Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

mdepfs

#6870279 Napisano: 14.07.2022 19:12:32
Hej emotka
Czy ktoś brał udział w konkursie rio mare? jak szybko przesyłają potwierdzenie weryfikacji i książkę?
0 0

termitek99

#6870280 Napisano: 14.07.2022 19:18:13
mdepfs napisał(a):

Hej emotka
Czy ktoś brał udział w konkursie rio mare? jak szybko przesyłają potwierdzenie weryfikacji i książkę?

Długo. Dopiero w tym tygodniu przyszła książka z początku promocji.
0 0

niunia-k

#6870282 Napisano: 14.07.2022 19:41:25
Pytanie odnośnie loterii Familijne, dokładnie o ten bez paragonowy.

Czy komuś udało się wydrapać tam coś więcej niż dodatkowe losy ?
0 0

slomkab

#6870284 Napisano: 14.07.2022 19:51:22
termitek99 napisał(a):

mdepfs napisał(a):

Hej emotka
Czy ktoś brał udział w konkursie rio mare? jak szybko przesyłają potwierdzenie weryfikacji i książkę?

Długo. Dopiero w tym tygodniu przyszła książka z początku promocji.

Ja nadal nie mam a zgłaszałam na początku konkursu
0 0

as32572

#6870293 Napisano: 14.07.2022 21:02:17
czy konkurs Monster jest w dowolnym sklepie?
0 0

simonapp

#6870294 Napisano: 14.07.2022 21:24:10
Vougeinthecity napisał(a):

darog napisał(a):

mary18 napisał(a):

Muszę się wyżalić gdyż dzisiaj dowiedziałam się o mojej nagrodzie z 10 maja która niestety mi przepadła bo tylko 3 dni były na odpowiedź. Meil trafił do cholernego folderu jakim są oferty i jest tam śmietnik, nagroda była z loteri Kinder na dzień dziecka, smuteczek 🙁. Pierwszy raz mi się zdarzyło zeby właśnie wiadomość o wygranej trafiła do tego folderu. 

Przykre, wiem co to znaczy taka "głupia" strata. U mnie straty nagród były od Smolara- wyników nigdy nie chciało się sprawdzać a sms o nagrodzie (kilka razy) nie dotarł - (udział w konkursie - potwierdzenie docierało) 

Kiedy na forum pojawiły się wpisy by na ten wątek uważać - raz nagrodę udało się "uratować" choć sms nie pszyszedł - sprawdzone na www w wynikach.

Najgorzej kiedy nagroda przechodzi na rzecz organizatora- bo żalu że ktoś iny kto brał udział w loterii/konkursie "moje" dostanie nie mam. 

Wow, serio? W sensie, że nie przychodzi mejl ani SMS o wygranej z Smolara? Przyznam, że bardzo rzadko sprawdzam paragony na wynikach...  
W większości, z tego co czytam regulaminy, jest informacja o powiadomieniu mejl/SMS. 

Gdy w regulaminach jest zapis, że nagroda przechodzi na ORGANIZATORA, to może stąd takie zachowanie nie FAIR. 
Myślę, że nie taki jest cel FUNDATORA nagród.
Nigdy nie sprawdzałam wyników w tej Agencji i też nie wygrywałam. 
Chociaż odkąd od kwietnia zaczęły się dyskusje na Forum właśnie na ten temat jest lekka poprawa.
Pojawiają  się zapisy o rezerwowych, ale dalej brak końcowej listy laureatów.
1 darog 0

anialistopad

#6870342 Napisano: 15.07.2022 11:27:50
Ile kosztuje najtańszy produkt coregi ten regulaminowy? 
0 0

Kwiat Paproci

#6870373 Napisano: 15.07.2022 12:29:56
 Mam pytanie 
czy ktoś już płacił tym elektronicznym bonem 100 zł do Lidla ( co przyszedł na maila ) z konkursu zima z lidlem?
bo zastanawiam się jak kasjerka do tego podejdzie -czy znów będzie robiła wielkie oczy , dzwoniła po wszyskich i patrzyła na mnie jak na oszustkę,  emotka
0 0

Majkii

#6870374 Napisano: 15.07.2022 12:35:50
@Kwiat napisał(a):

 Mam pytanie 
czy ktoś już płacił tym elektronicznym bonem 100 zł do Lidla ( co przyszedł na maila ) z konkursu zima z lidlem?
bo zastanawiam się jak kasjerka do tego podejdzie -czy znów będzie robiła wielkie oczy , dzwoniła po wszyskich i patrzyła na mnie jak na oszustkę,  emotka

