Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

ReneK

#7134773 Napisano: 29.10.2023 17:20:23
Czy ktoś mi podpowie odnośnie konkursu ORBIT BIEDRONKA!czy na zdjeciu "MUSI" być widoczny produkt Orbit?🤔
0 0

nanajka81

#7134775 Napisano: 29.10.2023 17:48:16
ReneK napisał(a):

Czy ktoś mi podpowie odnośnie konkursu ORBIT BIEDRONKA!czy na zdjeciu "MUSI" być widoczny produkt Orbit?🤔

a kto to wie? Ma być "kreatywny uśmiech"...
1 ReneK 0

szramus

#7134782 Napisano: 29.10.2023 18:51:34
W konkursie Fa, Schauma, Palette  "Oszczędzaj w pięknym stylu " kupujecie jeden czy dwa produkty ? Czytam regulamin i na jego początku jest napisane jeden, a potem w opisie paragonu, że ma być znaczone , że kupiono dwa produkty.
0 0

szramus

#7134784 Napisano: 29.10.2023 18:57:13
w okresie sprzedaży promocyjnej (tj. od 10 października 2023 r. od godziny 00:00:00 do
30 listopada 2023 r. do godziny 23:59:58) zakupić co najmniej jeden Produkt Promocyjny
i dalej coś takiego

4.8.2. muszą być wyraźnie widoczne w szczególności następujące informacje: data i miejsce
dokonania zakupu, numer paragonu oraz słowo lub skrót pozwalające stwierdzić, że
zakupione zostały dwa Produkty promocyjne
0 0

pioge7

#7134786 Napisano: 29.10.2023 18:59:15
szramus napisał(a):

w okresie sprzedaży promocyjnej (tj. od 10 października 2023 r. od godziny 00:00:00 do
30 listopada 2023 r. do godziny 23:59:58) zakupić co najmniej jeden Produkt Promocyjny
i dalej coś takiego

4.8.2. muszą być wyraźnie widoczne w szczególności następujące informacje: data i miejsce
dokonania zakupu, numer paragonu oraz słowo lub skrót pozwalające stwierdzić, że
zakupione zostały dwa Produkty promocyjne

ja się trzymam zapisu, że należy zakupić 1 produkt promocyjny.
1 mia 0

katee14

#7134789 Napisano: 29.10.2023 19:04:36
ZetZ napisał(a):

katee14 napisał(a):

marzenie16 napisał(a):

Czy ktoś miał trudności z dodaniem paragonu do konkursu Hochland ,,Dzielenie sie dobrem"?

Ja też nie mogę wysłać, cały czas komunikat wystąpił błąd podczas dodawania pliku. Próbowałam z tel i komputera i różne zdjęcia, ciągle to samo. Wcześniej nie było problemu z wysłaniem zgłoszenia na ten konkurs

Tak około 9 rano dziś, szło bez problemu.

Poszło zgłoszenie. Możecie próbować emotka

maverick

#7134790 Napisano: 29.10.2023 19:06:56
Czy jeśli chodzi o te bilety do Helios z Kinder, to wystarczy w kinie podać ten kod, numer?emotka
0 0

8igora9

#7134799 Napisano: 29.10.2023 20:00:00
Czy w konkursie Hochland przejdzie opis na paragonie "ser top.krazek Ho"? Mam jeden taki paragon, a na drugim jeszcze gorzej: "SerTopSmietan90g" 🙈 Zamuliłam, bo nie wiedziałam, że trzeba wgrywać paragon od razu przy zgłoszeniu.
0 0

danaaa

#7134806 Napisano: 29.10.2023 20:14:59
8igora9 napisał(a):

Czy w konkursie Hochland przejdzie opis na paragonie "ser top.krazek Ho"? Mam jeden taki paragon, a na drugim jeszcze gorzej: "SerTopSmietan90g" 🙈 Zamuliłam, bo nie wiedziałam, że trzeba wgrywać paragon od razu przy zgłoszeniu.

U mnie był opis "Serek kanapkowy". Załączyłam przy zgłoszeniu zdjęcie paragonu z produktami i jest wygrana  emotka
1 8igora9 0

8igora9

#7134809 Napisano: 29.10.2023 20:26:01
danaaa napisał(a):

8igora9 napisał(a):

Czy w konkursie Hochland przejdzie opis na paragonie "ser top.krazek Ho"? Mam jeden taki paragon, a na drugim jeszcze gorzej: "SerTopSmietan90g" 🙈 Zamuliłam, bo nie wiedziałam, że trzeba wgrywać paragon od razu przy zgłoszeniu.

U mnie był opis "Serek kanapkowy". Załączyłam przy zgłoszeniu zdjęcie paragonu z produktami i jest wygrana  emotka

Produkty już zjedzone. 🙈 Ale skoro się bardzo nie czepiają, to zaryzykuję chociaż z tym lepiej opisanym. 😉 Dzięki. ❤️
0 0

agnesita

#7134814 Napisano: 29.10.2023 21:00:04
Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka
0 0

malmika

#7134815 Napisano: 29.10.2023 21:17:35
agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka
0 0

catcat

#7134820 Napisano: 29.10.2023 21:36:01
pioge7 napisał(a):

szramus napisał(a):

w okresie sprzedaży promocyjnej (tj. od 10 października 2023 r. od godziny 00:00:00 do
30 listopada 2023 r. do godziny 23:59:58) zakupić co najmniej jeden Produkt Promocyjny
i dalej coś takiego

4.8.2. muszą być wyraźnie widoczne w szczególności następujące informacje: data i miejsce
dokonania zakupu, numer paragonu oraz słowo lub skrót pozwalające stwierdzić, że
zakupione zostały dwa Produkty promocyjne

ja się trzymam zapisu, że należy zakupić 1 produkt promocyjny.

Też trzymam się, że jeden produkt - nawet na grafice jest napisane: produkt, nie produkty.

0 0

agawaga

#7134822 Napisano: 29.10.2023 21:43:21
Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka
0 0

ace

#7134824 Napisano: 29.10.2023 21:54:01
malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I u mnie emotka
0 0

jokan

#7134825 Napisano: 29.10.2023 21:55:23
agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?
0 0

rufus

#7134826 Napisano: 29.10.2023 22:00:17
jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo
0 0

jokan

#7134827 Napisano: 29.10.2023 22:03:24
rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....
0 0

catcat

#7134828 Napisano: 29.10.2023 22:04:49
jokan napisał(a):

rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....

Też się nie logowałam i normalnie poszło. Później przyszedł mail o weryfikacji.
0 0

misiamarysia

#7134830 Napisano: 29.10.2023 22:17:46
ace napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I u mnie emotka

I u mnie błąd emotka
0 0