WC - rozmowy o wszystkim

karkocka

#6788944 Napisano: 16.06.2021 20:51:14
nataliii napisał(a):

karkocka napisał(a):

Ferdia napisał(a):

nataliii napisał(a):

glena napisał(a):

pecia napisał(a):

Witam kochani, jakiś czas temu wygrałam przedpłaconą kartę z Jacobsa, włożyłam do portfela i zapomniałam. Kilka dni temu przeglądając karty natknęłam się na nią i chciałam nią zapłacić niestety transakcja została odrzucona. Czy ktoś z forumowiczów może mnie poinstruować jak taką kartę należy aktywować?

o ile dobrze kojarzę loterię (Barista Edition?), to do tych kart przychodził PIN sms-em plus były do nich papiery z którymi można było karty rejestrować, żeby sprawdzić saldo, ale nie pamiętam na jakiej stronie - jeśli nie masz tych papierów to i tak nieistotne, bo tam był kod nik potrzebny do rejestracji. Rejestracja nie była konieczna, by z karty korzystać. A data ważności karty już nie upłynęła?

Moja mama ma to samo.Próbowała już na kilka sposobów. PIn ma SMSem który nie działa. Karta nadal niby jest ważna. 

Sprawdziłam swoją kartę i też tak mam. Zarejestrowałam ją na tej stronie upkarty i jest info, że karta jest zablokowana. Chyba trzeba z tym pisać do agencji. 

też mam tą kartę i też po rejestracji wychodzi, że jest zablokowana

Czyli co piszemy do Agencji? Ma ktoś emaila?:)

w liście od nich mam maila na który trzeba pisać w razie pytań, ale nie wiem czy ktos to przeczyta loteriajacobs@1stline.pl
1 nataliii 0

domika

#6788949 Napisano: 16.06.2021 21:06:52
karkocka napisał(a):

nataliii napisał(a):

karkocka napisał(a):

Ferdia napisał(a):

nataliii napisał(a):

glena napisał(a):

pecia napisał(a):

Witam kochani, jakiś czas temu wygrałam przedpłaconą kartę z Jacobsa, włożyłam do portfela i zapomniałam. Kilka dni temu przeglądając karty natknęłam się na nią i chciałam nią zapłacić niestety transakcja została odrzucona. Czy ktoś z forumowiczów może mnie poinstruować jak taką kartę należy aktywować?

o ile dobrze kojarzę loterię (Barista Edition?), to do tych kart przychodził PIN sms-em plus były do nich papiery z którymi można było karty rejestrować, żeby sprawdzić saldo, ale nie pamiętam na jakiej stronie - jeśli nie masz tych papierów to i tak nieistotne, bo tam był kod nik potrzebny do rejestracji. Rejestracja nie była konieczna, by z karty korzystać. A data ważności karty już nie upłynęła?

Moja mama ma to samo.Próbowała już na kilka sposobów. PIn ma SMSem który nie działa. Karta nadal niby jest ważna. 

Sprawdziłam swoją kartę i też tak mam. Zarejestrowałam ją na tej stronie upkarty i jest info, że karta jest zablokowana. Chyba trzeba z tym pisać do agencji. 

też mam tą kartę i też po rejestracji wychodzi, że jest zablokowana

Czyli co piszemy do Agencji? Ma ktoś emaila?:)

w liście od nich mam maila na który trzeba pisać w razie pytań, ale nie wiem czy ktos to przeczyta loteriajacobs@1stline.pl

U mnie jest to samo - 2 karty zablokowane emotka
0 0

nitka310

#6788955 Napisano: 16.06.2021 21:15:36
Czy miał ktoś problem z tym konkursem https://www.e-kon...o-nagrody-start.html u mnie pokazało się tylko to pytanie o aktywność sportowa (do zaznaczenia jedna z 4 odpowiedzi) i podziękowanie za udział w konkursie a w regulaminie jest ze tam jest pytanie o ulubioną dyscyplinę sportową emotka
0 0

agaluna

#6788970 Napisano: 16.06.2021 21:55:20
nitka310 napisał(a):

