Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
karkocka
Postów 3877
Data rejestracji 16.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 5
Zrobię zakupy w Carrefour, Tesco, Superpharm, Netto, Auchan, Kaufland, Hebe, Drogeria Natura, Stokrotka, Lidl, Biedronka, Żabka, Pepco, Rossmann, Odido, Lewiatan, Piotr i Paweł,, TOYS\'R`US, BP, Orlen, Delikatesy Centrum, Inmedio, Circle K, DUKA ...
domika
Postów 2073
Data rejestracji 20.09.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
nitka310
Postów 973
Data rejestracji 19.09.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
agaluna
Postów 685
Data rejestracji 06.05.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nitka310
Postów 973
Data rejestracji 19.09.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
domika
Postów 2073
Data rejestracji 20.09.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
delvitto
Postów 1781
Data rejestracji 14.03.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
delvitto
Postów 1781
Data rejestracji 14.03.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
maryjka
Postów 5
Data rejestracji 29.03.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
FBbeata7
Postów 639
Data rejestracji 09.07.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
agaluna
Postów 685
Data rejestracji 06.05.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
maa
Postów 4190
Data rejestracji 14.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 585
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
250 tys. zł straciła przez oszustów seniorka z Tarnowa Podgórnego (Wielkopolskie). Zadzwonił do niej mężczyzna, podający się za policjanta, który poinformował ją o tym, że jej córka spowodowała wypadek drogowy. Kobieta oddała przestępcom wszystkie swoje oszczędności "na kaucję".
O zdarzeniu poinformowała w poniedziałek sierż. sztab. Marta Mróz z poznańskiej policji. Jak podała, kilka dni temu do starszej mieszkanki Tarnowa Podgórnego zadzwonił mężczyzna podający się za policjanta. Poinformował ją, że jej córka spowodowała wypadek drogowy.Metoda na wypadek drogowyKontynuował rozmowę twierdząc, że w wyniku tego zdarzenia jedna osoba została ciężko ranna i jest w szpitalu. Rozmówca oświadczył, że młodej kobiecie grozi więzienie, lecz może uniknąć tych przykrych konsekwencji, jeśli zostanie wpłacona za nią kaucja. Mężczyzna poleciał seniorce przekazanie wszystkich oszczędności, które posiadała. Ponadto nakazał starszej kobiecie, aby z nikim się nie kontaktowała i nie rozmawiała, a kiedy gotówka zostanie odebrana, jej córka wróci do domu- – powiedziała sierż. Mróz.Rozmówca nakazał seniorce, aby nie rozłączała się, dopóki nie przyjedzie. 78-latka wierząc, że pomaga córce w kłopotach, bez zastanowienia spakowała swoje oszczędności życia i przekazała je mężczyźnie, który szybko przyjechał do jej domu.Policja apeluje do seniorów o czujnośćJak się później okazało, córka starszej kobiety kilkukrotnie próbowała się z nią skontaktować, lecz numer był zajęty. Postanowiła więc odwiedzić mamę osobiście. W momencie spotkania, wyszło na jaw, że starsza kobieta został oszukana przez przestępców, którzy działając na jej emocjach wyłudzili 250 tys. zł – podała policjantka.
Policjanci apelują do seniorów o czujność w takich sytuacjach i przed podjęciem decyzji telefonowanie do bliskich lub - gdy nie jest to możliwe - na policję.
https://www.fakt....szej-kobiety/v3k1bgh
olunka
Postów 8453
Data rejestracji 03.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane 14
\"...To piosenka, która mówi
Jak się nie ma, co się lubi
To nie lubi się i tego, co się ma.\"
Gość:
monia24
Postów 4198
Data rejestracji 10.05.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane
\"Gdy kochasz i podążasz właściwą drogą, to wiatr wieje we właściwą stronę i zawsze jest z górki. A nawet jeśli jest pod górkę, to jak kochasz, ktoś cię za sobą w górę pociągnie\" - M.Witkiewicz
olunka
Postów 8453
Data rejestracji 03.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane 14
agusiac87
Postów 1798
Data rejestracji 09.12.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Chodzi mi o brak możliwości zwrotu produktów na allegro, kiedy zakupiony towar jest przeceniony?
Zakup naszych produktów w sklepie w świetle prawa oznacza zawarcie umowy kupna-sprzedaży, od której mają Państwo możliwość odstąpienia w terminie nieprzekraczającym 14 dni. Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można dokonać jego zwrotu lub wymiany zgodnie z obowiązującymi procedurami. UWAGA! nie ma możliwości zwrotu ani wymiany produktów przecenionych.
ziolko
Postów 10402
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
https://www.dzien...ory-jest-przeceniony
Jak coś, to możesz go zgłosić do Allegro.
Najpierw spróbuj normalnie do niego napisać i wklej ten link, co podałam wyżej.
A jeśli to nie zadziała, to go zgłoś do Allegro.
Gość:
Dotyczy e-sklepu:
Zwroty towarów z wyprzedaży – Liczy się prawo a nie zapisy w regulaminie
W regulaminach sklepów internetowych zdarzają się zapisy mówiące o braku możliwości zwrotu przecenionego towaru. – Przedsiębiorcy zajmujący się e-handlem powinni pamiętać, że działania promocyjne takie jak przeceny czy wyprzedaże, nie wyłączają zastosowania przepisów konsumenckich – podkreśla ekspert z Rzetelnyregulamin.pl. – Zapis o braku możliwości zwrotu towaru objętego promocją cenową lub wyprzedażą jest klauzulą niedozwoloną, za której stosowanie UOKiK może założyć na e-sklep karę finansową. Ponadto informacje o udzielanych rabatach i dostępnych promocjach nie mogą wprowadzać konsumentów w błąd. Za to również na e-sprzedawców może zostać założona kara – podkreśla Stępniewski
Wypowiedź była edytowana 1 raz.