Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

Cleo92

#6843377 Napisano: 09.02.2022 05:02:06
darog napisał(a):

Cleo92 napisał(a):

hProszę powiedzcie mi czy NUMER PARAGONU to ten numer w tej samej linii co data??Do tej pory zawsze go wpisywałam ale zdziwiło mnie dziś gdy w loterii Gellwe rejestrowałam paragon i była tam informacja, że numer w linii daty to nie numer paragonu i już sama nie wiem.

NUMER SYSTEMOWY - ten na dole

No to się porobiło bo wszędzie wpisywałam ten w linii daty..... Co teraz powinnam zrobić? Wziąć udział jeszcze raz w każdym konkursie i wpisać ten poprawny numer? 
0 0

elmas

#6843378 Napisano: 09.02.2022 06:25:50
Cleo92 napisał(a):

darog napisał(a):

Cleo92 napisał(a):

hProszę powiedzcie mi czy NUMER PARAGONU to ten numer w tej samej linii co data??Do tej pory zawsze go wpisywałam ale zdziwiło mnie dziś gdy w loterii Gellwe rejestrowałam paragon i była tam informacja, że numer w linii daty to nie numer paragonu i już sama nie wiem.

NUMER SYSTEMOWY - ten na dole

No to się porobiło bo wszędzie wpisywałam ten w linii daty..... Co teraz powinnam zrobić? Wziąć udział jeszcze raz w każdym konkursie i wpisać ten poprawny numer? 

W większości konkursów czy loterii trzeba podawać właśnie ten numer naprzeciwko daty, ale w loterii Gellwe akurat jest inaczej. Najlepiej za każdym razem sprawdzać takie rzeczy w regulaminie albo na przykładowym paragonie na stronie konkretnego konkursu. 
0 0

Cleo92

#6843401 Napisano: 09.02.2022 10:43:25
elmas napisał(a):

Cleo92 napisał(a):

darog napisał(a):

Cleo92 napisał(a):

hProszę powiedzcie mi czy NUMER PARAGONU to ten numer w tej samej linii co data??Do tej pory zawsze go wpisywałam ale zdziwiło mnie dziś gdy w loterii Gellwe rejestrowałam paragon i była tam informacja, że numer w linii daty to nie numer paragonu i już sama nie wiem.

NUMER SYSTEMOWY - ten na dole

No to się porobiło bo wszędzie wpisywałam ten w linii daty..... Co teraz powinnam zrobić? Wziąć udział jeszcze raz w każdym konkursie i wpisać ten poprawny numer? 

W większości konkursów czy loterii trzeba podawać właśnie ten numer naprzeciwko daty, ale w loterii Gellwe akurat jest inaczej. Najlepiej za każdym razem sprawdzać takie rzeczy w regulaminie albo na przykładowym paragonie na stronie konkretnego konkursu. 

Czyli w Gellwe mogę zgłosić paragon jeszcze raz,poprawnie a Grzeski, Lay's,Prince polo może być ten numer z linii daty tak? Bo tam nie widziałam żeby było wyjaśnione inaczej
0 0

elmas

#6843409 Napisano: 09.02.2022 11:47:32

W większości konkursów czy loterii trzeba podawać właśnie ten numer naprzeciwko daty, ale w loterii Gellwe akurat jest inaczej. Najlepiej za każdym razem sprawdzać takie rzeczy w regulaminie albo na przykładowym paragonie na stronie konkretnego konkursu. 

Czyli w Gellwe mogę zgłosić paragon jeszcze raz,poprawnie a Grzeski, Lay's,Prince polo może być ten numer z linii daty tak? Bo tam nie widziałam żeby było wyjaśnione inaczej

Tak, w Grześkach, Lay's i Prince Polo podaje się ten numer, który jest na linii daty. A co do Gellwe, to nie jestem pewna - może najpierw powinnaś napisać do nich, żeby anulowali tamto zgłoszenie z błędnym numerem paragonu? Bo jeśli zostanie wylosowane, to nagroda przepadnie. 
0 0

tereniagno

#6843513 Napisano: 09.02.2022 17:55:15
Kto podpowie o czym trzeba napisać, żeby w końcu wygrać piniatę, proszęemotka
Już brak pomysłuemotka
0 0

Emememe

#6843521 Napisano: 09.02.2022 18:32:21
tereniagno napisał(a):

Kto podpowie o czym trzeba napisać, żeby w końcu wygrać piniatę, proszęemotka Już brak pomysłuemotka


