Pomocy!!!!

glena

#6574186 Napisano: 22.02.2019 19:46:06
mczarna napisał(a):

Zostało mi już ostatnie pytanie,googlam,oglądam filmiki i kompletna pustka. Kto podpowie?JAK BOO NAZYWA SULLEY'A W FILMIE "POTWORY I SPÓŁKA"?

https://www.youtu.../watch?v=u_v30faPwpY
0 0

pikawka

#6574214 Napisano: 22.02.2019 21:02:24
Co w sytuacji gdy wysłałam smsa do konkursu z polskimi znakami a wg regulaminu ma być bez polskich ?emotka
0 0

edi999a

#6574243 Napisano: 22.02.2019 23:22:14
Z niewiadomych przyczyn Adobe Reader  nie zaktualizował się na moim komputerze i przestał odczytywać pliki pdf. Jego nowsza wersja nie chce się zainstalować, jestem w kropce (nawet pitu nie mogę rozliczyć). Czy próbować instalować inny program do odczytu pdf? Jeśli tak, to jaki? 
0 0

netka2000

#6574249 Napisano: 23.02.2019 02:14:04
pikawka napisał(a):

Co w sytuacji gdy wysłałam smsa do konkursu z polskimi znakami a wg regulaminu ma być bez polskich ? emotka

Wysyłając smsa z polskimi znakami skracasz go do 70 znaków. Jeżeli organizator zastrzegł, że ma być 160 znaków to weźmie pod uwagę tylko pierwszy sms (70 znaków), a ty wyślesz 3 smsy  
0 0

psika

#6574438 Napisano: 24.02.2019 13:13:40
Mam jeden kod z piwa Jack i chciałabym prosić o pomoc w wygraniu. Czy najdzie się osoba, która mi
pomoże wygrać?
0 0

caramela

#6574894 Napisano: 25.02.2019 19:36:44
caramela napisał(a):

bruce napisał(a):

Nie mam nadal tak ważnej dla mnie odpowiedzi z pw do jednej z Laureatek, zatem wpiszę tutaj, podkreślając z całą mocą, że nie szukam paragonu na zakończony konkurs, tylko szukam odpowiedzi, czy dzisiejsza rezerwa z BelVity na stoliki śniadaniowe ma jakieś konkretne paragony wskazane, czy wysyła się im obojętnie jaki paragon "wolny" z tej loterii? emotka emotka  Plisss, help!  emotka



Na konkretne paragony. Jeśli wygrałaś i wejdziesz w link podany w mailu i odeśle Cię do formularza, to tam podany jest numer paragonu jaki wygrał

1 brucee 0

asiatko

#6574996 Napisano: 26.02.2019 08:02:56
Hej. Mam problem z allegro. Wchodząc w zakładkę moja sprzedaż nie widzę swoich ofert ani w Sprzedaję ani w moje Oferty, wiec nie mogę ich edytować, usuwać itp. A oferty są na pewno bo jak szukam po nicku to wyskakują.  Help
0 0

Monika11

#6575010 Napisano: 26.02.2019 09:09:56
Jak się dodaje w formularzu zdjęcie z Tic Tac -jest jakaś informacja , że załadowało zdjęcie ? Nie chcę wysłać pustego formularza , nie mam pojęcia czy mi załadowało zdjęcie 
0 0

@gnieszk@

#6575017 Napisano: 26.02.2019 09:34:14
Monika11 napisał(a):

Jak się dodaje w formularzu zdjęcie z Tic Tac -jest jakaś informacja , że załadowało zdjęcie ? Nie chcę wysłać pustego formularza , nie mam pojęcia czy mi załadowało zdjęcie 


Jak dodasz zdjecie i "najedziesz' na to pole dodania powinna pojawić się nazwa dodanego pliku.
0 0

Monika11

#6575018 Napisano: 26.02.2019 09:37:04
@gnieszk@ napisał(a):

Monika11 napisał(a):

Jak się dodaje w formularzu zdjęcie z Tic Tac -jest jakaś informacja , że załadowało zdjęcie ? Nie chcę wysłać pustego formularza , nie mam pojęcia czy mi załadowało zdjęcie 


Jak dodasz zdjecie i "najedziesz' na to pole dodania powinna pojawić się nazwa dodanego pliku.

dzięki  czyli coś nie tak mam , bo nic się nie pojawia
0 0

nswe69

#6577496 Napisano: 05.03.2019 15:11:16
W Żabkach MK Cafe -

numer dowodu zakupu to jest jak zazwyczaj po prawej stronie obok daty ? tj. nr. wydruku . (tu ten numer /  inny chyba kasy?)

czy to numer transakcji na samym dole ?
0 0

jokan

#6577630 Napisano: 05.03.2019 22:11:14
nswe69 napisał(a):

W Żabkach MK Cafe -

numer dowodu zakupu to jest jak zazwyczaj po prawej stronie obok daty ? tj. nr. wydruku . (tu ten numer /  inny chyba kasy?)

