Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

kumulacja

#7289898 Napisano: 22.08.2025 12:58:23
FBsebastian3 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

FBsebastian3 napisał(a):

Poczytałam i PRZYPOMNIAŁO mi się,ze zaczęlam sprawe wygranego 100 zł oreo Biedronka  z Kropki Bordo. Rzuciłam hasło na forum ,miałam iść do regulaminu ale zapomniałam. Dzisiaj zmotywowałam się i co? Nigdzie nie widzę abym cokolwiek dostała. Czas na reklamacje minąl 2 dni temu Jestem przekonana,ze nie wysłali i straciłam nagrode/ po raz 2/ . Napisałam do nich ale to juz po "ptokach" .Aż nie wierzę,ze 2 nagrody u nich mi już przepadły. Czas filmować wysyłanie ,pilnować regulaminu,a nie zasypiać snem porzadnych agencji. Czlowiek traci czujność.  Dlaczego skoro wygrałam, nie wysłali? Tak ciężko upilnować czy świadome dzialanie. Myślę,ze nie odpowiedzą

Zaoszczędzę Ci czekania. Podałeś inny numer w zgłoszeniu, a inny w oświadczeniu. Inny numer telefonu lub paragonu. Na Twoją prośbę przyślę Ci jakąś lewą wewnętrzną tabelkę z Tym błędnym numerem albo, w wersji najnowszej, Twoje zgłoszenie z przerobionym numerem.  Nie dziękuj  emotka

Dostałam odpowiedz od Kropki. W oświadczeniu zabrakło 1 litery w nazwisku. Poprosiłam o zdjęcie oświadczenia i szukam u siebie bo muszę być nieźle odlecona skoro moje nazwisko ma 4 litery,a wpisałam 3. To byłby totalny odlot.

Bardzo Was proszę! Róbcie print screeny wysyłanych zgłoszeń, zdjęcia oświadczeń i paragonów - dla siebie.
Sprawdzajcie po trzy razy. Wmówili mi takie rzeczy, o które siebie nie podejrzewam - inna cyfra w telefonie, inne cyfry w paragonach. Teraz jestem mądrzejsza.

atlantydek

#7289899 Napisano: 22.08.2025 13:02:07
FBsebastian3 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

FBsebastian3 napisał(a):

Poczytałam i PRZYPOMNIAŁO mi się,ze zaczęlam sprawe wygranego 100 zł oreo Biedronka  z Kropki Bordo. Rzuciłam hasło na forum ,miałam iść do regulaminu ale zapomniałam. Dzisiaj zmotywowałam się i co? Nigdzie nie widzę abym cokolwiek dostała. Czas na reklamacje minąl 2 dni temu Jestem przekonana,ze nie wysłali i straciłam nagrode/ po raz 2/ . Napisałam do nich ale to juz po "ptokach" .Aż nie wierzę,ze 2 nagrody u nich mi już przepadły. Czas filmować wysyłanie ,pilnować regulaminu,a nie zasypiać snem porzadnych agencji. Czlowiek traci czujność.  Dlaczego skoro wygrałam, nie wysłali? Tak ciężko upilnować czy świadome dzialanie. Myślę,ze nie odpowiedzą

Zaoszczędzę Ci czekania. Podałeś inny numer w zgłoszeniu, a inny w oświadczeniu. Inny numer telefonu lub paragonu. Na Twoją prośbę przyślę Ci jakąś lewą wewnętrzną tabelkę z Tym błędnym numerem albo, w wersji najnowszej, Twoje zgłoszenie z przerobionym numerem.  Nie dziękuj  emotka

Dostałam odpowiedz od Kropki. W oświadczeniu zabrakło 1 litery w nazwisku. Poprosiłam o zdjęcie oświadczenia i szukam u siebie bo muszę być nieźle odlecona skoro moje nazwisko ma 4 litery,a wpisałam 3. To byłby totalny odlot.