We wszystkich wygranych zgłoszeniach opisywałam po prostu to, jak się bawimy z rodzinką w czasie karnawału 😜  Jakiś bal przebierańców, impreza w klimacie karnawału z Rio / Wenecji,  wspólne zabawy i wygłupy. Lokowanie produktu w postaci np tortu Kinder lub piniaty z schoko bonsami  w środku. Zawsze podkreślałam, jak fajny jest czas spędzony w gronie rodzinnym itd.  I wykorzystuje ten limit 1000 znaków.  

tereniagno

#6843546 Napisano: 09.02.2022 21:02:14
Emememe napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Kto podpowie o czym trzeba napisać, żeby w końcu wygrać piniatę, proszęemotka Już brak pomysłuemotka

We wszystkich wygranych zgłoszeniach opisywałam po prostu to, jak się bawimy z rodzinką w czasie karnawału 😜  Jakiś bal przebierańców, impreza w klimacie karnawału z Rio / Wenecji,  wspólne zabawy i wygłupy. Lokowanie produktu w postaci np tortu Kinder lub piniaty z schoko bonsami  w środku. Zawsze podkreślałam, jak fajny jest czas spędzony w gronie rodzinnym itd.  I wykorzystuje ten limit 1000 znaków.  

Wielkie dzięki za pomoc emotka
0 0

garyman

#6843552 Napisano: 09.02.2022 21:43:30
Pomóżcie wygrać roczny Player w Coca Coli, kilkadziesiąt zgłoszeń i totalne NIC. O innych nagrodach nawet nie marzę, skoro nie potrafię trafić jednego z ponad 20tyś Playerów
0 0

lb

#6847136 Napisano: 28.02.2022 18:28:51
Bardzo proszę o udostępnianie, klikanie, może zakupy na licytacji lub
wpłaty na konto nawet małe kwoty - 1 zł,  która przybliża do osiągnięcia
celu.  
Brakuje: 7 000 346,49 zł

Na fb  są to licytacje na które można coś wystawić lub kupić, dziękuję za pomoc bo widzę tam więcej osób z różnych miast

https://www.siepomaga.pl/walka-antosia

https://www.dobryklik.pl/antos-dziaczuk
https://www.facebook.com/groups/feed/

https://www.instagram.com/antos_kontra_sma/]https://l.faceboo...om/antos_kontra_sma/

Pomoc przez SMS:Nr 72365 treść 0148908
https://www.siepo...ntosia/jeden-procent
Numer KRS
0000396361
Cel szczegółowy 1%
0148908 Antoni
0 0

aniunia1900

#6847786 Napisano: 03.03.2022 17:41:12
Kochani!
Jeśli jeszcze nie rozliczyliście PIT za ubiegły rok to proszę o przekazanie 1% na mojego synka Michałka. Synek ma 4 lata, ma całościowe zaburzenie rozwoju, autyzm i nadal jest diagnozowany pod kątem innych schorzeń.Aby przekazać 1% podatku należy podać:KRS: 0000037904Cel szczegółowy 1%: 40895 NIEDZIELA MICHAŁ Z góry dziękuję za pomoc
Chciałam to ogłoszenie dać w rubryce 1% podatku ale nie mam możliwości dodawania nic w tym wątku. Nie wiem czy problem jest tylko u mnie, czy dodawanie ogłoszeń w tym temacie zostało zablokowane.
0 0

warcik

#6850713 Napisano: 21.03.2022 22:32:05
Jaki rozmiar ramy miały zielone rowery Embassy z Hortexu- może ktoś miły podpowie:-)
0 0

marcella

#6851507 Napisano: 26.03.2022 15:52:46
Najlepiej wszystko dokładnie wyjaśnić przez rozmowę telefoniczną, wyjaśnić wszystko żeby nie było żadnych niedomówień, ja takich uperdasów sobie odpuszczam.
0 0

edzia21

#6851520 Napisano: 26.03.2022 18:30:52
rare85 napisał(a):

