Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

agnesse

#6837020Napisano: 12.01.2022 11:29:58
bruce napisał(a):

Moim zdaniem zawsze może być błąd, więc organizator także może go mieć po swej stronie. Nie wiem, czy to już nie za późno (skoro wspominasz o wrześniu),ale sklepy mają w swoim systemie każdy paragon i może warto jeszcze tam zajrzeć do POK i poprosić o wydruk tego paragonu? 

Dzięki za odpowiedź.Paragon mam; problemem jest moje zgłoszenie przez stronę internetową konkursu. Po przesłaniu agencji skanu paragonu do weryfikacji stwierdzili, że zgłosiłam się do konkursu przed zakupem produktu, bo godzina na paragonie jest późniejsza niż godzina mojego zgłoszenia w ich systemie. A że w formularzu zgłoszeniowym nie trzeba było podawać żadnych danych z paragonu, to nawet nie mogę udowodnić, że sam paragon miałam wcześniej.
1 brucee 0

zielonaszpilka

#6837021Napisano: 12.01.2022 11:32:17
agnesse napisał(a):

Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona. Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?   

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 
Podali ci w ogóle godzinę o jakiej wg nich wysłałaś zgłoszenie? Może to też by Ci coś podpowiedziało na zasadzie, że to niemożliwe że o tej godzinie wysłałaś zgłoszenie, bo np. wtedy jesteś jeszcze w pracy.
1 agnesse 0

agnesse

#6837028Napisano: 12.01.2022 11:45:52
zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.
Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane.
0 0

agnesse

#6837031Napisano: 12.01.2022 11:48:47
bruce napisał(a):

Wiem, wiem, ale ja kiedyś miałam taką sytuację, że paragon mi błędnie wydrukowano przy kasie. Skoro napisałaś, że nigdy nie wysyłałaś zgłoszenia przed paragonem, przyszło mi do głowy, że może dane z paragonu są błędne? 

OK, czyli sugerujesz, żeby pójść jeszcze raz do sklepu i poprosić o kopię paragonu i ona może się różnić od paragonu, który ja otrzymałam..?
1 brucee 0

zielonaszpilka

#6837033Napisano: 12.01.2022 11:50:58
agnesse napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane.

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś),załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

zielonaszpilka

#6837036Napisano: 12.01.2022 12:04:14
agnesse napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane.

A sprawdź jeszcze tutaj https://myactivity.google.com/myactivity - o ile masz konto google emotka  Może coś tutaj będzie widoczne, tylko musisz być zalogowana na to konto google, z którego akurat mogłaś korzystać w tamtym dniu.
1 agnesse 0

agnesse

#6837037Napisano: 12.01.2022 12:04:44
zielonaszpilka napisał(a):

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś),załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

Tak, nagroda nie jest rewelacyjna, ale chcę walczyć o swoje, tyle ile mogę. Czuję, że są nikłe szanse, ale chciałabym mieć poczucie, że zrobiłam wszystko co mogę, aby dostać tę nagrodę. Dzięki wszystkim za pomoc! Zadzwonię jeszcze raz do agencji, a jeśli będę mieć siłę walczyć to zajrzę do sklepu i wyślę reklamację.Przynajmniej dochodzi mi nowy nawyk konkursowy – sprawdzenie godziny na paragonie i zapisywanie godziny zgłoszenia. Byłoby gorzej, gdybym wygrała coś cennego!

EDIT:
Sprawdziłam też na https://myactivity.google.com/myactivity.
Najwyraźniej google uważa, że chcemy pamiętać tylko historię youtube i reklam (!),bo tylko to mogłam sprawdzić na tyle miesięcy wstecz.

zielonaszpilka

#6837038Napisano: 12.01.2022 12:06:40
agnesse napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś),załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

Tak, nagroda nie jest rewelacyjna, ale chcę walczyć o swoje, tyle ile mogę. Czuję, że są nikłe szanse, ale chciałabym mieć poczucie, że zrobiłam wszystko co mogę, aby dostać tę nagrodę. Dzięki wszystkim za pomoc! Zadzwonię jeszcze raz do agencji, a jeśli będę mieć siłę walczyć to zajrzę do sklepu i wyślę reklamację.Przynajmniej dochodzi mi nowy nawyk konkursowy – sprawdzenie godziny na paragonie i zapisywanie godziny zgłoszenia. Byłoby gorzej, gdybym wygrała coś cennego!

No dziwaczna sytuacja, ale niestety te zegary na systemach agencji często działają w cztery strony świata. Czasami nie są przestawione z czasu zimowego na letni i odwrotnie. Szkoda, że nie wysyłają powiadomienia na maila o przyjęciu zgłoszenia. Wtedy ma się czarno na białym, kiedy wysłaliśmy zgłoszenie. Trzymam kciuki emotka

zielonaszpilka

#6837039Napisano: 12.01.2022 12:13:11
agnesse napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś),załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

Tak, nagroda nie jest rewelacyjna, ale chcę walczyć o swoje, tyle ile mogę. Czuję, że są nikłe szanse, ale chciałabym mieć poczucie, że zrobiłam wszystko co mogę, aby dostać tę nagrodę. Dzięki wszystkim za pomoc! Zadzwonię jeszcze raz do agencji, a jeśli będę mieć siłę walczyć to zajrzę do sklepu i wyślę reklamację.Przynajmniej dochodzi mi nowy nawyk konkursowy – sprawdzenie godziny na paragonie i zapisywanie godziny zgłoszenia. Byłoby gorzej, gdybym wygrała coś cennego!EDIT:
Sprawdziłam też na https://myactivity.google.com/myactivity.
Najwyraźniej google uważa, że chcemy pamiętać tylko historię youtube i reklam (!),bo tylko to mogłam sprawdzić na tyle miesięcy wstecz.