Mają poczucie humoru.  Poziom absurdu idzie wciąż w górę. Za chwile zakwestionują Twoją płeć  emotka

ziolko

#7290107 Napisano: 22.08.2025 21:13:41
FBsebastian3 napisał(a):

podpis sie nie liczy ,ze prawidłowy o ile wogóle czyli uwaga "polowanie na czarownice" w kropce

Oni sobie chyba jaja robią emotka  
"Nie rozum" ich, tylko zgłaszaj do sponsora. Bo widać, że robią wszystko, żeby nagrody zostawić dla siebie 

Warto też skontaktować się z "organami nadzorującymi" loterie, co oni myślą na temat literówek. Bo agencja chyba odbierze prawo do nagrody, jak ktoś napisze "sie" zamiast "się"

FBsebastian3

#7290135 Napisano: 22.08.2025 23:11:16
ziolko napisał(a):

FBsebastian3 napisał(a):

podpis sie nie liczy ,ze prawidłowy o ile wogóle czyli uwaga "polowanie na czarownice" w kropce

Oni sobie chyba jaja robią emotka  
"Nie rozum" ich, tylko zgłaszaj do sponsora. Bo widać, że robią wszystko, żeby nagrody zostawić dla siebie 

Warto też skontaktować się z "organami nadzorującymi" loterie, co oni myślą na temat literówek. Bo agencja chyba odbierze prawo do nagrody, jak ktoś napisze "sie" zamiast "się"

Niestety w 4 literowym nazwisku zabrakło 1 litery. Pan mąż "starannie" wypełniał jak się okazało. U nich to trzeba mieć oczy dookoła głowy.
0 0

atlantydek

#7290136 Napisano: 22.08.2025 23:15:28
FBsebastian3 napisał(a):

ziolko napisał(a):

FBsebastian3 napisał(a):

podpis sie nie liczy ,ze prawidłowy o ile wogóle czyli uwaga "polowanie na czarownice" w kropce

Oni sobie chyba jaja robią emotka  
"Nie rozum" ich, tylko zgłaszaj do sponsora. Bo widać, że robią wszystko, żeby nagrody zostawić dla siebie 

Warto też skontaktować się z "organami nadzorującymi" loterie, co oni myślą na temat literówek. Bo agencja chyba odbierze prawo do nagrody, jak ktoś napisze "sie" zamiast "się"

Niestety w 4 literowym nazwisku zabrakło 1 litery. Pan mąż "starannie" wypełniał jak się okazało. U nich to trzeba mieć oczy dookoła głowy.

Serio zabrakło  tej literki czy to sarkazm?
0 0

atyde25

#7290771 Napisano: 25.08.2025 16:46:54
Jak mógł w 4 literowym nazwisku 1 litery nie wpisać to aż niewyobrażalne.
Jeszcze zrozumiem jak cyfra w paragonie pomylona ale takie błędy też. No szok.
0 0

FBsebastian3

#7290832 Napisano: 25.08.2025 19:58:10
atyde25 napisał(a):

Jak mógł w 4 literowym nazwisku 1 litery nie wpisać to aż niewyobrażalne.
Jeszcze zrozumiem jak cyfra w paragonie pomylona ale takie błędy też. No szok.

Mógł i to zrobił. Z tego wniosek,ze jak masz stracić nagrodę to stracisz. Taki los. Imię , meil, podpis się zgadzały,a 1 litera mogłaby auto zabrać. Nauczka.
0 0

asiaaa85

#7290872 Napisano: 25.08.2025 21:50:30
Wszystko zależy od agencji.Ja u smolara wygrałam całkiem niedawno 3 tys zł w loterii ,wypełniłam formularz laureata i podałam innego emaila . Gdyby była to kropka mogłabym pomarzyć o 3 tys a smolar napisał do mnie ,że e-mail różni się od tego którego podałam podczas zgłoszenia emotka  Poprawiłam i przelew przyszedł emotka

darog

#7290960 Napisano: 26.08.2025 10:47:26
KROPKA BORDO 
nie wiem ile przepadło bo trudno zliczyć
-fakt ten przykład to moja wina / załącznik screen maila/ .