Mam problem z kupującym na olx. Kupiony towar z wysyłką olx. Jako, że to nagroda to napisałam, że sprzęt jest nowy, na gwarancji (kupujący wiedział, że to z konkursu). Dostał przesyłkę i... się zaczęło. Do paczki dołączyłam protokół przekazania nagrody od organizatora, który w razie czego jest podstawą reklamacji (wartość ok. 300 zł sprzedane za 200 zł). Kupujący nie potwierdził na olx, że wszystko ok z paczką - poszło zgłoszenie, że coś nie tak i mam się "ustosunkować". Nie było paragonu - taką wiadomość dostałam od kupującego. No tak, pisałam, że to nagroda, nigdzie nie pisałam,że posiadam dowód zakupu, a sprzęt jest nowy i na gwarancji. Tak też napisałam do olx. Teraz kupujący pisze, że pójdzie zwrot... Ok, ale sprawa już zgłoszona i wyjaśniania przez olx. Co teraz? Jak postąpić? Towar dostanę może z powrotem a jak olx mi kasę w tym czasie przeleje? Dodam tylko, że odnoszę wrażenie, że to "upierdliwość" kupującego, na kazde pytanie odpowiedziałam, a "przyczepił" się tego paragonu... No i chciała kupić jeszcze taniej i z odbiorem, na co się nie zgodziłam (z różnych względów). I teraz dyskutować? Czekać na zwrot? Tyle rzeczy sprzedałam a teraz takie cos po raz pierwszy mnie spotkało

Popełniłaś mały błąd...trzeba było przed wysyłką zaznaczyć jasno, że NIE MA PARAGONU! Niektórzy kupujący wiążą sztywno gwarancję jedynie z paragonem (nie uznając protokołu), stąd też problem. I z protokołami też uważaj...upewnij się, że na jego podstawie faktycznie jest gwarancja. Niektóre oficjalne serwisy nie respektują PROTOKOŁÓW - ma być paragon i koniec (i nie ważne, że z konkursu, że organizator wystawił bla bla bla).
0 0

rare85

#6851528 Napisano: 26.03.2022 19:11:39
edzia21 napisał(a):

rare85 napisał(a):

Mam problem z kupującym na olx. Kupiony towar z wysyłką olx. Jako, że to nagroda to napisałam, że sprzęt jest nowy, na gwarancji (kupujący wiedział, że to z konkursu). Dostał przesyłkę i... się zaczęło. Do paczki dołączyłam protokół przekazania nagrody od organizatora, który w razie czego jest podstawą reklamacji (wartość ok. 300 zł sprzedane za 200 zł). Kupujący nie potwierdził na olx, że wszystko ok z paczką - poszło zgłoszenie, że coś nie tak i mam się "ustosunkować". Nie było paragonu - taką wiadomość dostałam od kupującego. No tak, pisałam, że to nagroda, nigdzie nie pisałam,że posiadam dowód zakupu, a sprzęt jest nowy i na gwarancji. Tak też napisałam do olx. Teraz kupujący pisze, że pójdzie zwrot... Ok, ale sprawa już zgłoszona i wyjaśniania przez olx. Co teraz? Jak postąpić? Towar dostanę może z powrotem a jak olx mi kasę w tym czasie przeleje? Dodam tylko, że odnoszę wrażenie, że to "upierdliwość" kupującego, na kazde pytanie odpowiedziałam, a "przyczepił" się tego paragonu... No i chciała kupić jeszcze taniej i z odbiorem, na co się nie zgodziłam (z różnych względów). I teraz dyskutować? Czekać na zwrot? Tyle rzeczy sprzedałam a teraz takie cos po raz pierwszy mnie spotkało

Popełniłaś mały błąd...trzeba było przed wysyłką zaznaczyć jasno, że NIE MA PARAGONU! Niektórzy kupujący wiążą sztywno gwarancję jedynie z paragonem (nie uznając protokołu), stąd też problem. I z protokołami też uważaj...upewnij się, że na jego podstawie faktycznie jest gwarancja. Niektóre oficjalne serwisy nie respektują PROTOKOŁÓW - ma być paragon i koniec (i nie ważne, że z konkursu, że organizator wystawił bla bla bla).

Mogłam, gdybym... emotka to wiem, teraz chodzi o to co dalej? Czekać aż olx to wyjaśni? Czy kupujacy może zwrócić towar tylko dlatego że nie ma paragonu, o który nawet nie zapytał, o którym nie ma mowy w opisie oferty sprzedaży? Zgłosił w Olx, że coś nie tak, ja napisałam wyjaśnienia, sprawa jakby "zawieszona", brak towaru, brak pieniędzy... Zapytałam o to jak postąpić dalej
0 0

edzia21

#6851529 Napisano: 26.03.2022 19:17:10
rare85 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

rare85 napisał(a):

