Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

myszania

#7284923 Napisano: 06.08.2025 08:50:13
Kropa Bordo to jedyna agencja, która mi nie dała nagrody :)
Dla łasnego dobra już tam nie gram...i nie chce mi się latać na poczte.
1 kumulacja 0

radziosny

#7284925 Napisano: 06.08.2025 08:52:54
myszania napisał(a):

Kropa Bordo to jedyna agencja, która mi nie dała nagrody :)
Dla łasnego dobra już tam nie gram...i nie chce mi się latać na poczte.

Dla mnie to najlepsza agencja.. ale rozumiem rozgoryczenie forumowiczów emotka
0 0

agicho

#7284927 Napisano: 06.08.2025 08:55:36
radziosny napisał(a):

myszania napisał(a):

Kropa Bordo to jedyna agencja, która mi nie dała nagrody :)
Dla łasnego dobra już tam nie gram...i nie chce mi się latać na poczte.

Dla mnie to najlepsza agencja.. ale rozumiem rozgoryczenie forumowiczów emotka

Tak kiedyś też miałam podobne zdanie ale szybko życie zweryfikowało . Obyś nie musiał zmieniać zdania

atlantydek

#7284928 Napisano: 06.08.2025 08:55:49
assal napisał(a):

Nie mam (jeszcze) złych wspomnień z Kropką.
Każdą nagrodę, mniejszą czy główną, wydali bez problemu.
Ostatnio z Tyskiego odesłałam paragon, na który wylała się woda. Jak zawsze, przy nagrodach do 200 zł, zwykłym listem. Numer, kawałek nazwy sklepu, produkt i data były jeszcze widoczne, bon na maila przyszedł.
Na pewno są drobiazgowi. Podobnie jak IQ Marketing kiedyś. 
Jeden błąd, na który przymknie oko Avanti czy Smolar, i po nagrodzie.
Wyjaśnić bym wyjaśniała, bo błąd może być także po drugiej stronie. Celowe działanie też. Czyli np. odrzucanie mniej czytelnego pisma.   
Tzw. "tik" w okienku oświadczenia jest ważny. Sama odsyłałam dokumenty ponownie do którejś z agencji, jak tego zabrakło.   emotka
Wracając do Kropki.
Czemu mają takie podejście do nas, konkursowiczów?
Czy oni kiedyś się nie pomylili? 
Jak to się zdarza agencjom, jakoś grający nie są wyrozumiali. Nagle za błąd trzeba płacić emotka
W każdym razie, dokumenty agencje trzymają jakiś czas, Wszystko da się sprawdzić emotka
Czy ja się mylę wpisując dane?
Myślałam, że ja to nigdy.
Odkąd robię zdjęcia przed wysłaniem, wiem, że nawet mi się zdarza coś pomieszać. Niedawno numer wpisałam dobry, ale po fakcie okazało się, że zły paragon wzięłam do ręki. Bez konkursowego produktu emotka
Na koniec jeszcze napiszę, że Fortis też nie odpuszcza. Stąd u nich zawsze duża rezerwa emotka

Tu nie chodzi o błędy, one rzeczywiście się  zdarzają.
Chodzi o to, że po zestawieniu relacji kilkunastu osób wyłonił się spójny obraz tego, co się tam pod przykrywką błędów dzieje
Przede wszystkim skala - w Tyskim Biedronce już tylko tutaj mamy kilkanaście błędów, a przecież to tylko kontynuacji historii z ostatnich lat
Schemat działania

Absurdalne tłumaczenia - wmawiają, że przesyłka nie dotarła, kiedy ludzie mają potwierdzenia.
Błędy w numerach telefonu i paragonu - inne w zgłoszeniu i oświadczeniu. Nie potrafią udowodnić tego jakimś  zrzutem  z oryginalnego zgłoszenia, zawsze wysyłają jakiejś fejkowe wewnętrzne  tabelki
Teraz chcą zabrać chłopakowi grilla wartego 20k Też błąd cyferki paragonu, zero dowodów, śmieszna tabelka. Tyskie umywa ręce.
Sytuacja jak z Procesu Kafki.  Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi?  Pojedyńcze pozytywne lub negatywne doświadczenia z agencją to dowody anegdotyczne, tutaj już działa prawo skali, które każe zadać pytania o rzeczywiste intencje organizatora

wiolka252

#7284939 Napisano: 06.08.2025 09:13:10
Z samego rana odpowiedz na moj wczorajszy mail.
Dzień dobry Pani Wioleto, Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy i wrócimy do Pani z odpowiedzią tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Będę ich nękać mailami ,aż zrozumieją że ze starymi konkursowiczami się nie pogrywa 😅
1 kumulacja 0

wiolka252

#7284942 Napisano: 06.08.2025 09:21:44
I podpisany Artur organizator u mnie ,wczoraj tylko zespół organizatora
1 kumulacja 0