Ale w loterii chupa chups i ja i współracownicy straciliśmy wszystkie nagrody: 
- paragon wysłany o czasie / ale nie ten - wysłany priotytetem list polecony nastepnego dnia z wyjaśnieniem-iż w terminie z oświadczeniem został wysłany zły. - NAGRODA NIE WYDANA.
- inne : numer telefonu pomylony w oświadczeniu: 2 oświadczenia i "wzajemnie" w oświadczeniach numery telefonów = 2 nagrody nie wydane. Na nic maile dwóch sióstr o tym samym nazwisku że doszło do niefortunnej pomysłki. 

w chupa chups nie było zdaje się rezerwy = to się obłowili nagrodami niewydanymi. 
1 kumulacja 0

as32572

#7290962 Napisano: 26.08.2025 10:52:56
Z powyższego wpisu wywnioskować można tyle, że Kropka sztywno się trzyma regulaminów i nie wybacza nawet najmniejszego błędu.
Nie czyni z niej to nieuczciwej agencji, co najwyżej mało przyjaznej.
Zaczynam odnośnie wrażenie, że jeśli faktycznie coś jest z ta agencją nie tak, to napewno nie na taką skalę jak to do tej pory było przedstawiane.

kumulacja

#7290963 Napisano: 26.08.2025 10:58:12
as32572 napisał(a):

Z powyższego wpisu wywnioskować można tyle, że Kropka sztywno się trzyma regulaminów i nie wybacza nawet najmniejszego błędu.
Nie czyni z niej to nieuczciwej agencji, co najwyżej mało przyjaznej.
Zaczynam odnośnie wrażenie, że jeśli faktycznie coś jest z ta agencją nie tak, to napewno nie na taką skalę jak to do tej pory było przedstawiane.

Mało przyjazna... Trzy razy wmówiono mi, że zły numer telefonu, złe numery paragonów przy zgłoszeniu. Nie robiłam print screenów zgłoszeń, więc można wszystko mi wmówić. A jestem bardzo skrupulatna.
0 0

as32572

#7290968 Napisano: 26.08.2025 11:07:51
kumulacja napisał(a):

as32572 napisał(a):

Z powyższego wpisu wywnioskować można tyle, że Kropka sztywno się trzyma regulaminów i nie wybacza nawet najmniejszego błędu.
Nie czyni z niej to nieuczciwej agencji, co najwyżej mało przyjaznej.
Zaczynam odnośnie wrażenie, że jeśli faktycznie coś jest z ta agencją nie tak, to napewno nie na taką skalę jak to do tej pory było przedstawiane.

Mało przyjazna... Trzy razy wmówiono mi, że zły numer telefonu, złe numery paragonów przy zgłoszeniu. Nie robiłam print screenów zgłoszeń, więc można wszystko mi wmówić. A jestem bardzo skrupulatna.

Odniosłam się tylko do powyższego wpisu, który mówi o błędzie po stronie uczestnika, jak i wcześniejszego o błędzie we wpisanym nazwisku.
Rozumiem, że jest tez wiele wpisów o sfałszowanych tabelkach itd i tak, ciężko uwierzyć że nagle każdy w tej agencji się myli, ale chyba nikt z tych osób nie miał screena żeby wine agencji udowodnić. Sama ostatnio wpisałam zły numer telefonu w jednym zgłoszeniu o czym kapnęłam się zaraz po wysłaniu, a myślałam że mi się to nie zdarza.
Nie chcę też bronić tej agencji, bo nie mam w tym żadnego interesu. Wyraziłam tylko swoje zdanie jak to wygląda w świetle ostatnich wpisów.
1 kumulacja 0

zielonaszpilka

#7290969 Napisano: 26.08.2025 11:10:01
darog napisał(a):

KROPKA BORDO 
nie wiem ile przepadło bo trudno zliczyć
-fakt ten przykład to moja wina / załącznik screen maila/ .

Ale w loterii chupa chups i ja i współracownicy straciliśmy wszystkie nagrody: 
- paragon wysłany o czasie / ale nie ten - wysłany priotytetem list polecony nastepnego dnia z wyjaśnieniem-iż w terminie z oświadczeniem został wysłany zły. - NAGRODA NIE WYDANA.
- inne : numer telefonu pomylony w oświadczeniu: 2 oświadczenia i "wzajemnie" w oświadczeniach numery telefonów = 2 nagrody nie wydane. Na nic maile dwóch sióstr o tym samym nazwisku że doszło do niefortunnej pomysłki. 

w chupa chups nie było zdaje się rezerwy = to się obłowili nagrodami niewydanymi. 

