Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

Topsy

#7284982 Napisano: 06.08.2025 10:21:34
Czy Kropka kroi tylko na konkursach, czy na loteriach też? Bo przecież nad loteriami, przynajmniej teoretycznie, powinna być możliwość oficjalnej kontroli organów Służby Celnej.
Też czekam na ich odpowiedź w sprawie niewydanej nagrody z Tyskiego.
1 kumulacja 0

incendio12

#7284990 Napisano: 06.08.2025 10:39:30
kanafapinifi napisał(a):

No to, moi drodzy, zapnijcie pasy...

Tak jak wielu z Was, ja również przeżyłem drogę od euforii po otrzymaniu informacji o wygranej w konkursie Tyskie Grill w Biedronce, aż po ogromne rozczarowanie.

Najpierw była radość, zeskanowanie dokumentów, wykonanie zdjęć, zrobienie kopii "na wszelki wypadek", wysyłka dokumentów za potwierdzeniem odbioru (choć nie wiem, czemu na potwierdzenie czekałem prawie dwa tygodnie – ale dotarło).

Na koniec – właściwa wysyłka.Dwa dni później – jak zawsze – zadzwoniłem do organizatora, żeby upewnić się, że wszystko dotarło, że niczego nie brakuje: oświadczenia, skany paragonów, a nawet skan dowodu osobistego.

Odpowiedź? "Proszę napisać e-mail"...I kilka dni później przychodzi wiadomość – ta "magiczna", ale niestety nie w pozytywnym sensie. Okazało się, że numer paragonu różni się od tego, który rzekomo podałem w zgłoszeniu. Serce zaczęło bić szybciej, niedowierzanie, łzy w oczach... Cały trud poszedł na marne. Cała radość zgasła.

Rok 2025, który udało mi się trochę "odczarować", nagle runął z impetem w dół...Zacząłem pisać e-maile – do Tyskiego, do Kompanii Piwowarskiej, do Kropki Bordo.

Odpowiedź z pierwszej komisji: "Przykro nam, naprawdę chcielibyśmy przekazać Panu nagrodę, ale niestety się Pan pomylił..." – i standardowe bla, bla, bla...Dziś – po 11 dniach – dostałem odpowiedź od Kompanii Piwowarskiej.

Napisali, że wiedzą, iż sprawa jest w toku, że wiedzą, że czekam na decyzję drugiej komisji. Tym razem jednak nie błagam o przebaczenie za rzekomy błąd jednej cyfry w numerze dowodu zakupu. Tym razem żądam dostępu do logów informatycznych, do zapisów mojego konkursowego zgłoszenia.

Nie chcę oglądać kolejnego marnego screena z niby wpisanym przeze mnie błędnym numerem, zaznaczonym na czerwono.Jeszcze zanim to dziś przeczytałem, analizowałem, jak mogłem się pomylić. Przecież nigdy się nie mylę w takich sprawach. Owszem, czasami wpisywałem coś „na wariata”, byle szybko, byle jak – ale mimo to zawsze wszystko było w porządku. Czy mogłem wpisać błędny numer paragonu?

Rejestrowałem go na telefonie. Przeglądałem jak są ułożone cyfry, próbowałem klikać ten numer paragonu (nawet próbowałem się pomylić) i nie widzę możliwości, żebym popełnił błąd. Jestem teraz w 99,9% pewien: to nie był mój błąd.

Dlatego proszę Was o pomoc – co mogę jeszcze zrobić? Co napisać? Do kogo się zwrócić? Walczę o odzyskanie głównej nagrody i nie potrafię pogodzić się z tym, że ktoś mógł mnie oszukać.

Jedno wiem na pewno: nie zostawię tego tak, zwłaszcza po tym, co dziś przeczytałem...


Trzymam kciuki za Ciebie i za wszystkich innych w Waszych potyczkach z kropką... Gdybyś był jedyną osobą, która rzekomo podała zły numer paragonu to może i bym uwierzyła, ale patrząc po reszcie osób to niemożliwe, żeby nagle wszyscy się pomylili w nr paragonu czy w nr telefonu... Będę czekać na jakieś aktualizacje od Was, piszcie co się udało Wam zdziałać. Kropka Bordo zawsze mnie dekompensowała przez te listy i chodzenie na pocztę, ale teraz to już przegięli.

incendio12

#7284998 Napisano: 06.08.2025 10:43:35
mietowa napisał(a):

Niestety dołączę do grona rozczarowanych. Zawsze sprawdzam to, co wpisuję w formularzu, kilka razy - już niemal nerwicę natręctw mam na tym tle. Nigdy, u żadnej agencji, nie zdarzyło mi się, żebym się pomyliła. A u Kropki Bordo cyk - 2 razy podałam zły numer telefonu. Odpuściłam, bo chodziło o jakieś małe bony. Nie wierzę jednak, że się pomyliłam. Kroją nas i tyle.