Czy miał ktoś problem z tym konkursem https://www.e-kon...o-nagrody-start.html u mnie pokazało się tylko to pytanie o aktywność sportowa (do zaznaczenia jedna z 4 odpowiedzi) i podziękowanie za udział w konkursie a w regulaminie jest ze tam jest pytanie o ulubioną dyscyplinę sportową  emotka

Miałam dokładnie taką samą sytuację, nie wiem nawet czy zgłoszenie przeszło emotka
0 0

nitka310

#6788980 Napisano: 16.06.2021 22:24:01
agaluna napisał(a):

nitka310 napisał(a):

Czy miał ktoś problem z tym konkursem https://www.e-kon...o-nagrody-start.html u mnie pokazało się tylko to pytanie o aktywność sportowa (do zaznaczenia jedna z 4 odpowiedzi) i podziękowanie za udział w konkursie a w regulaminie jest ze tam jest pytanie o ulubioną dyscyplinę sportową  emotka

Miałam dokładnie taką samą sytuację, nie wiem nawet czy zgłoszenie przeszło  emotka

Wychodzi na to, że oni będę wybierać z odpowiedzi na to pytanie o dyscyplinę sportową (tak to widzę po przeczytaniu regulaminu)... szkoda, fajne nagrodyemotka
0 0

domika

#6789026 Napisano: 17.06.2021 08:59:34
domika napisał(a):

karkocka napisał(a):

nataliii napisał(a):

karkocka napisał(a):

Ferdia napisał(a):

nataliii napisał(a):

glena napisał(a):

pecia napisał(a):

Witam kochani, jakiś czas temu wygrałam przedpłaconą kartę z Jacobsa, włożyłam do portfela i zapomniałam. Kilka dni temu przeglądając karty natknęłam się na nią i chciałam nią zapłacić niestety transakcja została odrzucona. Czy ktoś z forumowiczów może mnie poinstruować jak taką kartę należy aktywować?

o ile dobrze kojarzę loterię (Barista Edition?), to do tych kart przychodził PIN sms-em plus były do nich papiery z którymi można było karty rejestrować, żeby sprawdzić saldo, ale nie pamiętam na jakiej stronie - jeśli nie masz tych papierów to i tak nieistotne, bo tam był kod nik potrzebny do rejestracji. Rejestracja nie była konieczna, by z karty korzystać. A data ważności karty już nie upłynęła?

Moja mama ma to samo.Próbowała już na kilka sposobów. PIn ma SMSem który nie działa. Karta nadal niby jest ważna. 

Sprawdziłam swoją kartę i też tak mam. Zarejestrowałam ją na tej stronie upkarty i jest info, że karta jest zablokowana. Chyba trzeba z tym pisać do agencji. 

też mam tą kartę i też po rejestracji wychodzi, że jest zablokowana

Czyli co piszemy do Agencji? Ma ktoś emaila?:)

w liście od nich mam maila na który trzeba pisać w razie pytań, ale nie wiem czy ktos to przeczyta loteriajacobs@1stline.pl

U mnie jest to samo - 2 karty zablokowane emotka

Zadzwoniłam na stronę firmy, która jest wydawcą kart i pani mnie poinformowała ze każdą kartę trzeba zarejestrować i przypisać do konta a dopiero potem po około 2 dniach karty będą aktywne.

delvitto

#6789241 Napisano: 17.06.2021 21:56:06
domika napisał(a):

domika napisał(a):

karkocka napisał(a):

nataliii napisał(a):

karkocka napisał(a):

Ferdia napisał(a):

nataliii napisał(a):

glena napisał(a):

pecia napisał(a):

Witam kochani, jakiś czas temu wygrałam przedpłaconą kartę z Jacobsa, włożyłam do portfela i zapomniałam. Kilka dni temu przeglądając karty natknęłam się na nią i chciałam nią zapłacić niestety transakcja została odrzucona. Czy ktoś z forumowiczów może mnie poinstruować jak taką kartę należy aktywować?

o ile dobrze kojarzę loterię (Barista Edition?), to do tych kart przychodził PIN sms-em plus były do nich papiery z którymi można było karty rejestrować, żeby sprawdzić saldo, ale nie pamiętam na jakiej stronie - jeśli nie masz tych papierów to i tak nieistotne, bo tam był kod nik potrzebny do rejestracji. Rejestracja nie była konieczna, by z karty korzystać. A data ważności karty już nie upłynęła?

