 22:34:06
netka2000 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

cb656 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Kupiłam nową drukarkę i mi chyba nie działa. Jak podłączam do komputera, to w ogóle jej nie czyta. A kiedy próbuję skopiować jakieś dokumenty, to jedynie wciąga papier do połowy i go strasznie gniecie. Nie wiem, czy ja coś robię źle, czy czy może ją reklamować? Jestem totalnym 0 w dziedzinie komputerów i nie mam pod ręką fachowca emotka

Zainstalowałaś sterowniki (drivery) właściwe, od producenta drukarki, pasujące do systemu operacyjnego?

Włożyłam płytę z zestawu i coś zainstalowałam, bo mam na pulpicie ikonkę drukarki, ale w zestawie nie było kabla usb, jakiś tam dokupiłam, ale chyba zły, bo mi nie łączy z komputerem emotka

Może drukarka łączy się prze wi-fi? (router). Większość nowych drukarek ma taka opcję

wejdź w panel sterowania i sprawdź tam czy masz poprawnie zainstalowaną drukarkę i czy wczytało ten model.
Jak kupiłem drukarkę brothera to się tak napaliłem że ją podłączyłem do kompa a potem płytka itp. a okazało się że przed podłączeniem trzeba najpierw coś zainstalować. Postępuj zgodnie z instrukcją. na pewno zadziała.
0 0

renatak0

#6295037 Napisano: 02.12.2016 14:32:30
kupiłam kartę nju doładowałam dodatkowo na 10zł, wykonałam pierwsze połacenie i nadal nie mogę wysyłać sms premium, ktoś może wie jak je uruchomić?
0 0

jofe8484

#6295114 Napisano: 02.12.2016 16:49:51
Czy ktoś mi podpowie co zrobic aby połączyć się z facebookiem z tej stronki, http://joannanasw...pl/start/zglos-sie/# klikam i nic się nie dzieje. Może powinnam coś zmienić w ustawieniach? emotka
0 0

netka2000

#6295118 Napisano: 02.12.2016 17:00:13
jofe8484 napisał(a):

Czy ktoś mi podpowie co zrobic aby połączyć się z facebookiem z tej stronki, http://joannanasw...pl/start/zglos-sie/# klikam i nic się nie dzieje. Może powinnam coś zmienić w ustawieniach? emotka

Masz AdBlocka?
0 0

jofe8484

#6295119 Napisano: 02.12.2016 17:03:02
netka2000 napisał(a):

jofe8484 napisał(a):

Czy ktoś mi podpowie co zrobic aby połączyć się z facebookiem z tej stronki, http://joannanasw...pl/start/zglos-sie/# klikam i nic się nie dzieje. Może powinnam coś zmienić w ustawieniach? emotka

Masz AdBlocka?

tak
0 0

netka2000

#6295125 Napisano: 02.12.2016 17:11:23
jofe8484 napisał(a):

netka2000 napisał(a):

jofe8484 napisał(a):

Czy ktoś mi podpowie co zrobic aby połączyć się z facebookiem z tej stronki, http://joannanasw...pl/start/zglos-sie/# klikam i nic się nie dzieje. Może powinnam coś zmienić w ustawieniach? emotka

Masz AdBlocka?

tak

To go wyłącz. Blokuje wyskakujące okienka, a tak loguje się do FB. Możesz go wyłączyć dla określonej strony (biała lista)
0 0

tomasz3

#6295268 Napisano: 02.12.2016 21:44:48
renatak0 napisał(a):

kupiłam kartę nju doładowałam dodatkowo na 10zł, wykonałam pierwsze połacenie i nadal nie mogę wysyłać sms premium, ktoś może wie jak je uruchomić?

Czasem wystarczy napisać na FB Nju i szybko odpowiadają:) Ja jak czegoś nie wiedziałem to piszę do Play na fb a ich odpowiedz są szybkie:)
0 0

renatak0

#6295406 Napisano: 03.12.2016 12:51:08
tomasz3 napisał(a):

renatak0 napisał(a):

kupiłam kartę nju doładowałam dodatkowo na 10zł, wykonałam pierwsze połacenie i nadal nie mogę wysyłać sms premium, ktoś może wie jak je uruchomić?