czy to numer transakcji na samym dole ?

ale na stronie jest pokazane ktory trzeba wpisac? to nie masz nic po prawej stronie?
0 0

pioge7

#6578374 Napisano: 08.03.2019 10:30:56
Mam taką głupią prośbę emotka  
otoz od lat dokumentuję sobie wszystkie wygrane w postaci zdjęć i wrzucam sobie na dysk emotka  (jakieś takie małe hobby emotka
dziś odkryłem że niestety nie zrobiłem fotki KARCIE BIEDRONKA Z MILKI 2000 zł z konkursu narciarskiego i tych biletów. Niestety karta już dawno wyrzucona emotka  
Jest dobra duszyczka, która wysłałaby mi zdjęcie całego zestawu jaki przyszedł z Milki? Karta i te dokumenty , o biletach nawet nie myślę emotka  ale chociaż tej karty z zakrytym numerem emotka
będę wdzięczny emotka   

zielonaszpilka

#6578396 Napisano: 08.03.2019 11:04:22
pioge7 napisał(a):

Mam taką głupią prośbę emotka  
otoz od lat dokumentuję sobie wszystkie wygrane w postaci zdjęć i wrzucam sobie na dysk emotka  (jakieś takie małe hobby emotka
dziś odkryłem że niestety nie zrobiłem fotki KARCIE BIEDRONKA Z MILKI 2000 zł z konkursu narciarskiego i tych biletów. Niestety karta już dawno wyrzucona emotka  
Jest dobra duszyczka, która wysłałaby mi zdjęcie całego zestawu jaki przyszedł z Milki? Karta i te dokumenty , o biletach nawet nie myślę emotka  ale chociaż tej karty z zakrytym numerem emotka
będę wdzięczny emotka   

Zdjecie bylo w watku Zdjecia naszych wygranych:)

Edit: jest zdjęcie samych biletów bez karty https://www.e-kon...0190109_183346_1.jpg
1 pioge7 0

santi333

#6579435 Napisano: 12.03.2019 03:51:41
Moi drodzy,

uprzejmie proszę Was o pomoc.

Czy ktoś pisał już kiedykolwiek reklamację do jakiejś agencji ? Niestety pierwszy raz jestem w takiej sytuacji - chodzi dokładnie o loterię "Potrójne wygrywanie" organizowaną przez i360 (to ta sama "poważna" agencja, która organizowała promocję "Benecol - satysfakcja gwarantowana").
Jak najskuteczniej przygotować taką reklamację ?


Chodzi o to, że wraz z narzeczoną zgłosiliśmy znaczną ilość paragonów w ww. loterii. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń otrzymaliśmy maile od Develey z prośbą o podanie danych adresowych, gdyż kancelaria prawna ze strony Develey chciałby się z nami skontaktować pisemnie celem weryfikacji autentyczności zgłoszonych paragonów w sklepach oraz odprowadzenia od nich odpowiednich podatków CIT etc. Otrzymaliśmy stosowane pisma od kancelarii, wysłaliśmy wszystkie zgłoszone paragony wraz z oświadczeniami o tym, że nie jesteśmy pracownikami danych sklepów konkursowych ani nikt z rodziny itd. Pisma z paragonami wysłaliśmy 24 grudnia, a dnia 11 stycznia odebrałem telefon z Develey z pytaniem czy wiem o byciu laureatem m.in. telewizora w loterii i czy zgadzam się na jego wręczenie w którymś ze sklepów konkursowych wraz z dodatkowym upominkiem. Poinformowałem, że nic nie wiem, bo żadne maile od agencji i360 nie dotarły, więc zostałem zapewniony, że maile dotrą pod wieczór ze względu na problemy techniczne agencji. Wieczorem otrzymaliśmy od i360 na swoje maile wybiórczo po jednej wiadomości z każdej loterii o wygranej (także nawet nie wiem jaka ilość nagród została mi jak i narzeczonej przypisana) i informację o konieczności przesłania na adres agencji i360 wszystkich paragonów, gdzie wysłaliśmy je już wcześniej do kancelarii prawnej Develey. Po kontakcie telefonicznym z Develey mieliśmy wysłać agencji i360 informacje mailowe, że dowody zakupu są u nich w kancelarii i to miało zamknąć całą sprawę weryfikacji paragonów. Od tego momentu czekaliśmy już tylko na dostarczenie nagród.

