Reklama na e-Konkursy.info

Avanti

agicho

#7230110 Napisano: 18.12.2024 18:08:32
Majkii napisał(a):

Zgłoszenia które były w czasie awarii nie zostały zapisane i trzeba zgłosić je jeszcze raz. Z powodu awarii przedłużają o 2 dni, czego tutaj nie rozumieć?
Oczywiście że jest lekkie zamieszanie ale awarie się zdarzają.

W tym dniu znalazłam paragon ale przy powtórnym wysłaniu (według ich prośby) dostaje informacje zwrotna 
0 0

isiulka

#7230115 Napisano: 18.12.2024 18:28:51
Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?
0 0

Majkii

#7230117 Napisano: 18.12.2024 18:30:32
agicho napisał(a):

Majkii napisał(a):

Zgłoszenia które były w czasie awarii nie zostały zapisane i trzeba zgłosić je jeszcze raz. Z powodu awarii przedłużają o 2 dni, czego tutaj nie rozumieć?
Oczywiście że jest lekkie zamieszanie ale awarie się zdarzają.

W tym dniu znalazłam paragon ale przy powtórnym wysłaniu (według ich prośby) dostaje informacje zwrotna 

Napisz do nich, oni szybko odpisują.
1 agicho 0

sweety162

#7230125 Napisano: 18.12.2024 18:54:47
isiulka napisał(a):

Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?

Ja nie jestem pewna czy za pierwszy etap poszły główne. Ktoś potwierdzi?
1 niunio 0

gregory

#7230148 Napisano: 18.12.2024 20:36:09
co by nie mówić, osobiście po tej całej sytuacji nabrałem podejrzeń, że platforma może nie pzyjmować wszystkich zgłoszeń. To by uzasadniało całkowity brak wygranych. Niestety trudno mi to zweryfikować, ale tak moze być skoro była juz taka grubsza awaria.
1 adamo86 0

mietowa

#7230153 Napisano: 18.12.2024 20:56:08
gregory napisał(a):

co by nie mówić, osobiście po tej całej sytuacji nabrałem podejrzeń, że platforma może nie pzyjmować wszystkich zgłoszeń. To by uzasadniało całkowity brak wygranych. Niestety trudno mi to zweryfikować, ale tak moze być skoro była juz taka grubsza awaria.

Ja wygrywam u nich bez zmian, odkąd weszła platforma, czyli nadal są moją ulubioną agencją emotka . Myślę, że to była jednorazowa awaria i to bardzo profesjonalne z ich strony, że natychmiast o tym poinformowali.
0 0

gregory

#7230155 Napisano: 18.12.2024 20:59:55
mietowa napisał(a):

gregory napisał(a):

co by nie mówić, osobiście po tej całej sytuacji nabrałem podejrzeń, że platforma może nie pzyjmować wszystkich zgłoszeń. To by uzasadniało całkowity brak wygranych. Niestety trudno mi to zweryfikować, ale tak moze być skoro była juz taka grubsza awaria.

Ja wygrywam u nich bez zmian, odkąd weszła platforma, czyli nadal są moją ulubioną agencją emotka . Myślę, że to była jednorazowa awaria i to bardzo profesjonalne z ich strony, że natychmiast o tym poinformowali.

ja nie mam pretensji do agencji. Też ich bardzo cenię za profesjonalizm, ale nawet oni moze nie wiedzą, że niektóre zgłoszenia po prostu nie docierają. To tylko przypuszczenie. Technika bywa zawodna.
1 mietowa 0

Jestemnowa

#7230156 Napisano: 18.12.2024 21:01:56
A ja wam powiem ,że pierwszy konkurs jaki wygrałam  w życiu to właśnie było u Avanti . Później coś tam wygrywałam większego i mniejszego ale zawsze coś . Bardzo mili ludzie i dobry kontakt ale gdy nastała era tej platformy joy dosłownie NIC w ich konkursach nie wygrałam 😔 i już nie chce mi się nawet wysyłać zgłoszeń ale może to i zdrowiej wyjdzie 😅
2 kuoka, androm 0

vazzz

#7230157 Napisano: 18.12.2024 21:02:12
A ta wiadomość o awarii była wysyłana w formie maila czy jest gdzieś komunikat na stronie?
0 0

mandarynka16

#7230158 Napisano: 18.12.2024 21:05:24
vazzz napisał(a):

A ta wiadomość o awarii była wysyłana w formie maila czy jest gdzieś komunikat na stronie?

Mail
1 vazzz 0

monikar

#7230159 Napisano: 18.12.2024 21:05:27
mietowa napisał(a):

gregory napisał(a):

co by nie mówić, osobiście po tej całej sytuacji nabrałem podejrzeń, że platforma może nie pzyjmować wszystkich zgłoszeń. To by uzasadniało całkowity brak wygranych. Niestety trudno mi to zweryfikować, ale tak moze być skoro była juz taka grubsza awaria.