Czasem wystarczy napisać na FB Nju i szybko odpowiadają:) Ja jak czegoś nie wiedziałem to piszę do Play na fb a ich odpowiedz są szybkie:)

Wdzięki,tak zrobie
0 0

aendrius1

#6295656 Napisano: 04.12.2016 11:38:20
Szukam pomocy, jak wpisać popranie datę w formularzu Winiary (jaki format) żeby nie wyskakiwał komunikat o potrezbie ponownego sprawdzenia i poprawienia.??
0 0

pioge7

#6295670 Napisano: 04.12.2016 12:46:02
od kilku dni dostaję smsy podpisane zamiast numeru: PRZYPOMINAM
czy wiecie może jak to usunąć żeby nie przychodziły?
Teraz cały cza info o walce KSW emotka
0 0

maryja70

#6295682 Napisano: 04.12.2016 14:01:36
poczebuje pomocy czy ktoś jest dobry w hasełkach plis  proszę
0 0

Gość: ewikewik

#6295688 Napisano: 04.12.2016 14:21:49
Mam pytanko do osób, które wygrały od Calgona ostatnio pralkę. Czy ona ma gwarancję?
0 0

izkak

#6295712 Napisano: 04.12.2016 16:01:55
aendrius1 napisał(a):

Szukam pomocy, jak wpisać popranie datę w formularzu Winiary (jaki format) żeby nie wyskakiwał komunikat o potrezbie ponownego sprawdzenia i poprawienia.??

Ja też nie mogę wysłać zgłoszenia  emotka  Wpisuję datę w formacie dd.mm.rrrr i nie przechodzi. 
0 0

aendrius1

#6295717 Napisano: 04.12.2016 16:13:28
izkak napisał(a):

aendrius1 napisał(a):

Szukam pomocy, jak wpisać popranie datę w formularzu Winiary (jaki format) żeby nie wyskakiwał komunikat o potrezbie ponownego sprawdzenia i poprawienia.??

Ja też nie mogę wysłać zgłoszenia  emotka  Wpisuję datę w formacie dd.mm.rrrr i nie przechodzi. 

Od przedstawiciela Nestle dostałem info ze jest juz nowy formularz gdzie wybiera sie dzien miesiac i rok urodzenia....niesttey pomimo usuwania "ciastek" oraz odświeżania strony u mnie pojawia sie ten stary wzór formularza??
Może ktos sie wypowie jak jest na waszych przeglądarkach??
0 0

elmo

#6295720 Napisano: 04.12.2016 16:18:41
Czy ktoś ma zapisany regulamin do konkursu w Super-Pharm z marka Jordan???
Chodzi mi o ten: https://www.e-kon...swoja-osobowosc.html
Muszę napisać reklamację, bo zamiast zegarka dotarł do mnie krem. W dodatku w torebce, do której jest dołączona kartka z moimi danymi i rodzajem nagrody: Zegarek! emotka
Proszę o pomoc. Może być na pw. 
0 0

izkak

#6295724 Napisano: 04.12.2016 16:24:56
aendrius1 napisał(a):

izkak napisał(a):

aendrius1 napisał(a):

Szukam pomocy, jak wpisać popranie datę w formularzu Winiary (jaki format) żeby nie wyskakiwał komunikat o potrezbie ponownego sprawdzenia i poprawienia.??

Ja też nie mogę wysłać zgłoszenia  emotka  Wpisuję datę w formacie dd.mm.rrrr i nie przechodzi. 

Od przedstawiciela Nestle dostałem info ze jest juz nowy formularz gdzie wybiera sie dzien miesiac i rok urodzenia....niesttey pomimo usuwania "ciastek" oraz odświeżania strony u mnie pojawia sie ten stary wzór formularza??
Może ktos sie wypowie jak jest na waszych przeglądarkach??

Nie mogę wysłać zgłoszenia z żadnej przeglądarki - też czyściłam ciasteczka, zmieniałam komputery i nie pojawia mi się "nowy"formularz, tylko ten co był dotychczas: 

0 0

pioge7

#6295725 Napisano: 04.12.2016 16:28:14
izkak napisał(a):

aendrius1 napisał(a):

izkak napisał(a):

aendrius1 napisał(a):

Szukam pomocy, jak wpisać popranie datę w formularzu Winiary (jaki format) żeby nie wyskakiwał komunikat o potrezbie ponownego sprawdzenia i poprawienia.??

Ja też nie mogę wysłać zgłoszenia  emotka  Wpisuję datę w formacie dd.mm.rrrr i nie przechodzi. 

Od przedstawiciela Nestle dostałem info ze jest juz nowy formularz gdzie wybiera sie dzien miesiac i rok urodzenia....niesttey pomimo usuwania "ciastek" oraz odświeżania strony u mnie pojawia sie ten stary wzór formularza??
Może ktos sie wypowie jak jest na waszych przeglądarkach??

Nie mogę wysłać zgłoszenia z żadnej przeglądarki - też czyściłam ciasteczka, zmieniałam komputery i nie pojawia mi się "nowy"formularz, tylko ten co był dotychczas: 

u mnie jest już nowy:

mozilla ;d
0 0

Niebieska_Laguna

#6295726 Napisano: 04.12.2016 16:29:58
Czy na tablet w drGerard podajecie pesel i numer dowodu?
0 0