Moja mama ma to samo.Próbowała już na kilka sposobów. PIn ma SMSem który nie działa. Karta nadal niby jest ważna. 

Sprawdziłam swoją kartę i też tak mam. Zarejestrowałam ją na tej stronie upkarty i jest info, że karta jest zablokowana. Chyba trzeba z tym pisać do agencji. 

też mam tą kartę i też po rejestracji wychodzi, że jest zablokowana

Czyli co piszemy do Agencji? Ma ktoś emaila?:)

w liście od nich mam maila na który trzeba pisać w razie pytań, ale nie wiem czy ktos to przeczyta loteriajacobs@1stline.pl

U mnie jest to samo - 2 karty zablokowane emotka

Zadzwoniłam na stronę firmy, która jest wydawcą kart i pani mnie poinformowała ze każdą kartę trzeba zarejestrować i przypisać do konta a dopiero potem po około 2 dniach karty będą aktywne.

o jaaa.... a ja ten problem miałam od samego początku, ale leży karta w kącie, więc znów spróbuję coś z tym zrobić.
0 0

delvitto

#6789243 Napisano: 17.06.2021 21:59:00
Kochani, czy jest tu ktoś, kto pracuje, lub ma kogoś znajomego, pracującego w MOPS? Chodzi o świadczenie pielęgnacyjne, o wykładnię pewnych terminów, lecz sprawa jest dość zawiła. Potrzebuję pomocy w interpretacji pewnych zwrotów, by móc określić szansę na uzyskanie tego świadczenia.
0 0

maryjka

#6789279 Napisano: 18.06.2021 08:01:18
dzień dobry! ile dziennie zajmuje Wam granie w konkursach? ja dopiero zaczynam grać i wydaje mi się, że wymyślenie jednego tekstu zajmuje mi całe popołudnie emotka
0 0

FBbeata7

#6789342 Napisano: 18.06.2021 11:10:32
maryjka napisał(a):

dzień dobry! ile dziennie zajmuje Wam granie w konkursach? ja dopiero zaczynam grać i wydaje mi się, że wymyślenie jednego tekstu zajmuje mi całe popołudnie emotka

Nad dobrym tekstem to i kilka dni można myśleć. Mnie się zwykle nie chce, więc wysyłam , co mi w duszy gra i niestety za dużo wygranych nie mam , dlatego wolę loterie, bo albo sie trafi , albo nie i nie ma się pretensji o zmarnowany czas na wymyślanie oraz  cyzelowanie promocyjnego hasła lub odpowiedzi.Poza tym często trzeba brać pod uwagę ograniczenia regulaminu np. 160 , 300 znaków itp. Irytuje mnie jak muszę tekst dopasowywać pod ilość znaków.Zawsze mi paru znaków zabraknie, by napisać, to co chciałabym.

agaluna

#6789372 Napisano: 18.06.2021 12:07:24
FBbeata7 napisał(a):

maryjka napisał(a):

dzień dobry! ile dziennie zajmuje Wam granie w konkursach? ja dopiero zaczynam grać i wydaje mi się, że wymyślenie jednego tekstu zajmuje mi całe popołudnie emotka

Nad dobrym tekstem to i kilka dni można myśleć. Mnie się zwykle nie chce, więc wysyłam , co mi w duszy gra i niestety za dużo wygranych nie mam , dlatego wolę loterie, bo albo sie trafi , albo nie i nie ma się pretensji o zmarnowany czas na wymyślanie oraz  cyzelowanie promocyjnego hasła lub odpowiedzi.Poza tym często trzeba brać pod uwagę ograniczenia regulaminu np. 160 , 300 znaków itp. Irytuje mnie jak muszę tekst dopasowywać pod ilość znaków.Zawsze mi paru znaków zabraknie, by napisać, to co chciałabym.

