Reklama na e-Konkursy.info

Czy informują/ informowali?

Andrzej007

#7157690 Napisano: 07.02.2024 00:10:35
 assal napisał(a):

Jeśli chodzi o konkursy na everydayme, oni często w ogóle nie informują. Nagle przychodzi nagroda do domu.
Tam lepiej mieć dobrze uzupełnione dane w formularzu emotka

Właśnie we wrześniu wygrałem kapsułki Ariel, dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych (te już były w systemie) i cisza. Nic nie dostałem. Napisałem do everydayme i skierowali mnie do Pelargos, którzy nie raczyli odpowiedzieć emotka
0 0

majonez1992

#7157707 Napisano: 07.02.2024 08:50:59
andzi18 napisał(a):

 assal napisał(a):

Jeśli chodzi o konkursy na everydayme, oni często w ogóle nie informują. Nagle przychodzi nagroda do domu.
Tam lepiej mieć dobrze uzupełnione dane w formularzu emotka

Właśnie we wrześniu wygrałem kapsułki Ariel, dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych (te już były w systemie) i cisza. Nic nie dostałem. Napisałem do everydayme i skierowali mnie do Pelargos, którzy nie raczyli odpowiedzieć emotka

Ale dostales je finalnie czy nie?
0 0

awangarda

#7157715 Napisano: 07.02.2024 09:21:59
majonez1992 napisał(a):

andzi18 napisał(a):

 assal napisał(a):

Jeśli chodzi o konkursy na everydayme, oni często w ogóle nie informują. Nagle przychodzi nagroda do domu.
Tam lepiej mieć dobrze uzupełnione dane w formularzu emotka

Właśnie we wrześniu wygrałem kapsułki Ariel, dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych (te już były w systemie) i cisza. Nic nie dostałem. Napisałem do everydayme i skierowali mnie do Pelargos, którzy nie raczyli odpowiedzieć emotka

Ale dostales je finalnie czy nie?

może i ten konkurs to ściema
0 0

majonez1992

#7157716 Napisano: 07.02.2024 09:23:33
awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

andzi18 napisał(a):

 assal napisał(a):

Jeśli chodzi o konkursy na everydayme, oni często w ogóle nie informują. Nagle przychodzi nagroda do domu.
Tam lepiej mieć dobrze uzupełnione dane w formularzu emotka

Właśnie we wrześniu wygrałem kapsułki Ariel, dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych (te już były w systemie) i cisza. Nic nie dostałem. Napisałem do everydayme i skierowali mnie do Pelargos, którzy nie raczyli odpowiedzieć emotka

Ale dostales je finalnie czy nie?

może i ten konkurs to ściema

No na pewno trzeba do nich i pisac i dzwonic. Ja robie to samo. A jak nie bedzie nic przez kolejny tydzien to zloze reklamacje. Nikomu nic nie wydali na 100%.
1 donia7 0

Monika11

#7157731 Napisano: 07.02.2024 10:04:16
A takie zwroty były za zakup Pampersów, heden schouders, gillette  i dużo innych marek było. Dostał ktoś kasę na konto ? To nie było z tej samej strony ?
0 0

anaesth

#7157732 Napisano: 07.02.2024 10:07:18
Monika11 napisał(a):

A takie zwroty były za zakup Pampersów, heden schouders, gillette  i dużo innych marek było. Dostał ktoś kasę na konto ? To nie było z tej samej strony ?

Tak, ja dostałam kilka zwrotów za pampersy. Za to jak była akcja ze zwrotem za zakupy w Rossmannie (zamiast kasy na konto przysyłali e-kartę podarunkową do Rosska), to jednego nie dostałam. Niestety nie zapisałam sobie numeru „zlecenia”, więc nie mogłam też złożyć reklamacji emotka  Ale poza tym jednym, reszta normalnie przyszła i to dosyć szybko.
0 0

zielonaszpilka

#7157734 Napisano: 07.02.2024 10:07:32
Monika11 napisał(a):

A takie zwroty były za zakup Pampersów, heden schouders, gillette  i dużo innych marek było. Dostał ktoś kasę na konto ? To nie było z tej samej strony ?

Tak, ja zawsze bez problemu dostaje zwrot.
1 nanajka81 0

nikos

#7157736 Napisano: 07.02.2024 10:16:46
Zazwyczaj po takich naszych zapytaniach do organizatorów i odpowiedziach, że laureaci zostali poinformowani maile z gratulacjami lecą za kilka godzin, albo na kolejny dzień. Tu sponsor nawet twierdzi, że maile wyszły, ale czy sprawdził, czy na słowo od agencji napisał. Nie ma szans, by 110 nagród przeszło koło nosa i nikt z forum nie dostał, nawet jeśli by to było magiczne losowanko, a nie czytanie i wybieranie tekstów. To nie kwestia kupienia wafelka w osiedlowym za 1 zł i loteria... Można przyjąć na klatę porażkę, ale dać robić z siebie wariata to trochę niepoważne.

majonez1992

#7157737 Napisano: 07.02.2024 10:18:57
nikos napisał(a):

Zazwyczaj po takich naszych zapytaniach do organizatorów i odpowiedziach, że laureaci zostali poinformowani maile z gratulacjami lecą za kilka godzin, albo na kolejny dzień. Tu sponsor nawet twierdzi, że maile wyszły, ale czy sprawdził, czy na słowo od agencji napisał. Nie ma szans, by 110 nagród przeszło koło nosa i nikt z forum nie dostał, nawet jeśli by to było magiczne losowanko, a nie czytanie i wybieranie tekstów. To nie kwestia kupienia wafelka w osiedlowym za 1 zł i loteria... Można przyjąć na klatę porażkę, ale dać robić z siebie wariata to trochę niepoważne.