Ale wszystkie wskazane sytuacje niewydania nagrody to Twoja wina. Gdzie tu wina Kropki? Widocznie są bardziej skrupulatni niż inne agencje i nie idą konkursowiczom na rękę, bo i nie muszą. Mnie bardziej martwią sytuacje, w których konkursowicze twierdzą, że nie ma opcji, żeby się pomylili, a Kropka coś takiego im wmawia, ale czytając te historie i tę o błędzie w czteroliterowym nazwisku zaczynam mieć wrażenie, że może to jednak nieuważność konkursowiczów, a nie krętactwa agencji. Tak czy inaczej proponuję robić zdjęcia zgłoszeń i wysłanych oświadczeń, bo póki co jeszcze chyba nikt nie udowodnił, że nie popełnił błędu, który kropka mu zarzuca.

zof83

#7290970 Napisano: 26.08.2025 11:17:33
zielonaszpilka napisał(a):

darog napisał(a):

KROPKA BORDO 
nie wiem ile przepadło bo trudno zliczyć
-fakt ten przykład to moja wina / załącznik screen maila/ .

Ale w loterii chupa chups i ja i współracownicy straciliśmy wszystkie nagrody: 
- paragon wysłany o czasie / ale nie ten - wysłany priotytetem list polecony nastepnego dnia z wyjaśnieniem-iż w terminie z oświadczeniem został wysłany zły. - NAGRODA NIE WYDANA.
- inne : numer telefonu pomylony w oświadczeniu: 2 oświadczenia i "wzajemnie" w oświadczeniach numery telefonów = 2 nagrody nie wydane. Na nic maile dwóch sióstr o tym samym nazwisku że doszło do niefortunnej pomysłki. 

w chupa chups nie było zdaje się rezerwy = to się obłowili nagrodami niewydanymi. 

Ale wszystkie wskazane sytuacje niewydania nagrody to Twoja wina. Gdzie tu wina Kropki? Widocznie są bardziej skrupulatni niż inne agencje i nie idą konkursowiczom na rękę, bo i nie muszą. Mnie bardziej martwią sytuacje, w których konkursowicze twierdzą, że nie ma opcji, żeby się pomylili, a Kropka coś takiego im wmawia, ale czytając te historie i tę o błędzie w czteroliterowym nazwisku zaczynam mieć wrażenie, że może to jednak nieuważność konkursowiczów, a nie krętactwa agencji. Tak czy inaczej proponuję robić zdjęcia zgłoszeń i wysłanych oświadczeń, bo póki co jeszcze chyba nikt nie udowodnił, że nie popełnił błędu, który kropka mu zarzuca.

Tylko trzeba sobie zadać istotne pytanie, czym jest powodowana ta skrupulatność? emotka
0 0

agakaz2

#7290974 Napisano: 26.08.2025 11:20:57
gdyby wszystkie instytucje i agencje byly takie skrupulatne hmm
0 0

atyde25

#7290977 Napisano: 26.08.2025 11:24:48
Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o kasę.
Bardzo mi się nie podobają zapisy w regulaminach nagrody niewydane przechodzą na rzecz organizatora.
A jak wtedy z podatkiem od takiej nagrody nie istnieje pewnie i woda w gębę.

atyde25

#7290979 Napisano: 26.08.2025 11:28:18
Ogólnie mam wrażenie ,że agencję mogą sobie pięknie zarabiać pod stołem w wielu aspektach dzięki konkursom i promocjom.
I w te wszystkie papiery jakie im urzędy sprawdzają to tak to końca nie wierzę .Bo wystarczy sprytny księgowy i prawnicy.
Ale będzie ,że jestem nadmiernie podejrzliwa i tam wszystko cacy jest.
0 0

zielonaszpilka

#7290980 Napisano: 26.08.2025 11:31:21
zof83 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

darog napisał(a):

KROPKA BORDO 
nie wiem ile przepadło bo trudno zliczyć
-fakt ten przykład to moja wina / załącznik screen maila/ .