Ciężko powiedzieć ile, ale staram się codziennie przejrzeć forum i znaleźć coś nowego. Jeśli chodzi o zgłoszenia to zwykle czekam aż wena sama przyjdzie i jak mam dobry dzień to zgłaszam kilka tekstów na raz. Na siłę kompletnie nie potrafię wymyśleć nic sensownego.
0 0

maa

#6789380 Napisano: 18.06.2021 12:26:13
agaluna napisał(a):

FBbeata7 napisał(a):

maryjka napisał(a):

dzień dobry! ile dziennie zajmuje Wam granie w konkursach? ja dopiero zaczynam grać i wydaje mi się, że wymyślenie jednego tekstu zajmuje mi całe popołudnie emotka

Nad dobrym tekstem to i kilka dni można myśleć. Mnie się zwykle nie chce, więc wysyłam , co mi w duszy gra i niestety za dużo wygranych nie mam , dlatego wolę loterie, bo albo sie trafi , albo nie i nie ma się pretensji o zmarnowany czas na wymyślanie oraz  cyzelowanie promocyjnego hasła lub odpowiedzi.Poza tym często trzeba brać pod uwagę ograniczenia regulaminu np. 160 , 300 znaków itp. Irytuje mnie jak muszę tekst dopasowywać pod ilość znaków.Zawsze mi paru znaków zabraknie, by napisać, to co chciałabym.

Ciężko powiedzieć ile, ale staram się codziennie przejrzeć forum i znaleźć coś nowego. Jeśli chodzi o zgłoszenia to zwykle czekam aż wena sama przyjdzie i jak mam dobry dzień to zgłaszam kilka tekstów na raz. Na siłę kompletnie nie potrafię wymyśleć nic sensownego.

Nie mam dużo czasu bo pracuje zawodowo (na szczęście zdalnie w domu) i mam dwójkę dzieci (które nie chodzą do przedszkola), ale staram się codziennie wieczorem coś napisać i wysłać - pod warunkiem, że uda mi się nie zasnąć przy usypianiu dzieci emotka emotka
0 0

sks900

#6789940 Napisano: 21.06.2021 23:01:37
Wyłudzili od starszej kobiety 250 tys. zł. Policja apeluje o czujność

250 tys. zł straciła przez oszustów seniorka z Tarnowa Podgórnego (Wielkopolskie). Zadzwonił do niej mężczyzna, podający się za policjanta, który poinformował ją o tym, że jej córka spowodowała wypadek drogowy. Kobieta oddała przestępcom wszystkie swoje oszczędności "na kaucję".
O zdarzeniu poinformowała w poniedziałek sierż. sztab. Marta Mróz z poznańskiej policji. Jak podała, kilka dni temu do starszej mieszkanki Tarnowa Podgórnego zadzwonił mężczyzna podający się za policjanta. Poinformował ją, że jej córka spowodowała wypadek drogowy.Metoda na wypadek drogowyKontynuował rozmowę twierdząc, że w wyniku tego zdarzenia jedna osoba została ciężko ranna i jest w szpitalu. Rozmówca oświadczył, że młodej kobiecie grozi więzienie, lecz może uniknąć tych przykrych konsekwencji, jeśli zostanie wpłacona za nią kaucja. Mężczyzna poleciał seniorce przekazanie wszystkich oszczędności, które posiadała. Ponadto nakazał starszej kobiecie, aby z nikim się nie kontaktowała i nie rozmawiała, a kiedy gotówka zostanie odebrana, jej córka wróci do domu- – powiedziała sierż. Mróz.Rozmówca nakazał seniorce, aby nie rozłączała się, dopóki nie przyjedzie. 78-latka wierząc, że pomaga córce w kłopotach, bez zastanowienia spakowała swoje oszczędności życia i przekazała je mężczyźnie, który szybko przyjechał do jej domu.Policja apeluje do seniorów o czujnośćJak się później okazało, córka starszej kobiety kilkukrotnie próbowała się z nią skontaktować, lecz numer był zajęty. Postanowiła więc odwiedzić mamę osobiście. W momencie spotkania, wyszło na jaw, że starsza kobieta został oszukana przez przestępców, którzy działając na jej emocjach wyłudzili 250 tys. zł – podała policjantka.