Mam dokładnie to samo, zanim wyślę to spędzam z 5 minut na sprawdzaniu czy wszystko się zgadza, patrzę na paragon i na ekran i tak po 10 razy czy każda cyferka się zgadza. To już oczopląsu można dostać, więc jak ktoś mi kiedyś zarzuci, że podałam jakiś zły numer paragonu to na pewno nie uwierzę. emotka  Także wierzę wam wszystkim, nie wierzę, że ktokolwiek z tego forum wysyła zgłoszenia na hurra nie sprawdzając dokładnie wszystkiego emotka

atlantydek

#7285003 Napisano: 06.08.2025 10:48:52
incendio12 napisał(a):

mietowa napisał(a):

Niestety dołączę do grona rozczarowanych. Zawsze sprawdzam to, co wpisuję w formularzu, kilka razy - już niemal nerwicę natręctw mam na tym tle. Nigdy, u żadnej agencji, nie zdarzyło mi się, żebym się pomyliła. A u Kropki Bordo cyk - 2 razy podałam zły numer telefonu. Odpuściłam, bo chodziło o jakieś małe bony. Nie wierzę jednak, że się pomyliłam. Kroją nas i tyle.

Mam dokładnie to samo, zanim wyślę to spędzam z 5 minut na sprawdzaniu czy wszystko się zgadza, patrzę na paragon i na ekran i tak po 10 razy czy każda cyferka się zgadza. To już oczopląsu można dostać, więc jak ktoś mi kiedyś zarzuci, że podałam jakiś zły numer paragonu to na pewno nie uwierzę. emotka  Także wierzę wam wszystkim, nie wierzę, że ktokolwiek z tego forum wysyła zgłoszenia na hurra nie sprawdzając dokładnie wszystkiego emotka

Też mam nerwicę paragonową, nasila się przy konkursach z kilkoma zerami  emotka

wiolka252

#7285017 Napisano: 06.08.2025 11:11:36
Oo jaka szybka reakcja jak napisałam że kamery na poczcie mamy 😁 jest i kod do biedry i dokumenty się znalazły ,piszcie i walczcie o swoje !!!

radziosny

#7285018 Napisano: 06.08.2025 11:11:47
Ja robię zawsze zdjęcie danych zanim wyślę i później zdjęcie potwierdzenia. Może przesadzam, ale w takiej sytuacji agencja nie miałaby nic do gadania myślę emotka . Ja sam sprawdzam wszystko, a mimo to ostatnio zdarzyło mi się jedną cyferkę pomylić, ale inna agencja i napisałem do nich. Powiedzieli, że w razie czego uwzględnią i nie będzie problemu.

asiawino

#7285033 Napisano: 06.08.2025 11:30:23
Mąż też w Kropce Bordo miał niewydaną nagrodę w zeszłym roku z tytułu błędnego numeru...
1 kumulacja 0

katee14

#7285034 Napisano: 06.08.2025 11:30:58
Do mnie przyszły dwa z 4. Wczoraj otrzymali emaile z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Czekam na dwa pozostałe.

wiolka252

#7285041 Napisano: 06.08.2025 11:44:11
katee14 napisał(a):

Do mnie przyszły dwa z 4. Wczoraj otrzymali emaile z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Czekam na dwa pozostałe.

I pewnie 2 pozostałe też przyjdą ,trzymam kciuki

monikar

#7285042 Napisano: 06.08.2025 11:45:20
Napisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnienie i kod właśnie dotarł.

atlantydek

#7285044 Napisano: 06.08.2025 11:49:17
Chyba czytają forum, do mnie też dotarł  bon po mailowym zapytaniu.  I jeszcze przemiłe słowa gratis. Ach, wilk w owczej  skórze  emotka

wiolka252

#7285051 Napisano: 06.08.2025 11:55:03
No i proszę jak im to ładnie idzie 😅

katee14

#7285069 Napisano: 06.08.2025 12:16:32
Jeden musieli zabrać. Nie ma możliwości żebym podała inny numer. Numery sprawdzam 10 razy. Nigdy się nie pomyliłam.
Ino
Niestety ale zarejestrowała Pani inny numer wydruku paragonu niż numer wydruku jaki jest na przesłanym paragonie. Powodem tego jest niestety negatywna weryfikacja Pani dokumentów. Jest nam bardzo przykro z powodu takiej decyzji, ale zasady zawarte w regulaminie jasno określają warunki weryfikacji zgłoszeń i są takie same dla wszystkich uczestników, dlatego też nie możemy robić wyjątków. Mamy jednak nadzieję że zrozumie Pani naszą decyzję.Pozdrawiam,ArturZespół organizatora Konkursu Tyskie Grill w Net
1 kumulacja 0

atlantydek

#7285073 Napisano: 06.08.2025 12:21:37
katee14 napisał(a):

Jeden musieli zabrać. Nie ma możliwości żebym podała inny numer. Numery sprawdzam 10 razy. Nigdy się nie pomyliłam.
Ino
Niestety ale zarejestrowała Pani inny numer wydruku paragonu niż numer wydruku jaki jest na przesłanym paragonie. Powodem tego jest niestety negatywna weryfikacja Pani dokumentów. Jest nam bardzo przykro z powodu takiej decyzji, ale zasady zawarte w regulaminie jasno określają warunki weryfikacji zgłoszeń i są takie same dla wszystkich uczestników, dlatego też nie możemy robić wyjątków. Mamy jednak nadzieję że zrozumie Pani naszą decyzję.Pozdrawiam,ArturZespół organizatora Konkursu Tyskie Grill w Net

No z czegoś muszą zebrać na małe  imprezowe zakupy  emotka  Szkoda, że brakuje jaj do podpisania się nazwiskiem

PPPet-er

#7285098 Napisano: 06.08.2025 13:09:23
kumulacja napisał(a):

wiolka252 napisał(a):

katee14 napisał(a):

wiolka252 napisał(a):

Z samego rana odpowiedz na moj wczorajszy mail.
Dzień dobry Pani Wioleto, Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy i wrócimy do Pani z odpowiedzią tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Będę ich nękać mailami ,aż zrozumieją że ze starymi konkursowiczami się nie pogrywa 😅

U mnie taka sama odpowiedź

Więc czekamy ,chociaż obawiam się ,że przystoja na swoim ,dla mnie bon 100 zł to dużo ,przynajmniej teraz jak mam ,,meksyk,,w życiu

Prześlą jakąś durną tabelkę (tak jak do mnie) z rzekomo źle wpisanym numerem telefonu. 
Taką tabelkę to może każdy z nas sobie zrobić.

Kazdy tez moze robic sobie SCREENa zgloszenia przed wyslaniem oraz fote oswiadczenia przed nadaniem... wtedy tabelkami moga sobie w 4 litery wsa....

kanafapinifi

#7288416 Napisano: 18.08.2025 15:14:59
Witam, moi drodzy!
Po długiej i męczącej walce z naszym „kochanym” organizatorem, jakim jest Kropka Bordo, wreszcie mogę napisać coś pozytywnego. Historia zaczęła się 15 lipca, kiedy otrzymałem negatywną weryfikację mojego paragonu. Wtedy dzięki Waszym radom, słowom wsparcia i mojej własnej determinacji postanowiłem walczyć do końca.
Dziś mogę powiedzieć – udało się! Odebrałem swojego grilla, który od samego początku uważałem za w pełni zasłużoną nagrodę. Wygrałem go uczciwie, uczciwie zarejestrowałem formularz, a mimo to ktoś próbował pozbawić mnie tego, co mi się należało. To przykre, że takie sytuacje wciąż się zdarzają, ale mam nadzieję, że będzie ich coraz mniej.
Jeszcze raz bardzo dziękuję każdemu z Was. Zarówno za wsparcie mentalne, jak i za realną pomoc w rozmowach i wskazówkach. Bez Was ta sprawa mogłaby się skończyć zupełnie inaczej. Dzięki! 🙏🔥

Dziękuję @atlantydekk - sam wiesz za co emotka

nawrotkatv

#7288419 Napisano: 18.08.2025 15:21:26
Ja się nie raz nadziałam na weryfikacje kupionych paragonów na forum - odpuściłąm bo nie chodziło o tak duze wygrane emotka Fortis po 40 dniach też kazał sobie wysyłac paragony, na których juz nie było nic prawie widać ;D Natomiast kiedys jedna z agencji uwzględniła mi paragon, który wysłalam mimo ze w zgłoszeniu wcisnelo mi się o jeden raz za dużo"4" - i to było bardzo miłe emotka

cb656

#7288500 Napisano: 18.08.2025 18:55:12
kanafapinifi napisał(a):

Historia zaczęła się 15 lipca, kiedy otrzymałem negatywną weryfikację mojego paragonu. Wtedy dzięki Waszym radom, słowom wsparcia i mojej własnej determinacji postanowiłem walczyć do końca.
Dziś mogę powiedzieć – udało się! Odebrałem swojego grilla...

Gratulacje! emotka
Napisz proszę, co konkretnie zrobiłeś, jaka była procedura. Oparło się o sąd? emotka E, nie sądzę, w miesiąc by się nie zebrał... No gadaj dalej! emotka

rufus

#7288516 Napisano: 18.08.2025 19:38:29
A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka
0 0

zielonaszpilka

#7288517 Napisano: 18.08.2025 19:43:26
rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji.
1 rufus 0