Najlepiej na kasach samoobsługowych, wybiera sie przy płatności karte podarunkową, wklepuje kod lub skanuje kod i tyle.
U kasjerki trzeba powiedzieć że to karta podarunkowa Lidla, ja problemów przy kasjerkach nie miałem.
0 0

pioge7

#6870375 Napisano: 15.07.2022 12:36:19
@Kwiat napisał(a):

 Mam pytanie 
czy ktoś już płacił tym elektronicznym bonem 100 zł do Lidla ( co przyszedł na maila ) z konkursu zima z lidlem?
bo zastanawiam się jak kasjerka do tego podejdzie -czy znów będzie robiła wielkie oczy , dzwoniła po wszyskich i patrzyła na mnie jak na oszustkę,  emotka

Płaciłem na samoobsłudze, tak samo jak zwykłymi podarunkowymi i przeszło. 
wolałem nie próbować tego rozkimać na zwykłych kasach…

xjustx

#6870376 Napisano: 15.07.2022 12:37:28
@Kwiat napisał(a):

 Mam pytanie 
czy ktoś już płacił tym elektronicznym bonem 100 zł do Lidla ( co przyszedł na maila ) z konkursu zima z lidlem?
bo zastanawiam się jak kasjerka do tego podejdzie -czy znów będzie robiła wielkie oczy , dzwoniła po wszyskich i patrzyła na mnie jak na oszustkę,  emotka

Płaciłam i to jeszcze takim niewydrukowanum, z telefonu. Powiedziałam po prostu, że mam jeszcze voucher i proszę o zeskanowanie. Poszło od razu. 

rufus

#6870377 Napisano: 15.07.2022 12:39:42
Też placilem w normalnej kasie, zeskanowany z telefonu. Bez podania pinu.

daisygirl

#6870378 Napisano: 15.07.2022 12:39:46
A z ciekawości jak u Was z płatnością bonem w Mrówce? Czy to tylko u mnie załatwiania i podpisywania papierów z godzinę? Ogólnie szok ile to czasu zajęło, wszystkie Mrówki tak podchodzą czy tylko ja miałam szczęście? emotka  (a raczej mąż, bo ja kwitłam w tym czasie w aucie z dziećmi)

adamo86

#6870379 Napisano: 15.07.2022 12:41:32
daisygirl napisał(a):

A z ciekawości jak u Was z płatnością bonem w Mrówce? Czy to tylko u mnie załatwiania i podpisywania papierów z godzinę? Ogólnie szok ile to czasu zajęło, wszystkie Mrówki tak podchodzą czy tylko ja miałam szczęście? emotka  (a raczej mąż, bo ja kwitłam w tym czasie w aucie z dziećmi)

Szok emotka  u mnie szybciej niż Blikiem
Bez żadnego podpisywania
0 0

fan-mandaryny

#6870392 Napisano: 15.07.2022 13:07:43
Ok. 12.00 zakupiłem dwie gumy orbit w Żabce. Nie otrzymałem kodu w swojej aplikacji. Co teraz?
0 0

lucya

#6870394 Napisano: 15.07.2022 13:10:11
fan-mandaryny napisał(a):

Ok. 12.00 zakupiłem dwie gumy orbit w Żabce. Nie otrzymałem kodu w swojej aplikacji. Co teraz?

Mi ostatnio przyszedł kod po 24h

agakaz2

#6870406 Napisano: 15.07.2022 13:33:35
fan-mandaryny napisał(a):

Ok. 12.00 zakupiłem dwie gumy orbit w Żabce. Nie otrzymałem kodu w swojej aplikacji. Co teraz?

zabka z listy sklepów?
0 0

mellowfruit

#6870431 Napisano: 15.07.2022 14:40:38
Czy ktoś też miał problem z Nivea Hebe przy zgłaszaniu? Kurcze po załadowaniu się wyskakuje strona z errorem emotka
0 0

gryszelm

#6870432 Napisano: 15.07.2022 14:50:17
fan-mandaryny napisał(a):

Ok. 12.00 zakupiłem dwie gumy orbit w Żabce. Nie otrzymałem kodu w swojej aplikacji. Co teraz?

Zrób zdjęcie i prześlij na kontakt żabka. Po 3 dniach, ale dostałam kod.

rufus

#6870437 Napisano: 15.07.2022 15:15:54
W kinley wpisuje sie gorny numer paragonu czy dolny numer transakcji?
0 0