Mam problem z kupującym na olx. Kupiony towar z wysyłką olx. Jako, że to nagroda to napisałam, że sprzęt jest nowy, na gwarancji (kupujący wiedział, że to z konkursu). Dostał przesyłkę i... się zaczęło. Do paczki dołączyłam protokół przekazania nagrody od organizatora, który w razie czego jest podstawą reklamacji (wartość ok. 300 zł sprzedane za 200 zł). Kupujący nie potwierdził na olx, że wszystko ok z paczką - poszło zgłoszenie, że coś nie tak i mam się "ustosunkować". Nie było paragonu - taką wiadomość dostałam od kupującego. No tak, pisałam, że to nagroda, nigdzie nie pisałam,że posiadam dowód zakupu, a sprzęt jest nowy i na gwarancji. Tak też napisałam do olx. Teraz kupujący pisze, że pójdzie zwrot... Ok, ale sprawa już zgłoszona i wyjaśniania przez olx. Co teraz? Jak postąpić? Towar dostanę może z powrotem a jak olx mi kasę w tym czasie przeleje? Dodam tylko, że odnoszę wrażenie, że to "upierdliwość" kupującego, na kazde pytanie odpowiedziałam, a "przyczepił" się tego paragonu... No i chciała kupić jeszcze taniej i z odbiorem, na co się nie zgodziłam (z różnych względów). I teraz dyskutować? Czekać na zwrot? Tyle rzeczy sprzedałam a teraz takie cos po raz pierwszy mnie spotkało

Popełniłaś mały błąd...trzeba było przed wysyłką zaznaczyć jasno, że NIE MA PARAGONU! Niektórzy kupujący wiążą sztywno gwarancję jedynie z paragonem (nie uznając protokołu), stąd też problem. I z protokołami też uważaj...upewnij się, że na jego podstawie faktycznie jest gwarancja. Niektóre oficjalne serwisy nie respektują PROTOKOŁÓW - ma być paragon i koniec (i nie ważne, że z konkursu, że organizator wystawił bla bla bla).

Mogłam, gdybym... emotka to wiem, teraz chodzi o to co dalej? Czekać aż olx to wyjaśni? Czy kupujacy może zwrócić towar tylko dlatego że nie ma paragonu, o który nawet nie zapytał, o którym nie ma mowy w opisie oferty sprzedaży? Zgłosił w Olx, że coś nie tak, ja napisałam wyjaśnienia, sprawa jakby "zawieszona", brak towaru, brak pieniędzy... Zapytałam o to jak postąpić dalej

Swoją wypowiedź napisałam tak "na przyszłość", wiem...że "mądry Polak po szkodzie". Natomiast jeśli chodzi o daną sytuację - niczego nie doradzę, bo nie sprzedaję z wysyłką przez olx (jedynie odbiór osobisty), unikam jak ognia. Czasami wolę poczekać dłużej, niż użerać się z januszerią. Współczuję. 
2 rare85, cb656 0

nanajka81

#6851531 Napisano: 26.03.2022 19:18:31
rare85 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

rare85 napisał(a):

Mam problem z kupującym na olx. Kupiony towar z wysyłką olx. Jako, że to nagroda to napisałam, że sprzęt jest nowy, na gwarancji (kupujący wiedział, że to z konkursu). Dostał przesyłkę i... się zaczęło. Do paczki dołączyłam protokół przekazania nagrody od organizatora, który w razie czego jest podstawą reklamacji (wartość ok. 300 zł sprzedane za 200 zł). Kupujący nie potwierdził na olx, że wszystko ok z paczką - poszło zgłoszenie, że coś nie tak i mam się "ustosunkować". Nie było paragonu - taką wiadomość dostałam od kupującego. No tak, pisałam, że to nagroda, nigdzie nie pisałam,że posiadam dowód zakupu, a sprzęt jest nowy i na gwarancji. Tak też napisałam do olx. Teraz kupujący pisze, że pójdzie zwrot... Ok, ale sprawa już zgłoszona i wyjaśniania przez olx. Co teraz? Jak postąpić? Towar dostanę może z powrotem a jak olx mi kasę w tym czasie przeleje? Dodam tylko, że odnoszę wrażenie, że to "upierdliwość" kupującego, na kazde pytanie odpowiedziałam, a "przyczepił" się tego paragonu... No i chciała kupić jeszcze taniej i z odbiorem, na co się nie zgodziłam (z różnych względów). I teraz dyskutować? Czekać na zwrot? Tyle rzeczy sprzedałam a teraz takie cos po raz pierwszy mnie spotkało

Popełniłaś mały błąd...trzeba było przed wysyłką zaznaczyć jasno, że NIE MA PARAGONU! Niektórzy kupujący wiążą sztywno gwarancję jedynie z paragonem (nie uznając protokołu), stąd też problem. I z protokołami też uważaj...upewnij się, że na jego podstawie faktycznie jest gwarancja. Niektóre oficjalne serwisy nie respektują PROTOKOŁÓW - ma być paragon i koniec (i nie ważne, że z konkursu, że organizator wystawił bla bla bla).

