Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
asiaaa85
Postów 832
Data rejestracji 11.05.2017
Punkty karne 3
Konkursy dodane
wiolka252
Postów 1147
Data rejestracji 10.01.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane 1
kumulacja
Postów 674
Data rejestracji 22.06.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
katee14
Postów 882
Data rejestracji 21.01.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
mandarynka16
Postów 980
Data rejestracji 20.12.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
A jak to loteria to dodatkowo izby skarbowej ( tego urzędu który daje ok na loterie i na który tak się powołują )
ziolko
Postów 10397
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
termitek99
Postów 1648
Data rejestracji 20.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Przesyłka nie dotarła
Błąd cyferki w numerze paragonu
Błąd cyferki w numerze telefonu
zezowaty_kot
Postów 2779
Data rejestracji 28.11.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Błąd że śmiałeś zostać laureatem 😆
Abrakadabra MIAU 🐈⬛
monikar
Postów 3310
Data rejestracji 04.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
kanafapinifi
Postów 444
Data rejestracji 17.05.2023
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Tak jak wielu z Was, ja również przeżyłem drogę od euforii po otrzymaniu informacji o wygranej w konkursie Tyskie Grill w Biedronce, aż po ogromne rozczarowanie.
Najpierw była radość, zeskanowanie dokumentów, wykonanie zdjęć, zrobienie kopii "na wszelki wypadek", wysyłka dokumentów za potwierdzeniem odbioru (choć nie wiem, czemu na potwierdzenie czekałem prawie dwa tygodnie – ale dotarło).
Na koniec – właściwa wysyłka.Dwa dni później – jak zawsze – zadzwoniłem do organizatora, żeby upewnić się, że wszystko dotarło, że niczego nie brakuje: oświadczenia, skany paragonów, a nawet skan dowodu osobistego.
Odpowiedź? "Proszę napisać e-mail"...I kilka dni później przychodzi wiadomość – ta "magiczna", ale niestety nie w pozytywnym sensie. Okazało się, że numer paragonu różni się od tego, który rzekomo podałem w zgłoszeniu. Serce zaczęło bić szybciej, niedowierzanie, łzy w oczach... Cały trud poszedł na marne. Cała radość zgasła.
Rok 2025, który udało mi się trochę "odczarować", nagle runął z impetem w dół...Zacząłem pisać e-maile – do Tyskiego, do Kompanii Piwowarskiej, do Kropki Bordo.
Odpowiedź z pierwszej komisji: "Przykro nam, naprawdę chcielibyśmy przekazać Panu nagrodę, ale niestety się Pan pomylił..." – i standardowe bla, bla, bla...Dziś – po 11 dniach – dostałem odpowiedź od Kompanii Piwowarskiej.
Napisali, że wiedzą, iż sprawa jest w toku, że wiedzą, że czekam na decyzję drugiej komisji. Tym razem jednak nie błagam o przebaczenie za rzekomy błąd jednej cyfry w numerze dowodu zakupu. Tym razem żądam dostępu do logów informatycznych, do zapisów mojego konkursowego zgłoszenia.
Nie chcę oglądać kolejnego marnego screena z niby wpisanym przeze mnie błędnym numerem, zaznaczonym na czerwono.Jeszcze zanim to dziś przeczytałem, analizowałem, jak mogłem się pomylić. Przecież nigdy się nie mylę w takich sprawach. Owszem, czasami wpisywałem coś „na wariata”, byle szybko, byle jak – ale mimo to zawsze wszystko było w porządku. Czy mogłem wpisać błędny numer paragonu?
Rejestrowałem go na telefonie. Przeglądałem jak są ułożone cyfry, próbowałem klikać ten numer paragonu (nawet próbowałem się pomylić) i nie widzę możliwości, żebym popełnił błąd. Jestem teraz w 99,9% pewien: to nie był mój błąd.
Dlatego proszę Was o pomoc – co mogę jeszcze zrobić? Co napisać? Do kogo się zwrócić? Walczę o odzyskanie głównej nagrody i nie potrafię pogodzić się z tym, że ktoś mógł mnie oszukać.
Jedno wiem na pewno: nie zostawię tego tak, zwłaszcza po tym, co dziś przeczytałem...
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atlantydek
Postów 2496
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
emi
Postów 541
Data rejestracji 18.02.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Na stronie GoWork jest sporo opinii o nich.
np.... dlaczego, konkursowicze narzekają na bałagan i o wszystko muszą walczyć?
Nie warto jeśli kropka jest organizatorem brać udziału w konkursie. Z własnego doświadczenia.
Ja już nie uczestniczę w konkursach czy loteriach organizowanych przez Bordo! Jestem zdrowszy!
assal
Postów 3007
Data rejestracji 24.07.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Każdą nagrodę, mniejszą czy główną, wydali bez problemu.
Ostatnio z Tyskiego odesłałam paragon, na który wylała się woda. Jak zawsze, przy nagrodach do 200 zł, zwykłym listem. Numer, kawałek nazwy sklepu, produkt i data były jeszcze widoczne, bon na maila przyszedł.
Na pewno są drobiazgowi. Podobnie jak IQ Marketing kiedyś.
Jeden błąd, na który przymknie oko Avanti czy Smolar, i po nagrodzie.
Wyjaśnić bym wyjaśniała, bo błąd może być także po drugiej stronie. Celowe działanie też. Czyli np. odrzucanie mniej czytelnego pisma.
Tzw. "tik" w okienku oświadczenia jest ważny. Sama odsyłałam dokumenty ponownie do którejś z agencji, jak tego zabrakło.
Wracając do Kropki.
Czemu mają takie podejście do nas, konkursowiczów?
Czy oni kiedyś się nie pomylili?
Jak to się zdarza agencjom, jakoś grający nie są wyrozumiali. Nagle za błąd trzeba płacić
W każdym razie, dokumenty agencje trzymają jakiś czas, Wszystko da się sprawdzić
Czy ja się mylę wpisując dane?
Myślałam, że ja to nigdy.
Odkąd robię zdjęcia przed wysłaniem, wiem, że nawet mi się zdarza coś pomieszać. Niedawno numer wpisałam dobry, ale po fakcie okazało się, że zły paragon wzięłam do ręki. Bez konkursowego produktu
Na koniec jeszcze napiszę, że Fortis też nie odpuszcza. Stąd u nich zawsze duża rezerwa
Czekając na...
luckymen
Postów 1223
Data rejestracji 21.02.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane