Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

rufus

#7288520 Napisano: 18.08.2025 19:50:21
zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji.

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.
0 0

zielonaszpilka

#7288529 Napisano: 18.08.2025 20:19:35
rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

mountain

#7288536 Napisano: 18.08.2025 20:48:35
U mnie to samo Kropka Bordo przepadł 1000 zł z tyskiego bo niby zły numer telefonu był podanyemotka  złożyłam reklamacje napisałam pismo i tak nie udało się wywalczyćemotka
0 0

mountain

#7288537 Napisano: 18.08.2025 20:49:48
kumulacja napisał(a):

Wkurza mnie fakt, że Kropka Bordo po raz czwarty nie prześle mi nagrody. Był podobno błąd w numerze telefonu. Zawsze zdarza się to wtedy, kiedy kupuję od kogoś paragon i ta osoba przesyła oświadczenie z moimi danymi.
Więcej już nie kupię!

u mnie tak samoemotka

szmuli

#7288539 Napisano: 18.08.2025 20:53:08
zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

Na razie obstawiałabym, że paragon jest ok. Sama mam często  problem ze zgłoszeniami do NAV (zawsze gdy jest loteria ze skanerem AI, np. Grześki, Peroni). Nie mogę dokończyć zgłoszenia, strony same się odświeżają, a kiedy próbuję od nowa, wyświetla się coś w stylu „paragon został już wykorzystany”. I rzeczywiście, kontakt z agencją potwierdził, że paragony zostały wykorzystane…przeze mnie emotka  Agencja za każdym razem podała godzinę zgłoszenia (zawsze było to w momencie mojej pierwszej próby zgloszenia). Wydaje mi się, że mają jakiś problem natury informatycznej, bo takie cuda zdarzają się tylko z iPhone’a. Nie pokazują bramek do wyboru, żadnych komunikatów, a jakimś cudem zgłoszenie jest w systemie.

agakrecona

#7288542 Napisano: 18.08.2025 21:02:32
zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.




Ja dzisiaj również miałam, negatywną weryfikację Powodem jest to, że dowód Zakupu ..... został wcześniej wykorzystany.
Teraz wiem, że to moja wina, bo nie doczytałam regulaminu dokładnie. Kupiłam dzisiaj dwa dezodoranty i myślałam,że mam 3 szanse, a trafiłam za drugim razem emotka  oj jak ja się ucieszyłam dzisiaj. Napisałam dzisiaj do nich @ i otrzymałam odp poniżej. Radość była moja była krótka
Dzień dobry, Zgodnie z regulaminem loterii dodatkowe szanse są przyznawane do losowania nagród głównych Regulamin par.3 ust.1Każdy Zakup Promocyjny uprawnia do dokonania jednego Zgłoszenia, tj. nie możesz dokonać Zgłoszenia wielokrotnie przy użyciu jednego Dowodu Zakupu, nawet jeżeli dokumentuje on zakup więcej niż jednego Produktu Promocyjnego. Dokonując jednak zakupu więcej niż jednego Produktu Promocyjnego na jednym Dowodzie Zakupu, zwiększasz swoje szanse w losowaniu Nagród Głównych, zgodnie z zasadą:1 Produkt Promocyjny = 1 szansa2 Produkty Promocyjne = 3 szanse3 lub więcej Produktów Promocyjnych = 5 szans. Dodatkowe szanse, o których mowa powyżej, zostaną Ci przydzielone na etapie przygotowania listy Zgłoszeń do losowania na podstawie Twojej Deklaracji, o czym szczegółowo piszemy w §5.
1 rufus 0

atlantydek

#7288559 Napisano: 18.08.2025 22:13:39
mountain napisał(a):

U mnie to samo Kropka Bordo przepadł 1000 zł z tyskiego bo niby zły numer telefonu był podanyemotka  złożyłam reklamacje napisałam pismo i tak nie udało się wywalczyćemotka

Opisz sytuację i swoje podejrzenia  sponsorowi,  mail do działu marketingu  Kompanii Piwowarskiej. Do nich już dociera sporo głosów o nieprawidłowościach, może się zorientują, że kropka ich robi w żywca i przewala budżet na nagrody   emotka   No i nie odpuszczaj. Odpuścić to można z braku czasu stówkę, a nie tysiaka. Walczyć, nękać, straszyć mediami, rzecznikami, sądami itp., aż wyślą kasę tak jak grilla w przypadku kolegi powyżej. Sukces ich wieloletniego już procederu polega na tym, że większość macha ręką. A tu trzeba zdecydowanie faka takim praktykom pokazać emotka

rufus

#7288663 Napisano: 19.08.2025 11:14:05
zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

Dostałem juz odpowiedz.
Paragon ktory kupilem, byl zgloszony juz wczesniej z innego adresu email (nim go zakupilem i dostalem na maila) emotka podano date i godz zgloszenia.

atlantydek

#7288664 Napisano: 19.08.2025 11:18:03
rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

Dostałem juz odpowiedz.
Paragon ktory kupilem, byl zgloszony juz wczesniej z innego adresu email (nim go zakupilem i dostalem na maila) emotka podano date i godz zgloszenia.