paulina-t3

#7284943 Napisano: 06.08.2025 09:21:51
Poczytałam i w zeszłym roku też miałam akcje z kropka bordo nie wydali mi 3 nagród 200, 100, 100 w tym 200 napisali ze po numerze paragonu daalam słowo,, kaktus,, gram już 15 lat i nic nigdy takiego mi się nie zdarzyło...
A o te 2 razy 100 już nie chciało mi się walczyć bo to jak walka z wiatrakami...
W tym roku ograniczyłam granie u nich do minimum...
1 kumulacja 0

marcika

#7284944 Napisano: 06.08.2025 09:23:23
U mnie i u koleżanki w zeszłym roku identyczna sytuacja z Kropką Bordo. Wysłałyśmy dokumenty po wygranej (200 zł na karcie czy blikiem - nie pamiętam). Żadna nie dostała nagrody. Obie jesteśmy konkursowymi dinozaurami. Ja przed wysłaniem jakiegokolwiek dokumentu trzy razy sprawdzam czy wszystko wypełnione. Przed wysłaniem paragonu jeszcze raz sprawdzam, czy na pewno to był TEN produkt. I do tej pory mam pewność, że wysłałam dobre dokumenty, w dobrym czasie, z dobrym paragonem. A mimo to, nie przeszłam weryfikacji… koleżanka też…
1 kumulacja 0

katee14

#7284945 Napisano: 06.08.2025 09:27:32
wiolka252 napisał(a):

Z samego rana odpowiedz na moj wczorajszy mail.
Dzień dobry Pani Wioleto, Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy i wrócimy do Pani z odpowiedzią tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Będę ich nękać mailami ,aż zrozumieją że ze starymi konkursowiczami się nie pogrywa 😅

U mnie taka sama odpowiedź
1 kumulacja 0

mietowa

#7284949 Napisano: 06.08.2025 09:30:14
Niestety dołączę do grona rozczarowanych. Zawsze sprawdzam to, co wpisuję w formularzu, kilka razy - już niemal nerwicę natręctw mam na tym tle. Nigdy, u żadnej agencji, nie zdarzyło mi się, żebym się pomyliła. A u Kropki Bordo cyk - 2 razy podałam zły numer telefonu. Odpuściłam, bo chodziło o jakieś małe bony. Nie wierzę jednak, że się pomyliłam. Kroją nas i tyle.

FBsebastian3

#7284951 Napisano: 06.08.2025 09:33:44
Powtorzę sie ale: JAKI JEST CEL NIE PODANIA WYGRANEGO NUMERU PARAGONU? Celem jest upolowanie takiej osoby jak ja!!!  Wysłalam 3 paragony,a miały być 4 i wiecie,który wygrał? Nie wiecie? To już wiecie!
0 0

Jestemnowa

#7284953 Napisano: 06.08.2025 09:37:19
FBsebastian3 napisał(a):

Powtorzę sie ale: JAKI JEST CEL NIE PODANIA WYGRANEGO NUMERU PARAGONU? Celem jest upolowanie takiej osoby jak ja!!!  Wysłalam 3 paragony,a miały być 4 i wiecie,który wygrał? Nie wiecie? To już wiecie!

U mnie ta sama sytuacja akurat ten wygrał którego nie wysłałam ale Kropka to dno i wodorosty  już to pisałam 😅

FBsebastian3

#7284955 Napisano: 06.08.2025 09:38:41
radziosny napisał(a):

myszania napisał(a):

Kropa Bordo to jedyna agencja, która mi nie dała nagrody :)
Dla łasnego dobra już tam nie gram...i nie chce mi się latać na poczte.

Dla mnie to najlepsza agencja.. ale rozumiem rozgoryczenie forumowiczów emotka

Nie wszystkich kroją jak tort. To byłoby nierealne więc się ciesz ,że to nie ty i współczuj tym,którzy doświadczyli okrojenia z nagrody
1 wiolka252 0

pink086

#7284957 Napisano: 06.08.2025 09:41:44
Ja robię zdjęcia. I nigdy nie mam problemu. Nawet raz - napisałam, czemu nie otrzymałam nagrody otrzymałam informację, że zrobiłam błąd w oświadczeniu. I faktycznie - nawet nie byłam świadoma, że wkradła się literówka - a sprawdzam kilka razy.
0 0

termitek99

#7284960 Napisano: 06.08.2025 09:43:21
Na jakiego maila piszecie?
0 0

radziosny

#7284961 Napisano: 06.08.2025 09:46:46
FBsebastian3 napisał(a):

radziosny napisał(a):

myszania napisał(a):

Kropa Bordo to jedyna agencja, która mi nie dała nagrody :)
Dla łasnego dobra już tam nie gram...i nie chce mi się latać na poczte.

Dla mnie to najlepsza agencja.. ale rozumiem rozgoryczenie forumowiczów emotka

Nie wszystkich kroją jak tort. To byłoby nierealne więc się ciesz ,że to nie ty i współczuj tym,którzy doświadczyli okrojenia z nagrody

No właśnie to napisałem, że rozumiem rozgoryczenie. A polecenia i rozkazy to sobie wydawaj swoim znajomym jak Ci pozwalają na to emotka
0 0

wiolka252

#7284966 Napisano: 06.08.2025 09:53:46
termitek99 napisał(a):

Na jakiego maila piszecie?

tyskie@kropkabordo.pl

wiolka252

#7284969 Napisano: 06.08.2025 09:57:10
katee14 napisał(a):

wiolka252 napisał(a):

Z samego rana odpowiedz na moj wczorajszy mail.
Dzień dobry Pani Wioleto, Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy i wrócimy do Pani z odpowiedzią tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Będę ich nękać mailami ,aż zrozumieją że ze starymi konkursowiczami się nie pogrywa 😅

U mnie taka sama odpowiedź

Więc czekamy ,chociaż obawiam się ,że przystoja na swoim ,dla mnie bon 100 zł to dużo ,przynajmniej teraz jak mam ,,meksyk,,w życiu
1 kumulacja 0

atlantydek

#7284975 Napisano: 06.08.2025 10:12:26
kanafapinifi napisał(a):

No to, moi drodzy, zapnijcie pasy...

Tak jak wielu z Was, ja również przeżyłem drogę od euforii po otrzymaniu informacji o wygranej w konkursie Tyskie Grill w Biedronce, aż po ogromne rozczarowanie.

Najpierw była radość, zeskanowanie dokumentów, wykonanie zdjęć, zrobienie kopii "na wszelki wypadek", wysyłka dokumentów za potwierdzeniem odbioru (choć nie wiem, czemu na potwierdzenie czekałem prawie dwa tygodnie – ale dotarło).

Na koniec – właściwa wysyłka.Dwa dni później – jak zawsze – zadzwoniłem do organizatora, żeby upewnić się, że wszystko dotarło, że niczego nie brakuje: oświadczenia, skany paragonów, a nawet skan dowodu osobistego.

Odpowiedź? "Proszę napisać e-mail"...I kilka dni później przychodzi wiadomość – ta "magiczna", ale niestety nie w pozytywnym sensie. Okazało się, że numer paragonu różni się od tego, który rzekomo podałem w zgłoszeniu. Serce zaczęło bić szybciej, niedowierzanie, łzy w oczach... Cały trud poszedł na marne. Cała radość zgasła.

Rok 2025, który udało mi się trochę "odczarować", nagle runął z impetem w dół...Zacząłem pisać e-maile – do Tyskiego, do Kompanii Piwowarskiej, do Kropki Bordo.

Odpowiedź z pierwszej komisji: "Przykro nam, naprawdę chcielibyśmy przekazać Panu nagrodę, ale niestety się Pan pomylił..." – i standardowe bla, bla, bla...Dziś – po 11 dniach – dostałem odpowiedź od Kompanii Piwowarskiej.

Napisali, że wiedzą, iż sprawa jest w toku, że wiedzą, że czekam na decyzję drugiej komisji. Tym razem jednak nie błagam o przebaczenie za rzekomy błąd jednej cyfry w numerze dowodu zakupu. Tym razem żądam dostępu do logów informatycznych, do zapisów mojego konkursowego zgłoszenia.

Nie chcę oglądać kolejnego marnego screena z niby wpisanym przeze mnie błędnym numerem, zaznaczonym na czerwono.Jeszcze zanim to dziś przeczytałem, analizowałem, jak mogłem się pomylić. Przecież nigdy się nie mylę w takich sprawach. Owszem, czasami wpisywałem coś „na wariata”, byle szybko, byle jak – ale mimo to zawsze wszystko było w porządku. Czy mogłem wpisać błędny numer paragonu?

Rejestrowałem go na telefonie. Przeglądałem jak są ułożone cyfry, próbowałem klikać ten numer paragonu (nawet próbowałem się pomylić) i nie widzę możliwości, żebym popełnił błąd. Jestem teraz w 99,9% pewien: to nie był mój błąd.

Dlatego proszę Was o pomoc – co mogę jeszcze zrobić? Co napisać? Do kogo się zwrócić? Walczę o odzyskanie głównej nagrody i nie potrafię pogodzić się z tym, że ktoś mógł mnie oszukać.

Jedno wiem na pewno: nie zostawię tego tak, zwłaszcza po tym, co dziś przeczytałem...

Jakby komuś umknęło, mocna relacja z  kropkowego świata absurdu. Chodzi o grill z Tyskiego Biedronki o wartości  20k.
1 kumulacja 0

kumulacja

#7284979 Napisano: 06.08.2025 10:18:29
wiolka252 napisał(a):

katee14 napisał(a):

wiolka252 napisał(a):

Z samego rana odpowiedz na moj wczorajszy mail.
Dzień dobry Pani Wioleto, Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy i wrócimy do Pani z odpowiedzią tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Będę ich nękać mailami ,aż zrozumieją że ze starymi konkursowiczami się nie pogrywa 😅

U mnie taka sama odpowiedź

Więc czekamy ,chociaż obawiam się ,że przystoja na swoim ,dla mnie bon 100 zł to dużo ,przynajmniej teraz jak mam ,,meksyk,,w życiu

Prześlą jakąś durną tabelkę (tak jak do mnie) z rzekomo źle wpisanym numerem telefonu. 
Taką tabelkę to może każdy z nas sobie zrobić.
0 0