Ale w loterii chupa chups i ja i współracownicy straciliśmy wszystkie nagrody: 
- paragon wysłany o czasie / ale nie ten - wysłany priotytetem list polecony nastepnego dnia z wyjaśnieniem-iż w terminie z oświadczeniem został wysłany zły. - NAGRODA NIE WYDANA.
- inne : numer telefonu pomylony w oświadczeniu: 2 oświadczenia i "wzajemnie" w oświadczeniach numery telefonów = 2 nagrody nie wydane. Na nic maile dwóch sióstr o tym samym nazwisku że doszło do niefortunnej pomysłki. 

w chupa chups nie było zdaje się rezerwy = to się obłowili nagrodami niewydanymi. 

Ale wszystkie wskazane sytuacje niewydania nagrody to Twoja wina. Gdzie tu wina Kropki? Widocznie są bardziej skrupulatni niż inne agencje i nie idą konkursowiczom na rękę, bo i nie muszą. Mnie bardziej martwią sytuacje, w których konkursowicze twierdzą, że nie ma opcji, żeby się pomylili, a Kropka coś takiego im wmawia, ale czytając te historie i tę o błędzie w czteroliterowym nazwisku zaczynam mieć wrażenie, że może to jednak nieuważność konkursowiczów, a nie krętactwa agencji. Tak czy inaczej proponuję robić zdjęcia zgłoszeń i wysłanych oświadczeń, bo póki co jeszcze chyba nikt nie udowodnił, że nie popełnił błędu, który kropka mu zarzuca.

Tylko trzeba sobie zadać istotne pytanie, czym jest powodowana ta skrupulatność? emotka

Może być spowodowana wieloma rzeczami, ja widzę kilka możliwych przyczyn, chociażby taką, że mieli dość niechlujnie wypełnianych oświadczeń, poprawiania i korygowania błędów laureatów i dochodzenia się i wyjaśniania sytuacji, gdy numery w oświadczeniach są pomylone krzyżowo, gdy przy oświadczeniu jest nie ten paragon, a poprawny zostaje dosłany później w innej kopercie, gdy mail jest inny, a jedna cyferka w numerze paragonu pominięta. Z wpisów wynika, że te sytuacje są nagminne a nie jednostkowe. Wymagajmy też od siebie.
1 as32572 0

mandarynka16

#7290991 Napisano: 26.08.2025 11:49:23
zielonaszpilka napisał(a):

zof83 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

darog napisał(a):

KROPKA BORDO 
nie wiem ile przepadło bo trudno zliczyć
-fakt ten przykład to moja wina / załącznik screen maila/ .

Ale w loterii chupa chups i ja i współracownicy straciliśmy wszystkie nagrody: 
- paragon wysłany o czasie / ale nie ten - wysłany priotytetem list polecony nastepnego dnia z wyjaśnieniem-iż w terminie z oświadczeniem został wysłany zły. - NAGRODA NIE WYDANA.
- inne : numer telefonu pomylony w oświadczeniu: 2 oświadczenia i "wzajemnie" w oświadczeniach numery telefonów = 2 nagrody nie wydane. Na nic maile dwóch sióstr o tym samym nazwisku że doszło do niefortunnej pomysłki. 

w chupa chups nie było zdaje się rezerwy = to się obłowili nagrodami niewydanymi. 

Ale wszystkie wskazane sytuacje niewydania nagrody to Twoja wina. Gdzie tu wina Kropki? Widocznie są bardziej skrupulatni niż inne agencje i nie idą konkursowiczom na rękę, bo i nie muszą. Mnie bardziej martwią sytuacje, w których konkursowicze twierdzą, że nie ma opcji, żeby się pomylili, a Kropka coś takiego im wmawia, ale czytając te historie i tę o błędzie w czteroliterowym nazwisku zaczynam mieć wrażenie, że może to jednak nieuważność konkursowiczów, a nie krętactwa agencji. Tak czy inaczej proponuję robić zdjęcia zgłoszeń i wysłanych oświadczeń, bo póki co jeszcze chyba nikt nie udowodnił, że nie popełnił błędu, który kropka mu zarzuca.