Ja wygrywam u nich bez zmian, odkąd weszła platforma, czyli nadal są moją ulubioną agencją emotka . Myślę, że to była jednorazowa awaria i to bardzo profesjonalne z ich strony, że natychmiast o tym poinformowali.

Oj tak Avanti to najlepsza agencjaemotka

vazzz

#7230160 Napisano: 18.12.2024 21:07:32
mandarynka16 napisał(a):

vazzz napisał(a):

A ta wiadomość o awarii była wysyłana w formie maila czy jest gdzieś komunikat na stronie?

Mail

No to fajnie, bo ja nawet maila od nich nie dostałam a zgłoszenie wysłałam właśnie wczoraj rano.
I gdybym nie weszła na forum i nie kliknęła w ten wątek to nawet bym nic o tej awarii nie wiedziała.
0 0

maryam

#7230166 Napisano: 18.12.2024 21:25:35
vazzz napisał(a):

mandarynka16 napisał(a):

vazzz napisał(a):

A ta wiadomość o awarii była wysyłana w formie maila czy jest gdzieś komunikat na stronie?

Mail

No to fajnie, bo ja nawet maila od nich nie dostałam a zgłoszenie wysłałam właśnie wczoraj rano.
I gdybym nie weszła na forum i nie kliknęła w ten wątek to nawet bym nic o tej awarii nie wiedziała.

Sprawdź wszedzie, ja miałam w ofertach.
0 0

fragles

#7230168 Napisano: 18.12.2024 21:32:24
vazzz napisał(a):

mandarynka16 napisał(a):

vazzz napisał(a):

A ta wiadomość o awarii była wysyłana w formie maila czy jest gdzieś komunikat na stronie?

Mail

No to fajnie, bo ja nawet maila od nich nie dostałam a zgłoszenie wysłałam właśnie wczoraj rano.
I gdybym nie weszła na forum i nie kliknęła w ten wątek to nawet bym nic o tej awarii nie wiedziała.

Jest też dość duży komunikat, który się wyświetla na stronie joy jak tylko się zalogujesz.

andii

#7230188 Napisano: 19.12.2024 00:27:21
isiulka napisał(a):

Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?

Po czym poznać że  do 6grudnia poinformowali? U mnie na liście beż dni się wyświetlić
0 0

niunio

#7230191 Napisano: 19.12.2024 01:17:53
andii napisał(a):

isiulka napisał(a):

Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?

Po czym poznać że  do 6grudnia poinformowali? U mnie na liście beż dni się wyświetlić

Ctrl+F, wpisujesz @ i sprawdzasz ile maili jest na liście (liczba -1, bo w stopce strony też jest małpka).

Teraz jest 482, więc podani są laureaci za minimum 25 dni, czyli do 6 grudnia.
Jeśli ktoś wygra kilka razy, to na liście jest wpisany tylko raz, dlatego czasami nie do końca wiadomo, do kiedy dokładnie podane są wyniki.
1 andii 0

andii

#7230231 Napisano: 19.12.2024 09:32:44
niunio napisał(a):

andii napisał(a):

isiulka napisał(a):

Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?

Po czym poznać że  do 6grudnia poinformowali? U mnie na liście beż dni się wyświetla

Ctrl+F, wpisujesz @ i sprawdzasz ile maili jest na liście (liczba -1, bo w stopce strony też jest małpka).

Teraz jest 482, więc podani są laureaci za minimum 25 dni, czyli do 6 grudnia.
Jeśli ktoś wygra kilka razy, to na liście jest wpisany tylko raz, dlatego czasami nie do końca wiadomo, do kiedy dokładnie podane są wyniki.

emotka
1 niunio 0

olunka

#7230240 Napisano: 19.12.2024 10:20:15
czy Avanti z Kauflanda faktycznie informuje z dnia na dzień?
0 0

agakaz2

#7230338 Napisano: 19.12.2024 14:38:11
andii napisał(a):

isiulka napisał(a):

Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?

Po czym poznać że  do 6grudnia poinformowali? U mnie na liście beż dni się wyświetlić

a mnie nie ma na liście a teraz przyszedł mail z wygrana. 
I skąd mam wiedzieć który paragon?
1 andii 0

Nuna1210

#7230340 Napisano: 19.12.2024 14:39:53
agakaz2 napisał(a):

andii napisał(a):

isiulka napisał(a):

Myślicie, że projektory z Lidla już poszły za drugi etap? Na liście widzę tylko dane do 6 grudnia, wszyscy są już poinformowani?

Po czym poznać że  do 6grudnia poinformowali? U mnie na liście beż dni się wyświetlić

a mnie nie ma na liście a teraz przyszedł mail z wygrana. 
I skąd mam wiedzieć który paragon?

Oni sprawnie odpisują na maile i bez problemu podadzą początek i końcówkę numeru paragonu, jak do nich napiszesz 🙂 Listy czasami nie aktualizują na bieżąco.
1 agakaz2 0