Policjanci apelują do seniorów o czujność w takich sytuacjach i przed podjęciem decyzji telefonowanie do bliskich lub - gdy nie jest to możliwe - na policję.

https://www.fakt....szej-kobiety/v3k1bgh
0 0

olunka

#6790009 Napisano: 22.06.2021 11:50:40
monia24 napisał(a):

olunka napisał(a):

basiag napisał(a):

olunka napisał(a):

basiag napisał(a):

olunka napisał(a):

a ja mam pytanie odnośnie biletów, które były do wygrania z Tymbarka u Smolara - emultiblety, najpierw były wazne do 31.07.2020, potem jak sie do nich napisało to przysyłali nowe wazne do 31.12.2020, czy może ktos wie czy one sa wazne czy znowu trzeba pisac do Smolara?

ja już odpuściłam, ale jak by przedłużali to dajcie znać emotka

a pisałas do nich?

nie, myślałam że przepadły i odpuściłam

to ja jutro napiszę i zobaczymy

Olunka masz jakąś wiadomość w tej sprawie?

dzisiaj dostałam wiadomośc, ze bilety zostaly przedluzone do 31.12.2021
0 0

Gość:

#6790035 Napisano: 22.06.2021 12:27:08
Proszę o pomoc konkursowiczów z Łodzi, może ktoś się orientuje, gdzie jest jeszcze działający sklep ABC, bo byłam w trzech miejscach i sklepy już nie istnieją. Przyznam, że jest to lekko wkurzające w ten upał:-(
0 0

monia24

#6790053 Napisano: 22.06.2021 13:31:15
olunka napisał(a):

monia24 napisał(a):

olunka napisał(a):

basiag napisał(a):

olunka napisał(a):

basiag napisał(a):

olunka napisał(a):

a ja mam pytanie odnośnie biletów, które były do wygrania z Tymbarka u Smolara - emultiblety, najpierw były wazne do 31.07.2020, potem jak sie do nich napisało to przysyłali nowe wazne do 31.12.2020, czy może ktos wie czy one sa wazne czy znowu trzeba pisac do Smolara?

ja już odpuściłam, ale jak by przedłużali to dajcie znać emotka

a pisałas do nich?

nie, myślałam że przepadły i odpuściłam

to ja jutro napiszę i zobaczymy

Olunka masz jakąś wiadomość w tej sprawie?

dzisiaj dostałam wiadomośc, ze bilety zostaly przedluzone do 31.12.2021

Ale te same kody zostają, tak?
0 0

olunka

#6790074 Napisano: 22.06.2021 14:03:44
monia24 napisał(a):

olunka napisał(a):

monia24 napisał(a):

olunka napisał(a):

basiag napisał(a):

olunka napisał(a):

basiag napisał(a):

olunka napisał(a):

a ja mam pytanie odnośnie biletów, które były do wygrania z Tymbarka u Smolara - emultiblety, najpierw były wazne do 31.07.2020, potem jak sie do nich napisało to przysyłali nowe wazne do 31.12.2020, czy może ktos wie czy one sa wazne czy znowu trzeba pisac do Smolara?

ja już odpuściłam, ale jak by przedłużali to dajcie znać emotka

a pisałas do nich?

nie, myślałam że przepadły i odpuściłam

to ja jutro napiszę i zobaczymy

Olunka masz jakąś wiadomość w tej sprawie?

dzisiaj dostałam wiadomośc, ze bilety zostaly przedluzone do 31.12.2021

Ale te same kody zostają, tak?

na to wygląda
0 0

agusiac87

#6790726 Napisano: 24.06.2021 16:11:52
Czy sprzedawca ma prawo  wprowadzać taki zapis  jak niżej ?
 Chodzi mi o brak możliwości zwrotu produktów na allegro, kiedy zakupiony towar jest przeceniony?