Tylko trzeba sobie zadać istotne pytanie, czym jest powodowana ta skrupulatność? emotka

Może być spowodowana wieloma rzeczami, ja widzę kilka możliwych przyczyn, chociażby taką, że mieli dość niechlujnie wypełnianych oświadczeń, poprawiania i korygowania błędów laureatów i dochodzenia się i wyjaśniania sytuacji, gdy numery w oświadczeniach są pomylone krzyżowo, gdy przy oświadczeniu jest nie ten paragon, a poprawny zostaje dosłany później w innej kopercie, gdy mail jest inny, a jedna cyferka w numerze paragonu pominięta. Z wpisów wynika, że te sytuacje są nagminne a nie jednostkowe. Wymagajmy też od siebie.

Albo widzą jakie ludzie robią wałki na paragonach, jak grają na dane innych osób i profilaktycznie rozliczają wszystkich bardzo skrupulatnie z zapisów regulaminu

nanajka81

#7291018 Napisano: 26.08.2025 12:23:03
mandarynka16 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

zof83 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

darog napisał(a):

KROPKA BORDO 
nie wiem ile przepadło bo trudno zliczyć
-fakt ten przykład to moja wina / załącznik screen maila/ .

Ale w loterii chupa chups i ja i współracownicy straciliśmy wszystkie nagrody: 
- paragon wysłany o czasie / ale nie ten - wysłany priotytetem list polecony nastepnego dnia z wyjaśnieniem-iż w terminie z oświadczeniem został wysłany zły. - NAGRODA NIE WYDANA.
- inne : numer telefonu pomylony w oświadczeniu: 2 oświadczenia i "wzajemnie" w oświadczeniach numery telefonów = 2 nagrody nie wydane. Na nic maile dwóch sióstr o tym samym nazwisku że doszło do niefortunnej pomysłki. 

w chupa chups nie było zdaje się rezerwy = to się obłowili nagrodami niewydanymi. 

Ale wszystkie wskazane sytuacje niewydania nagrody to Twoja wina. Gdzie tu wina Kropki? Widocznie są bardziej skrupulatni niż inne agencje i nie idą konkursowiczom na rękę, bo i nie muszą. Mnie bardziej martwią sytuacje, w których konkursowicze twierdzą, że nie ma opcji, żeby się pomylili, a Kropka coś takiego im wmawia, ale czytając te historie i tę o błędzie w czteroliterowym nazwisku zaczynam mieć wrażenie, że może to jednak nieuważność konkursowiczów, a nie krętactwa agencji. Tak czy inaczej proponuję robić zdjęcia zgłoszeń i wysłanych oświadczeń, bo póki co jeszcze chyba nikt nie udowodnił, że nie popełnił błędu, który kropka mu zarzuca.

Tylko trzeba sobie zadać istotne pytanie, czym jest powodowana ta skrupulatność? emotka

Może być spowodowana wieloma rzeczami, ja widzę kilka możliwych przyczyn, chociażby taką, że mieli dość niechlujnie wypełnianych oświadczeń, poprawiania i korygowania błędów laureatów i dochodzenia się i wyjaśniania sytuacji, gdy numery w oświadczeniach są pomylone krzyżowo, gdy przy oświadczeniu jest nie ten paragon, a poprawny zostaje dosłany później w innej kopercie, gdy mail jest inny, a jedna cyferka w numerze paragonu pominięta. Z wpisów wynika, że te sytuacje są nagminne a nie jednostkowe. Wymagajmy też od siebie.

Albo widzą jakie ludzie robią wałki na paragonach, jak grają na dane innych osób i profilaktycznie rozliczają wszystkich bardzo skrupulatnie z zapisów regulaminu

Ja o Kropce nie mogę złego słowa napisać. W zeszłym roku kilka nagród u nich wygrałam i każda dotarła. Nawet taka gdzie paragon przyszedł w osobnej kopercie bo będąc na wakacjach na śląsku robiłam zakupy w Eurosklepie, wzięłam udział w konkursie a paragon zostawiłam u siostry. I gdy się okazało że wygrałam to oświadczenie z kopią paragonu wysyłałam jednym listem a siostra wysłała im sam paragon drugim. I nie było żadnych problemów. Myślę że rzeczywiście oni skrupulatnie wszystko analizują i jak im coś nie gra to weryfikacja negatywna i koniec. Taka nauczka dla kombinatorów. Najlepiej zawsze zrobić zdjęcie tego co się wysyła (oświadczenia i paragonu) i nikt Wam nic nie wmówi.
1 cb656 0