Wyjaśnij sprawę ze sprzedającym. Oby to była  pomyłka, a nie celowe działanie.

nanajka81

#7288665 Napisano: 19.08.2025 11:19:13
rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

Dostałem juz odpowiedz.
Paragon ktory kupilem, byl zgloszony juz wczesniej z innego adresu email (nim go zakupilem i dostalem na maila) emotka podano date i godz zgloszenia.

czyli ktoś na forum handluje tym samym paragonem?

zielonaszpilka

#7288671 Napisano: 19.08.2025 11:24:59
rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

Dostałem juz odpowiedz.
Paragon ktory kupilem, byl zgloszony juz wczesniej z innego adresu email (nim go zakupilem i dostalem na maila) emotka podano date i godz zgloszenia.

Słaba akcja… Przykro mi. Myślę, że dobrze by było podać nick osoby, od której ten paragon kupiłeś, bo tutaj raczej nie ma wątpliwości kto zawinił. Nawet jeśli nie było te celowe zagranie, to sprzedając paragony innym na forum sprzedający powinien być nad wyraz uważny. Tu czegoś zabrakło.

atyde25

#7288675 Napisano: 19.08.2025 11:35:55
Nie oceniajmy surowo tej osoby bo nie znamy szczegółów dlaczego ten numer był wykorzystany. Może pomyłka a mylić się jest niestety rzeczą ludzką i ja to wiem aż za dobrze.
NAV też uważam ,że agencja w porządku. Miałam mój długaśny paragon 45 czy 46 cm i zbliżenia na kawę Nescafe dodatkowe dosłałam i była pozytywna weryfikacja.

atyde25

#7288676 Napisano: 19.08.2025 11:37:29
Sama mam tyle paragonów niby wszystko opisane ,niby, niby, niby.
A walę babole pokazowo emotka
I sprawdzam i czytam regulaminy a dalej odwalam numery głupie.
0 0

as32572

#7288680 Napisano: 19.08.2025 11:41:35
A mi się nie podoba sam fakt,że można ten sam paragon zgłosić kilka razy. Ta agencja już nie raz pisała, że eliminuje różne nieuczciwe zagrania, a jednocześnie zostawia furtkę w systemie na takie coś.

rufus

#7288683 Napisano: 19.08.2025 11:48:19
atyde25 napisał(a):

Nie oceniajmy surowo tej osoby bo nie znamy szczegółów dlaczego ten numer był wykorzystany. Może pomyłka a mylić się jest niestety rzeczą ludzką i ja to wiem aż za dobrze.
NAV też uważam ,że agencja w porządku. Miałam mój długaśny paragon 45 czy 46 cm i zbliżenia na kawę Nescafe dodatkowe dosłałam i była pozytywna weryfikacja.

Wczoraj sprzedajaca twierdzila ze nikomu tego paragonu nie sprzedawala bo wszystko wysyla na biezaco, wiec pozostaje opcja ze paragon sama uzyla. emotka

I ja nie oceniam surowo, nie zalozylem z gory ze to bylo celowe.

Sam tez ostatnio zaliczylem wtope, bo sprzedalem nagrode ale pospieszylem sie z wysylka danych i poszlo 2x na te same przy limicie 1szt. natomiast od razu poprawilem swoj blad i na swoja strate i to tez nie mala( bo czyja inna emotka ) wyslalem poprawnie druga wygrana i dalem gwarancje ze w razie dyskwalifikacji pokryje jeszcze strate..

..ale czy ja powinienem sie spodziewac jakiejs rekompensaty utraconej nagrody? emotka

pikawka

#7288684 Napisano: 19.08.2025 11:55:21

Też jestem za podaniem nick-a, jednak dużo osób kupuje paragony,lepiej wiedzieć… emotka
0 0

rainbowdash

#7288685 Napisano: 19.08.2025 11:59:33
Rufus chyba gdzieś pisał od kogo miał paragon…
0 0

onmyown

#7288686 Napisano: 19.08.2025 12:00:12
Również uważam, że powinieneś podać nick tej osoby. Jeśli nie chcesz tu na forum, to przynajmniej na PW osobom zainteresowanym, które też kupują paragony na forum i nie chcą się drugi raz “nadziać”. Sorry, ale ja nie uznaję pomyłek w takich sytuacjach. Gdy sprzedaję komuś paragon sprawdzam wszystko pięć razy dokładniej niż jak sama gram. A co jeśli by to była nagroda za 20k? Strach kupować na forum…
2 uzuri, joan 0

zielonaszpilka

#7288688 Napisano: 19.08.2025 12:05:26
rainbowdash napisał(a):

Rufus chyba gdzieś pisał od kogo miał paragon…

Faktycznie, w MDW przy pochwaleniu się wygraną z Rexony.

pikawka

#7288689 Napisano: 19.08.2025 12:10:52
[quote=

rufus napisał(a):

atyde25 napisał(a):

atyde25]Nie oceniajmy surowo tej osoby bo nie znamy szczegółów dlaczego ten numer był wykorzystany. Może pomyłka a mylić się jest niestety rzeczą ludzką i ja to wiem aż za dobrze.
NAV też uważam ,że agencja w porządku. Miałam mój długaśny paragon 45 czy 46 cm i zbliżenia na kawę Nescafe dodatkowe dosłałam i była pozytywna weryfikacja.


Agakaz pochwaliła sie wówczas tez wygrana na paragon od tej osoby, moze to ten sam paragon !??emotka
0 0