Zakup naszych produktów w sklepie w świetle prawa oznacza zawarcie umowy kupna-sprzedaży, od której  mają Państwo  możliwość odstąpienia  w terminie nieprzekraczającym 14 dni.  Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można dokonać  jego zwrotu lub wymiany zgodnie z obowiązującymi procedurami.   UWAGA! nie ma możliwości zwrotu ani wymiany produktów przecenionych. 
0 0

ziolko

#6790734 Napisano: 24.06.2021 16:32:32
agusiac87 napisał(a):

Czy sprzedawca ma prawo  wprowadzać taki zapis  jak niżej ?
 Chodzi mi o brak możliwości zwrotu produktów na allegro, kiedy zakupiony towar jest przeceniony?

Zakup naszych produktów w sklepie w świetle prawa oznacza zawarcie umowy kupna-sprzedaży, od której  mają Państwo  możliwość odstąpienia  w terminie nieprzekraczającym 14 dni.  Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można dokonać  jego zwrotu lub wymiany zgodnie z obowiązującymi procedurami.   UWAGA! nie ma możliwości zwrotu ani wymiany produktów przecenionych. 

NIE MA PRAWA 
https://www.dzien...ory-jest-przeceniony

Jak coś, to możesz go zgłosić do Allegro.
Najpierw spróbuj normalnie do niego napisać i wklej ten link, co podałam wyżej. 
A jeśli to nie zadziała, to go zgłoś do Allegro. 
1 agusiac87 0

Gość:

#6790751 Napisano: 24.06.2021 17:25:28
ziolko napisał(a):

agusiac87 napisał(a):

Czy sprzedawca ma prawo  wprowadzać taki zapis  jak niżej ?
 Chodzi mi o brak możliwości zwrotu produktów na allegro, kiedy zakupiony towar jest przeceniony?

Zakup naszych produktów w sklepie w świetle prawa oznacza zawarcie umowy kupna-sprzedaży, od której  mają Państwo  możliwość odstąpienia  w terminie nieprzekraczającym 14 dni.  Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można dokonać  jego zwrotu lub wymiany zgodnie z obowiązującymi procedurami.   UWAGA! nie ma możliwości zwrotu ani wymiany produktów przecenionych. 

NIE MA PRAWA 
https://www.dzien...ory-jest-przeceniony

Jak coś, to możesz go zgłosić do Allegro.
Najpierw spróbuj normalnie do niego napisać i wklej ten link, co podałam wyżej. 
A jeśli to nie zadziała, to go zgłoś do Allegro. 

Sprawa się komplikuje gdy sprzedawca jest osobą fizyczną. Wtedy zgoda na przyjęcie zwrotu towaru zależy tylko od jego dobrej woli. Chyba, że towar miał jakieś ukryte wady. Przed zwrotem należy skontaktować się ze sprzedającym i uzgodnić warunki. Zależy też co chcemy zwrócić. Gdy towar ma obniżoną cenę np. z powodu kończącego się terminu przydatności do użycia i sprzedający o tym poinformował, to zwrot towaru staje się niemożliwy. W takiej sytuacji nawet przedsiębiorca nie ma obowiązku przyjąć zwracanego towaru.
Dotyczy e-sklepu:
Zwroty towarów z wyprzedaży – Liczy się prawo a nie zapisy w regulaminie 
W regulaminach sklepów internetowych zdarzają się  zapisy mówiące o braku możliwości zwrotu przecenionego towaru. – Przedsiębiorcy zajmujący się e-handlem powinni pamiętać, że działania promocyjne takie jak przeceny czy wyprzedaże, nie wyłączają zastosowania przepisów konsumenckich – podkreśla ekspert z Rzetelnyregulamin.pl. – Zapis o braku możliwości zwrotu towaru objętego promocją cenową lub wyprzedażą jest klauzulą niedozwoloną, za której stosowanie UOKiK może założyć na e-sklep karę finansowąPonadto informacje o udzielanych rabatach i dostępnych promocjach nie mogą wprowadzać konsumentów w błąd. Za to również na e-sprzedawców może zostać założona kara – podkreśla Stępniewski
0 0