Kurcze, u mnie na tej stronie mogę wyszukać każdą swoją aktywność i wszystkie odwiedzane strony do kilkunastu miesięcy wstecz - oczywiście o  ile w trakcie ich odwiedzania byłam zalogowana na koncie google. Moze nie byłaś zalogowana. Szkoda, to byłby dobry dowód:)
1 agnesse 0

melancholia

#6837048Napisano: 12.01.2022 12:25:47
agnesse napisał(a):

Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona. Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?   

Z 30 na 31 października była zmiana czasu, może zwróc na to uwagę agencji? Jeśli sklep nie cofnął czasu, to mogłaś zrobić zakupy np. o godzinie 13:15, dodać zgłoszenie o 13:30, a na zegarze w systemie agencji była cofnięta godzina 12:30. Sklep się raczej do tego nie przyzna, ale sama miałam kiedyś złą datę na paragonie. 

ladylisa

#6837308Napisano: 13.01.2022 10:51:07
Hej pomocy! kupilam paczkę cheetos z nadrukowana informacja o konkursie
(Konkurs "Graj o nagrody od Cheetos!" etapy)Nie mogę w środku znaleźć żadnego kodu. Czy kodów nie ma w każdej promocyjnej paczce?
0 0

magdalena-chili

#6837311Napisano: 13.01.2022 10:57:12
ladylisa napisał(a):

Hej pomocy! kupilam paczkę cheetos z nadrukowana informacja o konkursie (Konkurs "Graj o nagrody od Cheetos!" etapy)Nie mogę w środku znaleźć żadnego kodu. Czy kodów nie ma w każdej promocyjnej paczce?

Na forum juz było o tym kilka razy. Wez latarkę i poświeć jakieś 2-3 cm na zgrzewie, poniżej górnej krawędzi paczki. Na stronie konkursowej i tu na forum sa obrazki pokazujące dokładnie umiejscowienie kodu.
0 0

netka2000

#6837312Napisano: 13.01.2022 10:57:31
ladylisa napisał(a):

Hej pomocy! kupilam paczkę cheetos z nadrukowana informacja o konkursie (Konkurs "Graj o nagrody od Cheetos!" etapy)Nie mogę w środku znaleźć żadnego kodu. Czy kodów nie ma w każdej promocyjnej paczce?

Kod jest na szwie
0 0

lb

#6837458Napisano: 13.01.2022 17:18:46
Bardzo proszę o udostępnianie, klikanie, może zakupy na licytacji lub
wpłaty na konto nawet małe kwoty - 1 zł,  która przybliża do osiągnięcia
celu. 
Brakuje: 7 978 634,15 zł


Na fb  są to licytacje na które można coś wystawić lub kupić, dziękuję za pomoc bo widzę tam więcej osób z różnych miast

https://www.siepomaga.pl/walka-antosia

https://www.dobryklik.pl/antos-dziaczuk

https://www.facebook.com/groups/feed/
0 0

sabinka71

#6837515Napisano: 13.01.2022 22:10:01
Co może być przyczyną że ekspres mk cafe barist milk nie spienia mleka i sie nie czyści?Może ktoś ma taki i pomoże?
0 0

misiamarysia

#6837516Napisano: 13.01.2022 22:14:25
melancholia napisał(a):

agnesse napisał(a):

Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona. Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?   

Z 30 na 31 października była zmiana czasu, może zwróc na to uwagę agencji? Jeśli sklep nie cofnął czasu, to mogłaś zrobić zakupy np. o godzinie 13:15, dodać zgłoszenie o 13:30, a na zegarze w systemie agencji była cofnięta godzina 12:30. Sklep się raczej do tego nie przyzna, ale sama miałam kiedyś złą datę na paragonie. 

Ja miałam taką sytuację kiedyś w Tesco, że data i godzina całkowicie się nie zgadzały z jednej konkretnej kasy (był jakiś błąd). Może to Ci coś ułatwi???
1 brucee 0

fbmonika1966

#6837521Napisano: 13.01.2022 23:51:21
BARDZO napisał(a):

ladylisa napisał(a):

Hej pomocy! kupilam paczkę cheetos z nadrukowana informacja o konkursie (Konkurs "Graj o nagrody od Cheetos!" etapy)Nie mogę w środku znaleźć żadnego kodu. Czy kodów nie ma w każdej promocyjnej paczce?

Kod jest na szwie

0 0

zielonooka85

#6837526Napisano: 14.01.2022 02:23:10
misiamarysia napisał(a):

melancholia napisał(a):

agnesse napisał(a):

Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona. Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?   

Z 30 na 31 października była zmiana czasu, może zwróc na to uwagę agencji? Jeśli sklep nie cofnął czasu, to mogłaś zrobić zakupy np. o godzinie 13:15, dodać zgłoszenie o 13:30, a na zegarze w systemie agencji była cofnięta godzina 12:30. Sklep się raczej do tego nie przyzna, ale sama miałam kiedyś złą datę na paragonie. 

Ja miałam taką sytuację kiedyś w Tesco, że data i godzina całkowicie się nie zgadzały z jednej konkretnej kasy (był jakiś błąd). Może to Ci coś ułatwi???

też w tesco miałam inną godzinę, niż ta, o której robiłam zakupy - i to nie raz
1 brucee 0

andii

#6837567Napisano: 14.01.2022 10:57:48
Hallo, czy działa Wam poczta Onetemotka ?
0 0

pioge7

#6837568Napisano: 14.01.2022 11:01:11
andii napisał(a):

Hallo, czy działa Wam poczta Onetemotka ?

Nie działa, ani przez przeglądarkę ani przez aplikacje emotka  
1 andii 0