Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

tad_pole

#7134831 Napisano: 29.10.2023 22:17:59
malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę
0 0

malmika

#7134832 Napisano: 29.10.2023 22:18:48
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło
0 0

tad_pole

#7134834 Napisano: 29.10.2023 22:21:17
malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu
0 0

misiamarysia

#7134835 Napisano: 29.10.2023 22:23:08
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

Nie idzie emotka
0 0

malmika

#7134838 Napisano: 29.10.2023 22:27:58
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..
0 0

tad_pole

#7134840 Napisano: 29.10.2023 22:35:38
malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

0 0

ReneK

#7134841 Napisano: 29.10.2023 22:40:57
I u mnie błądemotka
0 0

agawaga

#7134842 Napisano: 29.10.2023 22:41:01
Catcat napisał(a):

jokan napisał(a):

rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....

Też się nie logowałam i normalnie poszło. Później przyszedł mail o weryfikacji.

Dziękuję Wam bardzo. U mnie też już poszło 🙂
1 catcat 0

tereniagno

#7134846 Napisano: 29.10.2023 22:54:54
Czy z Gratisobrania można wysłać zgłoszenie w innym etapie niż zakupiony towar,
czy zakup i wysyłka musi być w tym samym tygodniu?
Nigdzie w regulaminie o tym nie znalazłam.
0 0

rufus

#7134847 Napisano: 29.10.2023 22:58:42
tereniagno napisał(a):

Czy z Gratisobrania można wysłać zgłoszenie w innym etapie niż zakupiony towar,
czy zakup i wysyłka musi być w tym samym tygodniu?
Nigdzie w regulaminie o tym nie znalazłam.

Kojarze posty z wczesniejszych dyskusji, ze mozna.
0 0

tad_pole

#7134850 Napisano: 29.10.2023 23:00:49
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

W regulaminie znalazłam tylko taki adres mailowy daneosobowe@hochland.com. Napisałam
0 0

tereniagno

#7134852 Napisano: 29.10.2023 23:15:44
rufus napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Czy z Gratisobrania można wysłać zgłoszenie w innym etapie niż zakupiony towar,
czy zakup i wysyłka musi być w tym samym tygodniu?
Nigdzie w regulaminie o tym nie znalazłam.

Kojarze posty z wczesniejszych dyskusji, ze mozna.

Dziękujęemotka
0 0

maryjane

#7134853 Napisano: 29.10.2023 23:23:03
tad_pole napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

W regulaminie znalazłam tylko taki adres mailowy daneosobowe@hochland.com. Napisałam

Czy to jeszcze dziś przejdzie? Ale jestem na siebie zła, że zwlekałam do ostatniego dnia ! emotka
0 0

tad_pole

#7134854 Napisano: 29.10.2023 23:25:34
maryjane napisał(a):

tad_pole napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

W regulaminie znalazłam tylko taki adres mailowy daneosobowe@hochland.com. Napisałam

Czy to jeszcze dziś przejdzie? Ale jestem na siebie zła, że zwlekałam do ostatniego dnia ! emotka

Ja trochę też... ale piszmy grupowo na FB i na maila. Czym więcej osób napisze, tym większa szansa, że coś z tym zrobią
0 0

iwona0103

#7134855 Napisano: 29.10.2023 23:31:16
tad_pole napisał(a):

maryjane napisał(a):

tad_pole napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

W regulaminie znalazłam tylko taki adres mailowy daneosobowe@hochland.com. Napisałam

Czy to jeszcze dziś przejdzie? Ale jestem na siebie zła, że zwlekałam do ostatniego dnia ! emotka

Ja trochę też... ale piszmy grupowo na FB i na maila. Czym więcej osób napisze, tym większa szansa, że coś z tym zrobią

Na fb wczoraj napisali: "Z organizatorem możesz skontaktować się pod adresem hi@sayhi.agency."
1 tad_pole 0

bezaczek7

#7134857 Napisano: 29.10.2023 23:53:31
hi@sayhi.agency to pełny adres?
0 0

tygrysek82bu

#7134871 Napisano: 30.10.2023 08:14:15
Hochland- na Facebooku właśnie mi odpisali: " prosimy, prześlij zgłoszenie z paragonem w załączniku e-mailem, na adres przemyslawniemiec@sayhi.agency. Na zgłoszenie oczekujemy dzisiaj, do godziny 23:59 ."

ktosiek1

#7134876 Napisano: 30.10.2023 08:45:54
Koagawaga napisał(a):

Catcat napisał(a):

jokan napisał(a):

rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....

Też się nie logowałam i normalnie poszło. Później przyszedł mail o weryfikacji.

Dziękuję Wam bardzo. U mnie też już poszło 🙂

Kurcze, ja już dawno pisałam i żadnej weryfikacji nie otrzymałam.....
0 0

jokan

#7134880 Napisano: 30.10.2023 08:54:40
ktosiek1 napisał(a):

Koagawaga napisał(a):

Catcat napisał(a):

jokan napisał(a):

rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....

Też się nie logowałam i normalnie poszło. Później przyszedł mail o weryfikacji.

Dziękuję Wam bardzo. U mnie też już poszło 🙂

Kurcze, ja już dawno pisałam i żadnej weryfikacji nie otrzymałam.....

Bo być może tylko przy odrzuceniu coś wysyłają a jak jest ok, to nic. Nie doczytałam, ale coś pisali o 5 dniach. To może jak jest tok, to po prostu zgłoszenie jest przyjęte i już.
0 0

marlena083

#7134882 Napisano: 30.10.2023 08:54:55
możecie wysłać zgłoszenie na Orbit w Biedronce? 
niby format ok, rozmiar też, a nie chce puścić na dwóch urządzeniach  emotka
0 0