Mogłam, gdybym... emotka to wiem, teraz chodzi o to co dalej? Czekać aż olx to wyjaśni? Czy kupujacy może zwrócić towar tylko dlatego że nie ma paragonu, o który nawet nie zapytał, o którym nie ma mowy w opisie oferty sprzedaży? Zgłosił w Olx, że coś nie tak, ja napisałam wyjaśnienia, sprawa jakby "zawieszona", brak towaru, brak pieniędzy... Zapytałam o to jak postąpić dalej

pozostaje czekać. OLX ma 14 dni na ogarnięcie tematu. Jeżeli kupujący zwróci Ci produkt to musi to zrobić w ciągu 14 dni bo jak tego nie zrobi to OLX po tych 14 dniach przeleje Ci kasę a towar zostanie u kupującego. I tyle. Tak chyba to wygląda aczkolwiek pewna nie jestem bo takiej sytuacji nie miałam.
1 rare85 0

nanajka81

#6851565 Napisano: 27.03.2022 10:03:11
1940bruce1973 napisał(a):

rare85 napisał(a):

Mogłam, gdybym... emotka to wiem, teraz chodzi o to co dalej? Czekać aż olx to wyjaśni? Czy kupujacy może zwrócić towar tylko dlatego że nie ma paragonu, o który nawet nie zapytał, o którym nie ma mowy w opisie oferty sprzedaży? Zgłosił w Olx, że coś nie tak, ja napisałam wyjaśnienia, sprawa jakby "zawieszona", brak towaru, brak pieniędzy... Zapytałam o to jak postąpić dalej

Nie umiem Ci niestety pomóc w tej konkretnej sytuacji, fajnie, że Dziewczyny napisały jakieś pomocne wskazówki, ale pozwolę sobie przy okazji wtrącić w tej dyskusji, że zauważyłam od pewnego momentu dziwną rzecz - kupujący bardzo rzadko czytają opisy sprzedawanych rzeczy, nie zadają tez pytań o interesujące ich cechy/sprawy, a potem mają o wszystko pretensje. 
Ja już jestem dosłownie zmęczona wydzwanianiem do ludzi i tłumaczeniem, bo ktoś np. kupił dwie czerwone lalki, a napisał wiadomość, że jedna ma być niebieska a druga żółta, choć takich wcale w moich aukcjach nie było. emotka emotka

i dlatego ja porzuciłam granie o wszystko bo jeżeli pewnych nagród nie mam komu oddać a sprzedać za uczciwą cenę jest naprawdę ciężko to po co to zbierać? A jak się jeszcze napisze że coś z konkursu to obniżają cenę ile się da.
3 brucee, cb656, ZetZ 0

kuleczkar

#6851576 Napisano: 27.03.2022 12:19:24
1940bruce1973 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

i dlatego ja porzuciłam granie o wszystko bo jeżeli pewnych nagród nie mam komu oddać a sprzedać za uczciwą cenę jest naprawdę ciężko to po co to zbierać? A jak się jeszcze napisze że coś z konkursu to obniżają cenę ile się da.

Jasne! Ja również staram się nie grać o rzeczy, jakich nie potrzebuję, lecz niestety nie zawsze jest to możliwe - część konkursów ma nagrody mocno zróżnicowane - potrzebuję np. konsoli czy telefonu, a tu przypadkiem wpada rzecz stopnia drugiego czy trzeciego, np. pluszak albo bluza itp.  emotka

W takich sytuacjach zazwyczaj nie odsyłam danych, albo od razu piszę organizatorom, że rezygnuje z nagrody, bo akurat nie mam zapotrzebowania na bidon, smycz, miśka czy inny zbędny gadżet... Jak np. w przypadku czapki z Somersby ostatnio... Może ktoś, komu akurat podoba się ta czapka, ucieszy się z rezerwy.

mama2006

#6852109 Napisano: 30.03.2022 16:45:35
Kochani, kurier mi wiezie coś od Wolante Investments.  emotka  Co to może być? 
0 0

madllen

#6852111 Napisano: 30.03.2022 16:58:56
mama2006 napisał(a):

Kochani, kurier mi wiezie coś od Wolante Investments.  emotka  Co to może być? 

Starter Orange , jest info na maila.
0 0