Zaniepokojeni przedłużającym się terminem wydania nagród (znajoma otrzymała już swoje bony, a także osoby z forum informowały, że nagrody dotarły) na bieżąco kontaktowaliśmy się telefonicznie z agencją i360 z prośbą o wyjaśnienie. Za każdym razem telefon odbierała osoba, która niestety nie wiedziała nic w sprawie i zbywała nas informacją, że osoba zarządzająca loterią akurat nie była dostępna itd. Byliśmy za każdym razem zapewniani, że osoba koordynująca loterię oddzwoni następnego dnia, ale ani razu nie oddzwoniła i tylko dostaliśmy suchą informację po którymś z telefonów, że paragony są jeszcze w weryfikacji. Co najciekawsze po ostatnim kontakcie telefonicznym 13 lutego i ponownej informacji, że weryfikacja nadal trwa i jak tylko będzie coś wiadomo to otrzymamy jakąś wiadomość, nagle 19 lutego otrzymujemy pisma o wykluczeniu nas z ww. loterii i anulowania tym samym wszystkich naszych zgłoszeń, które wysłane zostało właśnie 13 lutego, a datowane jest na piśmie - UWAGA - na 30 stycznia ?!

To co ta agencja wyprawia jest chore. W moim przypadku rzekomo dwukrotnie zarejestrowałem ten sam paragon, gdzie podczas zgłaszania dowodów zakupu nawet niewiele różniące się
paragony trafiały z automatu do ręcznej weryfikacji i nawet przypadkowe (w co wątpię) podwójne zgłoszenie byłoby wcześniej odrzucone. Tym bardziej, że przed przesłaniem paragonów do kancelarii prawnej Develeya sprawdzałem swoje zgłoszenia na stronie i nie przypominam sobie tam żadnego podwójnego paragonu. Powód wykluczenia mojej narzeczonej jest jeszcze ciekawszy - to naruszenie punktu 2.4 (nie podkreśliła produktu promocyjnego na paragonie, gdy nie wynikało z niego że to produkt Develey). To jest chore, bo specjalnie robiliśmy zakupy konkursowe produktów promocyjnych na osobne paragony, także praktycznie na wszystkich są
pojedyncze produkty jak musztarda Dev. lub np. taki z Kauflandu składający się z ketchup premium 300g oraz cytryny. Nasza znajoma też brała udział w tej loterii, nie podkreśliła produktu na paragonie, a otrzymała wylosowane bony.
Człowiek specjalnie angażuje się w daną loterię, jeździ po rożnych sklepach, uprzejmie prosi kasjerki o nabijanie zakupów na osobne paragony, wysyła wszystkie zgłoszone paragony do kancelarii prawnej celem weryfikacji, a na koniec taka pseudo-agencja wyklucza uczestników pod byle pretekstem i chyba ma zamiar pozostawić sobie do dyspozycji nagrody...dlatego też proszę serdecznie kogoś o pomoc jak kwestię tej reklamacji najlepiej "ugryźć".

Oczywiście, po otrzymaniu decyzji o wykluczeniu nas z loterii, kontaktowaliśmy się telefonicznie oraz mailowo z firmą Develey przedstawiając im szczegółowo przebieg naszego udziału w loterii oraz żenujące postępowanie i360, ale umywają ręce. Nie mogą ingerować w działanie agencji, także nawet nie zainterweniują i nie przeanalizują sytuacji. Taki Benecol, po serii negatywnych komentarzy na FB odnośnie działania i360 jednak zareagował na działanie agencji, a Develey podsumowując cała sytuację zaproponował w formie rekompensaty drobny upominek.

Proszę pomóżcie !
0 0

ziolko

#6579591 Napisano: 12.03.2019 11:41:34
@santi333 ja pisałam, ale moje sprawy były o wiele prostsze od Twojej  emotka emotka  więc za bardzo Ci nie pomogę...
Może opisz to na FB na profilu Develey?Jak ludzie zaczną komentować, to może coś się ruszy...  Albo skontaktuj się z Rzecznikiem praw konsumenta?

Tak z ciekawości - "znaczna ilość paragonów" to ile? emotka  
1 brucee 0

luko922

#6579764 Napisano: 12.03.2019 19:35:44
Ej, serio nie da się wysłać zza granicy smsa premium? emotka Jak mam wysłać sms na konkurs? emotka  
0 0

kropka-82

#6579766 Napisano: 12.03.2019 19:41:07
ziolko napisał(a):

santi333 ja pisałam, ale moje sprawy były o wiele prostsze od Twojej  emotka emotka  więc za bardzo Ci nie pomogę...
Może opisz to na FB na profilu Develey?Jak ludzie zaczną komentować, to może coś się ruszy...  Albo skontaktuj się z Rzecznikiem praw konsumenta?

Tak z ciekawości - "znaczna ilość paragonów" to ile? emotka  

Chyba się nie dowiemy ile emotka
0 0

kropka-82

#6579768 Napisano: 12.03.2019 19:42:00
luko922 napisał(a):

Ej, serio nie da się wysłać zza granicy smsa premium? emotka Jak mam wysłać sms na konkurs? emotka  

Wracaj do kraju emotka  
1 andii 0

joan

#6579779 Napisano: 12.03.2019 20:01:48
luko922 napisał(a):

Ej, serio nie da się wysłać zza granicy smsa premium? emotka Jak mam wysłać sms na konkurs? emotka  


A roaming aktywowałeś? Może jakieś blokady masz?
0 0