Oni użyli śmiesznego zwrotu "były wysyłane", co to znaczy, ciężko powiedzieć emotka
0 0

awangarda

#7157739 Napisano: 07.02.2024 10:32:08
majonez1992 napisał(a):

nikos napisał(a):

Zazwyczaj po takich naszych zapytaniach do organizatorów i odpowiedziach, że laureaci zostali poinformowani maile z gratulacjami lecą za kilka godzin, albo na kolejny dzień. Tu sponsor nawet twierdzi, że maile wyszły, ale czy sprawdził, czy na słowo od agencji napisał. Nie ma szans, by 110 nagród przeszło koło nosa i nikt z forum nie dostał, nawet jeśli by to było magiczne losowanko, a nie czytanie i wybieranie tekstów. To nie kwestia kupienia wafelka w osiedlowym za 1 zł i loteria... Można przyjąć na klatę porażkę, ale dać robić z siebie wariata to trochę niepoważne.

Oni użyli śmiesznego zwrotu "były wysyłane", co to znaczy, ciężko powiedzieć emotka

Napisałam do nich, zobaczymy co odpiszą i czy w ogóle..
0 0

majonez1992

#7157741 Napisano: 07.02.2024 10:38:41
awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

nikos napisał(a):

Zazwyczaj po takich naszych zapytaniach do organizatorów i odpowiedziach, że laureaci zostali poinformowani maile z gratulacjami lecą za kilka godzin, albo na kolejny dzień. Tu sponsor nawet twierdzi, że maile wyszły, ale czy sprawdził, czy na słowo od agencji napisał. Nie ma szans, by 110 nagród przeszło koło nosa i nikt z forum nie dostał, nawet jeśli by to było magiczne losowanko, a nie czytanie i wybieranie tekstów. To nie kwestia kupienia wafelka w osiedlowym za 1 zł i loteria... Można przyjąć na klatę porażkę, ale dać robić z siebie wariata to trochę niepoważne.

Oni użyli śmiesznego zwrotu "były wysyłane", co to znaczy, ciężko powiedzieć emotka

Napisałam do nich, zobaczymy co odpiszą i czy w ogóle..

ja parę razy pisałam i nic.
0 0

nikos

#7157742 Napisano: 07.02.2024 10:47:35
Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

flinta_13

#7157743 Napisano: 07.02.2024 10:50:00
nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

majonez1992

#7157744 Napisano: 07.02.2024 10:54:31
flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

nique

#7157750 Napisano: 07.02.2024 11:08:11
majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

maryjane

#7157756 Napisano: 07.02.2024 11:16:49
nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Nie no to są jakieś jaja…

majonez1992

#7157760 Napisano: 07.02.2024 11:22:17
kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

delfinka101

#7157762 Napisano: 07.02.2024 11:22:57
Wiadomość o nadaniu paczki od POLITAN, czyli Gosia nie informuje tylko wysyła te zestawy.
0 0

nanajka81

#7157764 Napisano: 07.02.2024 11:23:23
anaesth napisał(a):

Monika11 napisał(a):

A takie zwroty były za zakup Pampersów, heden schouders, gillette  i dużo innych marek było. Dostał ktoś kasę na konto ? To nie było z tej samej strony ?

Tak, ja dostałam kilka zwrotów za pampersy. Za to jak była akcja ze zwrotem za zakupy w Rossmannie (zamiast kasy na konto przysyłali e-kartę podarunkową do Rosska), to jednego nie dostałam. Niestety nie zapisałam sobie numeru „zlecenia”, więc nie mogłam też złożyć reklamacji emotka  Ale poza tym jednym, reszta normalnie przyszła i to dosyć szybko.

ja tak samo: za jednego nie dostałam ale poza tym zawsze zwroty były i to szybciutko. U nich w konkursach wygrałam tylko dwa razy: jak z Żabką coś organizowali (wygrałam bon na 25 zł) i jak był konkurs z miotełkami Swiffer - żadnego powiadomienia o wygranej nie dostałam tylko po kilku miesiącach od zakończenia konkursu przyszły miotełki...
0 0

mandarynka16

#7157768 Napisano: 07.02.2024 11:23:36
kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.

Jak już chcecie pisać do P&G to ja proponuje Wam znaleźć kogoś na Linkedin. Nie dziewczynę z obsługi klienta, tylko jakiś media director albo brand manager